abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102497597
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 21:58 schreef Lijnloos het volgende:
Ja ze slaapt nu wel... Voor ze echt slaapt hoef ik niet te proberen weg te lopen anders kan ik weer opnieuw gaan zitten... Ze snikt nog wel een beetje in haar slaap, maar dat neemt ook al af... Ga zelf ook maar mijn bedje opzoeken... Truste!

/egopost...
truste.. ik hoop op een stille nacht.. :*
pi_102497731
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:06 schreef Incantrix het volgende:
En mijn kleine ventje heeft nu al 11 dagen diarree, ben er nu wel heel erg klaar mee zo onderhand. Het is zo sneu, hij heeft weer eens VERSCHRIKKELIJKE luieruitslag en hoewel de diarree langzaam iets minder lijkt te worden is de uitslag nog steeds om (letterlijk) van te janken :') Vandaag bij de huisarts leek verder alles ok, we moeten alleen wat ontlasting in gaan leveren bij het zkh om op kweek te laten zetten. En morgen krijgt Stef een heel lief vriendinnetje op bezoeken daar kijken we beiden heel erg naar uit O+
Boh Incantrix.. die diarree is al irri... voor allebei, maar die luieruitslag is mega-zielig :{
doet maizena nog wat in deze situatie? xcusi als ik iets doms zeg :@ ... maar hier helpt het meestal goed tegen uitslag :@ (al is 11 dagen wel echt serieuse sh*t)
anyway: heel veel sterkte ermee en hopelijk is het snel echt weg !
pi_102497759
kwartet.. whoops het is al half12.. truste :W :z
  donderdag 29 september 2011 @ 09:18:58 #54
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102503624
ooh lijnloos, hopelijk heb je wel een rustige nacht gehad :*

Inca, balen van Stefjes billen zeg! Hoe sneu... ;(

Ik ging gisteravond vroeg naar bed. Net 5 min in bed: hysterisch gekrijs van Harry, dus daar heb ik nog een half uur mee in ons bed gelegen maar uiteindelijk heeft hij verder wel doorgeslapen (op een klein miemelmomentje 's nachts na). En hij was extra lief vanmorgen voor zijn mama want ik hoorde hem voor het eerst rond 7:20 en het werd pas serieus rond 8:10 dus mama was nog even weggedoezeld :Y)
pi_102503748
:O

2 paniekmomentjes van ravi en om half 7 oid moest ik een luid huilende selene uit ravi's bed plukken ( }:| ). luid huilend, want ravi zat aan haar haar te trekken. waarom ze toch steeds erbij kruipt is me een raadsel :? aangezien het echt elke keer zo eindigt
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 29 september 2011 @ 09:28:19 #56
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102503819
:O vanavond krijgt Nathan wél een pyjama aan.

Simmu, ach grut! Ik denk dat je het aan haar kan vragen waarom ze erbij kruipt. Kijken wat ze zegt (ben nu al benieuwd naar de samenvatting van dat gesprek ;) ).

Arme Stef -O-

Asy, fijn dat je een goede nacht hebt gehad *O*
pi_102504576
Trix, :* zolang aan de diarree is niet grappig, zeker niet als ie er ook zoveel uitslag van krijgt. Sterkte meis!

Asy, fijn dat je een beetje mocht uitslapen, doet je vast goed nu. :*

Simmu, wat een spul heb je toch...

Pessie, jammer dat project-zonder-pyjama is mislukt... maar ook daar leren we van :@

Gelukkig niks meer gehoord vannacht, en toen ik vanochtend weg ging lag ze nog in diepe slaap (mag ook wel als je tot ruim na 9 uur aan het spoken bent)... Vanavond maar es kijken hoe we het nu weer gaan aanpakken. Wel hebben we gisteravond besloten om haar kamertje eens te gaan opruimen/leeghalen zodat we een groter bed erin kunnen gaan zetten en ze wat meer vrijheid heeft om te spelen nog. Hopelijk helpt dat dan wel...
  donderdag 29 september 2011 @ 10:12:26 #58
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102505018
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 09:57 schreef Lijnloos het volgende:
Gelukkig niks meer gehoord vannacht, en toen ik vanochtend weg ging lag ze nog in diepe slaap (mag ook wel als je tot ruim na 9 uur aan het spoken bent)... Vanavond maar es kijken hoe we het nu weer gaan aanpakken. Wel hebben we gisteravond besloten om haar kamertje eens te gaan opruimen/leeghalen zodat we een groter bed erin kunnen gaan zetten en ze wat meer vrijheid heeft om te spelen nog. Hopelijk helpt dat dan wel...
Ik zou het gewoon een tijdje bij hetzelfde patroon houden...
Harry heb ik gisteren om 19:10 in bed gelegd en ik hoorde hem rond 20 nog babbelen. Toen ik om 21 naar bed ging, was hij dus zo aan het krijsen. Dus hij sliep ook best laat...
Maar ik blijf eigenlijk altijd consequent vasthouden aan een patroon. Dat het soms bij uitzondering niet werkt, is geen reden (voor mij) om iets aan het patroon te veranderen.
pi_102505068
Ja, dat klopt ook wel weer Asy, ik probeer ook zo goed mogelijk vast te houden aan een patroon: Uitkleden, luier verschonen, pyjama aan, tandenpoetsen, knuffel-kussen, in bed leggen, poging weglopen... Maar ik bedoel ook meer de dingen erom heen, wat ik zeg/doe als ik probeer weg te loepn.
  donderdag 29 september 2011 @ 10:23:48 #60
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102505323
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 10:14 schreef Lijnloos het volgende:
Ja, dat klopt ook wel weer Asy, ik probeer ook zo goed mogelijk vast te houden aan een patroon: Uitkleden, luier verschonen, pyjama aan, tandenpoetsen, knuffel-kussen, in bed leggen, poging weglopen... Maar ik bedoel ook meer de dingen erom heen, wat ik zeg/doe als ik probeer weg te loepn.
Ja, ik was op een gegeven moment zo moe, dat ik gewoon wegliep en zei: tot morgen. Hij stond gewoon te krijsen in zijn bed, maar nog geen 5 min later werd het stil...
Nu is het nog wel eens zo dat ik hem brullend achterlaat. Als ik zeker weet dat hij moe is, leg ik hem in bed, hij gaat meteen staan terwijl ik de rest van het patroon afwerk en dan aai ik over zijn bol en zeg: tot morgen en dan ga ik. 9 van de 10x dat hij al rustig is voordat het babyfoonmuziekje klaar is met spelen (en dat duurt maar 5 min). Wat voor mij heel verhelderend werkte, was echt op de klok letten hoe lang hij nou aan het brullen was. Voorheen dacht ik dat het heeeeeeeeeeeeeel erg lang was. Vooral in het donker lijkt dat zo, maar in de praktijk bleek dat dus niet eens 5 min te zijn...
pi_102505375
wij houden hier ook heeeeeeeeeel streng vast aan Het Heilige Ritme. ook al gaat het soms een tikkie mis, maar bij ons is afwijken van het ritme doorgaans nog veel ellendiger, aangezien jut & jul dat doorgaans direct oppikken en we dan veel langer (wekenlang) in de ellende zitten.
pi_102505889
Dan mag ik me geloof ik wel enigszins gelukkig prijzen dat Hannah best flexibel is met dit soort dingen. Ik moet er juist voor waken dat we een beetje een ritme aanhouden.

Oja, hier is alles goed gegaan met project 'ledikant zonder zijkant'. Ze is de hele nacht blijven liggen tot ze om 6 uur gillend wakker werd. Dat doet ze bijna elke nacht dus dat zijn we wel gewend. Toen ik bij haar was klom ze uit bed en zijn we even naar beneden gegaan.
Een halfuur later heb ik haar weer in haar bed gelegd en toen is ze direct weer gaan slapen ^O^
pi_102509701
:O inslapen gaat hier altijd prima.... maar vanmorgen was het weer 05.30 :O
Gaaaaaaap... drinken, boterham... vaak gaat ze daarna weer slapen.
Helaas vandaag dus niet.... Poging bij ons in bed gedaan.. Uiteindelijk heeft ze 10 minuutjes tegen me aan gelegen, heerlijk :D beetje kort helaas..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102510143
Zoë vindt slapen overrated, althans afgelopen nacht. Ik heb van 03:40 tot 04:45 mogen slapen van haar. *O* Tegen zevenen viel ze weer in slaap maar toen was Ryan WAKKER. :D

Pop had ineens 39+ graden koorts, heeft jammerend tegen me aangehangen en wilde helemaal niets, alleen Timmy Time kijken.
Zelfs m'n wallen hebben wallen. :')
pi_102510294
Och Spewey, dat klinkt helemaal niet tof... Hopelijk gaat het vandaag beter :*
pi_102511228
Dank!! Gelukkig komt het niet zo vaak voor en m'n lief is net thuisgekomen zodat ik even kan gaan slapen. O+
  donderdag 29 september 2011 @ 14:02:45 #67
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102512079
Ooh Spewey, wat een ramp! Zul jij je even net zo belabberd voelen als je dochter...

octo, fijn dat het zo goed gegaan is vannacht! :Y
  donderdag 29 september 2011 @ 14:36:39 #68
259886 pessie
pi_102513213
Ach Spewey :* fijn dat je lief thuis is.

Nathan is moe van afgelopen nacht, ligt al ruim 2 uur in zn bedje.
pi_102513227
Dames, ik kom hier even binnen vallen :@ Maar ik heb een dreumes probleem. J. Is vandaag precies 11 maanden en we hebben een "ding" als ze haar boterham/koekje/fruit/drinken krijgt eet of drinkt ze eerst prima maar na 2 stukjes kijkt ze ons aan met van die ondeugende oogjes en gooit het op de grond. Ze zegt dan "oh oh" Met drinken neemt ze eerst een slok, en dan maakt ze haar wangen bol en spuugt het uit. Dit ook als ze wel eens een potje krijgt. Ons inziens doet ze dit om ons uit te testen. We hebben het proberen te negeren maar dit lijkt niet meer te werken. Herkenbaar en heeft er nog iemand tips?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_102513470
weghalen als ze het weggooit barabientje!
gewoon zeggen "oh, dus je wil het lekkers niet meer? nou, ja. ok. dan eet ik het op" of zoiets.
pi_102514162
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:45 schreef simmu het volgende:
weghalen als ze het weggooit barabientje!
gewoon zeggen "oh, dus je wil het lekkers niet meer? nou, ja. ok. dan eet ik het op" of zoiets.
Dat ja! Vooral die laatste werkt hier heel goed... Als mevrouw gaat kloten met haar eten of drinken is het weghalen de beste remedie om haar als nog alles (en netjes) te laten opeten/drinken.
  donderdag 29 september 2011 @ 15:12:42 #72
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102514357
Werkt hier ook meestal ja! En wat we vooral niet doen is zeggen dat ze dat niet mag doen, want dan vliegt het ons nog wat harder om de oren! :')

We zeggen dan: raap je het even op? en dan doet ze dat en vaak gaat ze dan weer rustig verder met eten of drinken.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  donderdag 29 september 2011 @ 15:27:48 #73
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_102514860
Als ik dat bij Emma probeer gaat ze me voeren, die heeft er echt maling aan. :')
En mij alles voeren wat zij niet wil is niet zo'n goed plan.

Barba, wat hier een beetje helpt is consequent blijven. 't mantra hier is: 'Je mag niet met je eten gooien. Als je genoeg hebt gehad of als je het niet meer wilt leg je het op je bordje.'
Zo langzamerhand lijkt het kwartje gevallen te zijn. ;)
Oh, 't blazen/uitspugen negeer ik volledig trouwens. Er aandacht aan schenken zorgde er alleen maar voor dat ze 't vaker deed.
Succes ermee. :*
A grand adventure has begun.
pi_102515029
Oh, dat uitspugen/blazen hebben we hier ook gehad. Negeren werkte uiteindelijk het beste hier, veel aandacht eraan geven helemaal niet, dan werd het alleen maar erger.

Als ze nu iets uitspuugt haal ik het eten weg, want dat is meestal een teken dat ze niet meer hoeft.
pi_102515091
Als Sofie (ook 11 maanden) dat bij ons doet, dan zetten we haar eten weg. "Als je niet normaal kan eten, dan niet"
Wij eten dan wel gewoon door. Dan proberen we het na een minuut of 3 weer. Meestal werkt dat wel. De tweede (of de derde ;) ) poging eet ze een stuk beter. .
*poef* nu is het weg
pi_102515481
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2011 10:23 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja, ik was op een gegeven moment zo moe, dat ik gewoon wegliep en zei: tot morgen. Hij stond gewoon te krijsen in zijn bed, maar nog geen 5 min later werd het stil...
Nu is het nog wel eens zo dat ik hem brullend achterlaat. Als ik zeker weet dat hij moe is, leg ik hem in bed, hij gaat meteen staan terwijl ik de rest van het patroon afwerk en dan aai ik over zijn bol en zeg: tot morgen en dan ga ik. 9 van de 10x dat hij al rustig is voordat het babyfoonmuziekje klaar is met spelen (en dat duurt maar 5 min). Wat voor mij heel verhelderend werkte, was echt op de klok letten hoe lang hij nou aan het brullen was. Voorheen dacht ik dat het heeeeeeeeeeeeeel erg lang was. Vooral in het donker lijkt dat zo, maar in de praktijk bleek dat dus niet eens 5 min te zijn...
nog niet bijgelezen, doe ik zo c_/
Asy, ik doe exact dit als ik zelf heel moe ben of als ik denk dat ie "moet" slapen :Y
wij hebben alleen geen muziekje voor m :D hij moet t doen met evt een spooklampje of zn lapje *)
en andere keren: brullen terwijl ik er ben.. en stil voordat ik de trap af ben 8)7 (dus dán denk ik dat ík de storende factor ben... :@ )

edit: bijgelezen :7

Octo: wat fijn dat het zo soepel gaat *O*
Reilain: :O :*
Spewey: haha die wallen op de wallen... :W pics? O-)
Lekker slapen nathan goed zo ^O^ (pessie, neem jij op die momenten ook ff pauze? ik probeer dat soms wel, maar voordat ik er aan toe ben.. is t prinsje alweer wakker :{w )

quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:34 schreef kaatjejannie het volgende:
Als Sofie (ook 11 maanden) dat bij ons doet, dan zetten we haar eten weg. "Als je niet normaal kan eten, dan niet"
Wij eten dan wel gewoon door. Dan proberen we het na een minuut of 3 weer. Meestal werkt dat wel. De tweede (of de derde ;) ) poging eet ze hij een stuk beter. .
Barbabientje: wat Kaatjejannie zegt doen wij ook, alleen krijgt Lucas maar 2 pogingen })

[ Bericht 6% gewijzigd door -Caroline- op 29-09-2011 15:58:03 (bijgelezen) ]
pi_102517055
Thanks ladies voor jullie antwoorden *O*
Hier kunnen we wel iets mee! Het is vast een faaaase toch O-)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_102517176
ja :Y
:*
pi_102517294
Floris gooit hier dingen op de grond als ie niet meer hoeft. Das wel handig ;)
Gelukkig niet om t gooien (over hoe hij verder eet hebben we t m,aar neit...alles moet zelf, en dan zit t dus ook overal...hij probeert tegenwoordig wel alles met een vork/lepel te eten dus progress). Echt klooien met zn eten gaat ie als ie dus genoeg heeft. Hoewel hij t tegenwooridg terug in t bakje gaat stoppen of zegt "klaar"
pi_102518477
laten we het erop houden dat de mijne zojuist te horen gekregen heeft dat het klaar is met het gooien met duploblokjes. indien niet --> weg duplo }:|

het stel is lekker op dreef :X

en weg is de duplodoos
nu is selene aan de andere kant van de kamer braaf met de duplo aan het spelen ~O>
pi_102518897
Totaal niet bijgelezen :@

Maar kom even van me af schrijven.
Mette heeft al anderhalve week flinke oorpijn. We hebben daarom van de week toch maar het ziekenhuis gebeld en morgen mag ze langskomen. Ik ben bang dat ook het buisje uit haar rechteroor is..
Ze is momenteel echt niet te genieten daardoor en huilt weer veel in haar slaap. Ook is haar spraakontwikkeling helemaal tot stilstand gekomen. Ik heb het zo te doen met ons mupke.

En ik móet nog een verjaardagscadeautje voor haar bedenken. Over 4 weekjes wordt ze al 2 :o
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 29 september 2011 @ 18:11:49 #82
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102520544
ow wickie, wat rottig van die oorpijn! Hopelijk is het snel verholpen...

Harry gaat meestal kledderen met eten als hij het moeilijk zelf eten vindt, als hij het niet lekker vindt of als hij moe is (en als hij genoeg heeft natuurlijk). In de eerste 3 gevallen geef ik een waarschuwing en als hij dan niet ophoudt, dan pak ik het weg en geef ik het hem zelf ('voeren' dus). Dus dan is zelf eten afgelopen. Soms geef ik hem daarna nog wel een kans om het nog eens zelf te doen. Ligt eraan...
Maar ik moet er eerlijk bij zeggen dat hij de laatste tijd best netjes eet.
Hij spuugt wel soms de boterhammen uit. Meestal is dat als ik een keertje gemopperd heb ;)
pi_102522612
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 09:28 schreef pessie het volgende:
Simmu, ach grut! Ik denk dat je het aan haar kan vragen waarom ze erbij kruipt. Kijken wat ze zegt (ben nu al benieuwd naar de samenvatting van dat gesprek ;) ).
"lavi mag wel haren tlekken hoor :Y "

eerste 2woorden zinnetje hier *O*
nav het duploverhaal :')
ravi: "hebbeehhhh"
ik: "nee. je gooit er mee"
ravi: "hebbeehhhh"
ik: "nee. je gooit ermee"
ravi: "nie hebbeehhhh -O- ;( "

beterschap mette :*
en sterkte wickie :* zo rottig igg :'(
pi_102522640
Klieren met eten is hier ook een teken van KLAAR. En niet eten (zoals net gebeurde) is ws gewoon echt vermoeidheid. De donderdag op het KDV is voor Hannah altijd heel vermoeiend want dan is ze 5 dagen niet geweest en de groep is groot. Vrijdags gaat het vaak veel beter.
Ze heeft nog wel een knijpkwarkje gegeten (van de C1000) dus er zit in ieder geval iets in de buik, maar vannacht zal ze wel weer honger hebben :O

Wickie, wat naar dat Mette zo veel pijn heeft aan haar oren -O- Zeker nu je zelf ook in de lappenmand zit en het nog druk hebt met Wies. Ik hoop dat ze morgen wat voor haar kunnen doen :*
Enne: doe normaal met je vier weken! Mette is toch pas net dreumes? :o Heeft ze al een krijtbord? Hannah heeft het krijt/tekenbord van de Ikea op haar slaapkamer en ze vindt het erg leuk om samen met ons figuurtjes te tekenen.
  donderdag 29 september 2011 @ 19:40:52 #85
259886 pessie
pi_102523496
Simmu, toch wel he :') En 2 woordjes voor Lavi *O*

Mette beterschap, wickie succes met cadeau bedenken. Ik weet nu al 4 dingen voor Nathan's 2de verjaardag :X
Wat denk je van: Een driewieler, een keukentje, een raceauto, een wieg-met-pop, memory, poppenkleertjes... Kan nog wel meer bedenken :@

Vanavond wilde Nathan alleen zn worstjes eten, geen boontjes, geen aardappels. Ik heb hem een grotere bak vla na gegeven dan hij normaal krijgt, at hij niet leeg trouwens zal wel niet zoveel honger hebben denk ik dan.
pi_102523717
Floris eet de laatste tijd ook weinig (vergeleken met eerst). Ik laat m ook wel wat meer kliederen, want eten geven werkt niet meer (wordt uit mn handen geslagen) en met zn vork, lepel en handen gast er wel genoeg eten in.
Hij eet pasta t beste, aardappels, groente vlees wil hij niet echt. Vooral de groente niet. Nja hij eet fruit wel goed dus vind t voor nu wel best. In de pasta eet ie t wel, dus ach.

En een :* voor mette met dr oortjes O+
pi_102524370
Femke eet gewoon met ons mee. Soms vind ze het eten niets. Deze week nog, we aten rode kool met appel, aardappelpuree en eendeborst. Echt driftig werd ze. Dan gooit ze ook alles op de grond. Vandaag nasi en dat was weer prima.
Ze heeft een vriendje bij de kdv die net is gaan lopen, dus wie weet gaat ze het binnenkort nadoen...

Vandaag hadden we het woordje 'UIT' .
Ik lees wel mee maar het lukt me niet om te reageren. Veel kindjes zijn alweer vertrokken uit dit topic en alweer wat nieuwe kindjes. Welkom en tot ziens! :@
pi_102524708
Mette veel beterschap... Zo naar als je last van je oortjes hebt!!!

@ eten..
Mijn kleine bouwvakker lijkt steeds vaker aan te geven dat ze genoeg heeft...
Normaal eet ze door.... ondanks dat ze genoeg heeft.. (en wij moeten maar uit de kleine lettertjes zien op te maken wanneer ze genoeg heeft)...
Ze kan zelf het gebaar voor 'op' normaal maakt ze die als wij zeggen dat het op is en haar bordje weg halen... Nu doet ze het al een enkele keer zelf, zo van.. Klaar heb wel genoeg!
Helaas is het dan wel meteen bléren als wij erop in gaan en haar bordje weghalen ;) Helemaal duidelijk is het nog niet helaas ;)
Overigens lust ze alles (ze eet vegetarisch) alleen broccoli wil nog wel eens fijngeknepen op de grond belanden ;) (maar met wat afleiding eet ze het wel gewoon op)

This wel een mega temperament met eten... gaat het niet snel genoeg? WAAA, niet het stukje waarop ze hoopte? WAA! ;) zo halverwege het bordje komt er wat rust..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102525444
Eten gaat hier nog steeds de ene keer redelijk en andere keer eet hij niets. Vooral als hij moe is wil hij niets eten. Ik laat het er altijd gewoon bij.
Met eten gaan spelen is hier ook een teken van "klaar".

Wickie, je arme meissie toch... Oorpijn is echt een heel vervelend gevoel. Hopelijk weten ze morgen waar het aan ligt. Sterkte en beterschap!
Alweer bijna 2 die mette :o Wij hebben toevallig net al een loopfietsjes voor Dyon zn 2e verjaardag gekocht. Duurt nog even, maar het was een erg goede dagactie :P
pi_102527346
Oww.. mette oortjespijn schijnt echt heel naar te zijn :*
Simmu: handig van je :7 met de duplo verdwijntruc hahah
Ravi, knapperd *O*
Nathan: worstjes zijn het lekkerst he, vindt Lucas ook :Y) }:|
Hoi Merel en Femke, gewoon af en toe meedoen is toch ook gezellig :Y
Reilain: exact wat jij zegt: halverwege de maaltijd komt er wat rust... eerst is er bij lucas een soort eet-stress... hij heeft honger, maar weet dat zelf niet ofzo 8)7

Ja en dan meimeltje: hoezo dagaanbieding }:| ben ik nu te laat :(
ow wacht, lucas is pas volgend jaar jarig :P

Een half uur geleden was het hier feest :') ik heb aan jullie gedacht:
Lucas weigerde te gaan slapen: 10 min laten huilen... eruit.. snikken... totdat ie beneden was: spelen met grote broer (8> ... weer naar bed: alles prima totdat we boven z'n bedje "zweven" en toen kroop ie als een klimaapje heel hoog op mn schouder ):O
dat was het moment waarop ik dacht: wat had ik ook al weer aan tips gelezen/zelfgeschreven O-)

dus: ikea lampje erin, hond erin, in bed leggen, plat leggen, kusjekroel, weglopen, :X "cringe" :X , naar beneden... wachten... pffffff.... gelukt... 20u45m ... :W c_/

quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2011 22:33 schreef Asyniur het volgende:
Lijnloos, geen echte tip. Net als Cooki doe ik vaak maar wat en soms werkt het en soms niet.
dus Asy: JA, ik doe idd maar wat _O- :s) *O*
pi_102527916
Cooki, wat een doorzettertje die Lucas :D Mama en papa winnen toch he gnagna :P
Jij hoeft idd nog niet aan zn verjaardag te denken, maar ik kwam er ook pas rond 23.00 uur van die dagaanbieding :P Ik was aan het googlen voor een loopfiets en koos uiteindelijk de blauwe versie van de Wawa loopfiets. Ben dus gaan googlen waar hij het goedkoopst was, maar eigenlijk overal vaste prijs 69,95...tot ik dus een dagaanbieding van 24,95 tegen kwam en er ging ook nog eens 10% korting vanaf op alles :D (vanwege nieuwe site geloof ik) Moest er wel wat bij bestellen, want boven de 30,- geen verzendkosten. Hij is nu weer de oude prijs, maar hier dus besteld: http://fairtoys.nl/index.php/
Eerlijk gezegd begon ik te denken dat ze een foutje hadden gemaakt met de prijs, want de dag erna was de meisjesversie in de dagaanbieding en die was 64,95 toen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Meimeltje op 29-09-2011 21:24:03 ]
pi_102527983
Die's leuk, Meimel!

Wij hebben deze voor Lente. Hij is alleen een stuk hoger dan we hadden ingeschat; ze kan er nog niet op. ;(

pi_102528108
Die lijkt er heel erg op!! Erg leuk fietsje!! Wel jammer dat hij nog te hoog is. Denk dat het bij Dyon ook nog te hoog is, maar in de wintermaanden zal hij er toch niet echt op gaan fietsen. Op sommige sites staat vanaf 2,5 en andere weer 3 jaar. Dyon is volgens mij wel iets langer dan gemiddeld nu.

Ik wilde eigenlijk de blauwe, maar de rode versie voor 45,- goedkoper kon ik niet voorbij laten gaan.

[ Bericht 28% gewijzigd door Meimeltje op 29-09-2011 21:26:12 ]
pi_102528481
Da's dezelfde in het blauw idd. O+ Wij zijn voor de allergoedkoopste optie gegaan. Marktplaats. 8-)
pi_102528820
Ik hou echt van houten speelgoed O+ Lente had toch ook een houten loopfietsje? Diezelfde heeft Kyllian gehad, alleen hij heeft iets te hard gestuurd, koetje had een gebroken nek gekregen.
pi_102528831
superleuke fietsjes! Lucas krijgt hier heel vaak iets waar hij nog niet aan toe is / te klein voor is _O-
en idd Meimel: dat dacht ik letterlijk: uiteindelijk win ik :7

arm kind :@
pi_102528901
Cooki, bij een tweede vind ik cadeaus ook wel moeilijker geloof ik. Een loopfietsje wilde ik heel graag omdat Kyllian die nooit gehad heeft, verder had ik echt niet geweten wat we hadden kunnen geven.
pi_102528908
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:33 schreef Meimeltje het volgende:
Ik hou echt van houten speelgoed O+ Lente had toch ook een houten loopfietsje? Diezelfde heeft Kyllian gehad, alleen hij heeft iets te hard gestuurd, koetje had een gebroken nek gekregen.
en ik maar denken dat Kyllian zo'n zachtaardig menneke is :{w
ah.. arm koetje ):O

ik hou ook van houten speelgoed! *O* maar mijn kinderen niet :( :W
pi_102528937
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:34 schreef Meimeltje het volgende:
Cooki, bij een tweede vind ik cadeaus ook wel moeilijker geloof ik. Een loopfietsje wilde ik heel graag omdat Kyllian die nooit gehad heeft, verder had ik echt niet geweten wat we hadden kunnen geven.
uhm.. ik pak hier oud speelgoed van thomas in en geef dat aan lucas... t is allemaal al duur genoeg toch... }:|
pi_102528970
DUPLO heb je nooit genoeg, daar spelen ze toch minstens 9 jaar en 11 maanden mee ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')