abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102464779
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_102464791
Een biertje op Ruben.
Dat zn vorm het hele seizoen zo mag blijven ^O^
pi_102464800
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Het laatste sowieso. Alhoewel ik dat niet alleen Been, maar de gehele technische staf aanreken.
Ook denk ik dat er bij Schaken zelf een knop is omgegaan, al blijft het natuurlijk geen geweldenaar. Even kijken of hij dit volhoudt. En anders volstaat Cabral - Biseswar op de flanken ook wel. :9

Kan het volgende topic trouwens gewoon weer Feijenoord heten?
Idd. Vlemmings heeft nooit iets bewezen (gewoon een redelijke trainer, maar niet meer dan dat), Lodewijks moet gewoon keepers gaan trainen en hun 'meerdere' Beenhakker blijkt het gewoon niet goed gedaan te hebben. Dat laat z'n opvolger v. Geel nu wel duidelijk zien.

Nu heb je met v. Gastel een assistent die alle jonge spelers goed kent en beter maakt. En met v. Bronckhorst een ex-wereldtopper met veel aanzien onder de spelers die nog dicht bij de jongens en het voetbal van nu staat. Want wees eerlijk, wie keek er nu echt tegen Been op? Dat scheelt denk ik echt al enorm, en de rol van die twee wordt ook wat onderschat denk ik.Wil overigens niet zeggen dat Koeman geen credits verdient. Hij is toch meer tacticus en meer perfectionistisch dan ik had verwacht. Al was ie dat als speler ook enorm, dus dat is eigenlijk niet zo gek.

Al met al heb ik vorig jaar tot in herhaling geroepen dat het beter kon en beter moest. En dat Feyenoord 5e moet kunnen worden. Dat dit gelukkig redelijk uit lijkt te gaan komen (we zullen nog wel een terugval krijgen, maar zo'n ondergrens als vorig jaar gaan we niet bereiken) is fantastisch natuurlijk. Niet om mijn gelijk want dat is niet zo belangrijk, maar omdat het dus gewoon tot nu toe boven iedereens verwachting gaat en dat is echt mooi.

Ik blijf erbij dat het zeker belangrijk is om 5e te worden dit seizoen, en dat dat zeker wel veel verschil maakt met een 7e of 8e plek. Bij de top 5 laat je toch zien dat je gewoon weer voorzichtig aan aan het sluiten bent bij de top, bij die 8e plek blijf je die middenmoter die nog ver weg van herstel is. Dat is belangrijk voor nieuwe spelers om te kiezen voor de club en voor talenten om toch nog even te blijven.

Bovendien kan een 5e plek je Europees voetbal opleveren zonder play-offs, als je de bekerfinale haalt en je tegenstander al zeker is van Europa volgens mij?

[ Bericht 6% gewijzigd door Ritmo op 28-09-2011 00:28:02 ]
-
pi_102464806
Ik heb altijd geloofd in Schaken.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_102464842
Rond februari/maart eens kijken hoe het er allemaal voorstaat en eventueel dan Koeman een verlenging aanbieden.
pi_102464857
Schaken is toch eigenlijk meer als noodaankoop gehaald destijds?
Of waren er mensen hier serieus overtuigt van zijn kwaliteiten?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102464864
quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
Dat hij zo hard zou falen had ik ook weer niet gedacht. Van Auassar had ik dat wel verwacht.
pi_102464903
quote:
Werd nog in het algemeen postiief op gereageerd.
Het was bij VVV wel een geinige speler die me een beetje deed denken aan Castelen, maar de grootste kritiek op de aankoop was dat hij het niveau van Feyenoord niet omhoog zou gaan tillen.
pi_102464934
quote:
Nee niet echt. Bij VVV had hij bij vlagen zijn goede momenten maar Auassar was daar beter.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_102464984
En stel je voor een Feyenoord mét Fer, Wijnaldum, Ryo, Guidetti en Bakal. En dan op de bank nog spelers als Mokotjo, Bisewar, Leerdam en Martens-Indi.

Dan was je toch wel een outsider voor de titel geweest denk ik.
-
pi_102464989
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:28 schreef eight het volgende:

[..]

Nee niet echt. Bij VVV had hij bij vlagen zijn goede momenten maar Auassar was daar beter.
Idd, meer zo'n simplistisch dravertje.
Toch fijn dat hij niet meteen afgeschreven is. Iets meer geduld en tijd werpt kennelijk toch zijn vruchten af.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102464992
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:28 schreef eight het volgende:

[..]

Nee man, Schaken was altijd dreigend bij VVV al heeft hij ook zijn mindere periodes gehad, En Auassar schoot weleens een bal er lekker in met zijn chocolade been maar ook daar zag je al dat zijn (handelings-)snelheid en inzicht erg matig waren en al helemaal te min voor Feyenoord.
pi_102464995
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:24 schreef Paul-89 het volgende:
Rond februari/maart eens kijken hoe het er allemaal voorstaat en eventueel dan Koeman een verlenging aanbieden.
Ik neem aan dat als Koeman het zo goed blijft doen hij gewoon een verlenging krijgt aangeboden.
Het zou wel triest zijn als ze dan alsnog voor Adriaanse willen gaan.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_102465009
quote:
11s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:30 schreef Ritmo het volgende:
En stel je voor een Feyenoord mét Fer, Wijnaldum, Ryo, Guidetti en Bakal. En dan op de bank nog spelers als Mokotjo, Bisewar, Leerdam en Martens-Indi.

Fer en Wijnaldum haalden het niveau alleen maar naar beneden. Teveel met zichzelf bezig.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 28 september 2011 @ 00:33:12 #15
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102465027
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Fer en Wijnaldum haalden het niveau alleen maar naar beneden. Teveel met zichzelf bezig.
Fer niet hoor. Wijnaldum wel. Zelfs bij PSV erger ik me aan zijn spel.
2000 light years from home
pi_102465028
quote:
Ik vond hem bij VVV best aardig spelen. Gezien onze situatie had ik verwacht dat ie voor de breedte wel iets bij kon dragen. Had er in elk geval wel meer van verwacht dan wat hij vorig jaar liet zien, veel meer zelfs. Gelukkig laat ie dat nu wel alsnog zien.
-
pi_102465029
quote:
11s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:30 schreef Ritmo het volgende:

Ook al zou Feyenoord een plaats hoger staan dan nu. Heb ik toch liever dit.
Ben blij dat Wijnaldum en Fer weg zijn, blijer dan ik ooit had gedacht. Ipv Ryo kan Cabral zich nu goed ontwikkelen. Ook prima.
pi_102465030
Bakkal > Wijnaldum
Clasie > Fer
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102465078
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:33 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik vond hem bij VVV best aardig spelen. Gezien onze situatie had ik verwacht dat ie voor de breedte wel iets bij kon dragen. Had er in elk geval wel meer van verwacht dan wat hij vorig jaar liet zien, veel meer zelfs. Gelukkig laat ie dat nu wel alsnog zien.
Ik zag hem zaterdag weer een paar keer van de zijkanten komen en dan zie je meteen dat hij daar veel meer op zijn plek is omdat hij dan wel moet opkijken om te kijken wie er voor de goal staat. Komt hij vanuit het centrum ziet hij bijna niets meer behalve de bal en de goal dan. Een splijtende steekpass zie je hem vrijwel nooit geven.
pi_102465082
En, al kampioen?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_102465090
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Met Guidetti en Bakal voor en naast zich en Koeman die ze scherp hield, denk ik dat dat wel mee was gevallen. Ze hadden afgelopen jaar een trainer (en assistenten) die ze totaal niet serieus namen. En ook op het veld waren er niet veel spelers die ze even met beide benen op de grond zetten.
-
pi_102465101
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:31 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nee man, Schaken was altijd dreigend bij VVV al heeft hij ook zijn mindere periodes gehad, En Auassar schoot weleens een bal er lekker in met zijn chocolade been maar ook daar zag je al dat zijn (handelings-)snelheid en inzicht erg matig waren en al helemaal te min voor Feyenoord.
Toen ze nog in de eerste divisie speelden deed hij goed maar na de promotie ging het toch al wat moeizamer. Hij was alleen dreigend vanwege zijn snelheid en omdat Honda hem vaak wist te vinden.
pi_102465107
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:36 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Met Guidetti en Bakal voor en naast zich en Koeman die ze scherp hield, denk ik dat dat wel mee was gevallen. Ze hadden afgelopen jaar een trainer (en assistenten) die ze totaal niet serieus namen. En ook op het veld waren er niet veel spelers die ze even met beide benen op de grond zetten.
11 miljoen. *O*
pi_102465119
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:36 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik zag hem zaterdag weer een paar keer van de zijkanten komen en dan zie je meteen dat hij daar veel meer op zijn plek is omdat hij dan wel moet opkijken om te kijken wie er voor de goal staat. Komt hij vanuit het centrum ziet hij bijna niets meer behalve de bal en de goal dan. Een splijtende steekpass zie je hem vrijwel nooit geven.
Klopt helemaal idd. Maar die kans van hem op de 2-1 zondag (El Ahmadi liep toch redelijk voor de goal, stond er in elk geval beter voor dan hem) zou dat dan gewoon egoisme zijn of blindheid?
-
pi_102465135
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:37 schreef eight het volgende:

[..]

Toen ze nog in de eerste divisie speelden deed hij goed maar na de promotie ging het toch al wat moeizamer. Hij was alleen dreigend vanwege zijn snelheid en omdat Honda hem vaak wist te vinden.
Klopt maar dat was altijd nog meer dan Auassar die echt te traag, te 'slaperig' en duidelijk te weinig inzet/beleving had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')