quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:15 schreef BazzieK het volgende:
Die is ergens maximaal op geklapt volgens mij.
Idioot eH?quote:
Ik heb al pas oud ijzer gekocht.quote:
Die heeft een versleten nokkenasspanner.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:11 schreef stinkie het volgende:
http://motoren.marktplaat(...)nternet-1350-00.html
Hebben!
Kont is ook iets mee lijkt het.quote:[b]Op zaterdag 1 oktober 2011 22:26 schreef Worldbeater
Die heeft een versleten nokkenasspanner.![]()
(en bijna versleten remblokken, etc, etc)
Staat op MF.
Bellen en ophalen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 08:19 schreef stinkie het volgende:
Maar heb al iets anders gezien.
http://motoren.marktplaat(...)suzuki-hayabusa.html
Net bod uitgebracht.
'De laatst bekeken Marktplaatsadvertentie's zijn...'quote:En nu zorgen dat BE even niet bij de pc in de buurt komt![]()
quote:Enne? Een Jawa? Daar had ik vroeger een brommertje van
Kerel gesproken, zou al worden opgehaald, maar liep wat lastig. Als je er morgen om 13.00 nog staat is is van mijquote:Starten doet ie op zich prima (choke open en bij het dicht schuiven slaat ie aan).
Wel lekt ie benzine (valt op koppelingshuis, dus ergens daar boven dus) en is het verbruik 1 op 9 met 1 op 11 met de betere dagen.
Het echte probleem is echter zodra ie warm is. Even een dot gas geven, hij houdt even in (soort verzuipen) en trekt dan op, maar rete-traag. Boven de 5000 toeren acceleert wie weer aardig, maar nog steeds langzamer dan zou horen.
Voor het stoplicht staan is ook een ramp. Word warmer en warmer en bij het wegrijden slaat ie of af (waarna ik flink door moet starten voor er iets gebeurt) of ik rij weg als de eerste de beste beginnen: stuiterend en met veel te veel toeren om het draaiend te houden.
Ben benieuwdquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:37 schreef stinkie het volgende:
12.30 afgesproken, 12.35 is ie van mij
FZR laat ik staan, Busa gaat mee. FZR haal ik morgen wel op
Niks gemerkt van storingen whatsoever.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:29 schreef Worldbeater het volgende:
Mooie bike volgens mij, gefeliciteerd met het belachelijke goedkoopje!
De beschreven storingen niets van gemerkt.![]()
Nou gewoon, dat de lekker makkelijke lease-auto weg is en er nu een hayabusa voor de deur staat.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:31 schreef whY... het volgende:
Wat bedoel je Brighteyes? Waar heb je niet opgelet?
Net gedaan. Voor het eerst in 6 jaar dat ik mijn motor op slot zetquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:00 schreef Den_Haag het volgende:
Nice deal Stinkie!!!!
Zou hem wel goed aan de ketting zetten
truequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:42 schreef Hoogheid het volgende:
Je hoeft niet veel te sturen als je 280 over de A2 gaat.
MC Oldbies onlyquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:45 schreef DeKleineBaas het volgende:
Das een mooie brommert stinkie .
Goed bezig
Waneer kunne we met zn allen langskomen voor een proefrit ?
dan is de vraag ben ik ook welkom? Dat zal grotendeels bepalen wat mijn mening is m.b.t. de busaquote:
Alleen Cageon is welkom. Cageon2 ken ik nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:12 schreef cageon2 het volgende:
[..]
dan is de vraag ben ik ook welkom? Dat zal grotendeels bepalen wat mijn mening is m.b.t. de busa
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Alleen Cageon is welkom. Cageon2 ken ik niet
Heeft die deur hier echt een jaar open gestaan? Kan ik niet eens een jaartje wegblijven![]()
Maarre, dit is wel een fiets waar ik weer een meet mee durf te doen. Zonder sleutelstops hoop ik
Oh las ff verkeerd op het werk, ging gelukkig over de FZR.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:40 schreef stinkie het volgende:
Niks gemerkt van storingen whatsoever.
Welke bedoel je
Rijdt in elke versnelling soepeltjes, startte elke keer prima. Verder is het even afwachten, blijft andermans ellende
Daar zorgen WB en ik wel voorquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Maarre, dit is wel een fiets waar ik weer een meet mee durf te doen. Zonder sleutelstops hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |