SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:33 schreef Cooki het volgende:
alles?je gaat nog 27 keer naar de bouwmarkt moeten als je op de gemiddelde verhuizer lijkt
Na een nacht/ochtend die ik alleen maar kan beschrijven als:quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:02 schreef pessie het volgende:
Mmm, dan zat ik nog laag met mijn 27 keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ging het vanmiddag/avond leuker : lekker in de tuin gerommeld, daarna buiten gegeten en later een fietstochtje met als beloning: een ijsje eten bij de ijssalon een dorp verderop! Lucas heeft zitten smikkelen van zijn ijsje én van t mijne.
Laten we de herfst maar overslaan, dit is veel leuker![]()
Die kent ze al, want die staan op de vensterbank. Vindt ze niet lief. Ze wuift naar alles en iedereen als ze gaat slapen, maar niet naar de cactussen.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:06 schreef Cooki het volgende:
Ik ga zo maar alvast voorslapen... als half 6 de standaard is, kun je mij over een week ook opvegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik maar es een klus- en verhuistopic aan ga maken, denk dat dat handiger is dan et hier verstoppen.
Oh ja, regelmatig heb ik bij jouw post zo'm-momentje.
Simmu, lekker kunnen slapen dus! Hoe gaat het nu met je?
Bijten, ik ken 1 kindje dat bijt (Nathan had de tandjes in zn vinger staan) maar die krijgt een tikje van zn moeder, niet een oplossing die ik zelf zou kiezen.
As, heerlijk dat je even bij kon komen![]()
Nathan heeft geslapen van 19.45 tot 7.50alleen om 20.30 zat hij eventjes te huilen in bed en verder niets gehoord
![]()
![]()
![]()
Jammer dat ik weer om 6.15 wakker was, manlief ook dus die zat om 7 weer vrolijk achter zn bureau.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:59 schreef Asyniur het volgende:
pessie, wat heerlijk dat Nathan weer heeft doorgeslapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |