Oh, misschien kan het ook met de Move.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Sims met een controller. Volgens mij werkt dat echt bagger.
Het werkt uitstekend hoor...quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Sims met een controller. Volgens mij werkt dat echt bagger.
Ze is nog een noobje, een beetje langzaam beginnen is wel op z'n plaats.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:05 schreef Elvi het volgende:
Vrouw-vriendelijke gamesAlsof we niet van schieten houden
Ratched and Clank games zijn mooi, leuk en niet moeilijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:12 schreef Façade het volgende:
[..]
Ze is nog een noobje, een beetje langzaam beginnen is wel op z'n plaats.
Of met z'n 4enquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Of Tetris natuurlijk, kost 10 euro in de store en is zwaar verslavend. Kun je ook met z'n tweeën spelen.
Press Clit to continue.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:56 schreef remcheese het volgende:
[..]
Iemand met 3 vriendinnen hoort geen tijd te hebben om te gamen
Tuurlijk wel. Die 3 vriendinnen moeten net zo goed een keer het huishouden doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:56 schreef remcheese het volgende:
[..]
Iemand met 3 vriendinnen hoort geen tijd te hebben om te gamen
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Sony Entertainment Benelux (SCEB) komt dit najaar met twee nieuwe gelimiteerde edities van de
Comment op dat blog:quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:13 schreef Aether het volgende:
PS2 classics à $9,99 op PSN.
Europa volgt binnenkort?
Uiteraard ...quote:+ Morgan Haro on October 3rd, 2011 at 9:14 am said:
Only On PSN is only for US, Canada, Mexico, and Brazil
Mwa valt mee, derdequote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:46 schreef LostFormat het volgende:
Hoi,
Ik zoek games die ik uit de PS store kan vissen die tof zijn met z'n tweeen en niet al te moeilijk aangezien ik het met m'n vriendin wil spelen. Iemand suggesties?
Platformers met z'n 2en?quote:
Leuke 2 player games zijn toch wel de puzzelachtige games. Lumines, alle pixeljunk games, Critter Crunch, Chime, Tetris. Dat soort games.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:46 schreef LostFormat het volgende:
Hoi,
Ik zoek games die ik uit de PS store kan vissen die tof zijn met z'n tweeen en niet al te moeilijk aangezien ik het met m'n vriendin wil spelen. Iemand suggesties?
Had je beter een Wii kunnen nemen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:46 schreef LostFormat het volgende:
Hoi,
Buzz, Singstar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:04 schreef LostFormat het volgende:
Chimes net gedownt en die is echt tof. Maar snel met z'n tweeen proberen.
En ik zoek inderdaad van die makkelijk instapbare games zoals de wii ze heeft. Bestaat er niet iets als marioparty oid?
Singleplayer toch niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:42 schreef FinalD87 het volgende:
Even wachten op Uncharted 3, kun je met z'n tweeën co-op spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |