SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die jongen kent de klappen van de zweep nog niet
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]![]()
Grappig, als je zo van leer trekt tegen hem.
Dat hebben we dan snel versiert dat topicquote:Op woensdag 28 september 2011 14:37 schreef kree het volgende:
aah volgende deel alweer,ik ben er even tussenuit nu.
zal wel weer een topic moeten bij lezen straks
Soms valt er mee te praten, maar na een tijdje worden ze zo gesloten.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hebben we dan snel versiert dat topic![]()
misschien dat het volgende topic wel op date met ons wilt
Echt het niveau zakt met de minuut.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:40 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Soms valt er mee te praten, maar na een tijdje worden ze zo gesloten.
Een topic wijst me tenminste niet af.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:41 schreef kree het volgende:
Je kunt maar beter een topic versieren.
haha vindt het wel gezellig zo met jullie, maar ik moet even weg.
Niet zeuren, niemand heeft je nog afgewezen, zorg eerst maar eens dat je wat durft te vragen.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Een topic wijst me tenminste niet af.![]()
Ben jij ooit al eens afgewezen trouwens? Of heb je nooit een serieuze poging ondernomen?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Een topic wijst me tenminste niet af.![]()
Oh, antwoord.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:43 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Niet zeuren, niemand heeft je nog afgewezen, zorg eerst maar eens dat je wat durft te vragen.
Ik ben wel afgewezen hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:43 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Niet zeuren, niemand heeft je nog afgewezen, zorg eerst maar eens dat je wat durft te vragen.
Oh sorry danquote:Op woensdag 28 september 2011 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben wel afgewezen hoor.
In mei ofzo.
Da's geen echt afwijzenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:45 schreef heloef het volgende:
Okee maar dat was wel een enigszins omslachtig moet ik eerlijk bekennen.
Ik vroeg of ze mee wou naar Parkpop. Nou ze wou niet en ging allerlei smoesje verzinnen.
Hoezo omslachtig?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:45 schreef heloef het volgende:
Okee maar dat was wel een enigszins omslachtig moet ik eerlijk bekennen.
Ik vroeg of ze mee wou naar Parkpop. Nou ze wou niet en ging allerlei smoesje verzinnen.
Wat is dan wel afwijzen?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Da's geen echt afwijzen![]()
Misschien had ze geen tijd of geld of dacht ze dat ze niet mocht van ouders, of ze vond Parkpop niks, ofzo.
Als iemand tegen je zegt dat hij je alleen als vriend ziet ofzoquote:
Valentijnskaart verscheuren.quote:
En datquote:Op woensdag 28 september 2011 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Valentijnskaart verscheuren.oke die is wel heel erg.
Dat hebben ze gelukkig nog nooit gezegd.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:50 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Als iemand tegen je zegt dat hij je alleen als vriend ziet ofzo
Of het gewoon rechtstreeks zegt.
Ik verstuur geen Valentijnskaarten.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Valentijnskaart verscheuren.oke die is wel heel erg.
Tegen mij welquote:Op woensdag 28 september 2011 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hebben ze gelukkig nog nooit gezegd.
Waar gebeurdquote:
Ja maar, ja maar.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:52 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Tegen mij wel
Dus ik heb recht om te klagen
Je bent niet romantischquote:Op woensdag 28 september 2011 14:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik verstuur geen Valentijnskaarten.![]()
Komt omdat ik verbitterd ben en het geforceerd gedoe vind.
Jij gelooft serieus dat er nog mannen zijn die dat wel zijn?quote:
Niet romantisch?quote:
Roze zijn rood. De lucht is blauw. Ik hou van jouquote:
Dat het niet bestaat, betekent toch niet dat ik er niet op mag hopen?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij gelooft serieus dat er nog mannen zijn die dat wel zijn?![]()
Bwaha, jij hebt onder een steen gelegen
Ja dat zou ik zeggen als ik wat met Naat had.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij gelooft serieus dat er nog mannen zijn die dat wel zijn?![]()
Bwaha, jij hebt onder een steen gelegen
Roze zijn rood?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Roze zijn rood. De lucht is blauw. Ik hou van jou![]()
Romantisch genoeg?
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Roze zijn rood. De lucht is blauw. Ik hou van jou![]()
Romantisch genoeg?
En wat is romantisch? Gedichtje? Bloemen? Dat verschilt natuurlijk ookquote:Op woensdag 28 september 2011 14:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat het niet bestaat, betekent toch niet dat ik er niet op mag hopen?
Rozenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Roze zijn rood?
Oh ja joh ik dacht dat rood rood was en roze roze.
Alles wat een jongen doet om op een ouderwetse maar lieve manier te laten merken dat hij van je houdt!quote:Op woensdag 28 september 2011 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat is romantisch? Gedichtje? Bloemen? Dat verschilt natuurlijk ook
Originaliteit is echt ver te zoeken.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:55 schreef Edarrawen het volgende:
[..]Romantiek bestaat nog mensen!
Da's een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Originaliteit is echt ver te zoeken.
Nouja, 5% van de tijd kan een man romantisch zijn. Naat doet dat dan weer wel, maar dat wil jij weer niet horenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat zou ik zeggen als ik wat met Naat had.
Ik zeg het wel gewoonquote:Op woensdag 28 september 2011 14:56 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Alles wat een jongen doet om op een ouderwetse maar lieve manier te laten merken dat hij van je houdt!
Ik heb het met eigen ogen gezien dat ie zijn momentjes heeft.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nouja, 5% van de tijd kan een man romantisch zijn. Naat doet dat dan weer wel, maar dat wil jij weer niet horen
Als ik iemand leuk zou ik dat ook zeker doen. Hopelijk doet zij dat dan ookquote:Op woensdag 28 september 2011 14:56 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Alles wat een jongen doet om op een ouderwetse maar lieve manier te laten merken dat hij van je houdt!
Shit dan val ik af.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Soms zou ik wel een jongen willen die dezelfde band met eten heeft als ik, maar dan zou ik een fatty moeten hebben en dat wil ik dan weer niet zo graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dus heloef valt af. No phunquote:Op woensdag 28 september 2011 14:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Soms zou ik wel een jongen willen die dezelfde band met eten heeft als ik, maar dan zou ik een fatty moeten hebben en dat wil ik dan weer niet zo graag
wanneer ookalweer?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het met eigen ogen gezien dat ie zijn momentjes heeft.
Ik trouwens ook best romantisch zijn, maar ik heb niemand om romantisch tegen te doen.
Bij Myr in de tuin natuurlijk.quote:
Klopt, het gaat er helemaal niet om of het origineel is, maar de gedachte dat iemand je leuk genoeg vindt om dat voor te doen is gewoon zo mooi.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik iemand leuk zou ik dat ook zeker doen. Hopelijk doet zij dat dan ook![]()
Het zou niet origineel zijn misschien. Maar het gaat ook om het gebaar en de gedachten er achter
Noem jij me nou dik?quote:
Het is een voorkeur. Ik heb ook liever een niet christen die in de buurt woont, maar ach, die waren niet op voorraad.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2011 15:01 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Klopt, het gaat er helemaal niet om of het origineel is, maar de gedachte dat iemand je leuk genoeg vindt om dat voor te doen is gewoon zo mooi.
Dan heb je vast niet goed genoeg gezochtquote:Op woensdag 28 september 2011 15:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het is een voorkeur. Ik heb ook liever een niet christen die in de buurt woont, maar ach, die waren niet op voorraad.
Betekent niet dat Naat een tweede keus is!
Ik ben liever origineel.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:01 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Klopt, het gaat er helemaal niet om of het origineel is, maar de gedachte dat iemand je leuk genoeg vindt om dat voor te doen is gewoon zo mooi.
Je hebt blijkbaar gewoon geen enkel gevoel voor symboliekquote:Op woensdag 28 september 2011 15:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben liever origineel.![]()
Daarom zou ik ook nooit iets doen met Valentijnsdag maar eerder twee weken eerder of later.
wat is er symbolisch aanquote:Op woensdag 28 september 2011 15:05 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar gewoon geen enkel gevoel voor symboliek
Of juist wel dat hij daarom op die dag juist niets doetquote:Op woensdag 28 september 2011 15:05 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik vind Valentijnsdag geen symboliek.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:05 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Van ousher de dag waarop je degene waarvan je houdt dat extra wilt laten merken, en dan vindt diegene het onzinquote:
Dank je Tijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of juist wel dat hij daarom op die dag juist niets doet
Maar als diegene het laat merken op een andere manier op een andere dag. Wat is het probleem dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:07 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Van ousher de dag waarop je degene waarvan je houdt dat extra wilt laten merken, en dan vindt diegene het onzin
Zou ik van balen hoor.
Wen er maar vast aanquote:
je zou het elke dag moeten merken en je zou die dag niet nodig moeten hebben. Ik baal niet als naat 14 feb. niks doet, want ik doe ook niks, mocht het in het weekend vallen, dan trakteer ik hem misschien op chocomel om het op die manier over te halen om te schaatsenquote:Op woensdag 28 september 2011 15:07 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Van ousher de dag waarop je degene waarvan je houdt dat extra wilt laten merken, en dan vindt diegene het onzin
Zou ik van balen hoor.
Nee joh een beetje discussie is goed.quote:
Zou ik ook niet erg vinden hoor, maar wel jammer dat er dan niks gebeurt op 14 februari, ik hou toch wel van traditionele dagen wat dat betreft, ik zou een feest op mijn verjaardag leuker vinden dan de week ervoorquote:Op woensdag 28 september 2011 15:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh een beetje discussie is goed.
Maar stel je voor he je kan kiezen tussen de volgende twee dingen:
Het is Valentijnsdag en iemand kookt dan voor je en geeft je rozen en bonbons omdat het Valentijnsdag is.
Of:
Het is de 26ste van april en iemand doet precies hetzelfde maar puur omdat hij het leuk vond om te doen.
Ik zou het wel weten.
En als je het verplicht doet, kun je beter sowieso kappen met je relatie.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Bovendien is valentijnsdag meer verplicht, dus dan weet je niet of het echt is
Oh met verjaardagen ga ik niet een week van te voren doen hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:13 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Zou ik ook niet erg vinden hoor, maar wel jammer dat er dan niks gebeurt op 14 februari, ik hou toch wel van traditionele dagen wat dat betreft, ik zou een feest op mijn verjaardag leuker vinden dan de week ervoor
Ja, want als je valentijnsdag bullshit vindt en je vriendin je het zowat verplicht omdat ze het zo leuk vindt, ja dan zit er echt zooooooveel fout in je relatiequote:Op woensdag 28 september 2011 15:14 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
En als je het verplicht doet, kun je beter sowieso kappen met je relatie.
Commerciele onzin!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:13 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Zou ik ook niet erg vinden hoor, maar wel jammer dat er dan niks gebeurt op 14 februari, ik hou toch wel van traditionele dagen wat dat betreft, ik zou een feest op mijn verjaardag leuker vinden dan de week ervoor
*place brofist here*quote:
Nee, ik bedoel als je iets doet op valentijnsdag omdat je je ertoe verplicht voelt, zal je vast niet zo dol zijn op diegene.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, want als je valentijnsdag bullshit vindt en je vriendin je het zowat verplicht omdat ze het zo leuk vindt, ja dan zit er echt zooooooveel fout in je relatie
Ik dacht echt dat mensen op de universiteit slimmer waren dan ditquote:Op woensdag 28 september 2011 15:16 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel als je iets doet op valentijnsdag omdat je je ertoe verplicht voelt, zal je vast niet zo dol zijn op diegene.
Dank jequote:Op woensdag 28 september 2011 15:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat mensen op de universiteit slimmer waren dan dit
Maar jij verwacht het van je vriendje. Dan voelt hij zich toch verplicht?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:18 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dank je
Maar ik vind het gewoon droevig dat als je wat doet op zo'n dag er echt mensen zijn die het als verplichting zien. Dan doe je naar mijn mening toch iets niet goed.
Fok moet ook een "vind ik leuk" knopje krijgen!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat mensen op de universiteit slimmer waren dan dit
Als hij van tevoren zegt dat hij er niks mee heeft, moet hij ook niks regelen. Het zou sneu zijn dat wel te doen terwijl je je verplicht voelt, dan verloochen je jezelf. Ik zou het jammer vinden, maar in een relatie accepteer je dat soort dingen hopelijk van elkaar.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar jij verwacht het van je vriendje. Dan voelt hij zich toch verplicht?
Als hij het niet doet ben je teleurgesteld, zoals je net wel hebt laten merken.
Stel nou, je vindt het complete onzin, want ja, er zijn mensen die dat vinden! Dan zit die dus van "fuuuuuuuuuck mijn vriendin gaat me echt cockblocken als ik niks koop. Ik vind der zo lief, maar waarom vandaag per sé?" Dus hij koopt haast verplicht een hartvormig doosje merci en hij krijgt zijn beurt.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:18 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dank je
Maar ik vind het gewoon droevig dat als je wat doet op zo'n dag er echt mensen zijn die het als verplichting zien. Dan doe je naar mijn mening toch iets niet goed.
Een like en dislike knop op FOK!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Fok moet ook een "vind ik leuk" knopje krijgen!
Want ik vind deze reactie geweldig
Eerste kerst vier ik gewoon thuis ja, das een familieding.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:25 schreef ook_gek het volgende:
Valentijn kunnen ze vergeten!
En eerste jaar kerst ook!
En op zondag gaat ik ook niks doen.
Zondag is van mij en doe ik wat ik wil en laat ik me nergens toe dwingen!
Voor de rest ben ik makkelijk
Onderschat de kracht van een vrouw nietquote:Op woensdag 28 september 2011 15:26 schreef heloef het volgende:
In het weekend is er een regel.
Kom niet dus deze jongen en zijn voetbalwedstijden.
Nee geen kracht van de vrouw.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Onderschat de kracht van een vrouw niet
Dus ondanks dat het commercieel verwacht je nog steeds iets. Romantische dingen moeten spontaan zijn en niet perse op een bepaald moment dat nostalgisch zo bepaald is.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:23 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Als hij van tevoren zegt dat hij er niks mee heeft, moet hij ook niks regelen. Het zou sneu zijn dat wel te doen terwijl je je verplicht voelt, dan verloochen je jezelf. Ik zou het jammer vinden, maar in een relatie accepteer je dat soort dingen hopelijk van elkaar.
met wat zoenen en losse handjes kom je heel verquote:Op woensdag 28 september 2011 15:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee geen kracht van de vrouw.
Mannen zijn gewoon ontzettend zwak.![]()
Maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen he.
Trainenquote:Op woensdag 28 september 2011 15:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga altijd steevast een week voor of een week na valentijnsdag uit eten.
Ik verwacht ook niets te krijgen voor valentijnsdag overigens. Maar af en toe mag mijn vriend wel wat attenter zijnDat wel.
Gelukkig doen ze dat bij mij nooit.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
met wat zoenen en losse handjes kom je heel ver
Jij zou al je voetbal opgeven voor een vriendin die altijd wilquote:Op woensdag 28 september 2011 15:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze dat bij mij nooit.
Dus ik kan weer rustig voetbal kijken dit weekend.
Heloef zoekt gewoon een vrouw die van voetbal houdt.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij zou al je voetbal opgeven voor een vriendin die altijd wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |