hm, toch apart. Daar zou ik het juist merkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
D'rom.. nog nooit last van gehad, ook niet de verhalen bij de TL1000R.
Gewoon smooth en nauwkeurig op het gas (koste me ooit een zwarte vlag bij het karten, te snel rijden onder geel / wel baanrecord van de week gereden) , deze wil niks, of gas los of gasgeven.
Alleen op het circuit merk je uiteraard niets van dit karakter.![]()
Nope, acceleren en de-acceleren reageert'ie goed.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:03 schreef cageon2 het volgende:
hm, toch apart. Daar zou ik het juist merken
Nee valt niks te winnen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
wb topiq http://www.motor-forum.nl(...)e-stel-je-hier-.html
Geen spierballentaal ?. jij als olie master?quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:18 schreef bwt het volgende:
Geen spierballentaal ?. jij als olie master?
Forums zijn soms net zo zinnig als het praten tegen een muur ..of molen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Olie master.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:18 schreef bwt het volgende:
Geen spierballentaal ?. jij als olie master?
Maakt langere wheelies per keer dan jij in je hele leven.quote:
Dat is in de beurt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:39 schreef Yreal het volgende:
Lekker motorweertje![]()
Ik durfde serieus prinsclausplein niet te nemen omdat ik bang was dat ik eraf zou waaien..
Het werd toch geen sleutelmeet meer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:50 schreef stinkie het volgende:
Met Busa naar werk, met trein naar huis. Accu lijkt leeg te zijn. Olie lampje gloeide nog met met contact erop, maar verder niks. Met aanduwen wel alle verlichting weer aan.
Alarm deed het ook nog gewoon.
Was alleen niet meer ut te zetten
Mwa ze hangen al, dus die blijven ook. Over de oude BT016's van de ZX9R is misschien nog te pratenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
Alu brugframe'sben benieuwd hoe lang die blijven hangen als er vrouwen des huizes komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |