Idd. Vlemmings heeft nooit iets bewezen (gewoon een redelijke trainer, maar niet meer dan dat), Lodewijks moet gewoon keepers gaan trainen en hun 'meerdere' Beenhakker blijkt het gewoon niet goed gedaan te hebben. Dat laat z'n opvolger v. Geel nu wel duidelijk zien.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Het laatste sowieso. Alhoewel ik dat niet alleen Been, maar de gehele technische staf aanreken.
Ook denk ik dat er bij Schaken zelf een knop is omgegaan, al blijft het natuurlijk geen geweldenaar. Even kijken of hij dit volhoudt. En anders volstaat Cabral - Biseswar op de flanken ook wel.
Kan het volgende topic trouwens gewoon weer Feijenoord heten?
Dat hij zo hard zou falen had ik ook weer niet gedacht. Van Auassar had ik dat wel verwacht.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
Schaken is toch eigenlijk meer als noodaankoop gehaald destijds?
Of waren er mensen hier serieus overtuigt van zijn kwaliteiten?
Werd nog in het algemeen postiief op gereageerd.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
Nee niet echt. Bij VVV had hij bij vlagen zijn goede momenten maar Auassar was daar beter.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
Idd, meer zo'n simplistisch dravertje.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:28 schreef eight het volgende:
[..]
Nee niet echt. Bij VVV had hij bij vlagen zijn goede momenten maar Auassar was daar beter.
Nee man, Schaken was altijd dreigend bij VVV al heeft hij ook zijn mindere periodes gehad, En Auassar schoot weleens een bal er lekker in met zijn chocolade been maar ook daar zag je al dat zijn (handelings-)snelheid en inzicht erg matig waren en al helemaal te min voor Feyenoord.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:28 schreef eight het volgende:
[..]
Nee niet echt. Bij VVV had hij bij vlagen zijn goede momenten maar Auassar was daar beter.
Ik neem aan dat als Koeman het zo goed blijft doen hij gewoon een verlenging krijgt aangeboden.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:24 schreef Paul-89 het volgende:
Rond februari/maart eens kijken hoe het er allemaal voorstaat en eventueel dan Koeman een verlenging aanbieden.
Fer en Wijnaldum haalden het niveau alleen maar naar beneden. Teveel met zichzelf bezig.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:30 schreef Ritmo het volgende:
En stel je voor een Feyenoord mét Fer, Wijnaldum, Ryo, Guidetti en Bakal. En dan op de bank nog spelers als Mokotjo, Bisewar, Leerdam en Martens-Indi.
Dan was je toch wel een outsider voor de titel geweest denk ik.
Fer niet hoor. Wijnaldum wel. Zelfs bij PSV erger ik me aan zijn spel.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fer en Wijnaldum haalden het niveau alleen maar naar beneden. Teveel met zichzelf bezig.
Ik vond hem bij VVV best aardig spelen. Gezien onze situatie had ik verwacht dat ie voor de breedte wel iets bij kon dragen. Had er in elk geval wel meer van verwacht dan wat hij vorig jaar liet zien, veel meer zelfs. Gelukkig laat ie dat nu wel alsnog zien.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
Ook al zou Feyenoord een plaats hoger staan dan nu. Heb ik toch liever dit.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:30 schreef Ritmo het volgende:
En stel je voor een Feyenoord mét Fer, Wijnaldum, Ryo, Guidetti en Bakal. En dan op de bank nog spelers als Mokotjo, Bisewar, Leerdam en Martens-Indi.
Dan was je toch wel een outsider voor de titel geweest denk ik.
Ik zag hem zaterdag weer een paar keer van de zijkanten komen en dan zie je meteen dat hij daar veel meer op zijn plek is omdat hij dan wel moet opkijken om te kijken wie er voor de goal staat. Komt hij vanuit het centrum ziet hij bijna niets meer behalve de bal en de goal dan. Een splijtende steekpass zie je hem vrijwel nooit geven.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vond hem bij VVV best aardig spelen. Gezien onze situatie had ik verwacht dat ie voor de breedte wel iets bij kon dragen. Had er in elk geval wel meer van verwacht dan wat hij vorig jaar liet zien, veel meer zelfs. Gelukkig laat ie dat nu wel alsnog zien.
Met Guidetti en Bakal voor en naast zich en Koeman die ze scherp hield, denk ik dat dat wel mee was gevallen. Ze hadden afgelopen jaar een trainer (en assistenten) die ze totaal niet serieus namen. En ook op het veld waren er niet veel spelers die ze even met beide benen op de grond zetten.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fer en Wijnaldum haalden het niveau alleen maar naar beneden. Teveel met zichzelf bezig.
Toen ze nog in de eerste divisie speelden deed hij goed maar na de promotie ging het toch al wat moeizamer. Hij was alleen dreigend vanwege zijn snelheid en omdat Honda hem vaak wist te vinden.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee man, Schaken was altijd dreigend bij VVV al heeft hij ook zijn mindere periodes gehad, En Auassar schoot weleens een bal er lekker in met zijn chocolade been maar ook daar zag je al dat zijn (handelings-)snelheid en inzicht erg matig waren en al helemaal te min voor Feyenoord.
11 miljoen.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Met Guidetti en Bakal voor en naast zich en Koeman die ze scherp hield, denk ik dat dat wel mee was gevallen. Ze hadden afgelopen jaar een trainer (en assistenten) die ze totaal niet serieus namen. En ook op het veld waren er niet veel spelers die ze even met beide benen op de grond zetten.
Klopt helemaal idd. Maar die kans van hem op de 2-1 zondag (El Ahmadi liep toch redelijk voor de goal, stond er in elk geval beter voor dan hem) zou dat dan gewoon egoisme zijn of blindheid?quote:Op woensdag 28 september 2011 00:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zag hem zaterdag weer een paar keer van de zijkanten komen en dan zie je meteen dat hij daar veel meer op zijn plek is omdat hij dan wel moet opkijken om te kijken wie er voor de goal staat. Komt hij vanuit het centrum ziet hij bijna niets meer behalve de bal en de goal dan. Een splijtende steekpass zie je hem vrijwel nooit geven.
Klopt maar dat was altijd nog meer dan Auassar die echt te traag, te 'slaperig' en duidelijk te weinig inzet/beleving had.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:37 schreef eight het volgende:
[..]
Toen ze nog in de eerste divisie speelden deed hij goed maar na de promotie ging het toch al wat moeizamer. Hij was alleen dreigend vanwege zijn snelheid en omdat Honda hem vaak wist te vinden.
Blindheid, El Ahmadi kwam op volle vaart aangerend en op het moment dat Schaken keek zag hij El Ahmadi gewoon nog niet. Op zulke momenten moet je maar even voor lief nemen dat het een ex-VVV speler van 27 is, en niet de nieuwe rechtsbuiten van Barcelona.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt helemaal idd. Maar die kans van hem op de 2-1 (El Ahmadi liep toch redelijk voor de goal, stond er in elk geval beter voor dan hem), zou dat gewoon egoisme zijn of blindheid?
Dat vergeten mensen wel eens he?quote:
Ik had het over Wijnaldum.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt helemaal idd. Maar die kans van hem op de 2-1 zondag (El Ahmadi liep toch redelijk voor de goal, stond er in elk geval beter voor dan hem) zou dat dan gewoon egoisme zijn of blindheid?
Hij is nu al niet meer weg te denken uit de basis.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:40 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat vergeten mensen wel eens he?![]()
Als we op een of andere manier Bakkal kunnen strikken, wil ik die vent zo een miljoen salaris geven. Wat zou die man belangrijk kunnen zijn in de wederopbouw van Feyenoord.
Ja we kunnen oprecht trots zijn op hetgeen dat de technische staf in zo'n relatief korte tijd voor elkaar heeft weten te krijgen.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Met Guidetti en Bakal voor en naast zich en Koeman die ze scherp hield, denk ik dat dat wel mee was gevallen. Ze hadden afgelopen jaar een trainer (en assistenten) die ze totaal niet serieus namen. En ook op het veld waren er niet veel spelers die ze even met beide benen op de grond zetten.
Idd. Ik was in eerste instantie tegen verkopen van die twee, maar toen ik hoorde dat de vervangers Bakal en Guidetti zouden worden, vond ik het niet zo'n gekke zet om ze weg te doen. Zeker niet voor die prijs.quote:
Klopt, waarschijnlijk kon hij El Ahmadi ook niet zien.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Blindheid, El Ahmadi kwam op volle vaart aangerend en op het moment dat Schaken keek zag hij El Ahmadi gewoon nog niet. Op zulke momenten moet je maar even voor lief nemen dat het een ex-VVV speler van 27 is, en niet de nieuwe rechtsbuiten van Barcelona.
Waarom is hij eigenlijk weg bij PSV? Hoorde wel op tv dat hij het er verder niet over wilde hebben, maar Rutten heeft hem notabene zelf naar Twente gehaald en toen naar PSV.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:40 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat vergeten mensen wel eens he?![]()
Als we op een of andere manier Bakkal kunnen strikken, wil ik die vent zo een miljoen salaris geven. Wat zou die man belangrijk kunnen zijn in de wederopbouw van Feyenoord.
Maar om El Ahmadi daar te zien lopen, daar hoef je toch niet de rechtsbuiten van Camp Nou te zijn? Even een blik van 1 seconde opzij en je had hem gezien.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Blindheid, El Ahmadi kwam op volle vaart aangerend en op het moment dat Schaken keek zag hij El Ahmadi gewoon nog niet. Op zulke momenten moet je maar even voor lief nemen dat het een ex-VVV speler van 27 is, en niet de nieuwe rechtsbuiten van Barcelona.
Zeg dat wel. Sterker middenveld én 11 miljoen, doe dat maar eens na.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja we kunnen oprecht trots zijn op hetgeen dat de technische staf in zo'n relatief korte tijd voor elkaar heeft weten te krijgen.
Bedoel zowel Schaken als El Ahmadi waren afgeschreven en staan nu gewoon prima te voetballen.
Zoals die Jan Mulder terecht riep in SV is dat een enorme prestatie. Zeker als je keek naar van waar we kwamen.
Rutten zei vorig jaar eens iets dat Bakkal alleen goed speelt als het mooi weer is of zoiets. Daar is het toen allemaal een beetje mee begonnen.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom is hij eigenlijk weg bij PSV? Hoorde wel op tv dat hij het er verder niet over wilde hebben, maar Rutten heeft hem notabene zelf naar Twente gehaald en toen naar PSV.
Hij was al flink vermoeid en dan wil je soms nogal snel dingen overhaast doen, en heb je niet meer de rust in je om het overzicht te bewaren en het balletje breed te geven.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar om El Ahmadi daar te zien lopen, daar hoef je toch niet de rechtsbuiten van Camp Nou te zijn? Even een blik van 1 seconde opzij en je had hem gezien.
Rutten: "Mis het felle dat ik gewend ben bij Bakkal"quote:Op woensdag 28 september 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom is hij eigenlijk weg bij PSV? Hoorde wel op tv dat hij het er verder niet over wilde hebben, maar Rutten heeft hem notabene zelf naar Twente gehaald en toen naar PSV.
De prestatie lijkt wel wat groter natuurlijk, omdat er afgelopen jaar zo enorm ondergepresteerd werd. Maar de technische staf doet het prima ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja we kunnen oprecht trots zijn op hetgeen dat de technische staf in zo'n relatief korte tijd voor elkaar heeft weten te krijgen.
Bedoel zowel Schaken als El Ahmadi waren afgeschreven en staan nu gewoon prima te voetballen.
Zoals die Jan Mulder terecht riep in SV is dat een enorme prestatie. Zeker als je keek naar van waar we kwamen.
Rutten had gedacht dat Bakkal zich wel terug zou knokken op het moment dat hij zijn basisplaats verliest. Een verkeerde gedachte blijkbaarquote:Op woensdag 28 september 2011 00:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Rutten zei vorig jaar eens iets dat Bakkal alleen goed speelt als het mooi weer is of zoiets. Daar is het toen allemaal een beetje mee begonnen.
Ahquote:Op woensdag 28 september 2011 00:46 schreef Cara het volgende:
[..]
Rutten: "Mis het felle dat ik gewend ben bij Bakkal"
Otman Bakkal moest zondag tijdens de topper tussen PSV en Ajax plaatsnemen op de tribune. Trainer Fred Rutten is ontevreden over de middenvelder.
In gesprek met Voetbal International vertelt Rutten over zijn beweegredenen Bakkal niet op te nemen in zijn wedstrijdselectie. "Ik ben niet tevreden over hem. Ik mis bij Otman momenteel dat felle dat ik van hem gewend ben. Daarom zat hij tegen Ajax op de tribune. Het was een keuze, die in zijn nadeel is uitgevallen", aldus Rutten in het magazine.
En ook: http://nos.nl/video/229801-bakkal-vindt-uitleg-rutten-onzin.html
Was het begin van het einde.
In Juli 2012 is hij vrij.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ah![]()
Nu hopen dat Rutten zeker nog 2 seizoenen bij PSV blijft en wij hem gratis op kunnen pikken
Het contract van Bakkal loopt eind dit seizoen afquote:Op woensdag 28 september 2011 00:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ah![]()
Nu hopen dat Rutten zeker nog 2 seizoenen bij PSV blijft en wij hem gratis op kunnen pikken
Hij is na dit seizoen transfervrij als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ah![]()
I know.quote:
Ik vind dat Mulder niets te verwijten valt. Hooguit het muurtje iets beter neerzetten maar in feite waren het de spelers in de muur die fout zaten.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De prestatie lijkt wel wat groter natuurlijk, omdat er afgelopen jaar zo enorm ondergepresteerd werd. Maar de technische staf doet het prima.
Het was zo mooi om te zien dat de tactiek die ze tegen AZ bedachten, gewoon perfect uitpakte. Dat zegt wel wat. Helaas dat er dan door persoonlijke foutjes van Mulder (bal was houdbaar) en Leerdam (nam onnodig een dom risico waardoor ie er uit moest) de voorsprong weg gegeven wordt, maar wat een verademing met de 'tactieken' en wissels van de afgelopen 2 jaar.
Als het Legioen hem nou in zn armen sluit en Feyenoord een goed seizoen draait..quote:Op woensdag 28 september 2011 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
I know.
Maar als Rutten op zou pleuren aan het einde van het seizoen zou hij wellicht alsnog terug willen keren daar.
Volgens mij woont hij ook nog steeds in Eindhoven en zijn familie ook.
Begin 2012 mag je al met zo'n speler gaan praten over een contract, dus hopen dat we dan nog steeds een goede flow zitten en hij het nog goed naar zijn zin heeft bij Feyenoord.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
I know.
Maar als Rutten op zou pleuren aan het einde van het seizoen zou hij wellicht alsnog terug willen keren daar.
Volgens mij woont hij ook nog steeds in Eindhoven en zijn familie ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |