Maar mocht ik in dit levensjaar doodgaan dan behoor ik wel tot deze clubquote:Op donderdag 29 september 2011 17:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Age_(model_theory)?
Nou, ff rennen, ltr.
Dank u dank u dank u! Eerst mezelf volvreten vanavond omdat ErwinRommel mij heel romantisch uit eten gaat nemen vanavond voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 29 september 2011 18:01 schreef Braamyo het volgende:
@ Lotusss: Motivatie speach !
Ik ben namelijk op 16 uurige werkdagen nogsteeds 2 uurtjes vrij aan het maken voor de sport. Zoals ik al zei heb ik een spartaans sportrooster, rawr! Maar ik zou jou ook nog ff motiverenDus neem er ff een voorbeeld aan en zorg dat ik over 7 daagjes trots op je kan zijn
Tjuus !
Euh.. ik weet niet of je vooruit of achteruit bent gegaan. Maar 11 Mb/s is niet heeeel verkeerd ofzoquote:Op donderdag 29 september 2011 19:05 schreef AchJa het volgende:
Zo, terug van een paar daagjes knallen.
Maar wtf is er met internet op de legering gebeurd???
[ link | afbeelding ]
Wat denk je van "niet vooruit te branden" naar dit... Ik ben ook aangenaam verrast.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Euh.. ik weet niet of je vooruit of achteruit bent gegaan. Maar 11 Mb/s is niet heeeel verkeerd ofzo.
Ja, vrouwen schijnen het niet leuk te vinden als je hun echte leeftijd verklapt.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:45 schreef Clan het volgende:
Er staat 'Age' op het kaartje, maar niet hoeveel age, dat mag zeker zelf ingevuld worden?
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:05 schreef AchJa het volgende:
Zo, terug van een paar daagjes knallen.
Haha, mooiquote:Op donderdag 29 september 2011 19:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat denk je van "niet vooruit te branden" naar dit... Ik ben ook aangenaam verrast.
Hoe lang ben je weer terug dan?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
En donderdag weer 18 dagen naar Kreta...
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
En donderdag weer 18 dagen naar Kreta...
Nou, net terug uit Dld.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Hoe lang ben je weer terug dan?
Nee... morgen ergens in de ochtend terug naar huis, dinsdagavond weer terug naar de kazerne, woensdag spullen pakken. Donderdag vertrek.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, ok. Dus een weekje thuis?
Yeeyquote:Op donderdag 29 september 2011 20:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee... morgen ergens in de ochtend terug naar huis, dinsdagavond weer terug naar de kazerne, woensdag spullen pakken. Donderdag vertrek.
En Kreta was ik nog niet geweest...quote:
Oh jawel, als je het zelf maar haalt/ betaald. Hangt overigens wel een beetje van de oefening af.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:24 schreef Clan het volgende:
[..]
Er wordt toch ook niet op bier bezuinigd, of mag dat niet meer na een oefening?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |