quote:Utrecht Centraal
Oorzaak
Rond Utrecht Centraal rijden geen treinen door een seinstoring.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Je hebt geen idee waar je over praat man.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:20 schreef b2py het volgende:
Het heeft nog geen 2 uur geduurd en lang niet alles was eruit zoals toen..
Reserves?quote:Op donderdag 29 september 2011 11:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waarom gaat het zo vaak fout daar? Tuurlijk, het is hartstikke druk maar juist daarom zou ik meer reserves verwachten.
Het maximum is 270 meter (wat ook de maximumlengte is van perrons op stoptreinstations) dus de langst mogelijke combi is 6+6+4. Vier viertjes aan elkaar kan niet (want 4x70 = 280 meter). Met 3 stuks rijden dat doen ze nu in principe niet omdat dat (nog) te storingsgevoelig is.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:58 schreef greavy het volgende:
[..]
Of dat mag, durf ik niet te zeggen. Ik weet dat er ooit een proef is geweest met 3 stellen SLT. Dat rijdt ook regelmatig in de reizigersdienst. 4 Stellen SLT heb ik nog niet eerder in reizigersdienst gezien of ergens gelezen/foto gezien.
De relais zijn erg betrouwbaar idd. Maar niet als ze de verkeerde relais gaan omwisselen, zoals vanmorgen in Ut..quote:Op donderdag 29 september 2011 14:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Reserves als in de systemen die het regelen. Maar ik weet niet of het vaak daaraan ligt, aangezien die relais betrouwbaar zijn.
Dat weet ik toch nietquote:Op donderdag 29 september 2011 16:35 schreef Crientj het volgende:
Serieus? Koop je filters gewoon via ebay of een chinese webshop. Veel goedkoper. ;x
Ja, en dan heb je ze na 9 weken nog niet in huisquote:Op donderdag 29 september 2011 16:35 schreef Crientj het volgende:
Serieus? Koop je filters gewoon via ebay of een chinese webshop. Veel goedkoper. ;x
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:39 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je ze na 9 weken nog niet in huis![]()
Pakketje schijnt al een maand ergens in Amsterdam te liggen, maar naar mij toe brengen ho maar!
Nee, je Foursquare!quote:Op donderdag 29 september 2011 16:12 schreef greavy het volgende:
Bitlord, op m'n Twitter meegelezen zeker?
Handig toch, kun je zien dat er een trein aankomt!quote:Op donderdag 29 september 2011 21:20 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hee, die ICM heeft een WUBO op zijn dak!
Ah, ik dacht al dat het Breukelen was, maar kon niet precies uitdokteren waar.quote:
Goed zo, vertel het ze!quote:Op donderdag 29 september 2011 22:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het is sowieso geel, niet oranje.
De 9216 en 9221, waar de ÖBB-rijtuigen normaal in moeten rijden, waren vandaag afgeschaft tussen Amsterdam en Antwerpen, volgens Railtime.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:49 schreef greavy het volgende:
De ÖBB-rijtuigen waren niet inzetbaar vanwege problemen met versleten wielstellen. Van alle rijtuigen wordt dit dus vervangen (of ze dat dan ook gedaan hebben laat ik achterwege, sowieso 5 moesten). Rijtuigen zijn vanaf vandaag weer ingezet.
De rijtuigen waren wel gestart in Amsterdam in 9216. Waarschijnlijk meer het geval wat eerder ook was. Vanaf Roosendaal vervangend materieel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:43 schreef Jacob1 het volgende:
[..]
De 9216 en 9221, waar de ÖBB-rijtuigen normaal in moeten rijden, waren vandaag afgeschaft tussen Amsterdam en Antwerpen, volgens Railtime.
DM'90 3406 staat op station Wolvega vanwege een brandoefening.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ]
en PSM mag niet mee raden![]()
Inderdaad. De URL staat ook in "OEF WOLVEGA" en de datum "2011-09-28". Even googlen brengt mij tot een foto waar 3406 op staatquote:Op vrijdag 30 september 2011 07:42 schreef remcoP het volgende:
[..]
DM'90 3406 staat op station Wolvega vanwege een brandoefening.
Nijverdal had altijd CTA's, het is Nijverdal West die niets heeft hangen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 07:55 schreef greavy het volgende:
Ik lees op Twitter dat de oude CTA's op Nijverdal weg zijn. Daar gaan ze zelfs digitaliseren
Ik dacht dat daar geen CTA's hingen, maar ik zit dus fout
Dat is een stamkaart voor stads- en streekvervoer, NS had toch eigen stamkaarten?quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:13 schreef greavy het volgende:
Bedoel je met stamkaart dit:
[ afbeelding ]
Dan is het het nummer onder je pasfoto.
nee ik heb alleen een persoonlijke Chipkaart.quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:38 schreef greavy het volgende:
Het OV-Chipkaartnummer is het zestien cijferige nummer. En als je weer een nieuwe chipkaart hebt, verandert dit nummer inderdaad.
Serieus, stations zonder CTA's? In Utrecht toch ook eentje of niet?quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:45 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nijverdal had altijd CTA's, het is Nijverdal West die niets heeft hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |