Je hebt de bus ook nogquote:Op woensdag 28 september 2011 13:13 schreef KapiteinT het volgende:
Het centrum van Breda is wel aardig, maar wat ik vreemder vind is dat iedereen uit Brabant nu via Rotterdam naar Antwerpen moet. Of met die aftanse boemel vanaf Roosendaal...
quote:
En zou hij ook treinen oppakken die ontspoort zijn?quote:
Als dat zou kunnen...quote:Op woensdag 28 september 2011 16:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En zou hij ook treinen oppakken die ontspoort zijn?
Antwerpen is dan ook driemaal zo groot.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:00 schreef b2py het volgende:
Wat is er in hemelsnaam in Breda te beleven? Ik denk dat Antwerpen veel meer te bieden heeft dan Breda
Het zou voor NS en Arriva wel lekker goedkoop zijn. Eén persoon die alle treinen bestuurt.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen...
En nee: ik heb geen trafo met draaiknop op mijn werkplek.
Railcatering.. gedoemt te mislukken met al die vertragingen (= lange overstaps)quote:Op woensdag 28 september 2011 17:31 schreef greavy het volgende:
Zo, mijn baantje bij de Railcatering is per 12 Oktober beëindigd. En wel om de volgende reden: "Je zit gemiddeld gekeken 10 tot 15 euro onder het gemiddelde. Wij zien wel een stijgende lijn, maar het is nu niet goed genoeg"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zuigt.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:31 schreef greavy het volgende:
Zo, mijn baantje bij de Railcatering is per 12 Oktober beëindigd.
Klopt... De cijfers bij Utrecht zijn strenger als in Rotterdam;quote:Op woensdag 28 september 2011 17:33 schreef Peterselieman het volgende:
tjsa, de railcateraar bij de FYRA wordt er minder snel uitgegooid bij een lage omzet
Servex verder schijnt wel tof te zijn. Railcatering Utrecht is alleen een beetje anders. Het "buitenbeentje" van de Servex, wordt altijd wat opzij geschoven.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:56 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat zuigt.
Ik zei al dat het me een klotebedrijf lijkt om voor te werken... helaas heb ik gelijk gekregen
Een target is volgens mij ook helemaal niet reeël in de railcatering. Je kunt mensen moeilijk verplichten iets te kopen. Ze hebben ergens zin in en als je pech hebt hebben ze nergens zin in.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:59 schreef greavy het volgende:
[..]
Klopt... De cijfers bij Utrecht zijn strenger als in Rotterdam;
[..]
Servex verder schijnt wel tof te zijn. Railcatering Utrecht is alleen een beetje anders. Het "buitenbeentje" van de Servex, wordt altijd wat opzij geschoven.
Daarom is er ook zoveel verloop met Railcateraars. Gemiddeld 80 tot 90(!!) % van alle nieuwe railcateraars verdwijnen na de proefperiode weer![]()
Ik snap niet dat je uberhaupt bereidt bent geweest een verbintenis aan te gaan met zo'n kutbedrijf onder zulke voorwaarden. Werk moet wel een beetje gerespecteerd worden, hoe simpel ook.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:59 schreef greavy het volgende:
[..]
Klopt... De cijfers bij Utrecht zijn strenger als in Rotterdam;
[..]
Servex verder schijnt wel tof te zijn. Railcatering Utrecht is alleen een beetje anders. Het "buitenbeentje" van de Servex, wordt altijd wat opzij geschoven.
Daarom is er ook zoveel verloop met Railcateraars. Gemiddeld 80 tot 90(!!) % van alle nieuwe railcateraars verdwijnen na de proefperiode weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |