quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:09 schreef Asyniur het volgende:
Driekus
Mef, wat wordt hij groot!
Oh en wisten jullie dat: Lucas heel erg leuk is in het echten dat hij heel goed kan 'fietsen' met Harry's loopfiets en dat Harry het niet tof vond dat Lucas zijn traktor had?
En wisten jullie dat: ik mijn tuin niet gestofzuigd en gedweild had, zodat Tirza vieze sokken kreeg en er spinnen in de waterbaan dreven en Tirza steeds 'ieuw ieuw' riep?
Ow echt?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:55 schreef bodpa09 het volgende:
Breekt even in: Sorbo en Asy: ik zag vanmorgen bij Xenos adventkalenders van Peppa Pig en moest aan die humpies van jullie denken.
Zo. Dat was het.![]()
Dat had vriend man ook, want bij oma is dat zo leuk, aan een tafeltje zitten! Er staan nu een tafeltje en twee stoeltjes in de weg en madam zit er nooit op.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:25 schreef pessie het volgende:
Asy en Elmo klinkt![]()
Ik móet een tafeltje met stoeltje voor Nathan na de verhuizing, hij gaat nu elke dag zitten op het trappetje...
quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:09 schreef Asyniur het volgende:
Oh en wisten jullie dat: Lucas heel erg leuk is in het echten dat hij heel goed kan 'fietsen' met Harry's loopfiets en dat Harry het niet tof vond dat Lucas zijn traktor had?
En wisten jullie dat: ik mijn tuin niet gestofzuigd en gedweild had, zodat Tirza vieze sokken kreeg en er spinnen in de waterbaan dreven en Tirza steeds 'ieuw ieuw' riep?
aah.. wat liefquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:13 schreef Elmo76 het volgende:
Ja echt joh, smerig dat het was!!Nu moet ik maar zien hoe ik die sokken ooit weer schoon krijg!
![]()
Het was heel gezellig!![]()
Lucas is echt een leukerd! Hij moest even ontdooien, maar we hebben 'm zien lachen!!![]()
En de mama van Lucas is ook echt![]()
Ja en Harry en z'n mama zijn ook, maar dat wisten we al!
![]()
Tirza had het in de auto de hele tijd over Ucasz, valluh. Boem! Ucasz huiluh.
Kusz over!!![]()
![]()
Het heeft blijkbaar indruk gemaakt dat Lucas 1 keertje omkukelde met het fietsje!
En ze had het ook over Lole taasz etuh![]()
Tafeltje en stoeltje zijn tof!quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:25 schreef pessie het volgende:
Asy en Elmo klinkt![]()
Ik móet een tafeltje met stoeltje voor Nathan na de verhuizing, hij gaat nu elke dag zitten op het trappetje...
K-H de kwaliteit is goed, het tafeltje is stevig/degelijk, maar hier is t tafelblad al heel vlug vol met krassen van het schuiven met puzzels etc...quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:31 schreef kitty_hello het volgende:
Cooki dat setje willen wij ook! Is de kwaliteit een beetje goed?
ik had dat bij de albert heijn...quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:38 schreef Rixtje het volgende:
Fannetje weet je wel hoe moeilijk het is om ze niet te nemen en te weten dat ze ze vernietigen. Ik ben destijds gezwicht kon niet kiezen
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
T kind had niet eens kippenvel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |