SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:33 schreef Cooki het volgende:
alles?je gaat nog 27 keer naar de bouwmarkt moeten als je op de gemiddelde verhuizer lijkt
Na een nacht/ochtend die ik alleen maar kan beschrijven als:quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:02 schreef pessie het volgende:
Mmm, dan zat ik nog laag met mijn 27 keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ging het vanmiddag/avond leuker : lekker in de tuin gerommeld, daarna buiten gegeten en later een fietstochtje met als beloning: een ijsje eten bij de ijssalon een dorp verderop! Lucas heeft zitten smikkelen van zijn ijsje én van t mijne.
Laten we de herfst maar overslaan, dit is veel leuker![]()
Die kent ze al, want die staan op de vensterbank. Vindt ze niet lief. Ze wuift naar alles en iedereen als ze gaat slapen, maar niet naar de cactussen.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:06 schreef Cooki het volgende:
Ik ga zo maar alvast voorslapen... als half 6 de standaard is, kun je mij over een week ook opvegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik maar es een klus- en verhuistopic aan ga maken, denk dat dat handiger is dan et hier verstoppen.
Oh ja, regelmatig heb ik bij jouw post zo'm-momentje.
Simmu, lekker kunnen slapen dus! Hoe gaat het nu met je?
Bijten, ik ken 1 kindje dat bijt (Nathan had de tandjes in zn vinger staan) maar die krijgt een tikje van zn moeder, niet een oplossing die ik zelf zou kiezen.
As, heerlijk dat je even bij kon komen![]()
Nathan heeft geslapen van 19.45 tot 7.50alleen om 20.30 zat hij eventjes te huilen in bed en verder niets gehoord
![]()
![]()
![]()
Jammer dat ik weer om 6.15 wakker was, manlief ook dus die zat om 7 weer vrolijk achter zn bureau.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:59 schreef Asyniur het volgende:
pessie, wat heerlijk dat Nathan weer heeft doorgeslapen!
dat dus! en dan zelf volledig in standje negeer gaanquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:56 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, hier was het om 5 uur nog stikdonker hoor! Weet niet op welk werelddeel jij woont
becky, niet echt. Wat gebeurt er als je haar in bed legt? Blijft ze wel rustig? Dan zou ik haar in bed leggen en verder niet per se verwachten dat ze slaapt.
Harry slaat heel af en toe zijn middagslaapje over (meestal bij opa en oma). Dan gaat hij 's avonds wel heel vroeg naar bed
Slaapt Noortje nu wel 's nachts langer door nu ze overdag niet slaapt?
mensch, ik ben van een andere planeetquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:56 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, hier was het om 5 uur nog stikdonker hoor! Weet niet op welk werelddeel jij woont
Goed moe maken voor het slapen gaan? Even naar buiten, of samen dansen/rondjes rennen/stoeien?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:46 schreef becky27 het volgende:
hmmm misschien wel een idee! kreeg net dit berichtje:
'nou hier is het krijsen en slaan op het bed en heel hard papa roepen'
Ik merk dat dat hier heel goed werkt! Als Niels zelf naar het park gelopen heeft en daar lekker heeft gerend en gespeeld slaapt hij veel beter dan wanneer we een dagje met alleen tuin en boodschappen doen hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Goed moe maken voor het slapen gaan? Even naar buiten, of samen dansen/rondjes rennen/stoeien?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:16 schreef Incantrix het volgende:
Hier ook inderdaadKijk jij ook al zo uit naar herfst en winter?
Het is zo'n wonderlijk jaar, Cooki. Met Lena moeten we dit allemaal nog beleven. Die is nu 9 maanden oud en het is maar moeilijk om me er een voorstelling van te maken dat ook zij gaat lopen en praten en zo'n wijsneus wordt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:28 schreef Cooki het volgende:
Ha Claudia! Welkom terug, Ivanwow, wat een ontwikkeling zeg
![]()
Wat je beschrijft klinkt idd als de avonturen van een heel groot kind, o wacht, idd bijna peuter![]()
(en wat is mijn dreumes dan nog een baby-achtige)
Ik vind het zo heerlijk voor je, pessie! Je verdient wel een flinke dosis bijslapen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:35 schreef pessie het volgende:
Nathan heeft geslapen van 19.45 tot 7.50alleen om 20.30 zat hij eventjes te huilen in bed en verder niets gehoord
![]()
![]()
![]()
Jammer dat ik weer om 6.15 wakker was, manlief ook dus die zat om 7 weer vrolijk achter zn bureau.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is zo'n wonderlijk jaar, Cooki. Met Lena moeten we dit allemaal nog beleven. Die is nu 9 maanden oud en het is maar moeilijk om me er een voorstelling van te maken dat ook zij gaat lopen en praten en zo'n wijsneus wordt.
Wat doe je nu als slaapritueel? Het werkt bij Ivan erg goed om positieve rituelen te hanteren waarin zowel herhaling zit (elke dag weer hetzelfde) als een vorm vrij vrijheid (hij kan zelf keuzes maken en het proces wat sturen). Ook geven we hem een seintje dat zijn slaaptijd eraan komt zodat hij het aan voelt komen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:08 schreef becky27 het volgende:
oh en nog een vraag, Noortje wil al een paar dagen op rij niet overdag slapen, heeft iemand tips?
Hier hetzelfde, maar wel na een standaard ritueeltje (omkleden, drinken, poetsen, lezen).quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef Ticootje het volgende:
Ik gooi leyla gewoon op bed als ik zie dat ze moe is. Gaat ze krijsen heeft ze even pech. Ik zie het even aan, ik hoor of ze gaat opgeven of niet. Geeft ze niet op dan haal ik haar eruit even wat drinken en hup weer op bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |