Dus 5,2 km lopen in 75 minuten terwijl zelfs Google aangeeft dat het binnen 64 minuten kan?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:36 schreef Etcetera het volgende:
2,6 kilometer, volgens Google 32 minuten lopen.
[AKQ SC #1129] Verlangenbestrengeling
Ho ho, ik heb nog een kwartier bij Startership gezeten om m'n reiskostendeclaratie in te vullenquote:Op woensdag 28 september 2011 13:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus 5,2 km lopen in 75 minuten terwijl zelfs Google aangeeft dat het binnen 64 minuten kan?
Ik ga dus geen Chapeau zeggen.
Ja, ja. Daar kom je nu mee.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb nog een kwartier bij Startership gezeten om m'n reiskostendeclaratie in te vullen
Dan heb je dus nog steeds de normale tijd erover gedaanquote:Op woensdag 28 september 2011 13:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb nog een kwartier bij Startership gezeten om m'n reiskostendeclaratie in te vullen
Gemiddelde snelheid van een 60 plusser ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:45 schreef Etcetera het volgende:
Dan loop ik toch een mooie gemiddelde snelheid
Maar neemt niet weg dat het warm was
Eens. 8 is geen massagraf.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
Op het nieuws zojuist een item over een nieuw massagraf in Libie. Zijn er 8 lichamen gevonden.
Ben ik de enige die het dan geen MASSAgraf zou noemen?
Vorige keer waren er 1200 gevonden hoorde ik net. Dát noem ik nou een massagraf
Zijn/is die dan ook dood?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:45 schreef MadMaster het volgende:
Mag 'Appleknockers Flophouse' dan ook in de OP??
Momenteel wordt je in de whisky-wereld ook gek van de 'limited' editions.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn bierwinkel levert het meeste van de Molen wel maar hij wordt er gek van. Een hoop heeft 'ie ook gewoon nog nooit geproefd omdat er geen beginnen aan is.
2 nummers van 1 dode in de OP?quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:45 schreef MadMaster het volgende:
Mag 'Appleknockers Flophouse' dan ook in de OP??
Fixedquote:
Ik haalde 60 plussers inquote:Op woensdag 28 september 2011 13:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gemiddelde snelheid van een 60 plusser ja.
Ik heb nu al medelijden met E. als jullie gaan winkelen.
Wis or wishou joeoeoeoeoe...quote:Op woensdag 28 september 2011 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
2 nummers van 1 dode in de OP?
Gaat wat worden als Bono de pijp uit gaat.
quote:
Wer ze striets hev noe neem!!quote:
Een heel groot feestquote:Op woensdag 28 september 2011 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
2 nummers van 1 dode in de OP?
Gaat wat worden als Bono de pijp uit gaat.
Ik snap sowieso niet hoe je een whisky die zo oud is kunt repliceren. Dat gaat nergens over.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Momenteel wordt je in de whisky-wereld ook gek van de 'limited' editions.
De replica van de onder het ijs van Antartica gevonden 'Mackinlay's' is op de markt gebracht met een gelimiteerde oplage van 45.000 flessen ŕ ¤140,00 per fles. En het is niet eens te haggelen... ;')
[ afbeelding ]
De wijze waarop begrijp ik wel, maar ze hadden een eeuw geleden een hele foute smaak.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe je een whisky die zo oud is kunt repliceren. Dat gaat nergens over.
En ja, het origineel was misschien ook al niet te zuipen...maar ja..novelty value he
Nou ja, voor die tijd misschien niet eens. En smaken veranderen inderdaad nou eenmaal over time..quote:Op woensdag 28 september 2011 14:09 schreef MadMaster het volgende:
De wijze waarop begrijp ik wel, maar ze hadden een eeuw geleden een hele foute smaak.
Ja dat is ook waarquote:Maar op Antartica ben je blij met alles wat je verwarmd. Of dat nou whisky, een zeehond of een Eskimo is...
dat wordt kou lijden daar als je afhankelijk bent van een Eskimo (scheldwoord) op Antarcticaquote:Op woensdag 28 september 2011 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De wijze waarop begrijp ik wel, maar ze hadden een eeuw geleden een hele foute smaak.
Maar op Antartica ben je blij met alles wat je verwarmd. Of dat nou whisky, een zeehond of een Eskimo is...
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Die oorspronkelijke whisky bestond voor een groot deel uit whisky van de Glen Mohr distilleerderij.
Deze distilleerderij is echter al weer wat jaartjes dicht (sinds 1983), hoewel er nog wel wat voorraden zijn.
Die hebben ze deels gebruikt voor die replica (doodzonde!!!) en mede daarom is de prijs zo hoog. is het verhaal/excuus...
quote:Since its closure, the distillery has been pulled down to make way for a supermarket.
Hebben ze op Antartica dan geen immigranten?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat wordt kou lijden daar als je afhankelijk bent van een Eskimo (scheldwoord) op Antarctica
![]()
Volgens mij betekent het "vleeseter" en dat zou eenzelfde classificatie kunnen zijn als "jager" of "mens" en daar zijn ook geen vrouwelijke versies van meen ik.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat is trouwens de vrouwelijke uitvoering van Eskimo? Eskima?
Op Antarctica zit sowieso bar weinig...maar sowieso geen Eskimosquote:Op woensdag 28 september 2011 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben ze op Antartica dan geen immigranten?
Damnquote:Op woensdag 28 september 2011 15:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Rob de Nijs vader, of in ieder geval een zwangere vriendin, op 69 jarige leeftijd.
Typisch gevalletje van egoisme, alhoewel ma pas 42 is.
Ik was negenenzestig en jij was tweeënveertigquote:Op woensdag 28 september 2011 15:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Rob de Nijs vader, of in ieder geval een zwangere vriendin, op 69 jarige leeftijd.
Typisch gevalletje van egoisme, alhoewel ma pas 42 is.
quote:Op woensdag 28 september 2011 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was negenenzestig en jij was tweeënveertig
En van de liefde wist ik nog niet veel
Maar ik begreep wat jij me wilde zeggen
Jij wou een kind weer
En het werd zomer
Heel fijnquote:Op woensdag 28 september 2011 17:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nem, die kaas.... wŕt een feest is dat!
Wat het ook is, het smaakt echt heel goedquote:Op woensdag 28 september 2011 17:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel fijn
Ik eet zelf geen oude kaas dus heb me maar laten adviseren door mijn kaasboer die een beetje neerkeek op Old Amsterdam
Goeie keuze dus.
Het komt van een lokale boer en ik heb ooit kazen gedraaid toen ik 12 was ofzo..ik vraag me af of het van dezelfde is...
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat het ook is, het smaakt echt heel goedBinnenkort maar even een fijn flesje rode wijn vinden voor er bij, maar als ontbijt was het ook lekker
Mooi, dan ga ik die zelf ook even halenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh die is ook een succes Nem
De TomTom zei waarschijnlijk 'U moet NU keren'quote:Op woensdag 28 september 2011 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
Nieuwe Dexter was goed
Echt te gek dom voor woorden trouwens. Net even een stukje gelopen. Kom ik hier terug en loop langs een kleine t-kruising naast mijn huis. Rijdt er een politiebusje(met een ketting auto's erachter) en die besluiten OP de t-kruising een u-turn te maken.
Het kruispuntje is zo klein dat het dus niet lukt
Op dit tijdstip is het erg druk en ook veel vrachtverkeer.
Staat dat hele ding vast.
Terwijl, als ze rechtsaf hadden geslagen hadden ze daar in 10 seconden een perfect rondje kunnen rijden.
Blijkt al wat ik vermoedde: 2 vrouwen
Ik heb de befaamde eerste video ook nooit gezien. Dat is mij te ziek en net als jij ben ik echt een hoop gewend en heb ik echt hele gekke filmpjes gezien...quote:Op woensdag 28 september 2011 19:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het filmpje in dit bericht ga ik niet kijken. Ben best wel wat gewend, maar dit hoef ik niet te zien![]()
Video onthoofding met kettingzaag opgedoken
Goeie filmquote:Op woensdag 28 september 2011 20:41 schreef TradeMarkie het volgende:
En verder is er nu een gezellige familiefilm op canvas
no country for old men
quote:Tientallen Hoornse muzikanten hebben al toegezegd te komen, onder wie Jacco de Greeuw van Johan, Onno Smit van Beans & Fatback en Tim Knol van zichzelf.
Terwijl ik dat aan jullie overlaat ga ik een andere film kijken. Er rijdt nu een rode Lamborghini Miura door de Alpen en 'On days like these' klinkt door de speakers. Welke film heb ik net opgezet?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:41 schreef TradeMarkie het volgende:
En verder is er nu een gezellige familiefilm op canvas
no country for old men
Top Gear the movie?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Terwijl ik dat aan jullie overlaat ga ik een andere film kijken. Er rijdt nu een rode Lamborghini Miura door de Alpen en 'On days like these' klinkt door de speakers. Welke film heb ik net opgezet?
Dat weet niemand omdat iedereen slechts de remake heeft gezien denk ikquote:Op woensdag 28 september 2011 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Terwijl ik dat aan jullie overlaat ga ik een andere film kijken. Er rijdt nu een rode Lamborghini Miura door de Alpen en 'On days like these' klinkt door de speakers. Welke film heb ik net opgezet?
Bij mij is het precies andersomquote:Op woensdag 28 september 2011 21:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet niemand omdat iedereen slechts de remake heeft gezien denk ik
Valsspelerquote:Op woensdag 28 september 2011 21:27 schreef Etcetera het volgende:
Dankzij je Tweet heb ik de film gegoogeld
Ik heb beiden gezien, maar vond de remake leuker
The Italian Jobquote:
kut op Dirkquote:Op woensdag 28 september 2011 21:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
of als een lul op een drumstel
Ik zou hem niet betalen, maar wie ben ikquote:Op woensdag 28 september 2011 22:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En bedankt, en die druif wordt daar nog voor betaald ook?
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Net weer thuis van een fantastisch diner bij De Vijfde Smaak in Wormerveer.
Kreeg vlak voor vertrek iets te horen over het 'eerste verboden diner in Nederland' dat binnenkort op een geheime plek gehouden wordt. Daar moet ik bij zijn, allemaal gerechten die in NL eigenlijk niet mogen, maar wel extreem lekker zijn...
Moeders, houd je kinderen (en katten) binnen!!
Die Corsicaanse kaas met levende maden er in, misschien nog wat orgaanvlees hier en daarquote:Op woensdag 28 september 2011 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat hier verboden is
Foto van muskietennet:quote:De nacht is wat minder rustig. Ik word wakker om 3 uur in de morgen, omdat ik een beest me voel bijten. Geschrokken spring ik op, waardoor ik nog meer beten voel. We doen een zaklamp aan en zien dat er mieren in mijn slaapzak zitten. En dan bedoel ik niet de huis, tuin en keukenmier die we in Nederland hebben, maar echte gigantische mieren. Hoe komen deze hier nu weer?
Als we iets meer om ons heen kijken en onze tassen optillen raken we behoorlijk in paniek. Honderden mieren, overal!
Ze blijken door het muskietennet heen gebeten te hebben en zijn nu rustig bezig om onze andere spullen op te eten. Blijkbaar denken ze dat wij bladeren zijn en scheuren onze spullen (ze komen overal doorheen met hun bekken) helemaal aan stukken.
We proberen onze matjes als reddingsboot te gebruiken, terwijl de gids de mieren wegslaat en het nest verwoest, zodat ze de rest van de avond wat anders te doen hebben. Na 2 uur moorden, zijn wij uiteindelijk de winnaars van het gevecht. Maar deze bloederige confrontatie was zeker niet zonder slachtoffers.
De volgende dag bleek dat onze tassen, kleren en schoenen aangevroten zijn. Ook de hoesjes van onze camera s hebben de dans niet ontsprongen. Overal zitten scheuren in of missen we stukken, welke de mieren hebben meegenomen hun nest in. Wat een verschrikkeljke nacht en wat een avontuur. De gids vertelt ons een verhaal dat een vriend van hem, toen hij dronken in de jungle sliep, helemaal naakt wakker geworden was. De man was kaal gegeten door de mieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op donderdag 29 september 2011 01:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heidi is de naam van de nieuwe vriendin van
Oh wat zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Echt een geitennaam vind ik het..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze doet altijd zo'n duckface in foto'sLive from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Dat houdt nog niet in dat het een volledig werkend vaccin is. Maar:quote:Researchers at the Spanish Superior Scientific Research Council (CSIC) have successfully completed Phase I human clinical trials of a HIV vaccine in which 90% of volunteers developed an immunological response against the virus. The MVA-B vaccine draws on the natural capabilities of the human immune system and 'has proven to be as powerful as any other vaccine currently being studied, or even more,' says Mariano Esteban, head researcher from CSIC's National Biotech Centre.
En:quote:According to CSIC, "if this genetic cocktail passes Phase II and Phase III future clinic trials, and makes it into production, in the future HIV could be compared to herpes virus nowadays".
bron: http://www.gizmag.com/spa(...)mune-response/19973/quote:Phase I clinic trials will also commence with HIV infected volunteers to test its efficiency as a therapeutic vaccine.
quote:Op donderdag 29 september 2011 02:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Echt een geitennaam vind ik het..AwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze doet altijd zo'n duckface in foto's
Ik moet bij Heidi natuurlijk altijd aan blondines met grote tetten in dirndl's denken. Maarja, dat ben ik dan weer
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
je bent niet de enigequote:Op donderdag 29 september 2011 02:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aw
Ik moet bij Heidi natuurlijk altijd aan blondines met grote tetten in dirndl's denken. Maarja, dat ben ik dan weer
Heidi Klumquote:Op donderdag 29 september 2011 02:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aw
quote:
Geen last van gehad.quote:Op donderdag 29 september 2011 07:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En ja hoor, je raadt het nooit, file
Die met dat zimbabwaanse vakantiehuis?quote:Op donderdag 29 september 2011 08:03 schreef Etcetera het volgende:
De burgermeester van Gouda mag blijven
Die kaas dus inderdaad, die Japanse kogelvis, muskusrat, doorgerijpt rundvlees en nog wat zaken die ik even vergeten ben...quote:Op donderdag 29 september 2011 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die Corsicaanse kaas met levende maden er in, misschien nog wat orgaanvlees hier en daar
Sodeju...quote:Op donderdag 29 september 2011 01:15 schreef Nembrionic het volgende:
Een vriend van me postte dit op zijn wereldreisblog:
[..]
Foto van muskietennet:
[ afbeelding ]
van die vogeltjes die ze in Italie in z'n geheel opetenquote:Op donderdag 29 september 2011 08:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kaas dus inderdaad, die Japanse kogelvis, muskusrat, doorgerijpt rundvlees en nog wat zaken die ik even vergeten ben...
Muskusrat is heerlijk!quote:Op donderdag 29 september 2011 08:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kaas dus inderdaad, die Japanse kogelvis, muskusrat, doorgerijpt rundvlees en nog wat zaken die ik even vergeten ben...
quote:
Daar dien je via een mail of duur telefoongesprek om te vragen.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:38 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n telefoon kan verstuurd worden volgens een mail van KPN.
fijn, doe dat dan!
Nee hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 11:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar dien je via een mail of duur telefoongesprek om te vragen.
Hebben ze die telefoon al verstuurd dan?quote:
Neequote:Op donderdag 29 september 2011 11:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hebben ze die telefoon al verstuurd dan?
Daar dien je via een mail of duur telefoongesprek om te vragen.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 11:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neequote:We kunnen uw order uitleveren. Het pakket wordt spoedig bezorgd.
Ik ga maffen.quote:
Daar dien je via een mail of duur telefoongesprek om te vragenquote:
Neequote:Op donderdag 29 september 2011 12:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar dien je via een mail of duur telefoongesprek om te vragen
Trustenquote:
Muskusrat lijkt me wel wat. Doorgerijpt rundvlees ook.quote:Op donderdag 29 september 2011 08:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kogelvis kan ik wel begrijpen maar waarom zijn muskusrat en doorgerijpt rundvlees verboden?quote:Op donderdag 29 september 2011 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Muskusrat lijkt me wel wat. Doorgerijpt rundvlees ook.
Geen flauw idee. Zal wel met ziektes/gezondheidsrisico te maken hebben. Hoewel ik iets las dat de muskusrat(waterkonijn) in Belgie om *bureaucratische* reden niet meer op het menu zou mogen.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Kogelvis kan ik wel begrijpen maar waarom zijn muskusrat en doorgerijpt rundvlees verboden?
Hier iets uitgebreider te belezen: http://retecool.com/post/goudas-belangrijkste-exportproductquote:Op donderdag 29 september 2011 08:03 schreef Etcetera het volgende:
De burgermeester van Gouda mag blijven
Zonde..staan vaak goede items.quote:
Und warum nicht?quote:Op donderdag 29 september 2011 13:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Retecool zou ik op m'n werk al niet gauw gebruiken, net zoals geenstijl. Ik kan er wel opkomen.
http://www.nu.nl/politiek(...)anen-onderschat.htmlquote:Dat concludeert een tijdelijke commissie van de Tweede Kamer donderdag op basis van het parlementair onderzoek 'Lessen uit recente arbeidsmigratie'.
Keuringsdienst van Waren keurt dat af.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Kogelvis kan ik wel begrijpen maar waarom zijn muskusrat en doorgerijpt rundvlees verboden?
Wat is er dan zo bijzonder aan? Kans op ziekte/vergiftiging?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Keuringsdienst van Waren keurt dat af.
Dat dus, een muskusrat komt uit de buitenwateren en is dus niet geteeld o.i.d....quote:Op donderdag 29 september 2011 15:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat is er dan zo bijzonder aan? Kans op ziekte/vergiftiging?
Zonder te mailen/bellen heb ik nu de bevestiging dat de boel verstuurd isquote:Op donderdag 29 september 2011 11:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De vraag is groot en de natuurlijke voorraad ook. Het probleem is dat die beesten gaten in dijken graven enzo.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:06 schreef Bart het volgende:
Waarom telen ze dan geen muskusrat? Lijkt me dat daar dan nog best wel vraag naar is.
Net als best veel vis en alles wat je wild wilt noemen toch?quote:Op donderdag 29 september 2011 15:01 schreef MadMaster het volgende:
Zie mijn edit...
[..]
Dat dus, een muskusrat komt uit de buitenwateren en is dus niet geteeld o.i.d....
En als toevoeging: hoe langer je vlees laat rijpen(versterven), hoe meer smaak het heeft.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Keuringsdienst van Waren keurt dat af.
Doorgerijpt rundvlees is vlees waar licht de schimmels zich op aan het vormen zijn en zo een mooie zachte laag vormen. Die snijdt je dan weg en dan heb je overrijp vlees...
Een buitenwaterhert?quote:Op donderdag 29 september 2011 15:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Net als best veel vis en alles wat je wild wilt noemen toch?
Maar als het niet legaal gegeten mag worden omdat ze niet geteeld zijn, dan kun je toch best die beesten ergens in een vijver kweken ofzo, en dan voor veel poen legaal verkopen aan exclusieve restaurantsquote:Op donderdag 29 september 2011 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De vraag is groot en de natuurlijke voorraad ook. Het probleem is dat die beesten gaten in dijken graven enzo.
Ze groeien zo slecht op de volle grond als je ze geen water geeft ?quote:Op donderdag 29 september 2011 15:06 schreef Bart het volgende:
Waarom telen ze dan geen muskusrat? Lijkt me dat daar dan nog best wel vraag naar is.
Zeepaardenquote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 15:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ze groeien zo slecht op de volle grond als je ze geen water geeft ?
Dan moeten ze wel in de poel blijven zitten...quote:Op donderdag 29 september 2011 15:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar als het niet legaal gegeten mag worden omdat ze niet geteeld zijn, dan kun je toch best die beesten ergens in een vijver kweken ofzo, en dan voor veel poen legaal verkopen aan exclusieve restaurants.
Hek eromheen?quote:Op donderdag 29 september 2011 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel in de poel blijven zitten...
Moet je ook even een HELE flinke betonbak neerleggen want zoals ik zei: het zijn gravers.quote:
Ik ben benieuwd of het rendabel te maken isquote:Op donderdag 29 september 2011 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je ook even een HELE flinke betonbak neerleggen want zoals ik zei: het zijn gravers.
Als het wettelijk geregeld is dat die beeste niet verkocht/gegeten mogen worden..dan niet natuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 15:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het rendabel te maken is.
Nee dan niet neequote:Op donderdag 29 september 2011 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het wettelijk geregeld is dat die beeste niet verkocht/gegeten mogen worden..dan niet natuurlijk
Daarom juist dat het bij dat diner geserveerd gaat worden.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En als toevoeging: hoe langer je vlees laat rijpen(versterven), hoe meer smaak het heeft.
Vlees dat je in de winkel koopt heeft ook al een tijdje gehangen maar tegenwoordig niet zo heel lang meer.
We praten hier niet over de McDonalds, he...quote:Op donderdag 29 september 2011 15:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee dan niet nee. Maar als je een uitzondering heb dat het wel mag als ze gecontroleerd gehouden worden, lekker volpompen met hormonen en antibiotica enzo, dan denk ik wel
.
Oh, dat laatste zou ik dan weer niet zo'n zin in hebben als je de berichten over ziektes hoort die die beesten verspreiden...quote:Op donderdag 29 september 2011 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom juist dat het bij dat diner geserveerd gaat worden.
Onder het eten kan je trouwens kleine visjes je voeten laten afknabbelen...
Ik ook niet, maar het kan.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat laatste zou ik dan weer niet zo'n zin in hebben als je de berichten over ziektes hoort die die beesten verspreiden...
Ik raakte gisteren na het diner aan de praat met de kok van De Vijfde Smaak en we hadden het over wild en de restricties daaromtrent.quote:Interessant diner hoor...hoe kom jij toch steeds aan dat soort rare contacten
Ja dat snap ikquote:Op donderdag 29 september 2011 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het kan.
Er schijnen ook slangen en dat soort dingen te komen...
[..]
Ik raakte gisteren na het diner aan de praat met de kok van De Vijfde Smaak en we hadden het over wild en de restricties daaromtrent.
Hij gaf o.a. aan dat hij dat zelf niet een heel dier mocht kopen om het vervolgens zelf van de huid te ontdoen i.v.m. de eisen van de KvW. In de pels kunnen immers beestjes e.d. zitten en dat is niet hygiënisch. Daarna vertelde hij dus dat er binnenkort dat diner zou plaats vinden op een nog geheime plek en mijn mond viel ook wel even open van verbazing...
Dat ligt er aan wanneer het is.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
En je gaat er dus heen?
Wat kost zoiets eigenlijk? Zal ook niet goedkoop zijn?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wanneer het is.
Maar als ik kan, wil ik wel gaan...
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:41 schreef sthomass het volgende:
Die ziektes die zogenaamd worden voorkomen door de inentingen komen tegenwoordig al bijna niet meer voor. Daar hoef je echt niet tegen ingeent te worden.
quote:
Wow! Niet heel erg veel klassiekers (afgezien van diverse Mercedessen) zijn echt geschikt voor dagelijks gebruik, maar een Volvo Amazone wel. En zeker met B20 motor.quote:
Te triest voor woorden.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
Gadverdegadverdegadver
Provincie Noord-Holland doet aangifte tegen klokkenluider
http://www.nu.nl/internet(...)e-klokkenluider.html
Ik heb daar zo'n grafhekel aan he?
Die kerel is op non-actief gezet, wordt waarschijnlijk ontslagen en dan ook nog eens aangeklaagd.
Een vriend van me heeft er al meer dan 20 jaar een. (Inmiddels wel naast een moderne auto.) Het is een genot om in te rijden.quote:
wie? Dat is mijn alma mater, dat weet je hequote:Op donderdag 29 september 2011 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
He gadver...ontzettend eng ventje bij DWDD van het Bawrlejus!
Dat weet ik ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wie? Dat is mijn alma mater, dat weet je hevoor je antwoord geeft ga ik gewoon gokken dat het geza is
links/pics?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:17 schreef MaJo het volgende:
Ik zit De Villa te kijken en daar zit me toch een lelijk wijf in![]()
Geen flauw idee, dat zien we wel...quote:Op donderdag 29 september 2011 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat kost zoiets eigenlijk? Zal ook niet goedkoop zijn?
Zet RTL 5 even aanquote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..devilla.nl moeten we dus niet zijn..dat is een hoerentent
Ze hebben er ook een vleesmenu. Goh.
Wat is de naam van het betreffende monster?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zet RTL 5 even aanZe heet Angela, zegt eigenlijk al genoeg
![]()
En er zit een Noah in, raar om steeds te horen
Lees even waar je op reageertquote:Op donderdag 29 september 2011 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is de naam van het betreffende monster?
Overrijp vlees...quote:Op donderdag 29 september 2011 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..devilla.nl moeten we dus niet zijn..dat is een hoerentent
Ze hebben er ook een vleesmenu. Goh.
O, die heb ik afgelopen week al gezien.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lees even waar je op reageertOp http://rtl.nl/reality/devilla/home/ staat een klein fotootje
Waarom niet vandaag?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:21 schreef MaJo het volgende:
Had ik al gezegd dat ik zondag ga stoppen met roken?Ik hoop dat ik me dan wat beter voel, ben vandaag weer fucking down
![]()
Ik heb de trailer gezien en toen bewust het prorgamma niet opgezet. Er zijn er al zoveel van geweest en wat een slechte bagger is het altijd.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, die heb ik afgelopen week al gezien.
Vleeswaren en lichaamsappen all over the place...
Mja, even met iets anders bezigquote:Op donderdag 29 september 2011 23:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lees even waar je op reageertOp http://rtl.nl/reality/devilla/home/ staat een klein fotootje
De Engelse versie vond ik altijd wat grappigs hebben.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb de trailer gezien en toen bewust het prorgamma niet opgezet. Er zijn er al zoveel van geweest en wat een slechte bagger is het altijd.
Omdat ik de techniek aanhoud van het boek wat ik nu aan het lezen benquote:Op donderdag 29 september 2011 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom niet vandaag?
En ik wed dat je het niet gaat volhouden...
Ik vind het altijd verschikkelijk om dit soort dingen te zijn. Net als Temptation Island.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Engelse versie vond ik altijd wat grappigs hebben.
Stomdronken Engelse dames zijn leuker dan Nederlandse stomdronken dames...
Echt een wijf inderdaad jaquote:Op donderdag 29 september 2011 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
omg..je hebt gelijk..wat een wijf(sorry politiek correcte nep-feministen, ik zeg gewoon wijf)
Eensquote:Op donderdag 29 september 2011 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het altijd verschikkelijk om dit soort dingen te zijn. Net als Temptation Island.
Dan gaat zo'n stelletje daar in een huis met geile figure zitten.."om hun relatie te testen" en vervolgens tranen met tuiten dat 'ie een ander heeft gezoend.
Dat soort lui die hun relatie willen testen.....OP TV....door de kat op het spek te binden. Sorry, 0 respect en een hoop plaatsvervangende schaamte.
En wanneer is het dan je laatste sigaret, wat bepaald dat moment?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat ik de techniek aanhoud van het boek wat ik nu aan het lezen benIk ben normaal voor een cold turkey methode maar deze schrijfster is voor minderen en de plekken waar je gewend bent te roken steeds meer af te bouwen, en dat gaat al goed, ik rook een stuk minder en niet meer in de auto en ik stel het langer uit
Psychologische oorlogsvoering, bewijs me maar dat ik ongelijk heb...quote:En hoezo zal ik het niet volhouden? Bedankt voor je vertrouwen in ieder geval!
De Villa is een datingshow. Platvloers en simpel, maar toch...quote:Op donderdag 29 september 2011 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het altijd verschikkelijk om dit soort dingen te zijn. Net als Temptation Island.
Dan gaat zo'n stelletje daar in een huis met geile figure zitten.."om hun relatie te testen" en vervolgens tranen met tuiten dat 'ie een ander heeft gezoend.
Dat soort lui die hun relatie willen testen.....OP TV....door de kat op het spek te binden. Sorry, 0 respect en een hoop plaatsvervangende schaamte.
Als je aan je ondergrens zit qua rokenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wanneer is het dan je laatste sigaret, wat bepaald dat moment?
Ah okquote:Psychologische oorlogsvoering, bewijs me maar dat ik ongelijk heb...
Uhuhquote:Op donderdag 29 september 2011 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
omg..dat mens heeft nog een kind ook...
Je ondergrens?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je aan je ondergrens zit qua rokenMaar ik heb geen zin om al te lang te wachten dus vandaar zondag. Ik ben er ook al best een tijd klaar mee
Het ideale moment om te stoppen dan?quote:Ah okDacht even dat je dat echt vond en dat kan ik vandaag nou net even niet hebben, ben erg down zoals ik al zei
Ja, ze zit er om een nieuwe vent te vinden...quote:Op donderdag 29 september 2011 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
omg..dat mens heeft nog een kind ook...
Er is een bepaald moment waarbij het gewoon niet meer relaxed is om te roken. Stel je rookt er normaal 20 en je mag er nog maar 1, dat is niet te doen. De ondergrens ligt dan bij iets van 5 of 6 sigarettenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je ondergrens?
Klinkt vaag...
Nee is er ook niet echt, maar ik denk dat het meest ideale is dat je het gewoon zat bent en er geen zin meer in hebt. En dat heb ik nuquote:Het ideale moment om te stoppen dan?
Maar eerlijk gezegd, er is geen ideaal moment.
Oh ja dat had je nog gestuurdquote:Op donderdag 29 september 2011 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zondag The Phantom op het bioscoopscherm van Tuschinski...
Of gewoon nog steeds?quote:
Klinkt nog steeds vaag, maar als jij dat zo ervaart: Prima!!quote:Op donderdag 29 september 2011 23:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er is een bepaald moment waarbij het gewoon niet meer relaxed is om te roken. Stel je rookt er normaal 20 en je mag er nog maar 1, dat is niet te doen. De ondergrens ligt dan bij iets van 5 of 6 sigarettenEn dan moet je gewoon stoppen.
Succes dan maar!!quote:Nee is er ook niet echt, maar ik denk dat het meest ideale is dat je het gewoon zat bent en er geen zin meer in hebt. En dat heb ik nu
Onzin, heb destijds alleen korte tijd slaapproblemen gehad, geen lichamelijke klachten...quote:Op donderdag 29 september 2011 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Of gewoon nog steeds?
Ik kan er donder op zeggen dat ik volgende week ook ziek ben, dat heb ik altijd als ik stop met rokenPaar keer keelontsteking gehad daarna
Dat zegt eigenlijk al genoeg over wat roken met je doet
nee, het was verkhoudheid en nu iets in mijn buik...quote:Op donderdag 29 september 2011 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Of gewoon nog steeds?
Ik kan er donder op zeggen dat ik volgende week ook ziek ben, dat heb ik altijd als ik stop met rokenPaar keer keelontsteking gehad daarna
Dat zegt eigenlijk al genoeg over wat roken met je doet
Deze methode is ook helemaal nieuw voor mij maar het spreekt me wel aanquote:Op donderdag 29 september 2011 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt nog steeds vaag, maar als jij dat zo ervaart: Prima!!
[..]
Succes dan maar!!
Dat kun jij onzin noemen maar ik heb dat steeds wel gehadquote:Op donderdag 29 september 2011 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onzin, heb destijds alleen korte tijd slaapproblemen gehad, geen lichamelijke klachten...
De schrijfster dit, de schrijfster dat.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Deze methode is ook helemaal nieuw voor mij maar het spreekt me wel aanIk zit alleen nog te twijfelen of ik hulpmiddelen zal gebruiken zoals pleisters. De schrijfster is daar erg voor maar ik denk dat je daarmee de lichamelijke ontwenningsverschijnselen uitstelt. Hoe heb jij het gedaan? En hoe lang ben je nu gestopt?
Ik probeer het nu gewoon op deze manier met wel mijn eigen aanpassingen hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De schrijfster dit, de schrijfster dat.
Wat vind je zelf?
Wees een vent en stop gewoon uit jezelf!!
Een ander gaat het niet voor je doen...
Ik heb één dag een Alan Carr medewerkster aangehoord, heb die hele dag verplicht gerookt, wist dat op een gegeven moment de laatste sigaret aan de beurt was en daarna gooi je je resterende sigaretten weg.
Had gedacht dat ik dat niet zou redden, maar ik taalde daarna niet meer naar een sigaret.
Heb sindsdien (1 december vorig jaar) een paar keer een sigaret opgestoken (vind het psychisch gezien nog steeds niet vies), maar het smaakt me niet meer en ik kan er nu ook net zo makkelijk van afblijven...
Aaah, ik dacht dat je helemaal niks meer had gerookt. Maar dat je na een sigaretje niet meer terugvalt en het net zo goed kan laten, vind ik erg knap.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Heb sindsdien (1 december vorig jaar) een paar keer een sigaret opgestoken (vind het psychisch gezien nog steeds niet vies), maar het smaakt me niet meer en ik kan er nu ook net zo makkelijk van afblijven...
Maar waarom begin je dan steeds weer?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik probeer het nu gewoon op deze manier met wel mijn eigen aanpassingen hoorZoals eerder stoppen
Dat blijkt toch ook uit dat ik twijfel aan hulpmiddelen? Nooit gebruikt en een paar keer langere tijd gestopt geweest, alleen steeds weer begonnen
Allen Carr was tot nu toe de meest effectieve methode
Als aanstaande arts word ik hier gewoon blij van. Best erg, eigenlijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Maar waarom begin je dan steeds weer?
Zonde van de moeite om er vanaf te komen.
En wordt je er beter van. Zeker weten van niet...
Ik wil niet de gestopte betweter uithangen, maar ik herken wat je schrijft en ik heb mezelf dat soort zaken ook jaren voorgehouden. Stopte dan even en begon weer, door omstandigheden of tijdens een zwak moment.
Waarom het me nu wel voor een langere tijd gelukt is, weet ik eerlijk gezegd niet.
Wel weet ik dat ik zelf echt wilde stoppen met die neurotische handelingen, zag het nut er niet meer van in.
Nogmaals succes, en ik wil nooit meer 'Peukie/Saffie doen?' hier lezen dan...
Van de zomer buiten dus wel een keer of 3 of 4.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Aaah, ik dacht dat je helemaal niks meer had gerookt. Maar dat je na een sigaretje niet meer terugvalt en het net zo goed kan laten, vind ik erg knap.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als aanstaande arts word ik hier gewoon blij van. Best erg, eigenlijk.
Wist niet dat het andersom zo'n effect had.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:00 schreef MadMaster het volgende:
Na een paar trekjes had ik het idee dat ik knetterstoned was, stond te tollen op mijn benen.
Dan merk je pas wat nicotine met je doet...
Ik ben raar.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:01 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Ik probeer MaJo te stimuleren, niet jou...
Ik zou nog met je mee kunnen doen maar ik lig al op bedquote:
Ik weet niet wanneer ik ermee begin...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- 0quote:Op donderdag 29 september 2011 23:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee, het was verkhoudheid en nu iets in mijn buik...
Huh? Ging het zo vér?quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
op dit moment is dat even niet grappig.
ja.quote:
Tijd voor wolkruiperij enzo...of is dat wat vroeg?quote:Op vrijdag 30 september 2011 02:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ziekig, humeurig, gewoon alles
quote:Op vrijdag 30 september 2011 02:56 schreef lubje25 het volgende:
mm de sfeer is hier wel eens beter geweest![]()
Ja, maar een beetje druk.quote:
ach soquote:
Nee, geen idee. Trustequote:Op vrijdag 30 september 2011 03:38 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ach so![]()
Weet jij iets van een stroomstoring in het midden van het land? Of was het heel plaatselijk
Indien heel druk: werkse, ik ga zo slapen![]()
nu welquote:Op vrijdag 30 september 2011 02:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijd voor wolkruiperij enzo...of is dat wat vroeg?
Zuigt... probeer nog even wat slaap te krijgenquote:Op vrijdag 30 september 2011 04:25 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, lig je lekker op bed, hoor je opeens wat rumoer buiten.
Donderdagavond, studentenavond. Dus dan is het wel eens lawaaierig van de dronken studenten. Ook in dit dorp
Je denkt: goh, wat een kabaal...volgens mij hoor ik fietsen of hekken(allebei bij het station naast ons huis). Je was al van plan even te gaan kijken of er niets gesloopt worden. Maar dan wordt het stil en je valt bijna in slaap.
Totdat je neus ineens vers vuur ruikt. Iets van papier ofzo. Dus ja, gelijk klaarwakker. Binnen alles gecontroleerd en niets gevonden maar de lucht werd wel steeds sterker.
Maar even buiten een rondje gelopen, buren gecontroleerd...niets...hebben ze die bak met Metro's bij het station leeggekieperd en in de fik gezet
Politie maar even gebeld
daar slaap je wel slecht van.quote:Op vrijdag 30 september 2011 04:25 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, lig je lekker op bed, hoor je opeens wat rumoer buiten.
.....
Maar even buiten een rondje gelopen, buren gecontroleerd...niets...hebben ze die bak met Metro's bij het station leeggekieperd en in de fik gezet
Politie maar even gebeld
En wat heb ik daar mee te makenquote:Op vrijdag 30 september 2011 02:56 schreef lubje25 het volgende:
mm de sfeer is hier wel eens beter geweest![]()
waarschijnlijk niets, gebrek aan aandacht denk ik in de nachtdienst.quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat heb ik daar mee te maken
Ik heb daar echt zelden naar geluisterd.quote:
Hoi. Welkom terug.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:12 schreef De_Hertog het volgende:
GoedemorgenHoe is het hier? Na een drukke periode zonder fok tijd om weer eens hoi te komen zeggen. Hoi!
Niets, anders had ik wel hoofdletters gebruiktquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat heb ik daar mee te maken
quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:44 schreef Mark het volgende:
Hier niet, hier davert de nieuwe Machine Head door de speakers
Ik zit alleen op de kamer op mn werk... collega is al naar huis. En wij hebben alleen een oud krakkemikkig radiootje... maar 3FM is prima. Straks Rob Stendersquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:55 schreef Mark het volgende:
Thuiswerken, dus mijn smaak is de enige die teltEllende altijd met die collega's met geen smaak
Stond trouwens een grappige column over Glennis Grace in De Gelderlander, eens kijken of ik die online kan vinden
Dat was ook de strekking van de column, heb hard gelachen. Kan hem alleen nog niet digitaal vindenquote:
Ben benieuwd!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat was ook de strekking van de column, heb hard gelachen. Kan hem alleen nog niet digitaal vinden
MAchinehead, toevallig laatst nog zitten luisteren. Ze hebben nieuw werk uit begrijp ik?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:44 schreef Mark het volgende:
Hier niet, hier davert de nieuwe Machine Head door de speakers
Als dat een recente foto is zag ze er goed voor iemand van 93 zegquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
Hella Haasse overleden na kort ziekbed. 93 jaar
http://www.nu.nl/boek/2629423/hella-haasse-overleden.html
Tof dat je dat gedaan hebtquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:37 schreef CaLeX het volgende:
Moest net mijn auto van de apk afhalen (jeej die doet het nog een jaartje)
kwam er een blinde man naast mij zitten in de tram, echt een leuk gesprek gehad en hij moest 3 straten verder zijn dan ik dus heb hem er even heen gelopen.
Moest hij helemaal een traantje wegpinken
Niet slecht voor iemand die normaal helemaal niet zo sociaal is en op zijn werk altijd wordt beschuldigt dat hij geen respect voor ouderen heeft :p
Bazenactiequote:Op vrijdag 30 september 2011 12:37 schreef CaLeX het volgende:
kwam er een blinde man naast mij zitten in de tram, echt een leuk gesprek gehad en hij moest 3 straten verder zijn dan ik dus heb hem er even heen gelopen.
Niet slecht voor iemand die normaal helemaal niet zo sociaal is en op zijn werk altijd wordt beschuldigt dat hij geen respect voor ouderen heeft :p
Karma Police stond net nog opquote:
Nicequote:Op vrijdag 30 september 2011 12:37 schreef CaLeX het volgende:
Dronken pubersquote:Op vrijdag 30 september 2011 06:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar slaap je wel slecht van.
En wat voor halve zool ben je als je een krantenbak in de fik steekt....
Desalniettemin goedemorgen
Die is dus het haasje...quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
Hella Haasse overleden na kort ziekbed. 93 jaar
http://www.nu.nl/boek/2629423/hella-haasse-overleden.html
Je hebt je portomonnee nog wel?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:37 schreef CaLeX het volgende:
Hij zei dat 'ie het niet meer zag zitten...quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nice
Hoe kwam je op het gesprek dan? Vroeg hij jou wat?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij zei dat 'ie het niet meer zag zitten...
Hij zocht een plekje rechts voor in de tram, je weet wel, die plekken waar je tegen een sticker aan kijkt dat ze voor gehandicapten, ouderen en zwangeren zijn. En dat opstaan voor zulke mensen geen schande is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nice
Hoe kwam je op het gesprek dan? Vroeg hij jou wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |