Dan kom je volgens mij altijd wel aardig goed wegquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:28 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ze meten de afstand bij het starten van de meting en bij t einde van de meting en gebruiken de tijd die ertussen zat om de gemiddelde snelheid te bepalen.
Ja, en als de afstand bij het starten van de meting 500 meter is tot de motorrijder, en bij het einde van de meting nog maar 100 meter, dan heeft de politieauto toch veel harder gereden dan de motor?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:28 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ze meten de afstand bij het starten van de meting en bij t einde van de meting en gebruiken de tijd die ertussen zat om de gemiddelde snelheid te bepalen.
Lange run zou die auto (300pk) keertje 200 halen, jij hebt dan al de 300 aangetikt en staat rustig voor het stoplicht te wachten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:57 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Ja, en als de afstand bij het starten van de meting 500 meter is tot de motorrijder, en bij het einde van de meting nog maar 100 meter, dan heeft de politieauto toch veel harder gereden dan de motor?
Lief ben ik nooit geweestquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed antwoord. Waar is die lieve naieve jongen gebleven.![]()
![]()
And still going strongquote:[..]
Jawa 350(nieuw Hfl 3.250
) --> RGV250
![]()
--> GSX600F (1 maand) --> ZX10 Thomcat.
![]()
Impressie van de eerste 8 maanden motorrijbewijs.
Ha! dat vind jij. -XX- werd helemaal nat van je poezeligheid!quote:
Not so bad.quote:And still going strong
Regende het?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ha! dat vind jij. -XX- werd helemaal nat van je poezeligheid!
[..]
Not so bad.
De laatste 14 dagen trouwens maar twee rustdagen qua sportschool.
Zondagmiddag knallen in Amsterdam.
Met goede bandjes wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:39 schreef Sounddragon het volgende:
Nice ninja-edit![]()
Ik heb ook een KLR650R gehad; deed het best leuk in het weiland
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ha! dat vind jij. -XX- werd helemaal nat van je poezeligheid!
Te weinig rust is ook niet goed. Rust is een wapen.quote:[..]
Not so bad.
De laatste 14 dagen trouwens maar twee rustdagen qua sportschool.
Zondagmiddag knallen in Amsterdam.
Weet ik!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:28 schreef BazzieK het volgende:
Te weinig rust is ook niet goed. Rust is een wapen.
Die tellerunit(snelheidsmeter ontbreekt bij de KLX-R)kabel staat geen kleinere radius toe.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:07 schreef Geerd het volgende:
Uhmz nog vrij? Alleen die tuinslang beetje jammer
Het is gewoon een stalling.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:29 schreef DeKleineBaas het volgende:
Haha wb pluspunten voor het sleutelen midden in de huiskamer
Nicequote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die tellerunit(snelheidsmeter ontbreekt bij de KLX-R)kabel staat geen kleinere radius toe.
Ze was toe wel vrij ja, leuke SMSjes over een weer.. totdat het big end eruit liep. Geen olie meer.
[..]
Het is gewoon een stalling.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De woonkamer.. maar nu wel over sinds het samenwonen.![]()
(en ander huis met drempels en korte draaien..)
Dit is slechts een selectie van 7 maandenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:07 schreef Blackviper het volgende:
[..]
NiceAardig wat apparaten gehad zie ik
Zeker, alleen als je handschoenen nog vochtig zijn van gisteren is het toch aardig koudquote:
Dat is wel goed afgewisseld in ieder geval. Ik wissel vaak fitness dagen af met nietsdoen en bier drinken, niet ideaal voor de cardioquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Weet ik!
Dus vrijdag duurloop, zaterdag fitness, zondag duurloop, maandag fitness, dinsdag korte tempoloop, woensdag korte tempoloop, donderdag lichte fitness, vrijdag en zaterdag alleen buikspieren. (300 situps)
Ja zeker niet alles wat er gestaan heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:33 schreef Den_Haag het volgende:
Dit is slechts een selectie van 7 maanden
En wat je er nog af moet trekken EN optellen qua rust is dat ik nu de fiets laat staan@werk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:22 schreef BazzieK het volgende:
Dat is wel goed afgewisseld in ieder geval. Ik wissel vaak fitness dagen af met nietsdoen en bier drinken, niet ideaal voor de cardio
Eindelijkquote:
Kopen danquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:51 schreef DeKleineBaas het volgende:
Kijk dit
[ afbeelding ]
Vind ik dan wel weer leuk speelgoed
Das wa nicequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:17 schreef ikookhier het volgende:
2012 ER
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er redelijk uit
verkeerde topicquote:
quote:
Onze nieuwe mod.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:47 schreef bwt het volgende:
Daarom ook de verwijzing naar het rijles topic
Motorrijles #49 - Racen in de regen!
Hahaha lolquote:
Fastbikesquote:
En ik heb er 1. Eindelijk. Jaren van geduld en zachtjes wegkwijnen zijn tot een eind gekomenquote:
Ik durf de uitdaging wel aan.quote:
En nu moet je voor aan de groep rijden, geen excuus meerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
En ik heb er 1. Eindelijk. Jaren van geduld en zachtjes wegkwijnen zijn tot een eind gekomen
quote:
quote:Dumpert.nl heeft trouwens de Moto2 ook gevonden.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1759701/eb7aae41/moto2_crash.html
Voordat ik eens naar Duitsland ga die 300 km/u begrenzing ongedaan maken met een TRE.quote:
quote:GSX-1300RBK:
Keert de +250km/u restrictie in 5e en 6e versnelling.
GSX-R1000, GSX-1300R:
keert de +300km/u restrictie om in 6e versnelling.
PS:
Voor de Kawasaki modellen geld dat u niet boven de 300 km/u kunt rijden, om dit te halen komt er een extra module bij de delimiter.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
Gisteren ineens bezoek van de Jawa kickstarter in mijn schoen.![]()
[ afbeelding ]
En nu een blauwe voet..morgen de halve marathon..
Maar had gelukkig de vorige drie lopen ook al totaal niet blessurevrij gelopen.
Merk en type laars graagquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
Gisteren ineens bezoek van de Jawa kickstarter in mijn schoen.![]()
[ afbeelding ]
En nu een blauwe voet..morgen de halve marathon..
Maar had gelukkig de vorige drie lopen ook al totaal niet blessurevrij gelopen.
Ik weet wel wat je niet moet kopen .quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Merk en type laars graagdan weet ik wat ik niet moet kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |