SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
Ach, er zijn wel eens slechtere TT's geweestquote:
Deel 39 was zelfs geheel TT-loos!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ach, er zijn wel eens slechtere TT's geweest
Zegt ie op dinsdagavondquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:39 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Dat typeert de week tot nu toe wel goed...beetje saai
Jaap was een smaakmakerquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:39 schreef Dekatria het volgende:
Nu pas mis je ècht iemand als Jaap...
Nu kunnen we geen Japies meer kijkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:40 schreef zoem het volgende:
Toen kwam tenminste de Jaap uit de mouw
Ik bedoel maarquote:
Neuh, niet echtquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:42 schreef Cateye2011 het volgende:
Hoi allemaal, ben ik nog even, heb ik nog wat leuks gemist?
Samenvatting:quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:42 schreef Cateye2011 het volgende:
Hoi allemaal, ben ik nog even, heb ik nog wat leuks gemist?
De publieksspecial jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:42 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind dat ze ook een semi-halve finale moeten maken op basis van stemmen. Dus Mark, Jaap, Quok en zo
Vrij goed samengevatquote:
Haha, echt hequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:45 schreef Ceetje.. het volgende:
die Renee is echt familie van Juul, dat moet wel
Lijkt me de leukste aflevering van het hele seizoenquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lijkt me de leukste aflevering van het hele seizoen
Wie belt de redactie ffquote:
echt wel jaquote:
Dichtgeslibde luchtpijpquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
echt wel jaals je Juul z'n stoppeltjes afscheert en z'n haar keurig naar achter kamt, kan het best een tweeling zijn
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef zoem het volgende:
Die heeft nog nooit uit een doosje gegeten dus
Frank eet nooit Japans dusquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef Morrigan het volgende:
Die Frank, denk die dat het een stokjeshouder is.
Ik ook niet eigenlijkquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef zoem het volgende:
Die steekt alleen z'n stokje in een doosje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef zoem het volgende:
dudequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef zoem het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef zoem het volgende:
Hij ziet doosjes enkel als stokjeshouders...quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Die steekt alleen z'n stokje in een doosje.
Die denkt dat daar alleen stokjes in moeten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef zoem het volgende:
Byebyequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef Cateye2011 het volgende:
Tot donderdag mensen, fijne avond nog, morgen ben ik er niet.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef Cateye2011 het volgende:
Tot donderdag mensen, fijne avond nog, morgen ben ik er niet.
Alleen al haar beroep. Ik ken geen enkele normale lerares Latijn en/of Grieks... En we hebben er genoeg versletenquote:
Grieks is vetquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alleen al haar beroep. Ik ken geen enkele normale lerares Latijn en/of Grieks... En we hebben er genoeg versleten
Ik vond het leuker dan Latijnquote:
Producten die de vorige 2 dagen overgebleven zijn opmaken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:58 schreef Cee het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ze steeds met rondje koeling bedoelen?
Dat gedeelte heb ik gelukkig aan mijn jongste zusje kunnen overlatenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Makes two of us thenLatijn vond ik maar saai.
Meer gewicht op de borstkas, viel me op dat Kranenborg inmiddels ook z'n broeken op de vreetstand zet, vorig seizoen was ie nog een maatje minder.quote:
Als die opmerking de rest van de week nu elke avond 4 of 5 keer gemaakt wordt begint ie een beetje flauw te worden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou Renee de zus van Julius zijn. Ik zag ze in een shot net na elkaar.....
Had ik ook tot ik gisteren tegenkwam hoe Han Peekel er tegenwoordig uitziet:quote:Op woensdag 28 september 2011 01:19 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb juist altijd als ik Een Vandaag kijk (Met Bas van Werven) het gevoel dat ik naar de broer van Julius zit te kijken.
ok, dat is officieel engquote:Op woensdag 28 september 2011 01:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Had ik ook tot ik gisteren tegenkwam hoe Han Peekel er tegenwoordig uitziet:
[ afbeelding ]
En Julius:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 september 2011 01:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Had ik ook tot ik gisteren tegenkwam hoe Han Peekel er tegenwoordig uitziet:
[ afbeelding ]
En Julius:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Als die opmerking de rest van de week nu elke avond 4 of 5 keer gemaakt wordt begint ie een beetje flauw te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Ja dat verbaasde mij ook wel, je hoorde ook niemand over de verhouding gelatine/vloeistof overleggen.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:32 schreef golfer het volgende:
Overigens...als 7 van de 8 deelnemers beweren nog nooit Panna Cotta gemaakt te hebben en ze toch allemaal min-of-meer hetzelfde eindproduct op tafel zetten kan je mij niet wijsmaken dat ze niet een recept hebben gekregen of geholpen zijn bij het samenstellen van dat dessert.
Als je het nooit gemaakt hebt weet je anders niet wat er allemaal voor ingrediënten in moeten.
Zonde dat het niet vorige week was, want toen deed Bob mee.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:01 schreef Burner82 het volgende:
Ik zal eerst beginnen met een waarschuwing: Het kan voorkomen dat ik weer letters omdraai vandaagHet had heel weinig gescheeld of ik had het vandaag op het werk over: Reslut, ipv Result
Een reslut, da's gewoon een reboundsletjequote:Op woensdag 28 september 2011 19:01 schreef Burner82 het volgende:
Ik zal eerst beginnen met een waarschuwing: Het kan voorkomen dat ik weer letters omdraai vandaagHet had heel weinig gescheeld of ik had het vandaag op het werk over: Reslut, ipv Result
Zit je opeens met een Bob de Jager, moet je ook niet hebbenquote:Op woensdag 28 september 2011 19:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zonde dat het niet vorige week was, want toen deed Bob mee.
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een reslut, da's gewoon een reboundsletje
doe er mij daar eentje vanquote:Op woensdag 28 september 2011 19:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een reslut, da's gewoon een reboundsletje
En de saus?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Even snel mijn gestoofde kip met sperziebonen met saffraan en komijn naar binnen werken
Is meer een soort van soepje, saffraan laten weken in wat water en dan toevoegenquote:
Geen binding?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Is meer een soort van soepje, saffraan laten weken in wat water en dan toevoegen
Maar wel Borlottie-boonquote:
DAG MENEER SPAGHETTI!quote:Op woensdag 28 september 2011 19:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ten eerste is 't albertoooooooooooo
meneer de burgemeester
Neequote:
quote:
Goeie TTquote:
Hey Ceetjuhquote:Op woensdag 28 september 2011 19:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kijk eens wie we daar hebben, Hoi Drassss
Met een zacht hand kom je ( er ) niet....quote:Op woensdag 28 september 2011 19:13 schreef zoem het volgende:
Hij voelt zich een dominante lul, en terecht
met olijfolie, glijdt het beterquote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:27 schreef Dekatria het volgende:
Zachte leermeesters maken stinkende wonden...
Ze wil naar d'r moederquote:Op woensdag 28 september 2011 19:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Suzannah gaat d'r polsen doorsnijden? Zei ze dat nou?
Ik ben haar al zat sinds maandagquote:Op woensdag 28 september 2011 19:30 schreef Drassss het volgende:
Svp mag Suzanna er morgen uit, ben der zat.
zelfs nooit voor de spiegelquote:Op woensdag 28 september 2011 19:33 schreef Cinderella_Man het volgende:
ze heeft nog nooit gestript.....why am i not surprised
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:33 schreef Cinderella_Man het volgende:
ze heeft nog nooit gestript.....why am i not surprised
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOET TOET
Paar kleine momentjes bij het synchroonkoken, maar dat is ook alles.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:38 schreef Ceetje.. het volgende:
visite weggewerkt, ik heb zeker weer veul gemist
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:39 schreef Drassss het volgende:
Een vrachtwagen over Suzanna's gerecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOET TOET![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Een vrachtwagen over Suzanna's gerecht.Nee hè, niet díe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOET TOET![]()
![]()
Een vrachtwagen over Suzanna's gerecht.Volgens mij heeft het gerecht er eerst ingezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOET TOET![]()
Ze hebben geen leuke prijzen meerquote:Op woensdag 28 september 2011 19:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Toch mis ik 'm wel, die blender
Ik koop hem straks gewoon om hem naast mijn tv te zetten als Topchef begint.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Toch mis ik 'm wel, die blender
Kap eraf, Nikko-autootje eronder, HEEEEEEENGHENGHENG.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik koop hem straks gewoon om hem naast mijn tv te zetten als Topchef begint.
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik koop hem straks gewoon om hem naast mijn tv te zetten als Topchef begint.
Gewoon de visite weigeren!quote:Op woensdag 28 september 2011 19:45 schreef Ceetje.. het volgende:
alweer visite
tot morgen maar, dit gaat een langertje worden zie ik al
![]()
Kom over een kwartiertje maar terugquote:Op woensdag 28 september 2011 19:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gewoon de visite weigeren!
ff in de wachtkamer zettenquote:Op woensdag 28 september 2011 19:45 schreef Ceetje.. het volgende:
alweer visite
tot morgen maar, dit gaat een langertje worden zie ik al
![]()
Mij nietquote:
Ach ja, smaken verschillen hèquote:Op woensdag 28 september 2011 20:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mij niet, of althans, ik erger me aan haar
ik zal Paul vragen of ie daar een gifje van wil maken, ik lag net helemaal dubbel hahahaha/!quote:Op woensdag 28 september 2011 19:43 schreef SiGNe het volgende:
Hehe, Martijn die de vis met z'n tanden stript.. daar moet een Gif van komen
Jaquote:Op woensdag 28 september 2011 23:25 schreef Cateye2011 het volgende:
ik zal Paul vragen of ie daar een gifje van wil maken, ik lag net helemaal dubbel hahahaha/!
Pff nogal.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:03 schreef Charmian het volgende:
Wat een übersaaie mensen zitten er in deze groep.
Mij ook wel, maar dat accentquote:
Strontgaar.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:00 schreef Burner82 het volgende:
Zo, hoe hard gaan ze vandaag falen:
A: Hard
B: Heel hard
C: Ontzettend hard.
Zo erg?quote:
Limburg stuurde een zooi brandweermannenquote:
Ja, met aanhangquote:Op donderdag 29 september 2011 19:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Limburg stuurde een zooi brandweermannen
Waar is ze wel van? Zure trut dat het isquote:Op donderdag 29 september 2011 19:07 schreef Dekatria het volgende:
Susannah is niet van de toetjes.
Gôh!
Zure bommenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waar is ze wel van? Zure trut dat het is
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:08 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf![]()
hoop dat ik deze wel af kan kijken en niet wéér visite krijg
gisteren waren het mijn ouders, net terug van vakantie waar mijn vader 3 weken ernstig ziek in het ziekenhuis gelegen heeft, kon ik niet wegsturen natuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 19:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wederom, gewoon de visite weigeren of laat ze los in de tuin
Nee, dat had ik ook niet geweigerdquote:Op donderdag 29 september 2011 19:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gisteren waren het mijn ouders, net terug van vakantie waar mijn vader 3 weken ernstig ziek in het ziekenhuis gelegen heeft, kon ik niet wegsturen natuurlijk
Dan mag het natuurlijk...quote:Op donderdag 29 september 2011 19:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gisteren waren het mijn ouders, net terug van vakantie waar mijn vader 3 weken ernstig ziek in het ziekenhuis gelegen heeft, kon ik niet wegsturen natuurlijk
Ik verwacht dat de volgende zin is: "maar niet hier, een 4!"quote:Op donderdag 29 september 2011 19:13 schreef Ceetje.. het volgende:
dit is een wedstrijd
soms schreeuwen de regels om aanpassing![]()
ben benieuwd
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de volgende zin is: "maar niet hier, een 4!"
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de volgende zin is: "maar niet hier, een 4!"
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:23 schreef Burner82 het volgende:
"Geile wijvuh Johnny, geile wijvuh"
"Sjonnie maggek ook zo'n ding, kennik bij de tennisklup gaan kijke!"quote:Op donderdag 29 september 2011 19:23 schreef Burner82 het volgende:
"Geile wijvuh Johnny, geile wijvuh"
Zullen nog wel moeten rijdenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De chefs houden niet van alcohol
quote:
Vind ik wel een aardigequote:
En Susannah, omhooggevallen kwal dat het isquote:Op donderdag 29 september 2011 19:36 schreef Burner82 het volgende:
Dat die Roland er maar uit flikkert.. kwal
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Met tanlines, zonder alcohol.
Stemmen mag nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |