Dus 5,2 km lopen in 75 minuten terwijl zelfs Google aangeeft dat het binnen 64 minuten kan?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:36 schreef Etcetera het volgende:
2,6 kilometer, volgens Google 32 minuten lopen.
[AKQ SC #1129] Verlangenbestrengeling
Ho ho, ik heb nog een kwartier bij Startership gezeten om m'n reiskostendeclaratie in te vullenquote:Op woensdag 28 september 2011 13:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus 5,2 km lopen in 75 minuten terwijl zelfs Google aangeeft dat het binnen 64 minuten kan?
Ik ga dus geen Chapeau zeggen.
Ja, ja. Daar kom je nu mee.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb nog een kwartier bij Startership gezeten om m'n reiskostendeclaratie in te vullen
Dan heb je dus nog steeds de normale tijd erover gedaanquote:Op woensdag 28 september 2011 13:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb nog een kwartier bij Startership gezeten om m'n reiskostendeclaratie in te vullen
Gemiddelde snelheid van een 60 plusser ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:45 schreef Etcetera het volgende:
Dan loop ik toch een mooie gemiddelde snelheid
Maar neemt niet weg dat het warm was
Eens. 8 is geen massagraf.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
Op het nieuws zojuist een item over een nieuw massagraf in Libie. Zijn er 8 lichamen gevonden.
Ben ik de enige die het dan geen MASSAgraf zou noemen?
Vorige keer waren er 1200 gevonden hoorde ik net. Dát noem ik nou een massagraf
Zijn/is die dan ook dood?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:45 schreef MadMaster het volgende:
Mag 'Appleknockers Flophouse' dan ook in de OP??
Momenteel wordt je in de whisky-wereld ook gek van de 'limited' editions.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn bierwinkel levert het meeste van de Molen wel maar hij wordt er gek van. Een hoop heeft 'ie ook gewoon nog nooit geproefd omdat er geen beginnen aan is.
2 nummers van 1 dode in de OP?quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:45 schreef MadMaster het volgende:
Mag 'Appleknockers Flophouse' dan ook in de OP??
Fixedquote:
Ik haalde 60 plussers inquote:Op woensdag 28 september 2011 13:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gemiddelde snelheid van een 60 plusser ja.
Ik heb nu al medelijden met E. als jullie gaan winkelen.
Wis or wishou joeoeoeoeoe...quote:Op woensdag 28 september 2011 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
2 nummers van 1 dode in de OP?
Gaat wat worden als Bono de pijp uit gaat.
quote:
Wer ze striets hev noe neem!!quote:
Een heel groot feestquote:Op woensdag 28 september 2011 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
2 nummers van 1 dode in de OP?
Gaat wat worden als Bono de pijp uit gaat.
Ik snap sowieso niet hoe je een whisky die zo oud is kunt repliceren. Dat gaat nergens over.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Momenteel wordt je in de whisky-wereld ook gek van de 'limited' editions.
De replica van de onder het ijs van Antartica gevonden 'Mackinlay's' is op de markt gebracht met een gelimiteerde oplage van 45.000 flessen ŕ ¤140,00 per fles. En het is niet eens te haggelen... ;')
[ afbeelding ]
De wijze waarop begrijp ik wel, maar ze hadden een eeuw geleden een hele foute smaak.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe je een whisky die zo oud is kunt repliceren. Dat gaat nergens over.
En ja, het origineel was misschien ook al niet te zuipen...maar ja..novelty value he
Nou ja, voor die tijd misschien niet eens. En smaken veranderen inderdaad nou eenmaal over time..quote:Op woensdag 28 september 2011 14:09 schreef MadMaster het volgende:
De wijze waarop begrijp ik wel, maar ze hadden een eeuw geleden een hele foute smaak.
Ja dat is ook waarquote:Maar op Antartica ben je blij met alles wat je verwarmd. Of dat nou whisky, een zeehond of een Eskimo is...
dat wordt kou lijden daar als je afhankelijk bent van een Eskimo (scheldwoord) op Antarcticaquote:Op woensdag 28 september 2011 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De wijze waarop begrijp ik wel, maar ze hadden een eeuw geleden een hele foute smaak.
Maar op Antartica ben je blij met alles wat je verwarmd. Of dat nou whisky, een zeehond of een Eskimo is...
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Die oorspronkelijke whisky bestond voor een groot deel uit whisky van de Glen Mohr distilleerderij.
Deze distilleerderij is echter al weer wat jaartjes dicht (sinds 1983), hoewel er nog wel wat voorraden zijn.
Die hebben ze deels gebruikt voor die replica (doodzonde!!!) en mede daarom is de prijs zo hoog. is het verhaal/excuus...
quote:Since its closure, the distillery has been pulled down to make way for a supermarket.
Hebben ze op Antartica dan geen immigranten?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat wordt kou lijden daar als je afhankelijk bent van een Eskimo (scheldwoord) op Antarctica
![]()
Volgens mij betekent het "vleeseter" en dat zou eenzelfde classificatie kunnen zijn als "jager" of "mens" en daar zijn ook geen vrouwelijke versies van meen ik.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat is trouwens de vrouwelijke uitvoering van Eskimo? Eskima?
Op Antarctica zit sowieso bar weinig...maar sowieso geen Eskimosquote:Op woensdag 28 september 2011 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben ze op Antartica dan geen immigranten?
Damnquote:Op woensdag 28 september 2011 15:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Rob de Nijs vader, of in ieder geval een zwangere vriendin, op 69 jarige leeftijd.
Typisch gevalletje van egoisme, alhoewel ma pas 42 is.
Ik was negenenzestig en jij was tweeënveertigquote:Op woensdag 28 september 2011 15:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Rob de Nijs vader, of in ieder geval een zwangere vriendin, op 69 jarige leeftijd.
Typisch gevalletje van egoisme, alhoewel ma pas 42 is.
quote:Op woensdag 28 september 2011 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was negenenzestig en jij was tweeënveertig
En van de liefde wist ik nog niet veel
Maar ik begreep wat jij me wilde zeggen
Jij wou een kind weer
En het werd zomer
Heel fijnquote:Op woensdag 28 september 2011 17:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nem, die kaas.... wŕt een feest is dat!
Wat het ook is, het smaakt echt heel goedquote:Op woensdag 28 september 2011 17:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel fijn
Ik eet zelf geen oude kaas dus heb me maar laten adviseren door mijn kaasboer die een beetje neerkeek op Old Amsterdam
Goeie keuze dus.
Het komt van een lokale boer en ik heb ooit kazen gedraaid toen ik 12 was ofzo..ik vraag me af of het van dezelfde is...
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat het ook is, het smaakt echt heel goedBinnenkort maar even een fijn flesje rode wijn vinden voor er bij, maar als ontbijt was het ook lekker
Mooi, dan ga ik die zelf ook even halenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh die is ook een succes Nem
De TomTom zei waarschijnlijk 'U moet NU keren'quote:Op woensdag 28 september 2011 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
Nieuwe Dexter was goed
Echt te gek dom voor woorden trouwens. Net even een stukje gelopen. Kom ik hier terug en loop langs een kleine t-kruising naast mijn huis. Rijdt er een politiebusje(met een ketting auto's erachter) en die besluiten OP de t-kruising een u-turn te maken.
Het kruispuntje is zo klein dat het dus niet lukt
Op dit tijdstip is het erg druk en ook veel vrachtverkeer.
Staat dat hele ding vast.
Terwijl, als ze rechtsaf hadden geslagen hadden ze daar in 10 seconden een perfect rondje kunnen rijden.
Blijkt al wat ik vermoedde: 2 vrouwen
Ik heb de befaamde eerste video ook nooit gezien. Dat is mij te ziek en net als jij ben ik echt een hoop gewend en heb ik echt hele gekke filmpjes gezien...quote:Op woensdag 28 september 2011 19:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het filmpje in dit bericht ga ik niet kijken. Ben best wel wat gewend, maar dit hoef ik niet te zien![]()
Video onthoofding met kettingzaag opgedoken
Goeie filmquote:Op woensdag 28 september 2011 20:41 schreef TradeMarkie het volgende:
En verder is er nu een gezellige familiefilm op canvas
no country for old men
quote:Tientallen Hoornse muzikanten hebben al toegezegd te komen, onder wie Jacco de Greeuw van Johan, Onno Smit van Beans & Fatback en Tim Knol van zichzelf.
Terwijl ik dat aan jullie overlaat ga ik een andere film kijken. Er rijdt nu een rode Lamborghini Miura door de Alpen en 'On days like these' klinkt door de speakers. Welke film heb ik net opgezet?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:41 schreef TradeMarkie het volgende:
En verder is er nu een gezellige familiefilm op canvas
no country for old men
Top Gear the movie?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Terwijl ik dat aan jullie overlaat ga ik een andere film kijken. Er rijdt nu een rode Lamborghini Miura door de Alpen en 'On days like these' klinkt door de speakers. Welke film heb ik net opgezet?
Dat weet niemand omdat iedereen slechts de remake heeft gezien denk ikquote:Op woensdag 28 september 2011 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Terwijl ik dat aan jullie overlaat ga ik een andere film kijken. Er rijdt nu een rode Lamborghini Miura door de Alpen en 'On days like these' klinkt door de speakers. Welke film heb ik net opgezet?
Bij mij is het precies andersomquote:Op woensdag 28 september 2011 21:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet niemand omdat iedereen slechts de remake heeft gezien denk ik
Valsspelerquote:Op woensdag 28 september 2011 21:27 schreef Etcetera het volgende:
Dankzij je Tweet heb ik de film gegoogeld
Ik heb beiden gezien, maar vond de remake leuker
The Italian Jobquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |