ben geen busa fan als ik heel eerlijk ben, maar het is wel een mooi beestje, ziet er netjes uit zo op de fotoquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:05 schreef stinkie het volgende:
Dat ding stuurt zo makkelijk dat het bijna saai is
Pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is die man dus helemaal gestopt met rijden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:15 schreef stinkie het volgende:
Zo, net de FZR opgehaald. En 3 extra dempers voor de Busa, duo-zitje, extra beugels, extra kontkuip, originele knippers, optimate, sloten en wat klein materiaal. Kreeg ook nog zijn leren jack mee. Eindelijk een jas in de kleren van mijn motor.
Beestjes staan nu naast elkaar. Wat us uw FZR er een klein iel ding zeg
Maar wat rijdt ie lekker
Jammer dat ie weg moet/gaat/(kan). Moet net teveel aan gebeuren.
Vorig jaar was oktober en november ook nog goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:45 schreef stinkie het volgende:
Jup voorlopig wel. Alles ging weg
Pik in, het is winter.
gewoon aan de snelheid houdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:49 schreef Worldbeater het volgende:
Sinds 1992 geen bekeuring, in 2006 eentje, en afgelopen maand ineens twee.
Alweer een brief van het CJIB dus.. leuk toetje van de verregende dag op CPZ.
[ afbeelding ]
Punt B goed in de gaten houden voortaan.
houding zegt niks, je kan nog zo mooi rijden, maar als je geen gas geeft schiet t niet opquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:05 schreef Worldbeater het volgende:
Ja die Stink rijdt de volgende keer gewoon vooraan inplaats van gespiegeld.![]()
Deze zwarte ZX10R zit trouwens wel goed op de foto..
[ afbeelding ]
Maar rijdt gewoon zes seconden langzamer dan mij op CPZ.
Da's nie in de buurt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:10 schreef stinkie het volgende:
Erm, de 201,
Daar ben ik er met de FZR over gevlogen
Uithoorn - Woerden - Gouda
Of ik heb snelgas, of de gasklepsensor/huizen moeten afgeregeld worden.quote:
Maar ik wil ook leuk op de foto..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:54 schreef cageon2 het volgende:
houding zegt niks, je kan nog zo mooi rijden, maar als je geen gas geeft schiet t niet op
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Da's nie in de buurt.
[..]
Of ik heb snelgas, of de gasklepsensor/huizen moeten afgeregeld worden.
Ding gaat constant aan/uit bij gelijke snelheid. Dus iedere 100 meter wil de motor sneller of langzamer.
Daardoor op de snelweg maar een beetje gaan cruisen wisselend tot ongeveer 170 km/u.
En lag de envelop al een tijdje ongeopend.. d8 daar ga ik. Gelukkig niet op de A5/A4/A13 geklokt.
[..]
Maar ik wil ook leuk op de foto..
Geen of volgas toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:43 schreef cageon2 het volgende:
[..]![]()
zou toch denken dat jij wel wat "throttle-control" hebt
NIIICEquote:
D'rom.. nog nooit last van gehad, ook niet de verhalen bij de TL1000R.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:43 schreef cageon2 het volgende:
![]()
zou toch denken dat jij wel wat "throttle-control" hebt
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:44 schreef Den_Haag het volgende:
Meneer heeft ook eens een werkende motor
Geef een motor met carburateurs, dan kan ik het wel fixen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:33 schreef Den_Haag het volgende:
Ophouden met piepen en fiksen die hap.
Nu wel.quote:Die DR800 nog gezien?
moet dat hok kostenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Geef een motor met carburateurs, dan kan ik het wel fixen.
[..]
Nu wel.![]()
[ afbeelding ]
lekker man, smaak te pakkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
bopsebopmet koude bandjes je nieuwe cam testen is niet aan te raden. Wat een verschil, vorige week kon ik eigk direct knallen, nu moet ik ze echt warm rijden.
[ afbeelding ]
hm, toch apart. Daar zou ik het juist merkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
D'rom.. nog nooit last van gehad, ook niet de verhalen bij de TL1000R.
Gewoon smooth en nauwkeurig op het gas (koste me ooit een zwarte vlag bij het karten, te snel rijden onder geel / wel baanrecord van de week gereden) , deze wil niks, of gas los of gasgeven.
Alleen op het circuit merk je uiteraard niets van dit karakter.![]()
Nope, acceleren en de-acceleren reageert'ie goed.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:03 schreef cageon2 het volgende:
hm, toch apart. Daar zou ik het juist merken
Nee valt niks te winnen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
wb topiq http://www.motor-forum.nl(...)e-stel-je-hier-.html
Geen spierballentaal ?. jij als olie master?quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:18 schreef bwt het volgende:
Geen spierballentaal ?. jij als olie master?
Forums zijn soms net zo zinnig als het praten tegen een muur ..of molen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Olie master.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:18 schreef bwt het volgende:
Geen spierballentaal ?. jij als olie master?
Maakt langere wheelies per keer dan jij in je hele leven.quote:
Dat is in de beurt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:39 schreef Yreal het volgende:
Lekker motorweertje![]()
Ik durfde serieus prinsclausplein niet te nemen omdat ik bang was dat ik eraf zou waaien..
Het werd toch geen sleutelmeet meer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:50 schreef stinkie het volgende:
Met Busa naar werk, met trein naar huis. Accu lijkt leeg te zijn. Olie lampje gloeide nog met met contact erop, maar verder niks. Met aanduwen wel alle verlichting weer aan.
Alarm deed het ook nog gewoon.
Was alleen niet meer ut te zetten
Mwa ze hangen al, dus die blijven ook. Over de oude BT016's van de ZX9R is misschien nog te pratenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
Alu brugframe'sben benieuwd hoe lang die blijven hangen als er vrouwen des huizes komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |