SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOET TOET
Paar kleine momentjes bij het synchroonkoken, maar dat is ook alles.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:38 schreef Ceetje.. het volgende:
visite weggewerkt, ik heb zeker weer veul gemist
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:39 schreef Drassss het volgende:
Een vrachtwagen over Suzanna's gerecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOET TOET![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Een vrachtwagen over Suzanna's gerecht.Nee hè, niet díe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOET TOET![]()
![]()
Een vrachtwagen over Suzanna's gerecht.Volgens mij heeft het gerecht er eerst ingezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOET TOET![]()
Ze hebben geen leuke prijzen meerquote:Op woensdag 28 september 2011 19:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Toch mis ik 'm wel, die blender
Ik koop hem straks gewoon om hem naast mijn tv te zetten als Topchef begint.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Toch mis ik 'm wel, die blender
Kap eraf, Nikko-autootje eronder, HEEEEEEENGHENGHENG.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik koop hem straks gewoon om hem naast mijn tv te zetten als Topchef begint.
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik koop hem straks gewoon om hem naast mijn tv te zetten als Topchef begint.
Gewoon de visite weigeren!quote:Op woensdag 28 september 2011 19:45 schreef Ceetje.. het volgende:
alweer visite
tot morgen maar, dit gaat een langertje worden zie ik al
![]()
Kom over een kwartiertje maar terugquote:Op woensdag 28 september 2011 19:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gewoon de visite weigeren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |