SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die jongen kent de klappen van de zweep nog niet
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]![]()
Grappig, als je zo van leer trekt tegen hem.
Dat hebben we dan snel versiert dat topicquote:Op woensdag 28 september 2011 14:37 schreef kree het volgende:
aah volgende deel alweer,ik ben er even tussenuit nu.
zal wel weer een topic moeten bij lezen straks
Soms valt er mee te praten, maar na een tijdje worden ze zo gesloten.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hebben we dan snel versiert dat topic![]()
misschien dat het volgende topic wel op date met ons wilt
Echt het niveau zakt met de minuut.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:40 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Soms valt er mee te praten, maar na een tijdje worden ze zo gesloten.
Een topic wijst me tenminste niet af.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:41 schreef kree het volgende:
Je kunt maar beter een topic versieren.
haha vindt het wel gezellig zo met jullie, maar ik moet even weg.
Niet zeuren, niemand heeft je nog afgewezen, zorg eerst maar eens dat je wat durft te vragen.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Een topic wijst me tenminste niet af.![]()
Ben jij ooit al eens afgewezen trouwens? Of heb je nooit een serieuze poging ondernomen?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Een topic wijst me tenminste niet af.![]()
Oh, antwoord.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:43 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Niet zeuren, niemand heeft je nog afgewezen, zorg eerst maar eens dat je wat durft te vragen.
Ik ben wel afgewezen hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:43 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Niet zeuren, niemand heeft je nog afgewezen, zorg eerst maar eens dat je wat durft te vragen.
Oh sorry danquote:Op woensdag 28 september 2011 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben wel afgewezen hoor.
In mei ofzo.
Da's geen echt afwijzenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:45 schreef heloef het volgende:
Okee maar dat was wel een enigszins omslachtig moet ik eerlijk bekennen.
Ik vroeg of ze mee wou naar Parkpop. Nou ze wou niet en ging allerlei smoesje verzinnen.
Hoezo omslachtig?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:45 schreef heloef het volgende:
Okee maar dat was wel een enigszins omslachtig moet ik eerlijk bekennen.
Ik vroeg of ze mee wou naar Parkpop. Nou ze wou niet en ging allerlei smoesje verzinnen.
Wat is dan wel afwijzen?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Da's geen echt afwijzen![]()
Misschien had ze geen tijd of geld of dacht ze dat ze niet mocht van ouders, of ze vond Parkpop niks, ofzo.
Als iemand tegen je zegt dat hij je alleen als vriend ziet ofzoquote:
Valentijnskaart verscheuren.quote:
En datquote:Op woensdag 28 september 2011 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Valentijnskaart verscheuren.oke die is wel heel erg.
Dat hebben ze gelukkig nog nooit gezegd.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:50 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Als iemand tegen je zegt dat hij je alleen als vriend ziet ofzo
Of het gewoon rechtstreeks zegt.
Ik verstuur geen Valentijnskaarten.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Valentijnskaart verscheuren.oke die is wel heel erg.
Tegen mij welquote:Op woensdag 28 september 2011 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hebben ze gelukkig nog nooit gezegd.
Waar gebeurdquote:
Ja maar, ja maar.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:52 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Tegen mij wel
Dus ik heb recht om te klagen
Je bent niet romantischquote:Op woensdag 28 september 2011 14:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik verstuur geen Valentijnskaarten.![]()
Komt omdat ik verbitterd ben en het geforceerd gedoe vind.
Jij gelooft serieus dat er nog mannen zijn die dat wel zijn?quote:
Niet romantisch?quote:
Roze zijn rood. De lucht is blauw. Ik hou van jouquote:
Dat het niet bestaat, betekent toch niet dat ik er niet op mag hopen?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij gelooft serieus dat er nog mannen zijn die dat wel zijn?![]()
Bwaha, jij hebt onder een steen gelegen
Ja dat zou ik zeggen als ik wat met Naat had.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij gelooft serieus dat er nog mannen zijn die dat wel zijn?![]()
Bwaha, jij hebt onder een steen gelegen
Roze zijn rood?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Roze zijn rood. De lucht is blauw. Ik hou van jou![]()
Romantisch genoeg?
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Roze zijn rood. De lucht is blauw. Ik hou van jou![]()
Romantisch genoeg?
En wat is romantisch? Gedichtje? Bloemen? Dat verschilt natuurlijk ookquote:Op woensdag 28 september 2011 14:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat het niet bestaat, betekent toch niet dat ik er niet op mag hopen?
Rozenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Roze zijn rood?
Oh ja joh ik dacht dat rood rood was en roze roze.
Alles wat een jongen doet om op een ouderwetse maar lieve manier te laten merken dat hij van je houdt!quote:Op woensdag 28 september 2011 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat is romantisch? Gedichtje? Bloemen? Dat verschilt natuurlijk ook
Originaliteit is echt ver te zoeken.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:55 schreef Edarrawen het volgende:
[..]Romantiek bestaat nog mensen!
Da's een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Originaliteit is echt ver te zoeken.
Nouja, 5% van de tijd kan een man romantisch zijn. Naat doet dat dan weer wel, maar dat wil jij weer niet horenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat zou ik zeggen als ik wat met Naat had.
Ik zeg het wel gewoonquote:Op woensdag 28 september 2011 14:56 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Alles wat een jongen doet om op een ouderwetse maar lieve manier te laten merken dat hij van je houdt!
Ik heb het met eigen ogen gezien dat ie zijn momentjes heeft.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nouja, 5% van de tijd kan een man romantisch zijn. Naat doet dat dan weer wel, maar dat wil jij weer niet horen
Als ik iemand leuk zou ik dat ook zeker doen. Hopelijk doet zij dat dan ookquote:Op woensdag 28 september 2011 14:56 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Alles wat een jongen doet om op een ouderwetse maar lieve manier te laten merken dat hij van je houdt!
Shit dan val ik af.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Soms zou ik wel een jongen willen die dezelfde band met eten heeft als ik, maar dan zou ik een fatty moeten hebben en dat wil ik dan weer niet zo graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dus heloef valt af. No phunquote:Op woensdag 28 september 2011 14:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Soms zou ik wel een jongen willen die dezelfde band met eten heeft als ik, maar dan zou ik een fatty moeten hebben en dat wil ik dan weer niet zo graag
wanneer ookalweer?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het met eigen ogen gezien dat ie zijn momentjes heeft.
Ik trouwens ook best romantisch zijn, maar ik heb niemand om romantisch tegen te doen.
Bij Myr in de tuin natuurlijk.quote:
Klopt, het gaat er helemaal niet om of het origineel is, maar de gedachte dat iemand je leuk genoeg vindt om dat voor te doen is gewoon zo mooi.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik iemand leuk zou ik dat ook zeker doen. Hopelijk doet zij dat dan ook![]()
Het zou niet origineel zijn misschien. Maar het gaat ook om het gebaar en de gedachten er achter
Noem jij me nou dik?quote:
Het is een voorkeur. Ik heb ook liever een niet christen die in de buurt woont, maar ach, die waren niet op voorraad.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2011 15:01 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Klopt, het gaat er helemaal niet om of het origineel is, maar de gedachte dat iemand je leuk genoeg vindt om dat voor te doen is gewoon zo mooi.
Dan heb je vast niet goed genoeg gezochtquote:Op woensdag 28 september 2011 15:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het is een voorkeur. Ik heb ook liever een niet christen die in de buurt woont, maar ach, die waren niet op voorraad.
Betekent niet dat Naat een tweede keus is!
Ik ben liever origineel.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:01 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Klopt, het gaat er helemaal niet om of het origineel is, maar de gedachte dat iemand je leuk genoeg vindt om dat voor te doen is gewoon zo mooi.
Je hebt blijkbaar gewoon geen enkel gevoel voor symboliekquote:Op woensdag 28 september 2011 15:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben liever origineel.![]()
Daarom zou ik ook nooit iets doen met Valentijnsdag maar eerder twee weken eerder of later.
wat is er symbolisch aanquote:Op woensdag 28 september 2011 15:05 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar gewoon geen enkel gevoel voor symboliek
Of juist wel dat hij daarom op die dag juist niets doetquote:Op woensdag 28 september 2011 15:05 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik vind Valentijnsdag geen symboliek.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:05 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Van ousher de dag waarop je degene waarvan je houdt dat extra wilt laten merken, en dan vindt diegene het onzinquote:
Dank je Tijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of juist wel dat hij daarom op die dag juist niets doet
Maar als diegene het laat merken op een andere manier op een andere dag. Wat is het probleem dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:07 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Van ousher de dag waarop je degene waarvan je houdt dat extra wilt laten merken, en dan vindt diegene het onzin
Zou ik van balen hoor.
Wen er maar vast aanquote:
je zou het elke dag moeten merken en je zou die dag niet nodig moeten hebben. Ik baal niet als naat 14 feb. niks doet, want ik doe ook niks, mocht het in het weekend vallen, dan trakteer ik hem misschien op chocomel om het op die manier over te halen om te schaatsenquote:Op woensdag 28 september 2011 15:07 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Van ousher de dag waarop je degene waarvan je houdt dat extra wilt laten merken, en dan vindt diegene het onzin
Zou ik van balen hoor.
Nee joh een beetje discussie is goed.quote:
Zou ik ook niet erg vinden hoor, maar wel jammer dat er dan niks gebeurt op 14 februari, ik hou toch wel van traditionele dagen wat dat betreft, ik zou een feest op mijn verjaardag leuker vinden dan de week ervoorquote:Op woensdag 28 september 2011 15:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh een beetje discussie is goed.
Maar stel je voor he je kan kiezen tussen de volgende twee dingen:
Het is Valentijnsdag en iemand kookt dan voor je en geeft je rozen en bonbons omdat het Valentijnsdag is.
Of:
Het is de 26ste van april en iemand doet precies hetzelfde maar puur omdat hij het leuk vond om te doen.
Ik zou het wel weten.
En als je het verplicht doet, kun je beter sowieso kappen met je relatie.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Bovendien is valentijnsdag meer verplicht, dus dan weet je niet of het echt is
Oh met verjaardagen ga ik niet een week van te voren doen hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:13 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Zou ik ook niet erg vinden hoor, maar wel jammer dat er dan niks gebeurt op 14 februari, ik hou toch wel van traditionele dagen wat dat betreft, ik zou een feest op mijn verjaardag leuker vinden dan de week ervoor
Ja, want als je valentijnsdag bullshit vindt en je vriendin je het zowat verplicht omdat ze het zo leuk vindt, ja dan zit er echt zooooooveel fout in je relatiequote:Op woensdag 28 september 2011 15:14 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
En als je het verplicht doet, kun je beter sowieso kappen met je relatie.
Commerciele onzin!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:13 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Zou ik ook niet erg vinden hoor, maar wel jammer dat er dan niks gebeurt op 14 februari, ik hou toch wel van traditionele dagen wat dat betreft, ik zou een feest op mijn verjaardag leuker vinden dan de week ervoor
*place brofist here*quote:
Nee, ik bedoel als je iets doet op valentijnsdag omdat je je ertoe verplicht voelt, zal je vast niet zo dol zijn op diegene.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, want als je valentijnsdag bullshit vindt en je vriendin je het zowat verplicht omdat ze het zo leuk vindt, ja dan zit er echt zooooooveel fout in je relatie
Ik dacht echt dat mensen op de universiteit slimmer waren dan ditquote:Op woensdag 28 september 2011 15:16 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel als je iets doet op valentijnsdag omdat je je ertoe verplicht voelt, zal je vast niet zo dol zijn op diegene.
Dank jequote:Op woensdag 28 september 2011 15:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat mensen op de universiteit slimmer waren dan dit
Maar jij verwacht het van je vriendje. Dan voelt hij zich toch verplicht?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:18 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dank je
Maar ik vind het gewoon droevig dat als je wat doet op zo'n dag er echt mensen zijn die het als verplichting zien. Dan doe je naar mijn mening toch iets niet goed.
Fok moet ook een "vind ik leuk" knopje krijgen!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat mensen op de universiteit slimmer waren dan dit
Als hij van tevoren zegt dat hij er niks mee heeft, moet hij ook niks regelen. Het zou sneu zijn dat wel te doen terwijl je je verplicht voelt, dan verloochen je jezelf. Ik zou het jammer vinden, maar in een relatie accepteer je dat soort dingen hopelijk van elkaar.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar jij verwacht het van je vriendje. Dan voelt hij zich toch verplicht?
Als hij het niet doet ben je teleurgesteld, zoals je net wel hebt laten merken.
Stel nou, je vindt het complete onzin, want ja, er zijn mensen die dat vinden! Dan zit die dus van "fuuuuuuuuuck mijn vriendin gaat me echt cockblocken als ik niks koop. Ik vind der zo lief, maar waarom vandaag per sé?" Dus hij koopt haast verplicht een hartvormig doosje merci en hij krijgt zijn beurt.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:18 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dank je
Maar ik vind het gewoon droevig dat als je wat doet op zo'n dag er echt mensen zijn die het als verplichting zien. Dan doe je naar mijn mening toch iets niet goed.
Een like en dislike knop op FOK!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Fok moet ook een "vind ik leuk" knopje krijgen!
Want ik vind deze reactie geweldig
Eerste kerst vier ik gewoon thuis ja, das een familieding.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:25 schreef ook_gek het volgende:
Valentijn kunnen ze vergeten!
En eerste jaar kerst ook!
En op zondag gaat ik ook niks doen.
Zondag is van mij en doe ik wat ik wil en laat ik me nergens toe dwingen!
Voor de rest ben ik makkelijk
Onderschat de kracht van een vrouw nietquote:Op woensdag 28 september 2011 15:26 schreef heloef het volgende:
In het weekend is er een regel.
Kom niet dus deze jongen en zijn voetbalwedstijden.
Nee geen kracht van de vrouw.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Onderschat de kracht van een vrouw niet
Dus ondanks dat het commercieel verwacht je nog steeds iets. Romantische dingen moeten spontaan zijn en niet perse op een bepaald moment dat nostalgisch zo bepaald is.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:23 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Als hij van tevoren zegt dat hij er niks mee heeft, moet hij ook niks regelen. Het zou sneu zijn dat wel te doen terwijl je je verplicht voelt, dan verloochen je jezelf. Ik zou het jammer vinden, maar in een relatie accepteer je dat soort dingen hopelijk van elkaar.
met wat zoenen en losse handjes kom je heel verquote:Op woensdag 28 september 2011 15:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee geen kracht van de vrouw.
Mannen zijn gewoon ontzettend zwak.![]()
Maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen he.
Trainenquote:Op woensdag 28 september 2011 15:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga altijd steevast een week voor of een week na valentijnsdag uit eten.
Ik verwacht ook niets te krijgen voor valentijnsdag overigens. Maar af en toe mag mijn vriend wel wat attenter zijnDat wel.
Gelukkig doen ze dat bij mij nooit.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
met wat zoenen en losse handjes kom je heel ver
Jij zou al je voetbal opgeven voor een vriendin die altijd wilquote:Op woensdag 28 september 2011 15:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze dat bij mij nooit.
Dus ik kan weer rustig voetbal kijken dit weekend.
Heloef zoekt gewoon een vrouw die van voetbal houdt.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij zou al je voetbal opgeven voor een vriendin die altijd wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 september 2011 15:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Als ik het er in train is het niet attent meer, dan is het een moetjeHandig he als je vriend een fokker isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anonimity is a bliss
quote:Op woensdag 28 september 2011 15:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Als ik het er in train is het niet attent meer, dan is het een moetjeJa oh eens even je bent toch vrouw. Dan weet je toch wel hoe je dat subtiel moet aanpakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee niet cockblocken of pikstraf geven.![]()
Heel subtielrespect
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Okee das waar, maar ik ben dan ook zwak tienervlees.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij zou al je voetbal opgeven voor een vriendin die altijd wil
Tijn begrijpt het.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heloef zoekt gewoon een vrouw die van voetbal houdt.
Ik zou een vriendin die voetbal kijkt niet erg vinden zolang ze maar aandacht aan mij geeftquote:Op woensdag 28 september 2011 15:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Ajax
Ik ben wel subtiel en straight hoor
Pikstraf doe ik niet aan, ik heb zelf toch zeker ook geen straf verdiend
Eerste kerstdag altijd thuis en er na de kroeg in. Dan komt iedereen daar heen na de fam verplichtingen en gaan we met ze alle zwaar aan de drank en op stap!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Eerste kerst vier ik gewoon thuis ja, das een familieding.
Ik heb eigenlijk best zin om dit jaar wat anders te gaan doen dan met kerst naar mijn ouders toequote:Op woensdag 28 september 2011 15:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Eerste kerstdag altijd thuis en er na de kroeg in. Dan komt iedereen daar heen na de fam verplichtingen en gaan we met ze alle zwaar aan de drank en op stap!
2de kerstdag ziet ik altijd wel van zelf wat er gaat gebeuren. Afgelopen jaar ben ik gaan steengrillen met 3 vriendinnen. Was top!
Er zijn serieus vrouwen die hun vent een strippenkaart geven. Hoe vaak ze er die maand op mogenquote:Op woensdag 28 september 2011 15:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Ajax
Ik ben wel subtiel en straight hoor
Pikstraf doe ik niet aan, ik heb zelf toch zeker ook geen straf verdiend
Ik zou het er voor doen.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er zijn serieus vrouwen die hun vent een strippenkaart geven. Hoe vaak ze er die maand op mogen
Er is vaak meer aan de hand dan.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er zijn serieus vrouwen die hun vent een strippenkaart geven. Hoe vaak ze er die maand op mogen
Je kan meerdere mannen zo'n strippenkaart geven. Voor jou hoeft het dus geen nadelen te hebben.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Das wel heulll sneu
Heb ik alleen mijzelf mee
Ik doe het liever op de slaapkamer dan in het openbaar.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kan meerdere mannen zo'n strippenkaart geven. Voor jou hoeft het dus geen nadelen te hebben.
Soort van openbaar vervoer
Dan moet je wel heel wanhopig zijn als man als je daar mee instemt.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is vaak meer aan de hand dan.
En als man kan je dan natuurlijk ook meerdere strippenkaart ontvangen van verschillende vrouwenquote:Op woensdag 28 september 2011 15:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kan meerdere mannen zo'n strippenkaart geven. Voor jou hoeft het dus geen nadelen te hebben.
Soort van openbaar vervoer
Of gewoon dik onder de plak zitten. Ik ken wel van die mannen die niks in te brengen hebben.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel wanhopig zijn als man als je daar mee instemt.
Je hebt trouwens ook 45-strippenkaarten. Kan je ff mee vooruitquote:Op woensdag 28 september 2011 15:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Zeg eh wat denk je wel niet van mij
Ik ben wel trouw hoor
Scheiden kost geld. Kinderen nog willen zien opgroeien. Erfenisquote:Op woensdag 28 september 2011 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel wanhopig zijn als man als je daar mee instemt.
Echt hequote:Op woensdag 28 september 2011 15:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Das wel heulll sneu
Heb ik alleen mijzelf mee
Ik zie naat jou eerder een strippenkaart geven dan andersom.quote:
Joe snappie the joke not?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Dan moet je wel heel wanhopig zijn als man als je daar mee instemt
En dat uit de mond van de gene die net zegt dat ie t er voor zou doen
Die werd gisteren ook gepost.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:47 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom kan ik deze bijna helemaal meerappen
eerder ja, maar niet snelquote:Op woensdag 28 september 2011 15:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie naat jou eerder een strippenkaart geven dan andersom.
Wie ik of hij?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
eerder ja, maar niet snelPervers ventje
Doen! Gewoon doen!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk best zin om dit jaar wat anders te gaan doen dan met kerst naar mijn ouders toe
Enig probleem is. I got nowhere else to go.quote:
Jullie allebei, maar ik denk toch dat hij erger is, al heeft hij het beter in de handquote:
Zoals je het nu zegt betekent het wel dat hij tweede keus wasquote:Op woensdag 28 september 2011 15:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het is een voorkeur. Ik heb ook liever een niet christen die in de buurt woont, maar ach, die waren niet op voorraad.
Betekent niet dat Naat een tweede keus is!
Ik bedoelde dat het ideaalplaatje niet overeen kwam met wat ik kreeg, maar nu is het plaatje gewoon aangepastquote:Op woensdag 28 september 2011 15:55 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zoals je het nu zegt betekent het wel dat hij tweede keus was
Ik moet bij hem in de leer.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jullie allebei, maar ik denk toch dat hij erger is, al heeft hij het beter in de hand
Dus als je het ideaalplaatje tegen komt ga je daar voorquote:Op woensdag 28 september 2011 15:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het ideaalplaatje niet overeen kwam met wat ik kreeg, maar nu is het plaatje gewoon aangepast
Mooiquote:Op woensdag 28 september 2011 15:56 schreef Cassandra87 het volgende:
ja tijn wij hebben ook familieverplichtingen anders was je welkom hoor
Waarom is muziek soms zo confronterend?quote:Hee de werelds is nog niet vrij van wonderen, neem dit advies, probeer het niet zo hard dan komt het meisje van jou vanzelf op je pad,
Familieverplichtingen doe ik niet aanquote:Op woensdag 28 september 2011 15:56 schreef Cassandra87 het volgende:
ja tijn wij hebben ook familieverplichtingen anders was je welkom hoor
IK WIL EEN MEISJEquote:Op woensdag 28 september 2011 15:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom is muziek soms zo confronterend?
Oh ja?quote:
Nog zo'n heerlijk confronterende tekst.quote:Ach zolang het maar klikt ben ik tevreden, zolang ik de clit kan vinden daar beneden, loopt het wel los ook al ben ik wel onzeker of ze met de grootte van mijn worst wel kan leven,
Mag je blij om zijn!quote:Op woensdag 28 september 2011 16:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb een hele toffe schoonfamilie
Neuh, been there, done that.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja?
[..]
Nog zo'n heerlijk confronterende tekst.
Oh jee?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:05 schreef heloef het volgende:
Ik heb nu al medelijden met mijn toekomstige vriendin wat betreft mijn moeder.
Onder de plak van zijn moederquote:Op woensdag 28 september 2011 16:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn ex zijn moeder was zo overheersend, die gozer werd 27 en nog steeds moest ie elke vrijdag op de koffie komen. En maar zeiken over dr ellende, blegh
Als mijn moeder je aardig vind heb je de jackpot geraakt qua schoonmoeders.quote:
Wat heeft je moeder met versieren te maken?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Als mijn moeder je aardig vind heb je de jackpot geraakt qua schoonmoeders.
Maar mijn moeder teert nogal op vooroordelen en noemt dat dan mensenkennis.![]()
Zoals met Camiel toen.
Ik zou mijn moeder wel elke week willen zien.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn ex zijn moeder was zo overheersend, die gozer werd 27 en nog steeds moest ie elke vrijdag op de koffie komen. En maar zeiken over dr ellende, blegh
Niks? Hoezo?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:09 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Wat heeft je moeder met versieren te maken?
Ja klopt.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:11 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Huh dit topic ging toch over versieren?
Wat was jou laatste versierpoging?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja klopt.
Dus zeg maar wat je te zeggen hebt zou ik zeggen.
Daarvoor moeten we terug naar de basisschool.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:14 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Wat was jou laatste versierpoging?
Vertel Vertel!quote:Op woensdag 28 september 2011 16:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarvoor moeten we terug naar de basisschool.
Ik vroeg via een briefje verkering toen ik 10 was.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:17 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Vertel Vertel!![]()
Maar hoezo niks recents dan?
Als je met een briefje iets vraagt dan ben je altijd al een bange schijterd geweestquote:Op woensdag 28 september 2011 16:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vroeg via een briefje verkering toen ik 10 was.![]()
Daarna werd ik een bange schijterd.
Vroeger was het zo makkelijk. Je zei: ik vind je leuk en dan had je verkering. Nu zeg je ik vind je leuk en dan gebeurt er niks. Dan ga je daten. Ofzoquote:Op woensdag 28 september 2011 16:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vroeg via een briefje verkering toen ik 10 was.![]()
Daarna werd ik een bange schijterd.
Oh ja als het zo zegt, inderdaad.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:20 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Als je met een briefje iets vraagt dan ben je altijd al een bange schijterd geweest![]()
Maar geen plannen om er verbetering in te brengen?
Oh werkt dat zoquote:Op woensdag 28 september 2011 16:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Vroeger was het zo makkelijk. Je zei: ik vind je leuk en dan had je verkering. Nu zeg je ik vind je leuk en dan gebeurt er niks. Dan ga je daten. Ofzo
Dat was sowieso een mooie tijd.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Vroeger was het zo makkelijk. Je zei: ik vind je leuk en dan had je verkering. Nu zeg je ik vind je leuk en dan gebeurt er niks. Dan ga je daten. Ofzo
Hoezo?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Vergeet voor 1 dag eens al je twijfels.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja als het zo zegt, inderdaad.![]()
Ja op zich wel, maar dan is het moment daar en ga je weer lopen twijfelen.
Dan wat?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:25 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Hoezo?
Paar keer iets gaan drinken is leuker hoor.
[..]
Vergeet voor 1 dag eens al je twijfels.
[ afbeelding ]
Flepke kom maar te voorschijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:25 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Hoezo?
Paar keer iets gaan drinken is leuker hoor.
[..]
Vergeet voor 1 dag eens al je twijfels.
[ afbeelding ]
Die gebruikte ook dat plaatje vandaar.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:29 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Dan dat briefjes gedoe!
[..]
Wat?
Nou romantisch weet ik niet, praktisch wel haha.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:32 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou het stiekem wel romantisch vinden als ik een briefje krijg van iemand met haar nummer
Ok...?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Die gebruikte ook dat plaatje vandaar.
Retorische vragen...quote:Op woensdag 28 september 2011 16:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Tijn wat ouderwets, dat doe je op een bierviltje!
Ik heb ook ooit een briefje verstuurd en toen kreeg ik een harde diss, of ik het niet persoonlijk kon vragen. Sindsdien nooit meer iets niet direct gezegd
Dus je hebt wel eens versierd na de basisschool?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:35 schreef heloef het volgende:
Ik heb wel ooit een MSN adres gekregen op een bierviltje.
Het was wel een meisje.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:36 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Dus je hebt wel eens versierd na de basisschool?
Of was het van een man?
Combinatie van die 2 is best mogelijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:34 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Nou romantisch weet ik niet, praktisch wel haha.
Ik vind dat ouderwets terug moet komenquote:Op woensdag 28 september 2011 16:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Tijn wat ouderwets, dat doe je op een bierviltje!
Ik heb ook ooit een briefje verstuurd en toen kreeg ik een harde diss, of ik het niet persoonlijk kon vragen. Sindsdien nooit meer iets niet direct gezegd
Whoa. Ze is dus bi!quote:Op woensdag 28 september 2011 16:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was wel een meisje.
Maar wel een die had lopen tongen met een vriendin van mij.
Niks.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:41 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Whoa. Ze is dus bi!
Wat heb je haar gemaild?
Misschien wilde ze een trioquote:Op woensdag 28 september 2011 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks.
Ze bleek een vriend te hebben.
Waarom kom ik nooit zo vrouw tegenquote:Op woensdag 28 september 2011 16:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Retorische vragen zijn wat anders.. Ik vroeg me af wat je er mee bedoelde.
Ik heb sindsdien nooit meer iets níet direct gevraagd, ik heb nu zoiets van, ik vind je een lekker ding, gaan we vanavond stappen?
Nou en?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks.
Ze bleek een vriend te hebben.
Gadver.quote:
Dan moet ik dat ook maar eens proberen direct te zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Haha tijn omdat ik zo direct ben gok ik
Het is maar half zo vies als je denktquote:
Ze is trouwens wel online op MSN nu.quote:
Doe maar nietquote:Op woensdag 28 september 2011 16:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet ik dat ook maar eens proberen direct te zijn.
Vraag ofdat ze vanmiddag zin heeft om wat te gaan drinken danquote:Op woensdag 28 september 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is trouwens wel online op MSN nu.![]()
Maar goed ik vond het gewoon grappig wat er toen gebeurde, ik heb haar MSN niet gehosseld met bijbedoelingen.
Ga eens met haar pratenquote:Op woensdag 28 september 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is trouwens wel online op MSN nu.![]()
Maar goed ik vond het gewoon grappig wat er toen gebeurde, ik heb haar MSN niet gehosseld met bijbedoelingen.
Waarom?quote:
Echt niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:46 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Ze wilde vreemd gaan met je, snap dat dan
Vrouwen kunnen dat soort dingen maken bij zelfverzekerde goed uitziende mannen.quote:
Om vreemd te gaan zal je toch eerst een relatie moeten krijgenquote:Op woensdag 28 september 2011 16:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt niet.![]()
En ik met haar ook niet, ik val niet op Aziatisch.
Ik vind het het een lelijk mokkel Tijn dat probeer ik te zeggen.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Om vreemd te gaan zal je toch eerst een relatie moeten krijgen
Ach zijn rechterhand zal anders wel even zonder werk komen te zitten hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 16:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Om vreemd te gaan zal je toch eerst een relatie moeten krijgen
gelukkig ben ik zo'n manquote:Op woensdag 28 september 2011 16:50 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat soort dingen maken bij zelfverzekerde goed uitziende mannen.
Andersom helaas niet
Dat begreep ik ook al.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het het een lelijk mokkel Tijn dat probeer ik te zeggen.
Dan is het goed.quote:
Dan kan je dat nogsteeds niet voorelkaar krijgen bij een zelfverzekerde goed uitziende vrouw.quote:
Misschien val ik ook wel niet op zulke vrouwenquote:Op woensdag 28 september 2011 16:53 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Dan kan je dat nogsteeds niet voorelkaar krijgen bij een zelfverzekerde goed uitziende vrouw.
Ach ja misschien alleen op een zuip&neuk vakantie.![]()
Welke man houd er nou niet van mooie vrouwenquote:Op woensdag 28 september 2011 16:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien val ik ook wel niet op zulke vrouwen
Als het er op aan komt om direct zijn durf ik juist niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Mwah het ligt eraan, wat voor een attitude zo'n vent heeft. Een lieve jongen als tijn mag gerust af en toe lekker direct zijn. Graag zelfs.
Ik houd uberhaupt niet van dat gedraai om een onderwerp heen
Maar ik ben waarschijnlijk ook geen goed uitziende zelfverzekerde vrouw
Dat laatst inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2011 16:56 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Welke man houd er nou niet van mooie vrouwen![]()
Dat je op stuntelig/schattig valt kan ik nog wel begrijpen
Voor je vriend ben je de mooiste vrouwquote:Op woensdag 28 september 2011 16:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Mwah het ligt eraan, wat voor een attitude zo'n vent heeft. Een lieve jongen als tijn mag gerust af en toe lekker direct zijn. Graag zelfs.
Ik en mijn rechterhand zijn onafscheidelijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:51 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Ach zijn rechterhand zal anders wel even zonder werk komen te zitten hoor
Ik heb inderdaad gemerkt dat gedraai niet werkt ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Daar val ik op.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:56 schreef Powerflowerrr het volgende:
Dat je op stuntelig/schattig valt kan ik nog wel begrijpen
En anders heb je mijn nummerquote:
Kijk heloef zo doe je dat dusquote:
Ik ben er allang overheen dus dit raakt mij niet meer.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kijk heloef zo doe je dat dus
Dat was niet het punt gozerquote:Op woensdag 28 september 2011 17:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er allang overheen dus dit raakt mij niet meer.
Wie is de blondine en wie is de brunette?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:15 schreef kedge het volgende:
Viel me trouwens weer op vandaag dat veel knappe meisjes een lelijke/dikke/minder mooie vriendin hebben. En in veel gevallen als de een blond is, is de ander brunette.
Ze hebben die vriendinnen vaak zodat ze er zelf nog beter/leuker uitziet. Psychologie is a bitch.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:15 schreef kedge het volgende:
Viel me trouwens weer op vandaag dat veel knappe meisjes een lelijke/dikke/minder mooie vriendin hebben. En in veel gevallen als de een blond is, is de ander brunette.
Ik probeer tenminste mensen te hosselen die niet bezet zijn.quote:
Ik ook, laatste keer strand was vvorig jaar scheveningen echt jammer. Ik had vandaag wel kunnen gaan eigenlijk. te laat opgestaanquote:Op woensdag 28 september 2011 16:54 schreef Powerflowerrr het volgende:
Jammer dat we zo'n slechte zomer gehad hebben trouwens. Ik heb maar weinig zon/zee/strand gezien.![]()
Ja meiden zijn sneaky. Noemde er een mij sneaky omdat ik zo sneaky dacht over vrouwen! Ik zei nee, jij bent gewoon sneaky. Ze draaien dus ook dingen om als je niet oppast.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze hebben die vriendinnen vaak zodat ze er zelf nog beter/leuker uitziet. Psychologie is a bitch.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:20 schreef ValHallen het volgende:
Ze hebben die vriendinnen vaak zodat ze er zelf nog beter/leuker uitziet. Psychologie is a bitch.
Het werkt ook nog.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij hosselen? Waar dan? Wanneer dan? Wie?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer tenminste mensen te hosselen die niet bezet zijn.
Dat lijkt me eerder een bijkomstigheid ipv een eis.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook vaak genoeg niet. Toeval dus.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan de reden want het is vaak echt zo.
Die Ednogwat.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hosselen? Waar dan? Wanneer dan? Wie?
Was dat die niet keer dat ik je cockblocked?quote:
Ik zeg ook niet dat die meisjes zulke eisen stellen aan potentiele vriendinnen. Ik denk meer aan het onbewuste die ervoor zorgt hoe je je vrienden zoekt.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder een bijkomstigheid ipv een eis.
Nee ze had toen niet door dat ik probeerde te versieren.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was dat die niet keer dat ik je cockblocked?
Het gaat dan ook om substantiele verschillen. Gebeurt ook zat bij jongens waar je een groepje middelmatigheid ziet op één of twee jongens na, die vaak ook nog eens de ongeschreven leiders zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook vaak genoeg niet. Toeval dus.
En je kan moeilijk allebei even knap zijn.
Als beide meiden knap en aantrekkelijk zijn, dan zijn ze in principe concurrentie van elkaar. Dat zal ongetwijfeld meespelen.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook vaak genoeg niet. Toeval dus.
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ze had toen niet door dat ik probeerde te versieren.
Er viel dus niet eens te cockblocken.
Ik had vroeger een knappe vriend die mij overal bij betrok.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om substantiele verschillen. Gebeurt ook zat bij jongens waar je een groepje middelmatigheid ziet op één of twee jongens na, die vaak ook nog eens de ongeschreven leiders zijn.
Oh jij bent er ook weer.quote:
Dat zeg je nuquote:Op woensdag 28 september 2011 17:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op woensdag 28 september 2011 17:29 schreef kedge het volgende:
[..]
Als beide meiden knap en aantrekkelijk zijn, dan zijn ze in principe concurrentie van elkaar. Dat zal ongetwijfeld meespelen.
--
En als je over straat loopt en er komen 2 meiden je tegemoet de een blond en de ander brunette, dan kijk je toch eerst naar het blonde dame
Ik zeker niet. Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:29 schreef kedge het volgende:
[..]
Als beide meiden knap en aantrekkelijk zijn, dan zijn ze in principe concurrentie van elkaar. Dat zal ongetwijfeld meespelen.
--
En als je over straat loopt en er komen 2 meiden je tegemoet de een blond en de ander brunette, dan kijk je toch eerst naar het blonde dame
Vrouwen op FOK zijn bijkomstigheden. Het echte werk dames versieren doe je IRL.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het wel subtiel aan het duidelijk maken was toen.quote:
Lekker cynisch wereldbeeld heb je dan. Dat, of je hebt een rare omgeving. Mensen worden vrienden met mensen met wie ze een klik hebben. Het is helemaal niet de menselijke natuur om vriendschappen te baseren op het verzamelen van mensen om je heen die lelijker te zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:24 schreef ValHallen het volgende:
Wat is volgens jou dan de reden want het is vaak echt zo.
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 28 september 2011 17:29 schreef kedge het volgende:
Ja hehe.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:31 schreef kedge het volgende:
[..]
Vrouwen op FOK zijn bijkomstigheden. Het echte werk dames versieren doe je IRL.
Dat geloof ik ook niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:29 schreef kedge het volgende:
Okequote:Op woensdag 28 september 2011 17:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het wel subtiel aan het duidelijk maken was toen.
En waarom hier niet? Hier zitten ook leuke vrouwen. Helaas zijn de meeste bezet of ze wijzen je af.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:31 schreef kedge het volgende:
[..]
Vrouwen op FOK zijn bijkomstigheden. Het echte werk dames versieren doe je IRL.
Oh hebben het niet door valt ook onder te opties.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke
[..]
En waarom hier niet? Hier zitten ook leuke vrouwen. Helaas zijn de meeste bezet of ze wijzen je af.
Tot half 6 mooi.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hallo, ben net klaar met school
Oh dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh hebben het niet door valt ook onder te opties.
Op FOK! zal ik dat mocht het nog een keer voorkomen zeker doen.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat kan natuurlijk ook.![]()
Maar zoals cassan zei gewoon direct zijn. Hoi jongedame keertje wat drinken? ipv blahblah
Daarom bijkomstigheden, heb het gevoel dat heloef focust op een vriendin krijgen via FOK en niet IRL.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke
[..]
En waarom hier niet? Hier zitten ook leuke vrouwen. Helaas zijn de meeste bezet of ze wijzen je af.
Noem er eens 3?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
Die semi-wetenschappelijke benadering is leuk, maar zo werkt het natuurlijk nooit. Al mijn vriendschappen zijn gebaseerd op wat ik net zei, en ik hou van al mijn vrienden. Mijn beste vriend is socialer, knapper, doet een universitaire opleiding, iets waar ik aan de oppervlakte nooit tegenop kan. Ik bied hem uitdaging door hem te laten denken over zijn acties. Hij is dus de queen bee, ik de lelijkerd. Denk eens na over al je vriendschappen en zie dat het gewoon zo werkt, je hebt geen gelijkwaardige vrienden. En een klik is dus niet gebaseerd op uiterlijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lekker cynisch wereldbeeld heb je dan. Dat, of je hebt een rare omgeving. Mensen worden vrienden met mensen met wie ze een klik hebben. Het is helemaal niet de menselijke natuur om vriendschappen te baseren op het verzamelen van mensen om je heen die lelijker te zijn.
Sowieso spreek je jezelf al tegen want als een meid 5 vriendinnen heeft die minder knap zijn dan zijn er dus automatisch 5 meiden met een vriendin die knapper is. Oftewel, het is gewoon al compleet onmogelijk dat meer dan 50% van de vrouwen vrienden is met iemand puur omdat deze lelijker is. Dus de mensen die dit doen zullen per definitie een minderheid zijn.
Logica > jij.
[..]
Spreek voor jezelf
Oh nee hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:38 schreef kedge het volgende:
[..]
Daarom bijkomstigheden, heb het gevoel dat heloef focust op een vriendin krijgen via FOK en niet IRL.
Daar zal ik je aan houdenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Op FOK! zal ik dat mocht het nog een keer voorkomen zeker doen.
Tsja dat is natuurlijk niet handigquote:Op woensdag 28 september 2011 17:38 schreef kedge het volgende:
[..]
Daarom bijkomstigheden, heb het gevoel dat heloef focust op een vriendin krijgen via FOK en niet IRL.
Fayequote:
Ik ook niet,quote:Op woensdag 28 september 2011 17:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zou tijn sowieso afwijzen hoorhij wilt geen kinderen
In Nederland is maar een gering aantal procent van de dames blond en dat valt nu eenmaal sneller op dan een brunette. Naar de psychologie hiervan zijn vele onderzoeken gedaan, waaronder:quote:
En had er nog 1, maar die kan ik ff niet zo snel terugvinden.quote:Bioantropoloog Peter Frost kwam in een publicatie uit 2006 in Evolution And Human Behavior tot de theorie, dat er een mannentekort ontstond aan het eind van de laatste ijstijd doordat de jacht vanwege de snel veranderende omstandigheden gevaarlijker werd. De concurrentie tussen de vrouwen over de beschikbare mannen zou daardoor verhevigd zijn. Uit veel ouder psychologisch onderzoek zou men kunnen concluderen dat het verkiezen van een blonde haarkleur een aangeboren constante is van de menselijke psychologie en dit blonde vrouwen in de ogen van mannen aantrekkelijker maakt. Een mutatie zou zich dus door deze selectiedruk snel over de in die tijd vermoedelijk zeer kleine populatie mensen in Europa hebben kunnen verspreiden.
Je ziet vaak wel dat dezelfde types met elkaar omgaan. Merk ik ook altijd in mijn klassen; de lelijkerds zijn vaak met de lelijkerds (beetje nerds) en de mooie mensen zijn met de mooie mensen. Heb ik ook wel eens discussies over gehad in mijn klas en het is wel zo. Jij voelt je meer aangetrokken tot iemand die een beetje hetzelfde is als jij zelf.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die semi-wetenschappelijke benadering is leuk, maar zo werkt het natuurlijk nooit. Al mijn vriendschappen zijn gebaseerd op wat ik net zei, en ik hou van al mijn vrienden. Mijn beste vriend is socialer, knapper, doet een universitaire opleiding, iets waar ik aan de oppervlakte nooit tegenop kan. Ik bied hem uitdaging door hem te laten denken over zijn acties. Hij is dus de queen bee, ik de lelijkerd. Denk eens na over al je vriendschappen en zie dat het gewoon zo werkt, je hebt geen gelijkwaardige vrienden. En een klik is dus niet gebaseerd op uiterlijk.
Logica > wereld/natuur.
Als ik in mijn klas kijk klopt dat wel ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:47 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je ziet vaak wel dat dezelfde types met elkaar omgaan. Merk ik ook altijd in mijn klassen; de lelijkerds zijn vaak met de lelijkerds (beetje nerds) en de mooie mensen zijn met de mooie mensen. Heb ik ook wel eens discussies over gehad in mijn klas en het is wel zo. Jij voelt je meer aangetrokken tot iemand die een beetje hetzelfde is als jij zelf.
Volgens mij wordt dat wel anders naar mate je ouder wordt..
Dat is wel een breekpunt ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zou tijn sowieso afwijzen hoorhij wilt geen kinderen
Voor hem ookquote:Op woensdag 28 september 2011 17:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Haha heloef dan nog is 7 jaar verschil me te veel
Gering aantal? Ik vind die blonde dames anders heel standaard hier in Nederland. Slaat nergens op wat jij zegt; als jij een mooie meid met zwart haar ziet die een mooie uitstraling heeft en opvalt en een normale blonde, kijk jij eerder naar die meid met het zwarte haar.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:47 schreef kedge het volgende:
[..]
In Nederland is maar een gering aantal procent van de dames blond en dat valt nu eenmaal sneller op dan een brunette. Naar de psychologie hiervan zijn vele onderzoeken gedaan, waaronder:
[..]
En had er nog 1, maar die kan ik ff niet zo snel terugvinden.
Dat wordt anders omdat je op de middelbare school (pubertijd) veel meer behoefte hebt aan gelijkgestemden. Je ziet vaak genoeg dat vriendengroepen na de middelbare school uit elkaar vallen omdat ze elkaar niet meer nodig hebben, iedereen evolueert naar een nieuwe 'jij'.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:47 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je ziet vaak wel dat dezelfde types met elkaar omgaan. Merk ik ook altijd in mijn klassen; de lelijkerds zijn vaak met de lelijkerds (beetje nerds) en de mooie mensen zijn met de mooie mensen. Heb ik ook wel eens discussies over gehad in mijn klas en het is wel zo. Jij voelt je meer aangetrokken tot iemand die een beetje hetzelfde is als jij zelf.
Volgens mij wordt dat wel anders naar mate je ouder wordt..
Ja,quote:
Eens!quote:Op woensdag 28 september 2011 17:38 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat die blonde dame leuker is, maar je kijkt eerder naar de blonde dame door haar blonde haarkleur.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:50 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Gering aantal? Ik vind die blonde dames anders heel standaard hier in Nederland. Slaat nergens op wat jij zegt; als jij een mooie meid met zwart haar ziet die een mooie uitstraling heeft en opvalt en een normale blonde, kijk jij eerder naar die meid met het zwarte haar.
Je kunt niet eens mijn naam onthoudenquote:
Iets mis met een vriendin krijgen op FOK! dan?quote:
ooh ik niet echt hoor. En rood haar dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:53 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat die blonde dame leuker is, maar je kijkt eerder naar de blonde dame door haar blonde haarkleur.
Was op mijn hbo. Toen ik 17/18 was, maar dan zit je eigenlijk ook nog wel een beetje in de pubertijd inderdaad. Misschien is dat het ook wel.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat wordt anders omdat je op de middelbare school (pubertijd) veel meer behoefte hebt aan gelijkgestemden. Je ziet vaak genoeg dat vriendengroepen na de middelbare school uit elkaar vallen omdat ze elkaar niet meer nodig hebben, iedereen evolueert naar een nieuwe 'jij'.
Dat is gewoon niet waar. Spreek dan gewoon voor jezelf.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:53 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat die blonde dame leuker is, maar je kijkt eerder naar de blonde dame door haar blonde haarkleur.
Nee, maar je moet er niet op focussen.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Iets mis met een vriendin krijgen op FOK! dan?
Eens!quote:Op woensdag 28 september 2011 17:54 schreef kedge het volgende:
[..]
Nee, maar je moet er niet op focussen.
Tja, da's ook wel waar natuurlijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:54 schreef kedge het volgende:
[..]
Nee, maar je moet er niet op focussen.
Wie ben jij eigenlijk? Volgens mij heb ik je introductie gemistquote:
Laten we het dan bij "individuele smaak" houden, of je moet het kunnen weerleggen. ( met uitzondering van je mening )quote:Op woensdag 28 september 2011 17:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Was op mijn hbo. Toen ik 17/18 was, maar dan zit je eigenlijk ook nog wel een beetje in de pubertijd inderdaad. Misschien is dat het ook wel.
[..]
Dat is gewoon niet waar. Spreek dan gewoon voor jezelf.
Hoi ik ben Powerflower, ik ben nieuw in dit topic.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:04 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk? Volgens mij heb ik je introductie gemist
Hoi ik ben Edarrawen, ik ben ook nieuw in dit topic en ik heb iemand gehosseld.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:06 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Hoi ik ben Flowerpower, ik ben nieuw in dit topic.![]()
Wie ben jij?![]()
Aaah kijk nieuwe zieltjes voor het topic.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:06 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Hoi ik ben Powerflower, ik ben nieuw in dit topic.![]()
Wie ben jij?![]()
Minder sociaal, meer vaginaalquote:Op woensdag 28 september 2011 18:04 schreef ValHallen het volgende:
Vanavond mijn social skills eens even aanscherpen (film kijken met 2 meisjes)
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:07 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hoi ik ben Edarrawen, ik ben ook nieuw in dit topic en ik heb iemand gehosseld.
Hoe gaat het met jou?
Nee ik ben bezetquote:Op woensdag 28 september 2011 18:08 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]Probeer je mij nu ook te versieren?
Ga er tussenin zitten en succes met pratenquote:Op woensdag 28 september 2011 18:04 schreef ValHallen het volgende:
Vanavond mijn social skills eens even aanscherpen (film kijken met 2 meisjes)
Hard to get?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga er tussenin zitten en succes met praten
En zorg dat je niet doof wordtquote:Op woensdag 28 september 2011 18:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga er tussenin zitten en succes met praten
Nah, de ene is mijn beste vriendin, de ander is mijn type niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:07 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Minder sociaal, meer vaginaal
Ach it takes a lifetime to masterquote:Op woensdag 28 september 2011 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
Aaah kijk nieuwe zieltjes voor het topic.
Vertel is wat? Versieren lukt niet?
gezellig danquote:Op woensdag 28 september 2011 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nah, de ene is mijn beste vriendin, de ander is mijn type niet.
Mooi, heb je een iemand om het te filmen en aanwijzingen te gevenquote:Op woensdag 28 september 2011 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nah, de ene is mijn beste vriendin, de ander is mijn type niet.
Raad maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |