truste.. ik hoop op een stille nacht..quote:Op woensdag 28 september 2011 21:58 schreef Lijnloos het volgende:
Ja ze slaapt nu wel... Voor ze echt slaapt hoef ik niet te proberen weg te lopen anders kan ik weer opnieuw gaan zitten... Ze snikt nog wel een beetje in haar slaap, maar dat neemt ook al af... Ga zelf ook maar mijn bedje opzoeken... Truste!
/egopost...
Boh Incantrix.. die diarree is al irri... voor allebei, maar die luieruitslag is mega-zieligquote:Op woensdag 28 september 2011 22:06 schreef Incantrix het volgende:
En mijn kleine ventje heeft nu al 11 dagen diarree, ben er nu wel heel erg klaar mee zo onderhand. Het is zo sneu, hij heeft weer eens VERSCHRIKKELIJKE luieruitslag en hoewel de diarree langzaam iets minder lijkt te worden is de uitslag nog steeds om (letterlijk) van te jankenVandaag bij de huisarts leek verder alles ok, we moeten alleen wat ontlasting in gaan leveren bij het zkh om op kweek te laten zetten. En morgen krijgt Stef een heel lief vriendinnetje op bezoeken daar kijken we beiden heel erg naar uit
Ik zou het gewoon een tijdje bij hetzelfde patroon houden...quote:Op donderdag 29 september 2011 09:57 schreef Lijnloos het volgende:
Gelukkig niks meer gehoord vannacht, en toen ik vanochtend weg ging lag ze nog in diepe slaap (mag ook wel als je tot ruim na 9 uur aan het spoken bent)... Vanavond maar es kijken hoe we het nu weer gaan aanpakken. Wel hebben we gisteravond besloten om haar kamertje eens te gaan opruimen/leeghalen zodat we een groter bed erin kunnen gaan zetten en ze wat meer vrijheid heeft om te spelen nog. Hopelijk helpt dat dan wel...
Ja, ik was op een gegeven moment zo moe, dat ik gewoon wegliep en zei: tot morgen. Hij stond gewoon te krijsen in zijn bed, maar nog geen 5 min later werd het stil...quote:Op donderdag 29 september 2011 10:14 schreef Lijnloos het volgende:
Ja, dat klopt ook wel weer Asy, ik probeer ook zo goed mogelijk vast te houden aan een patroon: Uitkleden, luier verschonen, pyjama aan, tandenpoetsen, knuffel-kussen, in bed leggen, poging weglopen... Maar ik bedoel ook meer de dingen erom heen, wat ik zeg/doe als ik probeer weg te loepn.
Dat ja! Vooral die laatste werkt hier heel goed... Als mevrouw gaat kloten met haar eten of drinken is het weghalen de beste remedie om haar als nog alles (en netjes) te laten opeten/drinken.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:45 schreef simmu het volgende:
weghalen als ze het weggooit barabientje!
gewoon zeggen "oh, dus je wil het lekkers niet meer? nou, ja. ok. dan eet ik het op" of zoiets.
nog niet bijgelezen, doe ik zoquote:Op donderdag 29 september 2011 10:23 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja, ik was op een gegeven moment zo moe, dat ik gewoon wegliep en zei: tot morgen. Hij stond gewoon te krijsen in zijn bed, maar nog geen 5 min later werd het stil...
Nu is het nog wel eens zo dat ik hem brullend achterlaat. Als ik zeker weet dat hij moe is, leg ik hem in bed, hij gaat meteen staan terwijl ik de rest van het patroon afwerk en dan aai ik over zijn bol en zeg: tot morgen en dan ga ik. 9 van de 10x dat hij al rustig is voordat het babyfoonmuziekje klaar is met spelen (en dat duurt maar 5 min). Wat voor mij heel verhelderend werkte, was echt op de klok letten hoe lang hij nou aan het brullen was. Voorheen dacht ik dat het heeeeeeeeeeeeeel erg lang was. Vooral in het donker lijkt dat zo, maar in de praktijk bleek dat dus niet eens 5 min te zijn...
Barbabientje: wat Kaatjejannie zegt doen wij ook, alleen krijgt Lucas maar 2 pogingenquote:Op donderdag 29 september 2011 15:34 schreef kaatjejannie het volgende:
Als Sofie (ook 11 maanden) dat bij ons doet, dan zetten we haar eten weg. "Als je niet normaal kan eten, dan niet"
Wij eten dan wel gewoon door. Dan proberen we het na een minuut of 3 weer. Meestal werkt dat wel. De tweede (of de derde) poging eet ze hij een stuk beter. .
"lavi mag wel haren tlekken hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 09:28 schreef pessie het volgende:
Simmu, ach grut! Ik denk dat je het aan haar kan vragen waarom ze erbij kruipt. Kijken wat ze zegt (ben nu al benieuwd naar de samenvatting van dat gesprek).
dus Asy: JA, ik doe idd maar watquote:Op maandag 26 september 2011 22:33 schreef Asyniur het volgende:
Lijnloos, geen echte tip. Net als Cooki doe ik vaak maar wat en soms werkt het en soms niet.
en ik maar denken dat Kyllian zo'n zachtaardig menneke isquote:Op donderdag 29 september 2011 21:33 schreef Meimeltje het volgende:
Ik hou echt van houten speelgoedLente had toch ook een houten loopfietsje? Diezelfde heeft Kyllian gehad, alleen hij heeft iets te hard gestuurd, koetje had een gebroken nek gekregen.
uhm.. ik pak hier oud speelgoed van thomas in en geef dat aan lucas... t is allemaal al duur genoeg toch...quote:Op donderdag 29 september 2011 21:34 schreef Meimeltje het volgende:
Cooki, bij een tweede vind ik cadeaus ook wel moeilijker geloof ik. Een loopfietsje wilde ik heel graag omdat Kyllian die nooit gehad heeft, verder had ik echt niet geweten wat we hadden kunnen geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |