tjekkerdetjek...quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:54 schreef Solagratia het volgende:
Toch nog 5,5 uur geslapen en toen moest ik eruit om te werken. Hebben meer hier van die nachten dat je niet weet wat je met je dreumes aan moet? Het is ook echt al een paar weken bal dat we van tien tot twaalf bezig zijn met haar en gister dus tot half drie. Wordt er een beetje moedeloos van.
quote:Op maandag 26 september 2011 22:33 schreef Asyniur het volgende:
..... Net als Cooki doe ik vaak maar wat en soms werkt het en soms niet.
Dank jequote:Op zondag 2 oktober 2011 10:33 schreef Asyniur het volgende:
Thyn, welkom hier! En nog gefeliciteerd...
Ik dacht even dat Elmo d'r username veranderd had!quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:43 schreef brabo74 het volgende:
Hoi, ik kom me hier ook even melden met mijn dreumes dochter. Lees al wel wat langer mee, en zal ook proberen af en toe wat te posten
Bij deze alvast een fotootje van mijn dochtertje van 20 maanden!
[ afbeelding ]
best langquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:45 schreef As1981 het volgende:
Cooki, hoe lang heeft Lucas het uitgehouden met de ipad?
Het word tijd voor cactussen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hmmmmzzzz, Françoise loopt nu elke dag een paar stappen meer, da's positief. Maar nu heeft ze de fuchsiaplanten ontdekt. Er zit geen klokje meer aan de plant...
quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:56 schreef As1981 het volgende:
[..]
Het word tijd voor cactussen.
Balen dat het daarna niet zo gezellig meer was Cooki. Had je wel een goede reden om met een boekje in de tuin te zitten als hij bijwel gezellig was.
nou.. altijd.. t is maar relatief he... hij heeft steeds een nieuwe fase / truc / ontwikkeling / ""sprong"" etc... en voordat ik t allemaal door heb is hij alweer een stapje verder lijkt het...quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:17 schreef As1981 het volgende:
Kan ik me wel iets bij voorstellen hoor. Heeft hij dat altijd gedaan of is het iets van de laatste tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |