SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die jongen kent de klappen van de zweep nog niet
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]![]()
Grappig, als je zo van leer trekt tegen hem.
Dat hebben we dan snel versiert dat topicquote:Op woensdag 28 september 2011 14:37 schreef kree het volgende:
aah volgende deel alweer,ik ben er even tussenuit nu.
zal wel weer een topic moeten bij lezen straks
Soms valt er mee te praten, maar na een tijdje worden ze zo gesloten.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hebben we dan snel versiert dat topic![]()
misschien dat het volgende topic wel op date met ons wilt
Echt het niveau zakt met de minuut.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:40 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Soms valt er mee te praten, maar na een tijdje worden ze zo gesloten.
Een topic wijst me tenminste niet af.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:41 schreef kree het volgende:
Je kunt maar beter een topic versieren.
haha vindt het wel gezellig zo met jullie, maar ik moet even weg.
Niet zeuren, niemand heeft je nog afgewezen, zorg eerst maar eens dat je wat durft te vragen.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Een topic wijst me tenminste niet af.![]()
Ben jij ooit al eens afgewezen trouwens? Of heb je nooit een serieuze poging ondernomen?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Een topic wijst me tenminste niet af.![]()
Oh, antwoord.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:43 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Niet zeuren, niemand heeft je nog afgewezen, zorg eerst maar eens dat je wat durft te vragen.
Ik ben wel afgewezen hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:43 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Niet zeuren, niemand heeft je nog afgewezen, zorg eerst maar eens dat je wat durft te vragen.
Oh sorry danquote:Op woensdag 28 september 2011 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben wel afgewezen hoor.
In mei ofzo.
Da's geen echt afwijzenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:45 schreef heloef het volgende:
Okee maar dat was wel een enigszins omslachtig moet ik eerlijk bekennen.
Ik vroeg of ze mee wou naar Parkpop. Nou ze wou niet en ging allerlei smoesje verzinnen.
Hoezo omslachtig?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:45 schreef heloef het volgende:
Okee maar dat was wel een enigszins omslachtig moet ik eerlijk bekennen.
Ik vroeg of ze mee wou naar Parkpop. Nou ze wou niet en ging allerlei smoesje verzinnen.
Wat is dan wel afwijzen?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Da's geen echt afwijzen![]()
Misschien had ze geen tijd of geld of dacht ze dat ze niet mocht van ouders, of ze vond Parkpop niks, ofzo.
Als iemand tegen je zegt dat hij je alleen als vriend ziet ofzoquote:
Valentijnskaart verscheuren.quote:
En datquote:Op woensdag 28 september 2011 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Valentijnskaart verscheuren.oke die is wel heel erg.
Dat hebben ze gelukkig nog nooit gezegd.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:50 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Als iemand tegen je zegt dat hij je alleen als vriend ziet ofzo
Of het gewoon rechtstreeks zegt.
Ik verstuur geen Valentijnskaarten.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Valentijnskaart verscheuren.oke die is wel heel erg.
Tegen mij welquote:Op woensdag 28 september 2011 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hebben ze gelukkig nog nooit gezegd.
Waar gebeurdquote:
Ja maar, ja maar.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:52 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Tegen mij wel
Dus ik heb recht om te klagen
Je bent niet romantischquote:Op woensdag 28 september 2011 14:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik verstuur geen Valentijnskaarten.![]()
Komt omdat ik verbitterd ben en het geforceerd gedoe vind.
Jij gelooft serieus dat er nog mannen zijn die dat wel zijn?quote:
Niet romantisch?quote:
Roze zijn rood. De lucht is blauw. Ik hou van jouquote:
Dat het niet bestaat, betekent toch niet dat ik er niet op mag hopen?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij gelooft serieus dat er nog mannen zijn die dat wel zijn?![]()
Bwaha, jij hebt onder een steen gelegen
Ja dat zou ik zeggen als ik wat met Naat had.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij gelooft serieus dat er nog mannen zijn die dat wel zijn?![]()
Bwaha, jij hebt onder een steen gelegen
Roze zijn rood?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Roze zijn rood. De lucht is blauw. Ik hou van jou![]()
Romantisch genoeg?
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Roze zijn rood. De lucht is blauw. Ik hou van jou![]()
Romantisch genoeg?
En wat is romantisch? Gedichtje? Bloemen? Dat verschilt natuurlijk ookquote:Op woensdag 28 september 2011 14:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat het niet bestaat, betekent toch niet dat ik er niet op mag hopen?
Rozenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Roze zijn rood?
Oh ja joh ik dacht dat rood rood was en roze roze.
Alles wat een jongen doet om op een ouderwetse maar lieve manier te laten merken dat hij van je houdt!quote:Op woensdag 28 september 2011 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat is romantisch? Gedichtje? Bloemen? Dat verschilt natuurlijk ook
Originaliteit is echt ver te zoeken.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:55 schreef Edarrawen het volgende:
[..]Romantiek bestaat nog mensen!
Da's een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Originaliteit is echt ver te zoeken.
Nouja, 5% van de tijd kan een man romantisch zijn. Naat doet dat dan weer wel, maar dat wil jij weer niet horenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat zou ik zeggen als ik wat met Naat had.
Ik zeg het wel gewoonquote:Op woensdag 28 september 2011 14:56 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Alles wat een jongen doet om op een ouderwetse maar lieve manier te laten merken dat hij van je houdt!
Ik heb het met eigen ogen gezien dat ie zijn momentjes heeft.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nouja, 5% van de tijd kan een man romantisch zijn. Naat doet dat dan weer wel, maar dat wil jij weer niet horen
Als ik iemand leuk zou ik dat ook zeker doen. Hopelijk doet zij dat dan ookquote:Op woensdag 28 september 2011 14:56 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Alles wat een jongen doet om op een ouderwetse maar lieve manier te laten merken dat hij van je houdt!
Shit dan val ik af.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Soms zou ik wel een jongen willen die dezelfde band met eten heeft als ik, maar dan zou ik een fatty moeten hebben en dat wil ik dan weer niet zo graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dus heloef valt af. No phunquote:Op woensdag 28 september 2011 14:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Soms zou ik wel een jongen willen die dezelfde band met eten heeft als ik, maar dan zou ik een fatty moeten hebben en dat wil ik dan weer niet zo graag
wanneer ookalweer?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het met eigen ogen gezien dat ie zijn momentjes heeft.
Ik trouwens ook best romantisch zijn, maar ik heb niemand om romantisch tegen te doen.
Bij Myr in de tuin natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |