SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
Ach, er zijn wel eens slechtere TT's geweestquote:
Deel 39 was zelfs geheel TT-loos!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ach, er zijn wel eens slechtere TT's geweest
Zegt ie op dinsdagavondquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:39 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Dat typeert de week tot nu toe wel goed...beetje saai
Jaap was een smaakmakerquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:39 schreef Dekatria het volgende:
Nu pas mis je ècht iemand als Jaap...
Nu kunnen we geen Japies meer kijkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:40 schreef zoem het volgende:
Toen kwam tenminste de Jaap uit de mouw
Ik bedoel maarquote:
Neuh, niet echtquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:42 schreef Cateye2011 het volgende:
Hoi allemaal, ben ik nog even, heb ik nog wat leuks gemist?
Samenvatting:quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:42 schreef Cateye2011 het volgende:
Hoi allemaal, ben ik nog even, heb ik nog wat leuks gemist?
De publieksspecial jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:42 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind dat ze ook een semi-halve finale moeten maken op basis van stemmen. Dus Mark, Jaap, Quok en zo
Vrij goed samengevatquote:
Haha, echt hequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:45 schreef Ceetje.. het volgende:
die Renee is echt familie van Juul, dat moet wel
Lijkt me de leukste aflevering van het hele seizoenquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lijkt me de leukste aflevering van het hele seizoen
Wie belt de redactie ffquote:
echt wel jaquote:
Dichtgeslibde luchtpijpquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
echt wel jaals je Juul z'n stoppeltjes afscheert en z'n haar keurig naar achter kamt, kan het best een tweeling zijn
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef zoem het volgende:
Die heeft nog nooit uit een doosje gegeten dus
Frank eet nooit Japans dusquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef Morrigan het volgende:
Die Frank, denk die dat het een stokjeshouder is.
Ik ook niet eigenlijkquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef zoem het volgende:
Die steekt alleen z'n stokje in een doosje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef zoem het volgende:
dudequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef zoem het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef zoem het volgende:
Hij ziet doosjes enkel als stokjeshouders...quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Die steekt alleen z'n stokje in een doosje.
Die denkt dat daar alleen stokjes in moeten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:50 schreef zoem het volgende:
Byebyequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef Cateye2011 het volgende:
Tot donderdag mensen, fijne avond nog, morgen ben ik er niet.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef Cateye2011 het volgende:
Tot donderdag mensen, fijne avond nog, morgen ben ik er niet.
Alleen al haar beroep. Ik ken geen enkele normale lerares Latijn en/of Grieks... En we hebben er genoeg versletenquote:
Grieks is vetquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alleen al haar beroep. Ik ken geen enkele normale lerares Latijn en/of Grieks... En we hebben er genoeg versleten
Ik vond het leuker dan Latijnquote:
Producten die de vorige 2 dagen overgebleven zijn opmaken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:58 schreef Cee het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ze steeds met rondje koeling bedoelen?
Dat gedeelte heb ik gelukkig aan mijn jongste zusje kunnen overlatenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Makes two of us thenLatijn vond ik maar saai.
Meer gewicht op de borstkas, viel me op dat Kranenborg inmiddels ook z'n broeken op de vreetstand zet, vorig seizoen was ie nog een maatje minder.quote:
Als die opmerking de rest van de week nu elke avond 4 of 5 keer gemaakt wordt begint ie een beetje flauw te worden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou Renee de zus van Julius zijn. Ik zag ze in een shot net na elkaar.....
Had ik ook tot ik gisteren tegenkwam hoe Han Peekel er tegenwoordig uitziet:quote:Op woensdag 28 september 2011 01:19 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb juist altijd als ik Een Vandaag kijk (Met Bas van Werven) het gevoel dat ik naar de broer van Julius zit te kijken.
ok, dat is officieel engquote:Op woensdag 28 september 2011 01:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Had ik ook tot ik gisteren tegenkwam hoe Han Peekel er tegenwoordig uitziet:
[ afbeelding ]
En Julius:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 september 2011 01:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Had ik ook tot ik gisteren tegenkwam hoe Han Peekel er tegenwoordig uitziet:
[ afbeelding ]
En Julius:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Als die opmerking de rest van de week nu elke avond 4 of 5 keer gemaakt wordt begint ie een beetje flauw te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Ja dat verbaasde mij ook wel, je hoorde ook niemand over de verhouding gelatine/vloeistof overleggen.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:32 schreef golfer het volgende:
Overigens...als 7 van de 8 deelnemers beweren nog nooit Panna Cotta gemaakt te hebben en ze toch allemaal min-of-meer hetzelfde eindproduct op tafel zetten kan je mij niet wijsmaken dat ze niet een recept hebben gekregen of geholpen zijn bij het samenstellen van dat dessert.
Als je het nooit gemaakt hebt weet je anders niet wat er allemaal voor ingrediënten in moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |