Er zitten wel tieten bij jaquote:Op woensdag 28 september 2011 22:23 schreef Sloggi het volgende:
Ben Nieuwsuur aan het kijken.
Of zijn het tieten?
Haha, baasquote:Op woensdag 28 september 2011 22:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, m'n brood gesmeerd voor morgen en in de koelkast gedaan met m'n autosleutels erboven op
Met uitzondering van Amerikanen denk ikquote:Op woensdag 28 september 2011 23:10 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Word een beetje moeilijk om dat te kijken.
Spijtig t was zeker het kijken waard geweest http://www.imdb.com/title/tt1758570/quote:Op woensdag 28 september 2011 23:10 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Word een beetje moeilijk om dat te kijken.
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:19 schreef m.k het volgende:
[..]
Spijtig t was zeker het kijken waard geweest http://www.imdb.com/title/tt1758570/
Morgen vrij, vrijdag een heledag theorie en zaterdag eventjes werken. Goeie week!quote:Op woensdag 28 september 2011 23:32 schreef EllaN het volgende:
woensdag is gekomen en gegaan.. Fijn!
Lekker hoor!quote:Op woensdag 28 september 2011 23:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Morgen vrij, vrijdag een heledag theorie en zaterdag eventjes werken. Goeie week!
Gij nog wat leuks te doen? behalve dicht tegenquote:
Weinig tegen aan te kruipen. Vrijdag pas weerquote:Op woensdag 28 september 2011 23:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gij nog wat leuks te doen? behalve dicht tegenaankruipen?
joods nieuwjaar. Gelukkig 5772quote:
Verslapen?quote:
Nee hoorquote:
Je FB al bekeken?quote:Op donderdag 29 september 2011 08:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee hoor
Hoef pas om 9:00 te beginnen.
Ja! Lief! Dankjewelquote:
Woeiiiii!quote:
Dat soort mensen moet je ontdoen van alle medische hulp en laten creperen als ze is een keer een probleem hebben..quote:Op donderdag 29 september 2011 16:24 schreef Nibb-it het volgende:
En weer een vaccin erbij voor babies Lambiekje
Net als toen in Staphorst waar tientallen kinderen ziek werden en er velen overleden.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat soort mensen moet je ontdoen van alle medische hulp en laten creperen als ze is een keer een probleem hebben..
Net zoals die linksgekkies die bijvoorbeeld tegen dierenproeven op de Radboud protesteren.
Frietje met?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Vanavond lekker uit eten in een héél goed restaurant
Ik neem aan dat ze uit religieuze overweging hun kinderen niet lieten vaccineren?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:51 schreef Clan het volgende:
[..]
Net als toen in Staphorst waar tientallen kinderen ziek werden en er velen overleden.
Waar ik werk laten ze hun kinderen ook niet vaccineren, en bleek dat ze er uit zien. "bible belt"quote:Op donderdag 29 september 2011 17:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze uit religieuze overweging hun kinderen niet lieten vaccineren?
Dat soort mensen proberen te overtuigen is toch een verloren zaak. Dan moeten ze er maar op de harde manier achterkomen.
Maar ik ga zo ff 5km hardlopen, ltr.
Is Age jarig?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:23 schreef Lotusss het volgende:
Net een superleuke verrassing gehad van Cobra4:
[ afbeelding ]
Dank je!!! Echt een hele leuke verrassing en een supermooie bos bloemen!
Thanks!quote:
http://www.geschiedenis24(...)io-in-Staphorst.htmlquote:Op donderdag 29 september 2011 17:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze uit religieuze overweging hun kinderen niet lieten vaccineren?
Dat soort mensen proberen te overtuigen is toch een verloren zaak. Dan moeten ze er maar op de harde manier achterkomen.
Maar ik ga zo ff 5km hardlopen, ltr.
Dat ze er maar aan doodgaan ipv de medici hier weer lastig mee te vallen. Het is toch "God Geeft en God Neemt"?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:46 schreef Clan het volgende:
[..]
http://www.geschiedenis24(...)io-in-Staphorst.html
Zoietsquote:Op donderdag 29 september 2011 17:45 schreef Clan het volgende:
Er staat 'Age' op het kaartje, maar niet hoeveel age, dat mag zeker zelf ingevuld worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |