abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 oktober 2011 @ 09:01:40 #176
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102603554
Nou, ik had gisteren niet zo hard moeten jompelen, maar ik zie dat ik niet de enige ben :O

Wat fijn dat Noortje het zo goed doet ondanks dat haar buisjes eruit zijn *O*

Och wickie, wat sneu voor je meisje! Hoewel een operatie altijd naar is, hoop ik dat ze daarna weer snel zichzelf is :*

Och jee Sola! Hoe is het de rest van de nacht gegaan?

Cooki, dan heeft ie het nog lang volgehouden! Fijn dat jullie zo'n leuke dag gehad hebben...

Ach gut, das ook rot wakker worden Floris! Tok!
pi_102603565
@wickie; ik kan me je zorgen voorstellen :*

in het peutertopic zitten een paar kindjes die naar logopedie gaan en daar veel baat bij hebben. misschien daar eens bespreken?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102603985
Toch nog 5,5 uur geslapen en toen moest ik eruit om te werken. Hebben meer hier van die nachten dat je niet weet wat je met je dreumes aan moet? Het is ook echt al een paar weken bal dat we van tien tot twaalf bezig zijn met haar en gister dus tot half drie. Wordt er een beetje moedeloos van.

Wickie wat vervelend van de buisjes en spraakontwikkeling! Hopelijk valt er iets aan te doen.
pi_102604044
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2011 09:54 schreef Solagratia het volgende:
Toch nog 5,5 uur geslapen en toen moest ik eruit om te werken. Hebben meer hier van die nachten dat je niet weet wat je met je dreumes aan moet? Het is ook echt al een paar weken bal dat we van tien tot twaalf bezig zijn met haar en gister dus tot half drie. Wordt er een beetje moedeloos van.
tjekkerdetjek... :7 ... hier ook regelmatig hoor... lucas houdt ongeveer 1 keer per week zijn pyjamaparty ... :{w
er bestaan wel checklists, die kun je dan afwerken... ~O>
om er vervolgens achter te komen dat jouw kind nét een andere gebruiksaanwijzing heeft en/of dat je dreumes ook niet weet wat ie wil... :Y)

ow edit: aan mij heb je trouwens nix, want ik "doe maar wat" volgens Asy >:) :W :*
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2011 22:33 schreef Asyniur het volgende:
..... Net als Cooki doe ik vaak maar wat en soms werkt het en soms niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door -Caroline- op 02-10-2011 10:05:26 ]
pi_102604272
Ik had me ook gemeld in t begin van t topic als de papa van Thyn. Ik zal hem zelf ook ff voorstellen hier:

Ik ben dus Thyn :D
  zondag 2 oktober 2011 @ 10:25:07 #181
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102604366
Welkom Thyn!! Wat ben je een leukerd!

Takkembah van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je meisje!! *O* veel plezier met feesten!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_102604399
waah! tis al oktober

gefeliciteerd alexa & takkembah *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102604463
Hoi Thyn, vrolijkerd :)
en Takkembah: gefeli met je meisje *O*
  zondag 2 oktober 2011 @ 10:33:12 #184
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102604503
Alexa, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O*

Thyn, welkom hier! En nog gefeliciteerd...

Sola, ik wist het gisteravond/nacht ook niet meer. Hij wilde wel bij mij (rustig) liggen, maar beef maar friemelen en kletsen. Bovendien kan ik dan echt niet slapen (ook al zou hij wel stil /zijn/liggen). Uiteindelijk heb ik hem toch maar in zijn bed gezet alwaar hij weer begon te brullen, maar heb toch even doorgezet. Hij heeft nog wel tot 15 min later gejengeld met korte pauzes, maar het echte brullen heeft misschien nog geen 2 minuten geduurd.
Ondertussen ben ik toch mooi van 12 tot 1 met hem bezig geweest :X
pi_102604619
quote:
2s.gif Op zondag 2 oktober 2011 10:33 schreef Asyniur het volgende:

Thyn, welkom hier! En nog gefeliciteerd...

Dank je :) .. Maar hij is pas volgende maand jarig ;) ..

Wij hebben dat probleem overigens ook. Wel in mindere mate, maar hij wordt tegenwoordig wel erg vaak wakker 's nachts. Dikke tranen en wil alleen maar bij papa of mama zijn. Lastige situatie telekns weer, pak je hem, leg je hem terug ? Lastig :D ..
pi_102605935
Takkembah, gefeliciteerd met Alexa!
DutchieBre, welkom met Thyn. Ik denk dat hij volgende maand al 2 wordt?

Wat vervelend zeg, die opstandige dreumesjes die jullie nachtrust verstoren. Gelukkig hebben we daar *afklopt* geen last van hier. Anne slaapt eigenlijk altijd voorbeeldig 's avonds en 's nachts, behalve als ze ziek is.

wickie, vervelend dat Mette zo'n last van haar oren heeft en dat dat effect heeft op haar spraakontwikkeling... hopelijk kunnen ze je op het CB helpen.
pi_102609041
Hoi, ik kom me hier ook even melden met mijn dreumes dochter. Lees al wel wat langer mee, en zal ook proberen af en toe wat te posten :)

Bij deze alvast een fotootje van mijn dochtertje van 20 maanden!

Bow down before the one you serve
You're going to get what you deserve
pi_102609450
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 13:43 schreef brabo74 het volgende:
Hoi, ik kom me hier ook even melden met mijn dreumes dochter. Lees al wel wat langer mee, en zal ook proberen af en toe wat te posten :)

Bij deze alvast een fotootje van mijn dochtertje van 20 maanden!

[ afbeelding ]
Ik dacht even dat Elmo d'r username veranderd had!
pi_102610683
oké oké, vriend van elmo en vader van Tirza is ontmaskerd.....had even (tegen beter weten in) gehoopt dat het langer zou duren.....:)
Bow down before the one you serve
You're going to get what you deserve
  zondag 2 oktober 2011 @ 15:04:55 #190
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102611512
Welkom!!! Snelle ontmaskering dus.

Hier een dreumes die geen middagslaapje wil doen :-( nu is ze nog vrolijk (ik niet meer) en strak natuurlijk niet meer.
pi_102612826
Incantrix: hopelijk komt er morgen wat uit de week en kunnen ze er wat aan gaan doen. Dit klinkt echt zo sneu en pijnlijk voor hem.

Hier ook een warmbloedje hoor. Gewoon lekker in korte broek en hemd. Gisteren zelf nog in het badje in de tuin gezeten. In oktober, hoe bizar.

Arme Floris, precies die eikel op zijn kop.

Cooki, hoe lang heeft Lucas het uitgehouden met de ipad?

Wickie veel stertke met jou meisje. Wat naar dat ze er zo'n last van heeft.

Brabo74 welkom.

Alexa & Takkembah gefelicteerd en welkom

En ook Thijn welkom, wat ben je een vrolijkerd.

En hopelijk voor iedereen snel weer goede nachten.
pi_102612841
En dan vergeet ik Becky helemaal die een actieve dreumes heeft. Hopelijk houdt ze het gezellig vandaag.
  zondag 2 oktober 2011 @ 16:06:18 #193
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_102613753
Hmmmmzzzz, Françoise loopt nu elke dag een paar stappen meer, da's positief. Maar nu heeft ze de fuchsiaplanten ontdekt. Er zit geen klokje meer aan de plant...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_102615448
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 15:45 schreef As1981 het volgende:
Cooki, hoe lang heeft Lucas het uitgehouden met de ipad?
best lang *O* .... daarna was het trouwens weer feest }:|
totdat (8> naar beneden kwam, was er maar weinig OK wat het prinsje betreft :7

Brabo welkom, leuke vrouw en dochter heb je O+
pi_102615803
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 16:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hmmmmzzzz, Françoise loopt nu elke dag een paar stappen meer, da's positief. Maar nu heeft ze de fuchsiaplanten ontdekt. Er zit geen klokje meer aan de plant...
Het word tijd voor cactussen.

Balen dat het daarna niet zo gezellig meer was Cooki. Had je wel een goede reden om met een boekje in de tuin te zitten als hij bij (8> wel gezellig was.
pi_102616434
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 16:56 schreef As1981 het volgende:

[..]

Het word tijd voor cactussen.

Balen dat het daarna niet zo gezellig meer was Cooki. Had je wel een goede reden om met een boekje in de tuin te zitten als hij bij (8> wel gezellig was.
:D
ik ben idd even iets voor mezelf gaan doen :Y
voelt we }:| als ie zo bewerkelijk is bij mij en zo'n lachebekje bij (8> ......
ach ja... morgen moet ie het toch weer met mij doen... >:)
pi_102616544
Kan ik me wel iets bij voorstellen hoor. Heeft hij dat altijd gedaan of is het iets van de laatste tijd?
pi_102616778
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 17:17 schreef As1981 het volgende:
Kan ik me wel iets bij voorstellen hoor. Heeft hij dat altijd gedaan of is het iets van de laatste tijd?
nou.. altijd.. t is maar relatief he... hij heeft steeds een nieuwe fase / truc / ontwikkeling / ""sprong"" etc... en voordat ik t allemaal door heb is hij alweer een stapje verder lijkt het...
maar de laatste tijd wordt het beetje bluh, omdat ik had gehoopt dat deze periode eerder voorbij was, ghegeh... what was i thinking 8)7

As, bedankt voor de vraag trouwens , ik heb ineens zo'n Ping momentje :o : slaaptekort maakt ook dat ik een gebruiksaanwijzing heb ... >:)
(8> kwam om 10 uur frips uit bed }:| , ik was vanaf half 6 ofzoiets bezig.... :{w

edit: hoe is dat bij jou/jullie? vertelvertel c_/
pi_102617023
Klinkt op zich als een logische verklaring toch? Hier is Yaro ook wel meer een papa's kindje. Alhoewel hij sinds hij een jaar is steeds meer naar mij toe gaat trekken.
Slaaptekort hebben we over het algemeen niet. Yaro slaapt eigenlijk altijd wel goed door. Is wel vaak bij tijds wakker (periodes dat hij half6/6 uur wakker is, zijn er meer dan 7 uur bv). Dat breekt mij alleen op als ik veel late diensten heb en er dan niet voor 01.00 uur in lig.

Mijn man werkt regelmatig en kan er dus "altijd" voor kiezen op in ieder geval op tijd naar bed te gaan. Het voordeel is dat hij in de ochtend pas om 08.30 uur weg moet, dus ik dan vaak nog een uurtje mag blijven liggen en zij samen spelen. Die tijd kan ik dan even bijkomen van een korte nacht.
Op dagen dat ik overdag werk of vrij ben, duik ik er gewoon op tijd in.

Wat mij wel "frustreerd" is dat wanneer mijn man alleen thuis is met Yaro, hij vaak langer overdag slaap dan wanneer ik alleen met hem thuis ben. Geen idee hoe dat komt.
pi_102617202
die verdeling klinkt goed :)
idd bijzonder dat hij meer slaapt bij je man dan bij jou... hij wil je natuurlijk niet zo lang missen, dat zal het zijn O+

btw: sinds ik hier bij de dreumesjes meeschrijf is het slapen van lucas er zeker niet beter op geworden :?
en oja,
hier thuis is (8> op de 1 of andere manier handiger met de mini (8>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')