abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102528987
kwartet
c_/
pi_102529038
Dan moet je hier eens kijken O-)

Het houten loopwagentje van de Ikea is hier ineens weer helemaal in de gratie. Wordt de godganse dag volgeladen en meegesleept door de kamer en tuin _O-
pi_102529094
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:36 schreef Cooki het volgende:
DUPLO heb je nooit genoeg, daar spelen ze toch minstens 9 jaar en 11 maanden mee ^O^
Is dat zo? Kyllian heeft echt zelden met de duplo gespeeld :D We hebben de duplo op zolder staan, Dyon doet er ook niet echt veel mee (niet langer dan 1 minuut).
pi_102529152
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:37 schreef octopussy het volgende:
Dan moet je hier eens kijken O-)

Het houten loopwagentje van de Ikea is hier ineens weer helemaal in de gratie. Wordt de godganse dag volgeladen en meegesleept door de kamer en tuin _O-
Ik ga zo eens spieken :D

Het Ikea loopkarretje die van Kyllian geweest is heeft Emma nu nog denk ik :D
pi_102529264
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:38 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Is dat zo? Kyllian heeft echt zelden met de duplo gespeeld :D We hebben de duplo op zolder staan, Dyon doet er ook niet echt veel mee (niet langer dan 1 minuut).
ik bied wat je er voor hebben wilt :7

heb ik al verteld dat op het cb lucas blokjes moest stapelen?
ging prima, maar hij drukte ze nog ns extra aan, zoals je met duplo blokjes doet :D
gaaf kind heb ik toch *)
pi_102529268
Mette is verslaafd aan duplo :D
Ze heeft niks met poppen, heeft al een overkill aan knuffels. Ze heeft al een keukentje, is nog zeer content met haar loopfietsje... Dus ik weet het niet zo goed wat te geven..
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_102529337
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:42 schreef wickie het volgende:
Mette is verslaafd aan duplo :D
Ze heeft niks met poppen, heeft al een overkill aan knuffels. Ze heeft al een keukentje, is nog zeer content met haar loopfietsje... Dus ik weet het niet zo goed wat te geven..
een duplo treinset :7 is echt zoooo leuk :9~
zo je lijstje is klaaar *O* (kan van alles bijgekocht worden door ooms/tantes)
pi_102529503
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:38 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

ja.. en dan het traphekje dicht zeker...
hoe moet dat kind dan bij zn duplo geraken })
pi_102529529
Kyllian kreeg van mn vader de wheelybug voor zn 2e verjaardag, is nu nog veel in gebruik!
pi_102529690
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:46 schreef Cooki het volgende:

[..]

ja.. en dan het traphekje dicht zeker...
hoe moet dat kind dan bij zn duplo geraken })
Ik bedoel natuurlijk dat we de duplo nop zolder hebben gezet omdat er beneden zelden iets mee gedaan werd :D
pi_102529996

Deze heeft Femke maar ze doet er nog niets mee.. :')

En in haar poppenwagen gaat ze zitten ipv lopen.. :')
pi_102530201
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:57 schreef Mereltje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft Femke maar ze doet er nog niets mee.. :')

En in haar poppenwagen gaat ze zitten ipv lopen.. :')
[ afbeelding ]
maar ze zit er wel megasnoepig bij O+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102530263
Femke, schattig juist :D
pi_102530355
Ben ook supertrots op haar hoor ;)
pi_102531167
O+ Houten speelgoed...
Oona heeft voor haar 1ste verjaardag een Janod poppenwagen gekregen en een houten autobaantje....

(Ze kwam me 'helpen' met het maken van marktplaatsfoto's)

Femke :D Dat is ook erg leuk zeg!! Oona wel eens een rondje rondgereden ;) maar ze keek me echt aan van 'moet dit?!'
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  donderdag 29 september 2011 @ 22:34:43 #116
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102531970
Duplo is hier wel een grote hit :Y
Alleen de Duplo trein (nog) niet. Die wordt steeds vakkundig ontspoord :D

Ik zei toch dat je maar wat deed Cooki, maar jij wilde weer niet luisteren. Ik doorzag je meteen met mijn skillz B-)

Zoonlief lag er hier wel op tijd in maar ik heb hem nog wel af en toe horen babbelen. Nou mij best, maar ik ben niet meer van de bank geweest ;)

Ow en sinds vandaag kan Hary nog een dieren'geluid': een konijntje!
heb er een filmpje van gemaakt maar dat houden jullie te goed
Ik wens alle mama's (en de enkele papa) een goede nachtrust toe :W
pi_102532193
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:47 schreef Meimeltje het volgende:
Kyllian kreeg van mn vader de wheelybug voor zn 2e verjaardag, is nu nog veel in gebruik!
[ afbeelding ]
Leuk Meimel O+
Door alle enthousiaste verhalen had ik een wheelybugtijger voor Ryan gekocht, nou de pukylino van Zoë blijft interessanter dus dat was wel een miskoop. -O-

Slaap lekker Asy. :W ben benieuwd of Harry net zo'n konijn nadoet als Zoë, beetje met tong tegen voortandjes tikken. :')
pi_102532710
ik ga weer oordopjes indoen :6

en ik heb ook al een cuba libre ingeschonken *O*
tis papa's probleem nu verder :P maar goed; ravi huilt zelden lang en ook niet elke nacht. als hij 's nachts huilt is dat doorgaans binnen een paar minuutjes over. ik denk dat hij dan tussen dromen en wakker in zit en daar van schrikt. onze ervaring is, dat als je ernaartoe gaat, je hem enkel echt wakker maakt en het dan allemaal een tandje hoger gaat, ipv dat je hem kalmeert :{ 's ochtends vroeg doet hij het ook vaak. zo echt maar eventjes, daarna gaat hij gewoon lekker spelen.

ik vind het overigens wel rot. ik kan niet tegen huilende kinders. gewoon helemaal niet. ik heb echter inmiddels ook geleerd dat ik de mijne soms meestal maar gewoon eventjes hun huilen moet gunnen. het moet er gewoon eventjes uit. als ik probeer in te grijpen verergert de boel. dat zal vast niet voor alle kindjes zo werken, maar voor de mijne wel ;)
pi_102532846
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 22:04 schreef Mereltje het volgende:
Ben ook supertrots op haar hoor ;)
O+ doe ns niet zo n schattig meisje laten zien ;) O+ remmeldebemmel O+ wat een mega-schattig meiske! *O*
heb je nog meer foto's, anekdotes? *O* O-)
pi_102532983
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 22:38 schreef Spewey het volgende:

[..]
ben benieuwd of Harry net zo'n konijn nadoet als Zoë, beetje met tong tegen voortandjes tikken. :')
check :{w lucas doet dat ook.. en dan zuigt ie nog wat.. en hangt m af en toe buiten, te drogen ofzo... :Y) 8)7

quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 22:49 schreef simmu het volgende:
ik heb echter inmiddels ook geleerd dat ik de mijne soms meestal maar gewoon eventjes hun huilen moet gunnen. het moet er gewoon eventjes uit. als ik probeer in te grijpen verergert de boel. dat zal vast niet voor alle kindjes zo werken, maar voor de mijne wel ;)
hier ook vaak: alsof ie het huilen nodig heeft om klaar te zijn om te gaan slapen... soort douche voor zijn binnenkantje :?
pi_102533133
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 22:54 schreef Cooki het volgende:

[..]

check :{w lucas doet dat ook.. en dan zuigt ie nog wat.. en hangt m af en toe buiten, te drogen ofzo... :Y) 8)7
Je kan hem ook een droge luier aan trekken hoor, ontaarde moeder. :D ;)
pi_102533195
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 22:56 schreef Spewey het volgende:

[..]

Je kan hem ook een droge luier aan trekken hoor, ontaarde moeder. :D ;)
ik zal jou ook ns n keer quoten als me dat uitkomt! ~O>
luiers... pff.. hoe lang nog? }:|

oeh.. kiek ns:

quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:47 schreef Meimeltje het volgende:
[ afbeelding ]
wat een prachtkind is t toch... O+

[ Bericht 4% gewijzigd door -Caroline- op 30-09-2011 00:04:35 (reactie op kyllian's foto) ]
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:44:24 #123
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102539850
Harry trekt zijn neusje op en snuift :D
Alleen zijn koe maakt een beetje een vreemd geluid.
Ik zal zo eens de andere laptop aanzwengelen en het filmpje eraf halen...
  vrijdag 30 september 2011 @ 09:24:06 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102540758
zoals beloofd nog even een spammetje om echt gedag te zeggen. Voor sommigen tot snel, voor anderen tot straks!

van dit

naar dit

naar dit

tot bij de peuters!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_102540870
Dag Driekus! O+ :W

Rienk maakt geen dieren geluiden. Alleen een schaap is bèèèh.
En elke kat is een kokko (Rokko, onze rode kater)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 30 september 2011 @ 10:14:56 #127
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102541569
Haha die koe van Harry!!!

Femke is echt een prachtmeisje!

Dag Driekus!
pi_102541639
ravi heeft zn eerste koprol gehad :o donderde headfirst de trampoline af en rolde mooi in een keer door :D
  vrijdag 30 september 2011 @ 11:59:35 #129
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102544827
Wat een mooi menneke toch :W Driekus!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 30 september 2011 @ 13:09:36 #130
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102547048
Driekus O+
Mef, wat wordt hij groot!

Oh en wisten jullie dat: Lucas heel erg leuk is in het echt O+ en dat hij heel goed kan 'fietsen' met Harry's loopfiets en dat Harry het niet tof vond dat Lucas zijn traktor had? :D
En wisten jullie dat: ik mijn tuin niet gestofzuigd en gedweild had, zodat Tirza vieze sokken kreeg en er spinnen in de waterbaan dreven en Tirza steeds 'ieuw ieuw' riep? O+
pi_102548085
Mefke, ik heb Driekus volgens mij zelden voorbij zien komen, wat een knap mannetje! (net als zn broer) O+

Dat klinkt gezellig Asy!! Alhoewel Dyon ook beter niet bij jullie in de tuin had kunnen zijn denk ik, die is ook niet zo van de spinnen :D
pi_102548782
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:09 schreef Asyniur het volgende:
Driekus O+
Mef, wat wordt hij groot!

Oh en wisten jullie dat: Lucas heel erg leuk is in het echt O+ en dat hij heel goed kan 'fietsen' met Harry's loopfiets en dat Harry het niet tof vond dat Lucas zijn traktor had? :D
En wisten jullie dat: ik mijn tuin niet gestofzuigd en gedweild had, zodat Tirza vieze sokken kreeg en er spinnen in de waterbaan dreven en Tirza steeds 'ieuw ieuw' riep? O+
_O-

Wat gezellig joh O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:13:39 #133
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102549274
Ja echt joh, smerig dat het was!! :P Nu moet ik maar zien hoe ik die sokken ooit weer schoon krijg! ;)
Het was heel gezellig! O+
Lucas is echt een leukerd! Hij moest even ontdooien, maar we hebben 'm zien lachen!! :Y
En de mama van Lucas is ook echt ^O^
Ja en Harry en z'n mama zijn ook *O* , maar dat wisten we al! ;)
Tirza had het in de auto de hele tijd over Ucasz, valluh. Boem! Ucasz huiluh.
Kusz over!! :* O+
Het heeft blijkbaar indruk gemaakt dat Lucas 1 keertje omkukelde met het fietsje!
En ze had het ook over Lole taasz etuh :Y) O+
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_102550451
Breekt even in: Sorbo en Asy: ik zag vanmorgen bij Xenos adventkalenders van Peppa Pig en moest aan die humpies van jullie denken.

Zo. Dat was het. :+
  vrijdag 30 september 2011 @ 15:02:38 #135
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102550664
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:55 schreef bodpa09 het volgende:
Breekt even in: Sorbo en Asy: ik zag vanmorgen bij Xenos adventkalenders van Peppa Pig en moest aan die humpies van jullie denken.

Zo. Dat was het. :+
Ow echt?
Die wil ik! O+
pi_102551058
Echt. Ik heb de Brandweerman Sam variant voor M.
Geef maar een gil als ze bij jullie niet liggen, ik stuur er met liefde eentje op.
  vrijdag 30 september 2011 @ 15:25:18 #137
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102551272
Asy en Elmo klinkt O+

Ik móet een tafeltje met stoeltje voor Nathan na de verhuizing, hij gaat nu elke dag zitten op het trappetje...
  vrijdag 30 september 2011 @ 15:49:10 #138
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102551920
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:25 schreef pessie het volgende:
Asy en Elmo klinkt O+

Ik móet een tafeltje met stoeltje voor Nathan na de verhuizing, hij gaat nu elke dag zitten op het trappetje...
Dat had vriend man ook, want bij oma is dat zo leuk, aan een tafeltje zitten! Er staan nu een tafeltje en twee stoeltjes in de weg en madam zit er nooit op.
pi_102554682
c_/
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:09 schreef Asyniur het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:13 schreef Elmo76 het volgende:
Ja echt joh, smerig dat het was!! :P Nu moet ik maar zien hoe ik die sokken ooit weer schoon krijg! ;)
Het was heel gezellig! O+
Lucas is echt een leukerd! Hij moest even ontdooien, maar we hebben 'm zien lachen!! :Y
En de mama van Lucas is ook echt ^O^
Ja en Harry en z'n mama zijn ook *O* , maar dat wisten we al! ;)
Tirza had het in de auto de hele tijd over Ucasz, valluh. Boem! Ucasz huiluh.
Kusz over!! :* O+
Het heeft blijkbaar indruk gemaakt dat Lucas 1 keertje omkukelde met het fietsje!
En ze had het ook over Lole taasz etuh :Y) O+
aah.. wat lief O+
We vonden het heel gezellig! Lucas is na 3 minuten autorijden al in slaap gevallen :z en heeft thuis verder getukt .... mama ook even :s)

Harry wat ben je een schatje irl en wat kun je een leuke geluidjes maken O+ ):O
Tizza O+ , mooie meid, wat praat je al knap! :Y

Lucas moest echt even wennen.. tegen de tijd dat we bijna naar huis gingen begon ie te ontdooien... hadden we m zoals Elmo toen al voorstelde toch eerder in de zon moeten zetten :P

Asy, heb je nog wat taart voor je man bewaard of is ie op? >:) was heeerlijk !

wmb doen we het gauw weer! *O* want we hebben nog zoooveel bij te kleppen ^O^

Ik zou het leuk vinden als jullie bij mij kwamen, maar helaas zal het voorlopig niet mogelijk zijn: wij hebben eekhoorntjes in de tuin, ongedierte yak :Y) :6 :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:25 schreef pessie het volgende:
Asy en Elmo klinkt O+

Tafeltje en stoeltje zijn tof! :7 En de stoeltjes zijn ook geschikt voor volwassenen :')
Wij hebben deze:

[ Bericht 0% gewijzigd door -Caroline- op 30-09-2011 17:17:09 ]
pi_102554875
Anne is vandaag op de foto geweest bij de prénatal. Vanwege de mama mazzeldagen was er ook een fotograaf. Die heel dure reportage gaan we natuurlijk niet afnemen, maar je krijgt sowieso een gratis combisheet (soort compilatie van alle foto's) en sleutelhanger, dus ik ga voor de gratis gadgets ;)

De fotograaf was trouwens meer gewend aan kleine babietjes en niet aan kruipende dreumesjes, Anne bleef natuurlijk geen seconde stil zitten :')
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:31:02 #141
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_102556787
Fannetje is dat bij elke prenatal, een fotoshoot?

Cooki dat setje willen wij ook! Is de kwaliteit een beetje goed?
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_102556990
Fannetje weet je wel hoe moeilijk het is om ze niet te nemen en te weten dat ze ze vernietigen. Ik ben destijds gezwicht kon niet kiezen :@
pi_102558203
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:31 schreef kitty_hello het volgende:

Cooki dat setje willen wij ook! Is de kwaliteit een beetje goed?
K-H de kwaliteit is goed, het tafeltje is stevig/degelijk, maar hier is t tafelblad al heel vlug vol met krassen van het schuiven met puzzels etc... :Y) De stoeltjes zijn ook stevig/degelijk, zitten goed, ook voor groteren ^O^

[ Bericht 18% gewijzigd door -Caroline- op 30-09-2011 19:57:00 ]
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:52:18 #144
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102559241
Er is nog taart over voor mijn man :D
Volgende keer bij jullie is prima, Cooki!

Eekhoorntjes zitten ook in de tuin bij de opa en oma van Harry! En Harry maar achter de loslopende haan aanrennen :D
Het lijkt erop dat hij vandaag ook even heeft geleerd hoe hij een geitje moet nadoen :D

En Tirza is inderdaad een knappe kletskop!

Fannetje, ik moet dan altijd lachen in zulk soort situaties, zo van als de fotograaf zich niet echt goed raad weet met zo'n bewegend kind :D
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:08:21 #145
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102559904
Leuk al die meets!!

En leuk die fotoshoots, met Noortje ook een keer gedaan, in eerste instantie alleen de gratis foto maar toch gezwicht voor een foto van 25 euro. Terwijl mijn beste vriendin fotografe is.
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:28:50 #146
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_102560738
Thnx Cooki :*
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_102564364
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:38 schreef Rixtje het volgende:
Fannetje weet je wel hoe moeilijk het is om ze niet te nemen en te weten dat ze ze vernietigen. Ik ben destijds gezwicht kon niet kiezen :@
ik had dat bij de albert heijn...
zat ik opeens met weet ik hoeveel foto's en 3 canvassen met lijst. Waren wel leuke kadootjes voor de opa's en oma's ;)
Was wel 245 euro lichter :@
Maar bij beide opa's en oma's hangt de foto in de woonkamer, dus wel heel leuk O+

Zo vandaag had ik oppasdienst bij mn zus :) Floris en Tim hebben 3 uur geslapen :o Dat schijnt Floris tegenwoordig te doen (gisteren ook al namelijk). Eigenlijk wel relaxed, hij gaat rond 1 uur zn bed in en 3 uur later er weer uit :) Had ik tijd om met Lieke te spelen (die echt dr dag niet had geloof ik..meerdere keren hoorde ik: Ik ben t nu echt zat, zoek t maar uit Son...t kind wordt in december 4 :'))
Floris is sowieso minder mamaplakkerig, ook wel fijn, voor mij, maar ook voor hem.
En ik ben geloof ik vreemd. Vanochtend zat ik op de fiets, Floris in korte broek en hemdje. Andere kinderen met vesten aan, lange broeken. Oke t was nog neit heel erg warm, maar ook niet koud ofzo. T kind had niet eens kippenvel :P

Oh en tafeltje en stoeltje, hier hebben wij die stuvabank van de ikea. Met een speelgoedbak. Errug handig :D Meneer kan zn speelgoed zelf eruit halen en straks kan ie met een stoeltje eraan spelen (aan t bankje dus). Gisteren had mn moeder een foto gemaakt terwijl hij op een stoeltje zat, echt heel schattig. Zal m s aan dr vragen en posten O+
Mn manneke wordt veel te groot O+
pi_102564815
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:43 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

T kind had niet eens kippenvel :P

_O-

Daar ging m'n yummie 15 jaar oude Glenfiddich. }:|
  vrijdag 30 september 2011 @ 22:34:37 #150
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102567064
Mijn kind liep rende in een romper met korte mouwen en een korte broek terwijl ik op de bank hing in mijn spijkebroek met longsleeve. Nou ja, toen ik visite kreeg en we buiten gingen zitten, heb ik de longsleeve ingeruild voor een tshirt :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')