ff in de wachtkamer zettenquote:Op woensdag 28 september 2011 19:45 schreef Ceetje.. het volgende:
alweer visite
tot morgen maar, dit gaat een langertje worden zie ik al
![]()
Mij nietquote:
Ach ja, smaken verschillen hèquote:Op woensdag 28 september 2011 20:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mij niet, of althans, ik erger me aan haar
ik zal Paul vragen of ie daar een gifje van wil maken, ik lag net helemaal dubbel hahahaha/!quote:Op woensdag 28 september 2011 19:43 schreef SiGNe het volgende:
Hehe, Martijn die de vis met z'n tanden stript.. daar moet een Gif van komen
Jaquote:Op woensdag 28 september 2011 23:25 schreef Cateye2011 het volgende:
ik zal Paul vragen of ie daar een gifje van wil maken, ik lag net helemaal dubbel hahahaha/!
Pff nogal.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:03 schreef Charmian het volgende:
Wat een übersaaie mensen zitten er in deze groep.
Mij ook wel, maar dat accentquote:
Strontgaar.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:00 schreef Burner82 het volgende:
Zo, hoe hard gaan ze vandaag falen:
A: Hard
B: Heel hard
C: Ontzettend hard.
Zo erg?quote:
Limburg stuurde een zooi brandweermannenquote:
Ja, met aanhangquote:Op donderdag 29 september 2011 19:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Limburg stuurde een zooi brandweermannen
Waar is ze wel van? Zure trut dat het isquote:Op donderdag 29 september 2011 19:07 schreef Dekatria het volgende:
Susannah is niet van de toetjes.
Gôh!
Zure bommenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waar is ze wel van? Zure trut dat het is
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:08 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf![]()
hoop dat ik deze wel af kan kijken en niet wéér visite krijg
gisteren waren het mijn ouders, net terug van vakantie waar mijn vader 3 weken ernstig ziek in het ziekenhuis gelegen heeft, kon ik niet wegsturen natuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 19:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wederom, gewoon de visite weigeren of laat ze los in de tuin
Nee, dat had ik ook niet geweigerdquote:Op donderdag 29 september 2011 19:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gisteren waren het mijn ouders, net terug van vakantie waar mijn vader 3 weken ernstig ziek in het ziekenhuis gelegen heeft, kon ik niet wegsturen natuurlijk
Dan mag het natuurlijk...quote:Op donderdag 29 september 2011 19:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gisteren waren het mijn ouders, net terug van vakantie waar mijn vader 3 weken ernstig ziek in het ziekenhuis gelegen heeft, kon ik niet wegsturen natuurlijk
Ik verwacht dat de volgende zin is: "maar niet hier, een 4!"quote:Op donderdag 29 september 2011 19:13 schreef Ceetje.. het volgende:
dit is een wedstrijd
soms schreeuwen de regels om aanpassing![]()
ben benieuwd
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de volgende zin is: "maar niet hier, een 4!"
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de volgende zin is: "maar niet hier, een 4!"
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:23 schreef Burner82 het volgende:
"Geile wijvuh Johnny, geile wijvuh"
"Sjonnie maggek ook zo'n ding, kennik bij de tennisklup gaan kijke!"quote:Op donderdag 29 september 2011 19:23 schreef Burner82 het volgende:
"Geile wijvuh Johnny, geile wijvuh"
Zullen nog wel moeten rijdenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De chefs houden niet van alcohol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |