abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102464779
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_102464791
Een biertje op Ruben.
Dat zn vorm het hele seizoen zo mag blijven ^O^
pi_102464800
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Het laatste sowieso. Alhoewel ik dat niet alleen Been, maar de gehele technische staf aanreken.
Ook denk ik dat er bij Schaken zelf een knop is omgegaan, al blijft het natuurlijk geen geweldenaar. Even kijken of hij dit volhoudt. En anders volstaat Cabral - Biseswar op de flanken ook wel. :9

Kan het volgende topic trouwens gewoon weer Feijenoord heten?
Idd. Vlemmings heeft nooit iets bewezen (gewoon een redelijke trainer, maar niet meer dan dat), Lodewijks moet gewoon keepers gaan trainen en hun 'meerdere' Beenhakker blijkt het gewoon niet goed gedaan te hebben. Dat laat z'n opvolger v. Geel nu wel duidelijk zien.

Nu heb je met v. Gastel een assistent die alle jonge spelers goed kent en beter maakt. En met v. Bronckhorst een ex-wereldtopper met veel aanzien onder de spelers die nog dicht bij de jongens en het voetbal van nu staat. Want wees eerlijk, wie keek er nu echt tegen Been op? Dat scheelt denk ik echt al enorm, en de rol van die twee wordt ook wat onderschat denk ik.Wil overigens niet zeggen dat Koeman geen credits verdient. Hij is toch meer tacticus en meer perfectionistisch dan ik had verwacht. Al was ie dat als speler ook enorm, dus dat is eigenlijk niet zo gek.

Al met al heb ik vorig jaar tot in herhaling geroepen dat het beter kon en beter moest. En dat Feyenoord 5e moet kunnen worden. Dat dit gelukkig redelijk uit lijkt te gaan komen (we zullen nog wel een terugval krijgen, maar zo'n ondergrens als vorig jaar gaan we niet bereiken) is fantastisch natuurlijk. Niet om mijn gelijk want dat is niet zo belangrijk, maar omdat het dus gewoon tot nu toe boven iedereens verwachting gaat en dat is echt mooi.

Ik blijf erbij dat het zeker belangrijk is om 5e te worden dit seizoen, en dat dat zeker wel veel verschil maakt met een 7e of 8e plek. Bij de top 5 laat je toch zien dat je gewoon weer voorzichtig aan aan het sluiten bent bij de top, bij die 8e plek blijf je die middenmoter die nog ver weg van herstel is. Dat is belangrijk voor nieuwe spelers om te kiezen voor de club en voor talenten om toch nog even te blijven.

Bovendien kan een 5e plek je Europees voetbal opleveren zonder play-offs, als je de bekerfinale haalt en je tegenstander al zeker is van Europa volgens mij?

[ Bericht 6% gewijzigd door Ritmo op 28-09-2011 00:28:02 ]
-
pi_102464806
Ik heb altijd geloofd in Schaken.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_102464842
Rond februari/maart eens kijken hoe het er allemaal voorstaat en eventueel dan Koeman een verlenging aanbieden.
pi_102464857
Schaken is toch eigenlijk meer als noodaankoop gehaald destijds?
Of waren er mensen hier serieus overtuigt van zijn kwaliteiten?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102464864
quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
Dat hij zo hard zou falen had ik ook weer niet gedacht. Van Auassar had ik dat wel verwacht.
pi_102464903
quote:
Werd nog in het algemeen postiief op gereageerd.
Het was bij VVV wel een geinige speler die me een beetje deed denken aan Castelen, maar de grootste kritiek op de aankoop was dat hij het niveau van Feyenoord niet omhoog zou gaan tillen.
pi_102464934
quote:
Nee niet echt. Bij VVV had hij bij vlagen zijn goede momenten maar Auassar was daar beter.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_102464984
En stel je voor een Feyenoord mét Fer, Wijnaldum, Ryo, Guidetti en Bakal. En dan op de bank nog spelers als Mokotjo, Bisewar, Leerdam en Martens-Indi.

Dan was je toch wel een outsider voor de titel geweest denk ik.
-
pi_102464989
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:28 schreef eight het volgende:

[..]

Nee niet echt. Bij VVV had hij bij vlagen zijn goede momenten maar Auassar was daar beter.
Idd, meer zo'n simplistisch dravertje.
Toch fijn dat hij niet meteen afgeschreven is. Iets meer geduld en tijd werpt kennelijk toch zijn vruchten af.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102464992
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:28 schreef eight het volgende:

[..]

Nee man, Schaken was altijd dreigend bij VVV al heeft hij ook zijn mindere periodes gehad, En Auassar schoot weleens een bal er lekker in met zijn chocolade been maar ook daar zag je al dat zijn (handelings-)snelheid en inzicht erg matig waren en al helemaal te min voor Feyenoord.
pi_102464995
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:24 schreef Paul-89 het volgende:
Rond februari/maart eens kijken hoe het er allemaal voorstaat en eventueel dan Koeman een verlenging aanbieden.
Ik neem aan dat als Koeman het zo goed blijft doen hij gewoon een verlenging krijgt aangeboden.
Het zou wel triest zijn als ze dan alsnog voor Adriaanse willen gaan.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_102465009
quote:
11s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:30 schreef Ritmo het volgende:
En stel je voor een Feyenoord mét Fer, Wijnaldum, Ryo, Guidetti en Bakal. En dan op de bank nog spelers als Mokotjo, Bisewar, Leerdam en Martens-Indi.

Fer en Wijnaldum haalden het niveau alleen maar naar beneden. Teveel met zichzelf bezig.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 28 september 2011 @ 00:33:12 #15
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102465027
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Fer en Wijnaldum haalden het niveau alleen maar naar beneden. Teveel met zichzelf bezig.
Fer niet hoor. Wijnaldum wel. Zelfs bij PSV erger ik me aan zijn spel.
2000 light years from home
pi_102465028
quote:
Ik vond hem bij VVV best aardig spelen. Gezien onze situatie had ik verwacht dat ie voor de breedte wel iets bij kon dragen. Had er in elk geval wel meer van verwacht dan wat hij vorig jaar liet zien, veel meer zelfs. Gelukkig laat ie dat nu wel alsnog zien.
-
pi_102465029
quote:
11s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:30 schreef Ritmo het volgende:

Ook al zou Feyenoord een plaats hoger staan dan nu. Heb ik toch liever dit.
Ben blij dat Wijnaldum en Fer weg zijn, blijer dan ik ooit had gedacht. Ipv Ryo kan Cabral zich nu goed ontwikkelen. Ook prima.
pi_102465030
Bakkal > Wijnaldum
Clasie > Fer
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102465078
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:33 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik vond hem bij VVV best aardig spelen. Gezien onze situatie had ik verwacht dat ie voor de breedte wel iets bij kon dragen. Had er in elk geval wel meer van verwacht dan wat hij vorig jaar liet zien, veel meer zelfs. Gelukkig laat ie dat nu wel alsnog zien.
Ik zag hem zaterdag weer een paar keer van de zijkanten komen en dan zie je meteen dat hij daar veel meer op zijn plek is omdat hij dan wel moet opkijken om te kijken wie er voor de goal staat. Komt hij vanuit het centrum ziet hij bijna niets meer behalve de bal en de goal dan. Een splijtende steekpass zie je hem vrijwel nooit geven.
pi_102465082
En, al kampioen?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_102465090
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Met Guidetti en Bakal voor en naast zich en Koeman die ze scherp hield, denk ik dat dat wel mee was gevallen. Ze hadden afgelopen jaar een trainer (en assistenten) die ze totaal niet serieus namen. En ook op het veld waren er niet veel spelers die ze even met beide benen op de grond zetten.
-
pi_102465101
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:31 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nee man, Schaken was altijd dreigend bij VVV al heeft hij ook zijn mindere periodes gehad, En Auassar schoot weleens een bal er lekker in met zijn chocolade been maar ook daar zag je al dat zijn (handelings-)snelheid en inzicht erg matig waren en al helemaal te min voor Feyenoord.
Toen ze nog in de eerste divisie speelden deed hij goed maar na de promotie ging het toch al wat moeizamer. Hij was alleen dreigend vanwege zijn snelheid en omdat Honda hem vaak wist te vinden.
pi_102465107
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:36 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Met Guidetti en Bakal voor en naast zich en Koeman die ze scherp hield, denk ik dat dat wel mee was gevallen. Ze hadden afgelopen jaar een trainer (en assistenten) die ze totaal niet serieus namen. En ook op het veld waren er niet veel spelers die ze even met beide benen op de grond zetten.
11 miljoen. *O*
pi_102465119
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:36 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik zag hem zaterdag weer een paar keer van de zijkanten komen en dan zie je meteen dat hij daar veel meer op zijn plek is omdat hij dan wel moet opkijken om te kijken wie er voor de goal staat. Komt hij vanuit het centrum ziet hij bijna niets meer behalve de bal en de goal dan. Een splijtende steekpass zie je hem vrijwel nooit geven.
Klopt helemaal idd. Maar die kans van hem op de 2-1 zondag (El Ahmadi liep toch redelijk voor de goal, stond er in elk geval beter voor dan hem) zou dat dan gewoon egoisme zijn of blindheid?
-
pi_102465135
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:37 schreef eight het volgende:

[..]

Toen ze nog in de eerste divisie speelden deed hij goed maar na de promotie ging het toch al wat moeizamer. Hij was alleen dreigend vanwege zijn snelheid en omdat Honda hem vaak wist te vinden.
Klopt maar dat was altijd nog meer dan Auassar die echt te traag, te 'slaperig' en duidelijk te weinig inzet/beleving had.
  woensdag 28 september 2011 @ 00:39:53 #26
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102465140
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt helemaal idd. Maar die kans van hem op de 2-1 (El Ahmadi liep toch redelijk voor de goal, stond er in elk geval beter voor dan hem), zou dat gewoon egoisme zijn of blindheid?
Blindheid, El Ahmadi kwam op volle vaart aangerend en op het moment dat Schaken keek zag hij El Ahmadi gewoon nog niet. Op zulke momenten moet je maar even voor lief nemen dat het een ex-VVV speler van 27 is, en niet de nieuwe rechtsbuiten van Barcelona.
pi_102465147
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:37 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

11 miljoen. *O*
Dat vergeten mensen wel eens he? O+
Als we op een of andere manier Bakkal kunnen strikken, wil ik die vent zo een miljoen salaris geven. Wat zou die man belangrijk kunnen zijn in de wederopbouw van Feyenoord.
pi_102465150
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt helemaal idd. Maar die kans van hem op de 2-1 zondag (El Ahmadi liep toch redelijk voor de goal, stond er in elk geval beter voor dan hem) zou dat dan gewoon egoisme zijn of blindheid?
Ik had het over Wijnaldum. :P

En dat van Schaken zie ik wel als een soort van blindheid, in principe was het ook nog niet eens zo'n verkeerde keuze om zelf te schieten maar dan moet hij wel zitten natuurlijk. :)
  woensdag 28 september 2011 @ 00:40:36 #29
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102465153
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:40 schreef Cara het volgende:

[..]

Als we op een of andere manier Bakkal kunnen strikken, wil ik die vent zo een miljoen salaris geven. Wat zou die man belangrijk kunnen zijn in de wederopbouw van Feyenoord.
Hij is nu al niet meer weg te denken uit de basis.
pi_102465166
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:36 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja we kunnen oprecht trots zijn op hetgeen dat de technische staf in zo'n relatief korte tijd voor elkaar heeft weten te krijgen.
Bedoel zowel Schaken als El Ahmadi waren afgeschreven en staan nu gewoon prima te voetballen.

Zoals die Jan Mulder terecht riep in SV is dat een enorme prestatie. Zeker als je keek naar van waar we kwamen.
Groetjes, Ezio.
pi_102465174
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:37 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

11 miljoen. *O*
Idd. Ik was in eerste instantie tegen verkopen van die twee, maar toen ik hoorde dat de vervangers Bakal en Guidetti zouden worden, vond ik het niet zo'n gekke zet om ze weg te doen. Zeker niet voor die prijs.
-
pi_102465180
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:39 schreef Merkie het volgende:

[..]

Blindheid, El Ahmadi kwam op volle vaart aangerend en op het moment dat Schaken keek zag hij El Ahmadi gewoon nog niet. Op zulke momenten moet je maar even voor lief nemen dat het een ex-VVV speler van 27 is, en niet de nieuwe rechtsbuiten van Barcelona.
Klopt, waarschijnlijk kon hij El Ahmadi ook niet zien.
pi_102465188
Ideale situatie: Koeman verlengt een jaar, van Gastel volgt Koeman op als hoofdtrainer.
pi_102465190
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:40 schreef Cara het volgende:

[..]

Waarom is hij eigenlijk weg bij PSV? Hoorde wel op tv dat hij het er verder niet over wilde hebben, maar Rutten heeft hem notabene zelf naar Twente gehaald en toen naar PSV.
Groetjes, Ezio.
pi_102465201
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:39 schreef Merkie het volgende:

[..]

Maar om El Ahmadi daar te zien lopen, daar hoef je toch niet de rechtsbuiten van Camp Nou te zijn? Even een blik van 1 seconde opzij en je had hem gezien.
-
pi_102465208
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:41 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja we kunnen oprecht trots zijn op hetgeen dat de technische staf in zo'n relatief korte tijd voor elkaar heeft weten te krijgen.
Bedoel zowel Schaken als El Ahmadi waren afgeschreven en staan nu gewoon prima te voetballen.

Zoals die Jan Mulder terecht riep in SV is dat een enorme prestatie. Zeker als je keek naar van waar we kwamen.
Zeg dat wel. Sterker middenveld én 11 miljoen, doe dat maar eens na.
pi_102465210
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Waarom is hij eigenlijk weg bij PSV? Hoorde wel op tv dat hij het er verder niet over wilde hebben, maar Rutten heeft hem notabene zelf naar Twente gehaald en toen naar PSV.
Rutten zei vorig jaar eens iets dat Bakkal alleen goed speelt als het mooi weer is of zoiets. Daar is het toen allemaal een beetje mee begonnen.
pi_102465230
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:43 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Maar om El Ahmadi daar te zien lopen, daar hoef je toch niet de rechtsbuiten van Camp Nou te zijn? Even een blik van 1 seconde opzij en je had hem gezien.
Hij was al flink vermoeid en dan wil je soms nogal snel dingen overhaast doen, en heb je niet meer de rust in je om het overzicht te bewaren en het balletje breed te geven.

Dat is vaak ook het verschil tussen een goede en een geweldige speler, altijd het overzicht bewaren.
pi_102465249
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Rutten: "Mis het felle dat ik gewend ben bij Bakkal"

Otman Bakkal moest zondag tijdens de topper tussen PSV en Ajax plaatsnemen op de tribune. Trainer Fred Rutten is ontevreden over de middenvelder.

In gesprek met Voetbal International vertelt Rutten over zijn beweegredenen Bakkal niet op te nemen in zijn wedstrijdselectie. "Ik ben niet tevreden over hem. Ik mis bij Otman momenteel dat felle dat ik van hem gewend ben. Daarom zat hij tegen Ajax op de tribune. Het was een keuze, die in zijn nadeel is uitgevallen", aldus Rutten in het magazine.

En ook: http://nos.nl/video/229801-bakkal-vindt-uitleg-rutten-onzin.html

Was het begin van het einde.
pi_102465307
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:41 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

De prestatie lijkt wel wat groter natuurlijk, omdat er afgelopen jaar zo enorm ondergepresteerd werd. Maar de technische staf doet het prima ja.

Het was zo mooi om te zien dat de tactiek die ze tegen AZ bedachten, gewoon perfect uitpakte. Dat zegt wel wat over de trainers. Helaas dat er dan door persoonlijke foutjes van Mulder (bal was zeker houdbaar) en Leerdam (nam onnodig een dom risico waardoor ie er uit moest) de voorsprong weg gegeven wordt, maar wat een verademing met de 'tactieken' en wissels die we de afgelopen 2 jaar zagen.

Bruins erin in de 80e minuut ofzo als je 10 minuten moet bikkelen om je voorsprong te verdedigen tegen een stormend ADO... :'(
-
pi_102465312
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:44 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Rutten zei vorig jaar eens iets dat Bakkal alleen goed speelt als het mooi weer is of zoiets. Daar is het toen allemaal een beetje mee begonnen.
Rutten had gedacht dat Bakkal zich wel terug zou knokken op het moment dat hij zijn basisplaats verliest. Een verkeerde gedachte blijkbaar
pi_102465317
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:46 schreef Cara het volgende:

[..]

Rutten: "Mis het felle dat ik gewend ben bij Bakkal"

Otman Bakkal moest zondag tijdens de topper tussen PSV en Ajax plaatsnemen op de tribune. Trainer Fred Rutten is ontevreden over de middenvelder.

In gesprek met Voetbal International vertelt Rutten over zijn beweegredenen Bakkal niet op te nemen in zijn wedstrijdselectie. "Ik ben niet tevreden over hem. Ik mis bij Otman momenteel dat felle dat ik van hem gewend ben. Daarom zat hij tegen Ajax op de tribune. Het was een keuze, die in zijn nadeel is uitgevallen", aldus Rutten in het magazine.

En ook: http://nos.nl/video/229801-bakkal-vindt-uitleg-rutten-onzin.html

Was het begin van het einde.
Ah ^O^
Nu hopen dat Rutten zeker nog 2 seizoenen bij PSV blijft en wij hem gratis op kunnen pikken *)
Groetjes, Ezio.
pi_102465328
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:49 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ah ^O^
Nu hopen dat Rutten zeker nog 2 seizoenen bij PSV blijft en wij hem gratis op kunnen pikken *)
In Juli 2012 is hij vrij.
  woensdag 28 september 2011 @ 00:49:48 #44
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102465329
quote:

[..]

Ah ^O^
Het contract van Bakkal loopt eind dit seizoen af :) .
pi_102465332
quote:

[..]

Ah ^O^
Hij is na dit seizoen transfervrij als ik me niet vergis.
pi_102465375
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:49 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

In Juli 2012 is hij vrij.
I know.
Maar als Rutten op zou pleuren aan het einde van het seizoen zou hij wellicht alsnog terug willen keren daar.
Volgens mij woont hij ook nog steeds in Eindhoven en zijn familie ook.
Groetjes, Ezio.
pi_102465381
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:48 schreef Ritmo het volgende:

[..]

De prestatie lijkt wel wat groter natuurlijk, omdat er afgelopen jaar zo enorm ondergepresteerd werd. Maar de technische staf doet het prima.

Het was zo mooi om te zien dat de tactiek die ze tegen AZ bedachten, gewoon perfect uitpakte. Dat zegt wel wat. Helaas dat er dan door persoonlijke foutjes van Mulder (bal was houdbaar) en Leerdam (nam onnodig een dom risico waardoor ie er uit moest) de voorsprong weg gegeven wordt, maar wat een verademing met de 'tactieken' en wissels van de afgelopen 2 jaar.
Ik vind dat Mulder niets te verwijten valt. Hooguit het muurtje iets beter neerzetten maar in feite waren het de spelers in de muur die fout zaten.
pi_102465399
Ben benieuwd of hij na dit seizoen wil blijven. Zou zeker wel mooi zijn.
Maar ben toch bang dat ie een goed seizoen speelt en toch voor het buitenland kiest, gezien z'n leeftijd. :'(
-
pi_102465412
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:51 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

I know.
Maar als Rutten op zou pleuren aan het einde van het seizoen zou hij wellicht alsnog terug willen keren daar.
Als het Legioen hem nou in zn armen sluit en Feyenoord een goed seizoen draait..
Laat van Geel dan slim zijn en Bakkal nog belangrijker maken dan hij al is. Geef hem een monstersalaris, tekengeld en maak hem aanvoerder. Dan geef ik het grote kans tenzij er een hele grote club komt. Maar dat betwijfel ik.
pi_102465413
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:51 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

I know.
Begin 2012 mag je al met zo'n speler gaan praten over een contract, dus hopen dat we dan nog steeds een goede flow zitten en hij het nog goed naar zijn zin heeft bij Feyenoord.

Maar ik denk dat Bakkal aankomende zomer naar het buitenland gaat vertrekken.
pi_102465461
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:53 schreef Cara het volgende:

[..]

Als het Legioen hem nou in zn armen sluit en Feyenoord een goed seizoen draait..
Laat van Geel dan slim zijn en Bakkal nog belangrijker maken dan hij al is. Geef hem een monstersalaris, tekengeld en maak hem aanvoerder. Dan geef ik het grote kans tenzij er een hele grote club komt. Maar dat betwijfel ik.
Lijkt me sterk dat er ruimte is voor monstersalarissen, ook al gaan we naar cat.2
pi_102465492
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:53 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Begin 2012 mag je al met zo'n speler gaan praten over een contract, dus hopen dat we dan nog steeds een goede flow zitten en hij het nog goed naar zijn zin heeft bij Feyenoord.

Maar ik denk dat Bakkal aankomende zomer naar het buitenland gaat vertrekken.
Dat gevoel heb ik ook heel sterk :Y
En als hij zo blijft spelen zullen er ongetwijfeld aanbiedingen komen.
Groetjes, Ezio.
pi_102465497
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:55 schreef eight het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat er ruimte is voor monstersalarissen, ook al gaan we naar cat.2
Dat is m nou juist, maak er maar ruimte voor. Er is vast wel een investeerder bereid. Laat die jongen zien dat hij belangrijk is en veel voor Feyenoord in de toekomst kan betekenen. Zo oud is ie nog niet, dus hij zou daarna ook nog aardig wat geld kunnen opleveren.
pi_102465526
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:55 schreef eight het volgende:

[..]

Moet je ook helemaal niet willen.
Gewoon een normaal salaris geven en anders jammer maar tot ziens.

Anders ga je een klimaat creëren waar aardige spelers topsalarissen eisen en zitten we over 5 jaar weet in Cat1 .
Groetjes, Ezio.
pi_102465545
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:52 schreef eight het volgende:

[..]

Ik vind dat Mulder niets te verwijten valt. Hooguit het muurtje iets beter neerzetten maar in feite waren het de spelers in de muur die fout zaten.
Ik bedoelde bij de 2-1, toen had ie z'n goal beter uit kunnen komen. Gewoon inschattingsfoutje van een jonge keeper waar ie van leert, geen groot verwijt.

Dat muurtje was te lachwekkend voor woorden trouwens ja, wat was dat voor gekut? :') De essentie van een muurtje is niet dat je wegduikt.
-
pi_102465587
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:58 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Moet je ook helemaal niet willen.
Gewoon een normaal salaris geven en anders jammer maar tot ziens.

Anders ga je een klimaat creëren waar aardige spelers topsalarissen eisen en zitten we over 5 jaar weet in Cat1 .
Een speler als dit heb je nou eenmaal nodig wil je hogerop.
Misschien heeft Feyenoord nog geluk met Vormer volgend jaar, maar die zal ook niet goedkoop komen.
pi_102465594
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:57 schreef Cara het volgende:

[..]

Dat is m nou juist, maak er maar ruimte voor. Er is vast wel een investeerder bereid. Laat die jongen zien dat hij belangrijk is en veel voor Feyenoord in de toekomst kan betekenen. Zo oud is ie nog niet, dus hij zou daarna ook nog aardig wat geld kunnen opleveren.
Mwoah, in februari is hij 27. Als ie dan nog een jaar zou blijven is ie al 28 en gaat z'n waarde toch wel omlaag.
-
pi_102465622
Een monstersalaris voor Bakkal lijkt me overigens niet slim. Gewoon een goed salaris geven naar prestaties (ca. 8 ton tot 1 miljoen denk ik) maar geen Makaay-achtige bedragen meer. Zeker niet voor iemand die bij PSV op de tribune zat.
-
pi_102465671
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:02 schreef Ritmo het volgende:
Een monstersalaris voor Bakal lijkt me overigens niet slim. Gewoon een goed salaris geven naar prestaties (ca. 1 miljoen denk ik) maar geen Makaay-achtige bedragen meer. Zeker niet voor iemand die bij PSV op de tribune zat.
1 miljoen is zelfs aan de hoge kant.
Al ligt het er wel aan wat je er om heen hebt lopen. Met onze uitstekende jeugd ( geweldig artikel in het AD weer vanochtend _O_ ) kun je best 1 of 2 oudere dragende spelers hebben rondlopen die aanzienlijk meer verdienen.
Die jonge gasten zoals Clasie en Ramsteijn verdienen toch nog vrij weinig?
Groetjes, Ezio.
pi_102465684
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:57 schreef Cara het volgende:

[..]

Je overschat Bakkal. Natuurlijk is het een meer dan prima speler en eigenlijk wel een geweldige toevoeging voor Feyenoord. Toch wil je hem niet in een uitzonderingspositie plaatsen binnen de verder ook degelijke en talentvolle selectie. Als je hem 2 miljoen geeft dan hebben de andere smaakmakertjes ook het volste recht om boven het miljoen uit te gaan.
pi_102465696
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:07 schreef Adames het volgende:

[..]

Je overschat Bakkal. Natuurlijk is het een meer dan prima speler en eigenlijk wel een geweldige toevoeging voor Feyenoord. Toch wil je hem niet in een uitzonderingspositie plaatsen binnen de verder ook degelijke en talentvolle selectie. Als je hem 2 miljoen geeft dan hebben de andere smaakmakertjes ook het volste recht om boven het miljoen uit te gaan.
Precies
Reden voor Vlaar om hier te blijven is dat hij elders gewoon niet zoveel kon verdienen als hier :D
Bies staat er ook op voor 8 ton :')

Kijk naar Twente, die zijn pas omhoog gegaan in salariëring toen ze CL behaalden.
Groetjes, Ezio.
pi_102465711
Toch erg jammer overigens dat v. Geel niet net iets eerder kwam, die had wel een miljoentje bij investeerders los gekregen om Strootman uit de eerste divisie te halen. Dat is nou echt zo'n speler waarvoor je zo'n risicootje kan nemen. Stond je binnen 1,5 jaar direct goed in de zwarte cijfers.
-
pi_102465738
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:06 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

1 miljoen is zelfs aan de hoge kant.
Al ligt het er wel aan wat je er om heen hebt lopen. Met onze uitstekende jeugd ( geweldig artikel in het AD weer vanochtend _O_ ) kun je best 1 of 2 oudere dragende spelers hebben rondlopen die aanzienlijk meer verdienen.
Die jonge gasten zoals Clasie en Ramsteijn verdienen toch nog vrij weinig?
Mwoah, 1 miljoen is wel het maximum, maar om belangrijke en goede spelers van 25+ te behouden zul je toch weer richting zo'n salaris moeten. Je moet wel aantrekkelijk blijven voor spelers. En op den duur moet je weer mee kunnen doen met Ajax, Twente en PSV maar dan ben je alweer even wat verder.

Clasie en Ramsteijn etc. zullen idd nog niet veel verdienen. En terecht ook, die moeten zich nog bewijzen.
-
pi_102465837
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:08 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Precies
Reden voor Vlaar om hier te blijven is dat hij elders gewoon niet zoveel kon verdienen als hier :D
Zouden er geen Duitse of Engelse middenmoters zijn geweest die interesse hadden? Want daar verdien je sowieso al meer dan bij Feyenoord.
quote:
Kijk naar Twente, die zijn pas omhoog gegaan in salariëring toen ze CL behaalden.
En zo moet het ook. Eerst je waarde bewijzen, dan gaan verdienen.
-
pi_102465895
quote:

[..]

2 miljoen voor Bakkal zou echt te achterlijk beleid zijn, dan kun je beter direct aan de KNVB vragen of je in cat 1 mag blijven.

Sterker nog, geen enkele speler (behalve voorheen Ruiz en nu misschien Erikssen en Strootman) in de eredivisie is zo'n salaris waard.
-
pi_102465916
quote:

[..]

Nee ik heb het uiteraard over het uiterste van het salarisplafond.
Wat Ritmo hier boven ook aangeeft op ten duur als je meewilt met PSV en Ajax zal je spelers als Bakkal toch echt voor zo'n bedrag vast moeten leggen.
Anders kom je er nooit.
pi_102465931
Je moet sowieso niet verwachten dat als je uit categorie 1 komt je opeens bakken met geld te besteden hebt.

Zal de komende jaren nog steeds vooral transfervrije spelers worden en wellicht her en der een creatieve versterking in de vorm van huur of max 1-3 miljoen uitgeven voor een transfer (afhankelijk ook van wat je verkoopt) verwacht ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102465972
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:23 schreef Cara het volgende:

[..]

Wat Ritmo hier boven ook aangeeft op ten duur als je meewilt met PSV en Ajax zal je spelers als Bakkal toch echt voor zo'n bedrag vast moeten leggen.
Anders kom je er nooit.
Goh, is die fout in denken niet al eens eerder gemaakt?
Je moet flink geld besteden aan spelers en salariseisen om zo weer aan te haken bij de top. Als je dan CL weet te behalen dan draai je alsnog winst....
Ja vast. En als dat dan niet lukt krijg je zo'n 'gegokt en verloren' lulverhaal en 10 jaar ellende.

ALS je ooit weer die CL weet te halen en er extra geld beschikbaar zou komen kun je eens kijken naar duurdere spelers. Maar voorlopig is dat totaal niet aan de orde.
Groetjes, Ezio.
pi_102465979
quote:
15s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:21 schreef Ritmo het volgende:

[..]

2 miljoen voor Bakkal zou echt te achterlijk beleid zijn, dan kun je beter direct aan de KNVB vragen of je in cat 1 mag blijven.

Sterker nog, geen enkele speler (behalve voorheen Ruiz en nu misschien Erikssen en Strootman) in de eredivisie is zo'n salaris waard.
Iemand had het over een monstersalaris dat bij investeerders vandaan gehaald zou moeten worden, 2 miljoen is dan een voorbeeld aangezien genoeg spelers al tegen het miljoen aan zitten. Dan maak ik er in mijn vorige post maar 1,5 miljoen van, lager kan ik toch niet zeggen als meerdere malen 'monstersalaris' is gevallen.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:23 schreef Cara het volgende:

[..]

Anders kom je er nooit.
Waar zegt Ritmo dat? En zelfs dan, sanering is goed op weg. Het zou volslagen idioot zijn om nu al met zo'n bedragen te gaan smijten, dan ben je in no-time terug. Pas als je het niveau (en de financiën) van die 2 clubs weer terug hebt kan je weer gaan uitgeven als die 2 doen.
pi_102466110
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:24 schreef Caland het volgende:
Je moet sowieso niet verwachten dat als je uit categorie 1 komt je opeens bakken met geld te besteden hebt.
Idd. Ook al zitten we straks in cat 2; je hebt nog een miljoen of 10 schuld over en bovendien wil je liefst binnen 2 jaar naar cat 3.

En we hebben nu Castaignos, Fer en Wijnaldum weg zijn niet echt spelers die deze zomer direct al een grote klapper gaan maken. Cabral, Clasie, en De Vrij zitten nog niet op het niveau dat ze al miljoenen waard zijn. Die hebben nog wel 2 seizoenen nodig. Hoewel je natuurlijk zomaar opeens een flink bod op Achabar kan krijgen als ie er in de tweede seizoenshelft echt doorbreekt en er 10 inschiet. Die wordt allang gevolgd door de top. Maar zelfs dan nog...
quote:
Zal de komende jaren nog steeds vooral transfervrije spelers worden en wellicht her en der een creatieve versterking in de vorm van huur of max 1-3 miljoen uitgeven voor een transfer (afhankelijk ook van wat je verkoopt) verwacht ik.
Allemaal transfervrij hoeft ook weer niet. Dat zijn meestal niet de spelers die je echt beter maken, op een buitenkansje na. Een paar goed gescoutte spelers in de categorie Mertens, Chadli, Strootman (die 3 had je 2 jaar geleden voor samen een miljoentje of 3 op kunnen pikken uit de eerste divisie en ze zijn nu samen meer waard dan heel de begroting van Feyenoord) denk ik meer aan. Als Utrecht dat kan zien, moeten wij het toch ook kunnen? En ook als ik naar AZ kijk, die geven ook nauwelijks iets uit maar hebben een team vol met jonge goede spelers die zichzelf al dubbel terug verdient hebben.

Maar de focus moet vooral ook op de jeugdspelers blijven liggen. Wel aangevuld met eerder genoemde spelers plus iemand als Bakkal laten blijven.

Je moet scenario's als met De Guzman, Fer en Wijnaldum niet meer willen hebben, 18 en 19-jarigen moeten zich ontwikkelen en niet de kar hoeven trekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ritmo op 28-09-2011 01:46:48 ]
-
pi_102466215
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:28 schreef Adames het volgende:
Waar zegt Ritmo dat?
Ik zei dat we op den duur (2-3 jaar) terugmoesten naar het niveau van Ajax en PSV. Maar zover is het nog niet, en tot die tijd moet je jongens als Bakkal geen salarissen van 1,5 tot 2 miljoen gaan geven.. Tussen de 8 ton en 1 miljoen, en pas als straks weer spelers gehaald worden die daar weer een trapje boven zitten (niveau Ajax - Twente - PSV dus) kun je wellicht eens kijken of je weer spelers echt salarissen van (ver) boven de miljoen te bieden. Maar pas als ze laten zien goed genoeg voor CL-plaatsing te zijn.

Bakkal is overigens wel weer een speler die je moet behouden om daarna weer op dat niveau te komen. Dus je moet er niet te makkelijk over doen. Als die jongen er echt op staat om 1,1 miljoen te verdienen als ie daarmee voor 3 jaar tekent, dan moet daar over te praten zijn.

Precies wat Twente deed dus, vlak voordat ze echt naar de top gingen. Die werkten ook met jongens als Bakkal toen. Maar laten we eerst maar eens 5e worden, ik lul alweer teveel. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Ritmo op 28-09-2011 02:06:00 ]
-
pi_102466503
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:59 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik zei dat we op den duur (2-3 jaar) terugmoesten naar het niveau van Ajax en PSV. Maar zover is het nog niet, en tot die tijd moet je jongens als Bakkal geen salarissen van 1,5 tot 2 miljoen gaan geven.. Tussen de 8 ton en 1 miljoen, en pas als straks weer spelers gehaald worden die daar weer een trapje boven zitten (niveau Ajax - Twente - PSV dus) kun je wellicht eens kijken of je weer spelers echt salarissen van (ver) boven de miljoen te bieden. Maar pas als ze laten zien goed genoeg voor CL-plaatsing te zijn.

Bakkal is overigens wel weer een speler die je moet behouden om daarna weer op dat niveau te komen. Dus je moet er niet te makkelijk over doen. Als die jongen er echt op staat om 1,1 miljoen te verdienen als ie daarmee voor 3 jaar tekent, dan moet daar over te praten zijn.

Precies wat Twente deed dus, vlak voordat ze echt naar de top gingen. Die werkten ook met jongens als Bakkal toen. Maar laten we eerst maar eens 5e worden, ik lul alweer teveel. :')
Waarom zou je hier nou weer niet mogen komen joh.
Volgens mij ben je een heel wijs iemand.
Omdat je mijn mening deelt, natuurlijk, maar daar gaat het verder niet om O+
pi_102466891
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 01:41 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Idd. Ook al zitten we straks in cat 2; je hebt nog een miljoen of 10 schuld over en bovendien wil je liefst binnen 2 jaar naar cat 3.
Dat zal helaas niet zo snel gebeuren, want ik zie Feijenoord het niet zo goed doen dat ze en miljoenen binnen halen en in staat zijn om de VVF terug te betalen over een aantal jaar.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 03:32 schreef Cara het volgende:

[..]

Waarom zou je hier nou weer niet mogen komen joh.
Niemand heeft hem ooit gezegd niet te mogen komen. Hij koos er zelf voor.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 28 september 2011 @ 09:35:30 #74
222854 Blaaster
UnleashedFear.com
pi_102468611
Ben over het algemeen positief over dit seizoen, zag het somber in, 3 grote talenten weg, wel weer 14 miljoen (ongeveer, exclusief alles wat er nog afgaat aan talentenpools etc.) opgepoetst.

Financieel gaat het in ieder geval de goede kant op als we de verhalen mogen geloven zijn we volgend jaar weer uit de schulden, en sportief gaat het op het moment ook beter, we winnen weer van de kleintjes! wat toch wel een doorslag gevende rol gaat spelen voor europees voetbal.

Maar we zullen het zien aan het einde van de rit, de blessures beginnen op het moment ook weer te komen (Biseswar dan bijna terug, Ramsteijn lange tijd eruit, cabral pijntjes hier en daar, cisse laatst ook weer met z;'n teen). Het seizoen duurd nog lang.
  Moderator woensdag 28 september 2011 @ 09:53:39 #75
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_102469017
That's the spirit. ^O^

(AD)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_102470268
Stel dat Bakkal echt een superjaar maakt, is een 1,5 miljoen jaarsalaris voor contract van 3 jaar helemaal niet zo gek. Staat gelijk aan een middenvelder kopen van 3 miljoen en een salaris van 500.000 euro..
Hell To The Liars
pi_102470752
Groetjes, Ezio.
pi_102470794
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:47 schreef Droopie het volgende:
Stel dat Bakkal echt een superjaar maakt, is een 1,5 miljoen jaarsalaris voor contract van 3 jaar helemaal niet zo gek. Staat gelijk aan een middenvelder kopen van 3 miljoen en een salaris van 500.000 euro..
Jawel want dan is er weer een gat van meer dan een half miljoen met andere spelers die ook belangrijk zijn en dan krijg je weer dat die vinden dat ze net zo belangrijk zijn enz.

Gewoon normale salarissen (toppers rond het miljoen) en anders moeten ze maar een andere club zoeken.
pi_102471084
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:04 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Jawel want dan is er weer een gat van meer dan een half miljoen met andere spelers die ook belangrijk zijn en dan krijg je weer dat die vinden dat ze net zo belangrijk zijn enz.

Gewoon normale salarissen (toppers rond het miljoen) en anders moeten ze maar een andere club zoeken.
Met normale salarissen worden we geen kampioen en blijven we subtopper. Het zal nog wel jaren duren voordat wij weer spelers voor enkele miljoenen kunnen halen.
pi_102471207
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:14 schreef eight het volgende:

[..]

Met normale salarissen worden we geen kampioen en blijven we subtopper. Het zal nog wel jaren duren voordat wij weer spelers voor enkele miljoenen kunnen halen.
Dan blijven we lekker subtopper ^O^
Alles beter dan nu meteen weer boven je stand gaan leven.
Groetjes, Ezio.
pi_102471213
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:14 schreef eight het volgende:

[..]

We blijven ook nog wel een paar jaar een subtopper. Eerst maar eens zorgen dat we weer volledig op eigen benen kunnen staan, daarna kunnen we weer langzaamaan naar boven kijken.
pi_102471241
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 07:35 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat zal helaas niet zo snel gebeuren, want ik zie Feijenoord het niet zo goed doen dat ze en miljoenen binnen halen en in staat zijn om de VVF terug te betalen over een aantal jaar.
Hangt overplaatsing naar categorie 3 daar van af? Dat zijn toch gewoon aandelen die door de KNVB niet als schuld worden gezien, of heb ik het nu mis?

Anders gaat het nog wel een jaar of 6 duren ja, want ik denk niet dat Feyenoord haast gaat maken meer dan 20 miljoen terug te kopen aan aandelen.
-
  woensdag 28 september 2011 @ 11:25:52 #83
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_102471481
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:47 schreef Droopie het volgende:
1.5 *3 = 4.5
3+0.5 = 3.5

1 miljoen tekengeld, of wat?
Waarom?
  Moderator woensdag 28 september 2011 @ 11:25:52 #84
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_102471482
Feyenoord is voorlopig (en misschien wel nooit meer) geen club waar spelers als Bakkal een salaris van 125.000 euro per maand kunnen opstrijken.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_102471618
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:19 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hangt overplaatsing naar categorie 3 daar van af? Dat zijn toch gewoon aandelen die door de KNVB niet als schuld worden gezien, of heb ik het nu mis?
Het is gewoon schuld, alleen niet voor de KNVB inderdaad. De VVF wil het echter wel binnen vijf jaar terug hebben.

Vind ook dat je vrij optimistisch bent over dat we dan eventueel overgeplaatst worden naar categorie 3. Volgens mij moet je daarvoor een aantal jaren een positief resultaat gedraaid hebben. Denk dat die opgave al moeilijk genoeg is.
Elite
Tegen TTIP
pi_102471633
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:25 schreef WhatsTheSecret het volgende:

[..]

1.5 *3 = 4.5
3+0.5 = 3.5

Salaris van 3 jaar. ;)
pi_102471688
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:25 schreef WhatsTheSecret het volgende:

[..]

1.5 *3 = 4.5
3+0.5 = 3.5

Rekenen was ook niet jouw sterkste vak? :P
Groetjes, Ezio.
pi_102471970
quote:
Van Geel wil contract Ramsteijn ondanks zware blessure verlengen

Kaj Ramsteijn is mogelijk tot het einde van het seizoen uit de roulatie. Dat is wat Martin van Geel betreft geen reden om mogelijke contractverlenging uit te stellen.

Het contract van de verdediger loopt komende zomer af. ‘De gesprekken die daarover gepland stonden, blijven gewoon staan. We willen Kai aan ons binden. Aan dat vertrouwen verandert door deze blessure niets.’
pi_102471999
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:29 schreef Happel het volgende:

[..]

Het is gewoon schuld, alleen niet voor de KNVB inderdaad. De VVF wil het echter wel binnen vijf jaar terug hebben.

Vind ook dat je vrij optimistisch bent over dat we dan eventueel overgeplaatst worden naar categorie 3. Volgens mij moet je daarvoor een aantal jaren een positief resultaat gedraaid hebben. Denk dat die opgave al moeilijk genoeg is.
Inderdaad. Er zijn maar 2 clubs in het betaald voetbal die in cat.3 zitten, dat zegt genoeg.
pi_102472061
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:41 schreef eight het volgende:

[..]

Inderdaad. Er zijn maar 2 clubs in het betaald voetbal die in cat.3 zitten, dat zegt genoeg.
Inmiddels een stuk of 6.
pi_102473289
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:25 schreef Gert het volgende:
Feyenoord is voorlopig (en misschien wel nooit meer) geen club waar spelers als Bakkal een salaris van 125.000 euro per maand kunnen opstrijken.
Dat 'misschien wel nooit meer' daar ben ik het niet mee eens, dat zou betekenen dat er de komende 15 jaar nog steeds geen goed beleid gevoerd wordt en je voor altijd een subtopper blijft. Eenmaal gezond (en dat gaat nog wel een paar jaartjes duren) zou je Twente en PSV makkelijk voorbij moeten kunnen qua begroting, inkomsten en eigen vermogen. Ajax voorbij wordt lastig, maar het mag niet zo zijn dat je op niveau Utrecht blijft hangen.
-
pi_102473390
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:29 schreef Happel het volgende:

[..]

5 jaar? Belachelijk.
quote:
Ik weet niet precies wat de voorwaarden zijn om naar die categorie te mogen. Een aantal jaar op rij zwarte cijfers en een sluitende begroting is niet genoeg dus?
-
  Moderator woensdag 28 september 2011 @ 12:43:14 #93
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_102473899
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat 'misschien wel nooit meer' daar ben ik het niet mee eens, dat zou betekenen dat er de komende 15 jaar nog steeds geen goed beleid gevoerd wordt en je voor altijd een subtopper blijft. Eenmaal gezond (en dat gaat nog wel een paar jaartjes duren) zou je Twente en PSV makkelijk voorbij moeten kunnen qua begroting, inkomsten en eigen vermogen. Ajax voorbij wordt lastig, maar het mag niet zo zijn dat je op niveau Utrecht blijft hangen.
Klopt. Ik doelde eigenlijk ook meer op de beweging die is ingezet onder leiding van Platini dat het afgelopen moet zijn met die idiote schulden binnen BVO's. Ik denk dat er de komende jaren sowieso een forse nivellering plaats zal vinden. Voetballers zijn te duur geworden.

Het is ook de vraag of Feyenoord überhaupt nog een begroting sluitend kan krijgen waarbij meerdere spelers salarissen ontvangen die in de miljoenen lopen. En als het niet kan dan moet je het niet doen. Koester je jeugdopleiding, wees scherp en alert in het contractmanagement van jonge talenten en pluk daar de vruchten van.
En als je dan een écht grote speler naar de Kuip kan halen die ook een status heeft waarbij de overige spelers het meteen begrijpen dat-ie wat meer verdient: oké. Bijvoorbeeld als Kuijt op zijn 32e nog een jaar wil komen ballen.
Maar niet Bakkal volgend jaar 1.5 miljoen gaan bieden. :N
pi_102473997
Weer unbanned _O_ Feijenoord _O_

Ik denk dat Bakkal nog best wel eens kan gaan tekenen :). Vertrouwen in Van Geel is erg groot op dat vlak.

Met Vlaar lukte het immers ook.
  woensdag 28 september 2011 @ 12:51:02 #95
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_102474105
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:32 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Rekenen was ook niet jouw sterkste vak? :P
Jawel, haha. In de tweede zin staat niet dat het om een 3 jarig contract gaat! :+
Waarom?
pi_102475105
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Klopt. Ik doelde eigenlijk ook meer op de beweging die is ingezet onder leiding van Platini dat het afgelopen moet zijn met die idiote schulden binnen BVO's. Ik denk dat er de komende jaren sowieso een forse nivellering plaats zal vinden. Voetballers zijn te duur geworden.
Maar niet voor die rijke olie-sjeiks helaas. Nivellering aan de top is goed, zolang Nederlandse clubs maar niet nog verder weg zakken.
quote:
Het is ook de vraag of Feyenoord überhaupt nog een begroting sluitend kan krijgen waarbij meerdere spelers salarissen ontvangen die in de miljoenen lopen. En als het niet kan dan moet je het niet doen. Koester je jeugdopleiding, wees scherp en alert in het contractmanagement van jonge talenten en pluk daar de vruchten van.
En als je dan een écht grote speler naar de Kuip kan halen die ook een status heeft waarbij de overige spelers het meteen begrijpen dat-ie wat meer verdient: oké. Bijvoorbeeld als Kuijt op zijn 32e nog een jaar wil komen ballen.
Maar niet Bakkal volgend jaar 1.5 miljoen gaan bieden. :N
Mee eens, al moet je er heel erg opletten dat je niet het Arsenal van Nederland wordt. Klote-beleid daar, alleen maar opleiden voor andere clubs en nooit een prijs pakken omdat je te eigenwijs bent om wat duurdere spelers te halen.
-
pi_102475786
Als je Bakkal een gek salaris gaat geven dan krijg je een snowball effect -> Vlaar wil meer, Cabral en Biseswar willen meer en met elke contractverlenging betaal je 1-2 ton teveel. Dat moet je niet willen. Als het niet past, dan kan Bakkal een andere club zoeken.
pi_102475937
Gisteren was het gebeuren omtrent het Maasgebouw op Opsporing verzocht. Blijken er gewoon twee opgejaagd te worden als criminelen, omdat ze op de 'uitkijk' stonden? Wtf. :')

Goed dat er wat aan gedaan wordt, maar om nou mensen daarvoor publiekelijk aan de schandpaal te nagelen?
Elite
Tegen TTIP
pi_102476054
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:47 schreef Happel het volgende:
Gisteren was het gebeuren omtrent het Maasgebouw op Opsporing verzocht. Blijken er gewoon twee opgejaagd te worden als criminelen, omdat ze op de 'uitkijk' stonden? Wtf. :')

Goed dat er wat aan gedaan wordt, maar om nou mensen daarvoor publiekelijk aan de schandpaal te nagelen?
Prima toch ^O^
Hang die koppen maar flink groot op de V&D, misschien dat het tuig dan volgende keer wel 3x achter de oren krabt alvorens ze gaan lopen rellen.

Viel me trouwens op dat het geen lui uit Rotterdam is dat gepakt is maar allemaal van buitenaf, merendeel zelfs onder de 18 :X
Groetjes, Ezio.
pi_102476333
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:47 schreef Happel het volgende:

Ja, mooi was dat :') Ben benieuwd of al die zwervers voor de albert heijn ook te zien zijn in opsporing verzocht de volgende keer.

quote:
Brandveilig onderhoud in Legioenzaal

Door vrijwilligers zijn gisteren doeken, sjaals etc. die in de Legioen hangen op last van de brandweer verwijdert. Ondanks dat de doeken etc. brandveilig zijn geïmpregneerd kunnen zij door ophanging als nu een gevaar zijn, aldus de brandweer en zijn advies aan de FSV.

Wij besparen u waaraan het ophangen van artikelen aan moet voldoen, maar het advies van de brandweer nemen wij ter harte. Op een enkel doek na is de zaal volledig gestript, veel doeken waren dan ook verteerd. Zondag is de zaal wel geopend en wordt er voor aanvang, rust en na afloop van de wedstrijd weer muziek gedraaid. Te zijner tijd zal de zaal opnieuw en veilig aangekleed gaan worden en een opknapbeurt krijgen.
Zonde ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102476450
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, mooi was dat :') Ben benieuwd of al die zwervers voor de albert heijn ook te zien zijn in opsporing verzocht de volgende keer.

[..]

Zonde ;(
Gaat op die manier nogal wat geschiedenis verloren zeg :{
pi_102476498
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:04 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Idd, ze kunnen toch wat toffe shirtjes inlijsten of zo.
Groetjes, Ezio.
pi_102476505
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:04 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nouja, geschiedenis. Er hingen enorm veel sjaaltjes en dergelijke die bij de bloemenzee van Coen Moulijn toen waren gelegd. Zag er echt heel mooi uit.

Maar snap wel dat als het niet veilig is ze weg moeten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102477002
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:51 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Prima toch ^O^
Hang die koppen maar flink groot op de V&D, misschien dat het tuig dan volgende keer wel 3x achter de oren krabt alvorens ze gaan lopen rellen.
Wat ik er uit op maak is dat ze (twee van de gezochte) helemaal niks deden. Ze stonden op de 'uitkijk', wat dat ook moge betekenen.
Elite
Tegen TTIP
pi_102477094
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Nouja, geschiedenis. Er hingen enorm veel sjaaltjes en dergelijke die bij de bloemenzee van Coen Moulijn toen waren gelegd.
== Geschiedenis. ;(.

quote:
Zag er echt heel mooi uit.
Dat klopt. :)
  woensdag 28 september 2011 @ 14:34:37 #106
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_102477288
Hoe kan je nou op de uitkijk staan bij zoiets? Het is niet alsof het een geheime undercover-actie was ofzo :')
pi_102477289
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:24 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat ik er uit op maak is dat ze (twee van de gezochte) helemaal niks deden. Ze stonden op de 'uitkijk', wat dat ook moge betekenen.
Lastig te beoordelen.
Misschien hadden ze meer op hun kerfstok of waren ook betrokken in een soortgelijke rol bij andere rellen.
En 'op de uitkijk staan' bij andere misdrijven geld ook gewoon als medeplichtigheid = betrokkenheid.
Al heb je zelf dan niks gesloopt/gereld. Beetje flauw is het ergens wel ja.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 28 september 2011 @ 14:36:02 #108
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_102477325
Maar 'op de uitkijk staan" is wel weer een stap verder dan "toevallig aanwezig zijn"
pi_102477418
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Hoe kan je nou op de uitkijk staan bij zoiets? Het is niet alsof het een geheime undercover-actie was ofzo :')
Ben vroeger ooit een keer meegeweest naar een uitwedstrijd in en tegen Basel.
En daar liepen bepaalde gasten serieus rond alsof het een militaire operatie was. Dus inclusief 4 mannetjes die gingen 'scouten' in de binnenstad en gasten die op strategische plekken stonden i.v.m. eventuele politie die ten tonele zou kunnen verschijnen :P
Groetjes, Ezio.
pi_102477450
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:36 schreef CasselerRIP het volgende:
Maar 'op de uitkijk staan" is wel weer een stap verder dan "toevallig aanwezig zijn"
Klopt. Van wat ik begreep stonden er best veel mensen daar en deden er een man of 50/60 echt wat. Vind het op de 'uitkijk' staan een beetje dubieus. Maar misschien ben ik te wantrouwig jegens OM. Daar heb ik vaker last van, als het rond gebeurtenissen bij het voetbal gaat.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:39 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ben vroeger ooit een keer meegeweest naar een uitwedstrijd in en tegen Basel.
En daar liepen bepaalde gasten serieus rond alsof het een militaire operatie was. Dus inclusief 4 mannetjes die gingen 'scouten' in de binnenstad en gasten die op strategische plekken stonden i.v.m. eventuele politie die ten tonele zou kunnen verschijnen :P
Die befaamde keer in Basel? Toen alles kapot ging? Daar was inderdaad wel wat meer aan de hand.
Elite
Tegen TTIP
pi_102477521
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Klopt. Van wat ik begreep stonden er best veel mensen daar en deden er een man of 50/60 echt wat. Vind het op de 'uitkijk' staan een beetje dubieus. Maar misschien ben ik te wantrouwig jegens OM. Daar heb ik vaker last van, als het rond gebeurtenissen bij het voetbal gaat.

[..]

Die befaamde keer in Basel? Toen alles kapot ging? Daar was inderdaad wel wat meer aan de hand.
Ja, volgens mij liepen een aantal gasten week na die wedstrijd ook opeens met Rolexen rond _O-
Groetjes, Ezio.
pi_102477673
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:44 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja, volgens mij liepen een aantal gasten week na die wedstrijd ook opeens met Rolexen rond _O-
De ruiten van een juwelier waren er ook uit gegaan, ja. :')

Was echt een orkaan van geweld toen.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator woensdag 28 september 2011 @ 15:11:47 #113
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_102478253
Dat moet nog één keer gebeuren en Feyenoord mag 10 jaar Europa niet in.
pi_102480908
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 15:11 schreef Gert het volgende:
blablabla
pi_102481307
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 15:11 schreef Gert het volgende:
Zal vast nog wel een keer gebeuren in de komende 10 jaar. Zou evengoed volgend jaar al kunnen gebeuren mochten we Europees halen. Dan wil iedereen weer gaan.
Elite
Tegen TTIP
pi_102481359
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 16:29 schreef Roffamannetje het volgende:

[..]

blablabla
:?

Hij heeft gewoon gelijk hoor. Al denk ik niet dat we direct voor 10 jaar eruit zouden liggen.
-
pi_102482321
Die foto van die gozer die met dat ijzeren ding tegen de deur staat te meppen. Alsof ze die ooit nog gaan vinden. Je ziet helemaal niks man.Lijkt wel een ninja.
Ik ben benieuwd wanneer er foto's komen van het tuig in het Maasgebouw die stonden te kijken en leuzen scandeerden als "schieten, schieten"
pi_102482616
pi_102482728
Godverdomme bijna 30 graden en dan is uitgerekend de Zweed de enige die een lange broek aan heeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 28 september 2011 @ 17:29:48 #120
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_102482797
quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2011 17:14 schreef Maastoren het volgende:
Die foto van die gozer die met dat ijzeren ding tegen de deur staat te meppen. Alsof ze die ooit nog gaan vinden. Je ziet helemaal niks man.Lijkt wel een ninja.
Ik ben benieuwd wanneer er foto's komen van het tuig in het Maasgebouw die stonden te kijken en leuzen scandeerden als "schieten, schieten"
Gaan ze die ook nog opzoeken?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_102484743
quote:
9s.gif Op woensdag 28 september 2011 17:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Gaan ze die ook nog opzoeken?
:{w

Combi naar Go Ahead. Moet niet gekker worden.
pi_102484885
quote:
Vette foto _O_
-
pi_102484897
quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2011 17:27 schreef Caland het volgende:
Godverdomme bijna 30 graden en dan is uitgerekend de Zweed de enige die een lange broek aan heeft.
_O-
-
pi_102485070
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:38 schreef Maastoren het volgende:
Combi naar Go Ahead. Moet niet gekker worden.
Je had anders verwacht?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102485256
quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Je had anders verwacht?
Nee tuurlijk niet. Maar we moeten niet doen alsof het normaal is. Want dat is het niet.
pi_102487089
quote:
_O-
  Moderator woensdag 28 september 2011 @ 21:18:42 #127
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_102491438
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 16:29 schreef Roffamannetje het volgende:

[..]

blablabla
Onderschat het niet.
Het is niet stoer, het maakt de club kapot.
  Moderator woensdag 28 september 2011 @ 21:21:06 #128
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_102491550
Wat hebben de Guidetti's gekaand dan vandaag? :Y)
  woensdag 28 september 2011 @ 22:09:00 #129
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102493881
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 21:21 schreef Gert het volgende:
Wat hebben de Guidetti's gekaand dan vandaag? :Y)
Z'n vriendin heeft gekookt.
  woensdag 28 september 2011 @ 22:11:19 #130
14505 OProg
A Life in Music
pi_102494017
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:09 schreef Merkie het volgende:

[..]

Z'n vriendin heeft gekookt.
En morgen gaat ze naar de MediaMarkt om Playstation spelletjes te halen.

:')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_102494857
Rellen is van alle tijden, zo blijkt.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 28 september 2011 @ 22:32:11 #132
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102495086
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:27 schreef Happel het volgende:
_O-
pi_102496372
quote:
Sowieso een heerlijke site. O+
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  woensdag 28 september 2011 @ 23:19:24 #134
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_102497380
quote:
Staat ook nog een mooie quote van Jopie daar onderaan.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_102498774
quote:
Riposteerden, wat een schitterend woord. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 28 september 2011 @ 23:50:37 #136
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102498791
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 23:50 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Riposteerden, wat een schitterend woord. :P
Viel mij ook al op _O_ . Ik ga hem gebruiken.
  woensdag 28 september 2011 @ 23:58:51 #137
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_102499090
Hoe schatten we zondag in eigenlijk?
  woensdag 28 september 2011 @ 23:59:30 #138
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102499110
Drie punten en niets minder.
pi_102499222
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 23:58 schreef CasselerRIP het volgende:
Hoe schatten we zondag in eigenlijk?
Van ADO moet dit seizoen gewoon gewonnen worden. Zeker thuis in de Kuip.
pi_102499246
Van Den Haag moet altijd gewonnen worden. :{w
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102499347
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 00:02 schreef Caland het volgende:
Van Den Haag moet altijd gewonnen worden. :{w
Of het ook daadwerkelijk gebeurd is nog een ander verhaal. ;)
  donderdag 29 september 2011 @ 00:06:30 #142
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102499380
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 00:05 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Of het ook daadwerkelijk gebeurd is nog een ander verhaal. ;)
Kom op man. Feyenoord is uitstekend in vorm, ADO niet. En zelfs als Feyenoord niet in vorm is en ADO wel won Feyenoord voorgaande jaren nog. Gewoon 3-0, appeltje eitje.
pi_102499415
Wel altijd één van de leukere thuiswedstrijden van het jaar, dit jaar ook nog eens om half 3 *O*
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102499611
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 00:06 schreef Merkie het volgende:

[..]

Kom op man. Feyenoord is uitstekend in vorm, ADO niet. En zelfs als Feyenoord niet in vorm is en ADO wel won Feyenoord voorgaande jaren nog. Gewoon 3-0, appeltje eitje.
3-1 zeg ik. :)

En Guidetti mag z'n eerste veldgoal wel maken dus Guidetti, Cabral en Bakkal scoren. ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2011 00:13:47 ]
pi_102499664
quote:
Ik heb Ramsteijn er maar neergezet.

Kaj Ramsteijn is van origine een centraal verdediger, maar speelde dit seizoen als linksback bij Feyenoord. Assistent-trainer Jean-Paul van Gastel is hier verantwoordelijk voor, zo laat hij weten in Voetbal International. De oud-voetballer had, na het vertrek van Mario Been en Leon Vlemmings, voor een oefenwedstrijd tegen SC Veendam de leiding, maar had niet de beschikking over een linksback.

“Beide linksbacks, Bruno Martins Indi en Miquel Nelom waren geblesseerd, dus heb ik Kaj er maar neergezet omdat ik dacht dat hij het wel zou kunnen invullen. Daarna kwam Koeman en is Kaj al die tijd blijven staan. Dat verbaast me wel en niet. Kaj is geen back, maar is tactisch sterk en heeft zoveel tactisch inzicht dat hij er prima kan spelen.”

Van Gastel zag het altijd al zitten in Ramsteijn, voor wie het seizoen er na een zware kruisbandblessure tegen AZ op lijkt te zitten. “Maar wel als centrale verdediger”, benadrukt hij. “Hij is een echte voetballende, inschuivende verdediger die een manmeersituatie op het middenveld kan creëren. Dat deed Kaj altijd goed. Hij is eerder al eens langdurig geblesseerd geraakt, heeft daarna met zijn vorm geworsteld, maar het is geweldig dat deze jongen nu toch is komen bovendrijven.”

Feyenoord wil het contract van Ramsteijn, dat aan het einde van het seizoen afloopt, gaan verlengen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102499769
Ben niet zo'n fan van Ramsteijn. Niet dat ie slecht is, maar vind het geen supertalent ofzo.
-
pi_102499860
Was wel de uitstekende back up geweest voor als Vlaar of De Vrij er een keer uit liggen.

Nu heb je alleen Schenkeveld eigenlijk, en daar hoor je al tijden niks van. Speelt niet mee bij Jong Feyenoord, traint ook niet altijd mee. Terwijl ik dacht dat hij tegen nu wel fit moest zijn.

Hoop dat ze Van Huijgevoort of Kongolo doorschuiven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102500363
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 00:21 schreef Caland het volgende:
Was wel de uitstekende back up geweest voor als Vlaar of De Vrij er een keer uit liggen.

Nu heb je alleen Schenkeveld eigenlijk, en daar hoor je al tijden niks van. Speelt niet mee bij Jong Feyenoord, traint ook niet altijd mee. Terwijl ik dacht dat hij tegen nu wel fit moest zijn.

Kongolo. Bazennaam.
pi_102500404
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 00:38 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Kongolo. Bazennaam.
Wacht maar over een jaar of 2. Dan staat Tonny Trindade de Vilhena (bijnaam Tony) op het middenveld.

Dat is Fer 2.0 _O_

Die 1-2 met Achahbar, smullen. O+
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 29 september 2011 @ 00:56:16 #150
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102500801
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 00:21 schreef Caland het volgende:

Schenkeveld zit toch bij Excelsior.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')