Zonde dat het niet vorige week was, want toen deed Bob mee.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:01 schreef Burner82 het volgende:
Ik zal eerst beginnen met een waarschuwing: Het kan voorkomen dat ik weer letters omdraai vandaagHet had heel weinig gescheeld of ik had het vandaag op het werk over: Reslut, ipv Result
Een reslut, da's gewoon een reboundsletjequote:Op woensdag 28 september 2011 19:01 schreef Burner82 het volgende:
Ik zal eerst beginnen met een waarschuwing: Het kan voorkomen dat ik weer letters omdraai vandaagHet had heel weinig gescheeld of ik had het vandaag op het werk over: Reslut, ipv Result
Zit je opeens met een Bob de Jager, moet je ook niet hebbenquote:Op woensdag 28 september 2011 19:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zonde dat het niet vorige week was, want toen deed Bob mee.
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een reslut, da's gewoon een reboundsletje
doe er mij daar eentje vanquote:Op woensdag 28 september 2011 19:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een reslut, da's gewoon een reboundsletje
En de saus?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Even snel mijn gestoofde kip met sperziebonen met saffraan en komijn naar binnen werken
Is meer een soort van soepje, saffraan laten weken in wat water en dan toevoegenquote:
Geen binding?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Is meer een soort van soepje, saffraan laten weken in wat water en dan toevoegen
Maar wel Borlottie-boonquote:
DAG MENEER SPAGHETTI!quote:Op woensdag 28 september 2011 19:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ten eerste is 't albertoooooooooooo
meneer de burgemeester
Neequote:
quote:
Goeie TTquote:
Hey Ceetjuhquote:Op woensdag 28 september 2011 19:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kijk eens wie we daar hebben, Hoi Drassss
Met een zacht hand kom je ( er ) niet....quote:Op woensdag 28 september 2011 19:13 schreef zoem het volgende:
Hij voelt zich een dominante lul, en terecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |