Dat zuigt.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:31 schreef greavy het volgende:
Zo, mijn baantje bij de Railcatering is per 12 Oktober beëindigd.
Klopt... De cijfers bij Utrecht zijn strenger als in Rotterdam;quote:Op woensdag 28 september 2011 17:33 schreef Peterselieman het volgende:
tjsa, de railcateraar bij de FYRA wordt er minder snel uitgegooid bij een lage omzet
Servex verder schijnt wel tof te zijn. Railcatering Utrecht is alleen een beetje anders. Het "buitenbeentje" van de Servex, wordt altijd wat opzij geschoven.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:56 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat zuigt.
Ik zei al dat het me een klotebedrijf lijkt om voor te werken... helaas heb ik gelijk gekregen
Een target is volgens mij ook helemaal niet reeël in de railcatering. Je kunt mensen moeilijk verplichten iets te kopen. Ze hebben ergens zin in en als je pech hebt hebben ze nergens zin in.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:59 schreef greavy het volgende:
[..]
Klopt... De cijfers bij Utrecht zijn strenger als in Rotterdam;
[..]
Servex verder schijnt wel tof te zijn. Railcatering Utrecht is alleen een beetje anders. Het "buitenbeentje" van de Servex, wordt altijd wat opzij geschoven.
Daarom is er ook zoveel verloop met Railcateraars. Gemiddeld 80 tot 90(!!) % van alle nieuwe railcateraars verdwijnen na de proefperiode weer![]()
Ik snap niet dat je uberhaupt bereidt bent geweest een verbintenis aan te gaan met zo'n kutbedrijf onder zulke voorwaarden. Werk moet wel een beetje gerespecteerd worden, hoe simpel ook.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:59 schreef greavy het volgende:
[..]
Klopt... De cijfers bij Utrecht zijn strenger als in Rotterdam;
[..]
Servex verder schijnt wel tof te zijn. Railcatering Utrecht is alleen een beetje anders. Het "buitenbeentje" van de Servex, wordt altijd wat opzij geschoven.
Daarom is er ook zoveel verloop met Railcateraars. Gemiddeld 80 tot 90(!!) % van alle nieuwe railcateraars verdwijnen na de proefperiode weer![]()
En vast nog wel meerquote:Op woensdag 28 september 2011 20:42 schreef James1988 het volgende:
SLT, mwoah... het heeft goede airco en dat is fijn op een hete zomerdag. Ook de automatisch sluitende deuren zijn wel fijn.
Maar verder...
- Die overdreven harde automatische omroep
- Dat constante gepiep bij de sluitende deuren
- Stotterende handmatige omroep
- Niet storingsvrij (winterproblemen, wil soms niet ontkoppelen, enz)
- Geen toilet
- Krappe zitplaatsen (zeker vierzitters!)
- Slecht zitcomfort
- 'Leeslampjes' in de eerste klas die geen kak helpen
Wat mis ik nog?
Inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2011 20:01 schreef Peter het volgende:
Greavy, dat zijn bedrijfsgevoelige cijfers.. denk niet dat je baas het leuk vindt dat je dat hier post...
Terwijl het voor ons niet eens heel relevant is
(ookal ga je weg... er staat vast iets over in je contract.)
Mens. Moet je op de GOEDE banken gaan zitten. NIET op de planken.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:56 schreef James1988 het volgende:
Het zitcomfort van SLT vind ik op zich nog wel meevallen voor korte afstanden, pas als ik er een uur in zit vind ik het vervelende stoelen.
Bij DD-AR (groene bankjes) heb ik dat na 30 seconden al.
Planken onder, banken boven?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:31 schreef greavy het volgende:
[..]
Mens. Moet je op de GOEDE banken gaan zitten. NIET op de planken.
Planken:
[ afbeelding ]
De banken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nietquote:Op woensdag 28 september 2011 21:34 schreef James1988 het volgende:
[..]
Planken onder, banken boven?
Sorry, ik zit liever onderin
Ooit zal ik er wel eens aan moeten geloven, maar tot nu toe heb ik het altijd kunnen voorkomen. Utrecht - Baarn heb ik bijvoorbeeld bereisd enkele weken voordat de Sletjes er opdoken. Aan SGMm viel niet te ontkomen, maar dat was niet anders.quote:
Het is bijna bij jou voor de deur, maar toch ben je er nog niet geweest? Ik was er een week na opening alquote:Op woensdag 28 september 2011 21:44 schreef Peterselieman het volgende:
het vernieuwde Harlingen Haven
Ik heb geen vrij reizen meer, dus dat soort stukjes spaar ik op voor de toekomst.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:46 schreef greavy het volgende:
[..]
Het is bijna bij jou voor de deur, maar toch ben je er nog niet geweest? Ik was er een week na opening al
Je zou bijna uit medelijden iets bij ze kopen de volgende keer dat je ze ziet..quote:Op woensdag 28 september 2011 21:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die lui nemen zich veel te serieus bij de railcatering dan.... je gaat mensen die dit kutste baantje ooit willen doen ontslaan omdat mensen niet genoeg kopen?![]()
![]()
Als je het een paar weken gedaan hebt, heb je wel meer respect voor dit werk. Dan ervaar je hoe zwaar het is, met die hele uitrusting ed.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je zou bijna uit medelijden iets bij ze kopen de volgende keer dat je ze ziet..
Waarom beginnen mensen er aan...quote:Op woensdag 28 september 2011 21:53 schreef greavy het volgende:
[..]
Als je het een paar weken gedaan hebt, heb je wel meer respect voor dit werk. Dan ervaar je hoe zwaar het is, met die hele uitrusting ed.
iddquote:Op woensdag 28 september 2011 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb geen vrij reizen meer, dus dat soort stukjes spaar ik op voor de toekomst.
Gaaf!! Die IRIS is van SNCF Infra zo te zien.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:35 schreef greavy het volgende:
Ik kwam een filmpje tegen van de SNCF. Over de TGV, die 24 September 30 jaar bestond. Paris Gare de Lyon hadden ze daardoor omgetoverd, en kwamen verschillende soorten TGV's daar te staan (eerst binnenrijdend)
Zoals ik de TGV in de "30-jaar" kleurstelling zie, ziet 'ie er wel geinig uit
De opvallende TGV is de IRIS 320, die metingen op het spoor kan doen.
Het is reizen met dagkaarten en dergelijke. En wanneer ik zin heb. Heb iig weer wat stukjes van de lijst af kunnen strepen de afgelopen weken. Gaat op de HSL na om enkele honderden meters die ik nog niet bereisd hadquote:
Indrukwekkend!quote:Op woensdag 28 september 2011 21:35 schreef greavy het volgende:
Ik kwam een filmpje tegen van de SNCF. Over de TGV, die 24 September 30 jaar bestond. Paris Gare de Lyon hadden ze daardoor omgetoverd, en kwamen verschillende soorten TGV's daar te staan (eerst binnenrijdend)
Zoals ik de TGV in de "30-jaar" kleurstelling zie, ziet 'ie er wel geinig uit
De opvallende TGV is de IRIS 320, die metingen op het spoor kan doen.
Harlingen Haven kom ik nog best wel eens als ik een weekendje ga zeilen, was best vervelend toen het een tijd niet bestond...quote:Op woensdag 28 september 2011 21:46 schreef greavy het volgende:
[..]
Het is bijna bij jou voor de deur, maar toch ben je er nog niet geweest? Ik was er een week na opening al
dat zijn pas treinenquote:Op woensdag 28 september 2011 22:45 schreef James1988 het volgende:
Goed, nadat ik dit heb gezien krijg ik toch wel veel zin in een ritje Railjet: 360-tour Railjet
Economy Railjet ís vele malen comfortabeler dan de eerste klas van elke NS-trein (tenzij je ICE meetelt).quote:Op woensdag 28 september 2011 22:47 schreef James1988 het volgende:
Economy ziet er gewoon comfortabeler uit dan de eerste klas van een aantal NS-treinen
(Al vind ik ICRm en ICMm eerste klas wel lekker zitten)
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:31 schreef greavy het volgende:
Zo, mijn baantje bij de Railcatering is per 12 Oktober beëindigd. En wel om de volgende reden: "Je zit gemiddeld gekeken 10 tot 15 euro onder het gemiddelde. Wij zien wel een stijgende lijn, maar het is nu niet goed genoeg"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Amper verschil tussen eerste en tweede klas. Ja, de kleur stof van de banken. that's all.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:42 schreef James1988 het volgende:
SLT, mwoah... het heeft goede airco en dat is fijn op een hete zomerdag. Ook de automatisch sluitende deuren zijn wel fijn.
Maar verder...
- Die overdreven harde automatische omroep
- Dat constante gepiep bij de sluitende deuren
- Stotterende handmatige omroep
- Niet storingsvrij (winterproblemen, wil soms niet ontkoppelen, enz)
- Geen toilet
- Krappe zitplaatsen (zeker vierzitters!)
Wat mis ik nog?
komt door de Jacobsdraaistellen. Nadeel hiervan is wel dat de bakken korter moeten zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:15 schreef TeringHenkie het volgende:
SLT ligt wel retestrak op het spoor, nog beter dan ICR/ICM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |