Yup, maar via mail, want gisteren kreeg ik hem niet te pakken.quote:
Tof ben benieuwd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, maar via mail, want gisteren kreeg ik hem niet te pakken.
Lekker boeiend, een oud-collega van me is ook gescheiden (en later hertrouwd) omdat hij het te duur vond om de huwelijksvoorwaarden te laten veranderen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:07 schreef Tegan het volgende:
Sad.
'Belastingdienst adviseerde scheiding'
Per 1-01-2012 hoeft dat dus niet meer met tussenkomst van de rechter.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lekker boeiend, een oud-collega van me is ook gescheiden (en later hertrouwd) omdat hij het te duur vond om de huwelijksvoorwaarden te laten veranderen.
Hij was ook wel mooi genaaid, want in de tijd dat ze gescheiden waren is dus de wet aangepast waardoor je niet meer mocht hertrouwen met andere huwelijkse voorwaardenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Per 1-01-2012 hoeft dat dus niet meer met tussenkomst van de rechter.
Ik heb het nog niet gespeeld. Ik zal morgen es kijken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:04 schreef Tegan het volgende:
@Kuukske: Hoe is het nu afgelopen met je Sims 3 installatie?
Jaaaaquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:52 schreef Tegan het volgende:
Zullen we een parttime hond nemen CL? Jij vier dagen, ik drie?
Golden retriever wat anders?quote:
Ze vroeg om een hond.quote:
Ze heeft nog geen huis, 2.3 kind en stationwagen om in aanmerking te komen voor de 'Gezinsvriend pur sang' (lees: karakterloze hondquote:
Beftekel, chiwaudinges, herderquote:
Je weet wel zo'n hond te grote van knaagdier dat op schoot kan.quote:
Een Teckel? Teckeltjes zijn lief.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:25 schreef tijnbrein het volgende:
Je weet wel zo'n hond te grote van knaagdier dat op schoot kan.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:17 schreef Anthraxx het volgende:
Ze heeft nog geen huis, 2.3 kind en stationwagen om in aanmerking te komen voor de 'Gezinsvriend pur sang' (lees: karakterloze hond)
.
Geen idee ik heb niets met honden/dieren/kinderenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een Teckel? Teckeltjes zijn lief.
Seriemoordenaar in de dop.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee ik heb niets met honden/dieren/kinderen
Ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Noem je nu Tessa en Noukie karakterloos?
Dan ook geen rare voorstellen doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
Geen idee ik heb niets met honden/dieren/kinderen
Welke serie moet ik gaan vermoorden?quote:
Blijkbaarquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is dat een ander woord voor vrijgezel tegenwoordig?
Het ging toch over honden :p En ik ben toch heel bijzonderquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Honden en dieren apart noemen is wel uhm bijzonder.
Ik hoef je vrijgezellengedrag niet te wetenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke serie moet ik gaan vermoorden?
[..]
Blijkbaaralhoewel het wel klopt. Iedere dag pleeg je als man een massamoord.
Nee, jij bent speciaal, dat is toch weer iets anders.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
Het ging toch over honden :p En ik ben toch heel bijzonder
Oh wacht dat is geen singlesquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik hoef je vrijgezellengedrag niet te weten.
Getrouwde manquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik hoef je vrijgezellengedrag niet te weten.
Ik kwam net een bejaarde tegen met een tekkel in de mand achterop de fiets, op de één of andere manier vind ik dat altijd ziehlug voor de hondquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een Teckel? Teckeltjes zijn lief.
Een echte hond kan zo'n man niet meer aanquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kwam net een bejaarde tegen met een tekkel in de mand achterop de fiets, op de één of andere manier vind ik dat altijd ziehlug voor de hond
Het was een vrouw. Alsof een echte vent met een tekkel achterop zijn fiets rond gaat karrenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een echte hond kan zo'n man niet meer aan
Dat valt nog reuze mee, volgens mij is meer dan de helft nog vrijgezel(lig)quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wacht dat is geen singlesde meeste hier zijn verstokt in een relatie en hebben 2,3 kind en auto en hond
Nouja, ze mogen/kunnen nu een maal geen lange stukken lopen. Dan is zo'n fiets toch wel handig als je het beestje mee wil nemen ergens naar toe.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kwam net een bejaarde tegen met een tekkel in de mand achterop de fiets, op de één of andere manier vind ik dat altijd ziehlug voor de hond
Ken je publiekquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wacht dat is geen singlesde meeste hier zijn verstokt in een relatie en hebben 2,3 kind en auto en hond
Vrouw dan ook goed. Genoeg oude mannetjes die een klein hondje hebben als gezelschapquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was een vrouw. Alsof een echte vent met een tekkel achterop zijn fiets rond gaat karren
Gelukkigquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat valt nog reuze mee, volgens mij is meer dan de helft nog vrijgezel(lig)
Fiets kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja, ze mogen/kunnen nu een maal geen lange stukken lopen. Dan is zo'n fiets toch wel handig als je het beestje mee wil nemen ergens naar toe.
Ik zie Noukie niet achter op mijn fiets zitten. Heb niet eens een fiets, haar geluk.
leenkind/deelkindquote:
Goeie reden om een cavia danwel konijn te willen!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil cavia's of konijnen. Op marktplaats staan allemaal mensen die van hun beestjes af willen
Ja hequote:Op dinsdag 27 september 2011 15:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Goeie reden om een cavia danwel konijn te willen!
Snijdenquote:
Dat is dus ook enorm zielig, ik vind het altijd ontzettend sneu, van die doorgefokte diersoorten die niet eens een normaal leven kunnen leiden omdat het baasje de meest bizarre creaties als levende accessoire wil hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja, ze mogen/kunnen nu een maal geen lange stukken lopen.
Pugsquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is dus ook enorm zielig, ik vind het altijd ontzettend sneu, van die doorgefokte diersoorten die niet eens een normaal leven kunnen leiden omdat het baasje de meest bizarre creaties als levende accessoire wil hebben.
In de kofferbak van die Opel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar laat je die andere 0.7 dan?
Daarom zit die hond erbij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar laat je die andere 0.7 dan?
De teckel is niet doorgefokt. Labradors en soortgelijken helaas wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is dus ook enorm zielig, ik vind het altijd ontzettend sneu, van die doorgefokte diersoorten die niet eens een normaal leven kunnen leiden omdat het baasje de meest bizarre creaties als levende accessoire wil hebben.
'Hier heb je vast een arm.'quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:09 schreef Tegan het volgende:
Dat is gewoon een baby in the making.
Volvo?quote:
Wat voor auto dan wel?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stompje in de groei.
[..]
Nee ook niet.![]()
He, ik heb geen hond of Opel. Dat burgerlijke "verder" heb ik nog niet bereikt.quote:
En dat dan het baasje boos wordt als je 'm een schop verkooptquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb overigens jaren geleden eens een teckel aan mijn schoen gehad. Het beest was het er niet mee eens dat ik de Bruna waarvoor hij vastgemaakt zat binnen ging. So cute
Mazda, bestaan die nog?quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb overigens jaren geleden eens een teckel aan mijn schoen gehad. Het beest was het er niet mee eens dat ik de Bruna waarvoor hij vastgemaakt zat binnen ging. So cute
Zeg 'hai' tegen Mazda.quote:
Dat was niet bepaald nodig, het beestje kon niet erg hard bijten, was nogal oud ook volgens mij. Ik vond het hilarisch en cutequote:Op dinsdag 27 september 2011 15:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dat dan het baasje boos wordt als je 'm een schop verkoopt
De mijne rijdt nog dagelijks zonder problemenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou het niet weten, vond ze vroeger wel oke.
Kitty!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:17 schreef Tegan het volgende:
Misschien moet ik maar een kat nemen. Maar dan word ik echt een kluizenaar.
Dat image kan toch al niet erger wordenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:17 schreef Tegan het volgende:
Kan slechterquote:
Kattenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:17 schreef Tegan het volgende:
Ik heb geen verstand van auto's en er nauwelijks een mening over. Ik weet alleen wel dat ik zelden iemand hoor zeggen dat hij een Mazda heeft of dat hij de Mazda zoveel zoveel zo tof vindt.quote:
Ik wou dat er binnenhonden warenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat image kan toch al niet erger worden
Gewoon de kiet niet uit laten. Poep scheppen moet je sowieso als je een huisdier neemt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wou dat er binnenhonden waren.
Neem een Chihuahua!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wou dat er binnenhonden waren.
Dat is zielig!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon de kiet niet uit laten. Poep scheppen moet je sowieso als je een huisdier neemt.
Als ik een keer geld teveel heb zie ik mezelf nog weleens zo'n MX5 kopen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van auto's en er nauwelijks een mening over. Ik weet alleen wel dat ik zelden iemand hoor zeggen dat hij een Mazda heeft of dat hij de Mazda zoveel zoveel zo tof vindt.
Dat is een gemuteerd knaagdier geen hondquote:
Ik vind het voor katten ook zielig eerlijk gezegd. Beesten moeten een beetje buiten kunnen ravottenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is zielig!
Bij katten niet.
Moet je je tuin of balkon afdekken jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het voor katten ook zielig eerlijk gezegd. Beesten moeten een beetje buiten kunnen ravotten
Waarom stel je het dan voorquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het voor katten ook zielig eerlijk gezegd. Beesten moeten een beetje buiten kunnen ravotten
*google* Da's best grappig wagentje idd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik een keer geld teveel heb zie ik mezelf nog weleens zo'n MX5 kopen.
Of 20 andere auto's, het boeit mij allemaal ook niet zo veel...
Omdat ik een snoodaard ben, straf me!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom stel je het dan voor.
Dan kan ik geen enkel huisdier hebben zo zonder tuin.
Maakt ze niet minder grappig.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een gemuteerd knaagdier geen hond
Mja ik snap ook niet helemaal wat mijn huisgenoot bezielt dat'ie 2 van die beesten in een studentenkamertje houdt, maargoed zijn feestje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hampster!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom stel je het dan voor.
Dan kan ik geen enkel huisdier hebben zo zonder tuin.
Bij de beesten zie ik ook gelijk die kut kop van Paris Hilton.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maakt ze niet minder grappig.
Dat is wel een groot nadeel inderdaadquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij de beesten zie ik ook gelijk die kut kop van Paris Hilton.
Dat is gewoon fucking dierenmishandelingquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mja ik snap ook niet helemaal wat mijn huisgenoot bezielt dat'ie 2 van die beesten in een studentenkamertje houdt, maargoed zijn feestje.
Mijn onderburen hebben zulk soort beestjes best leuk. Alleen die piepjes(blaffen) zijn irritantquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is wel een groot nadeel inderdaad
ik heb ook 2 katten op mn kamer, en ze hebben niks te klagenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is gewoon fucking dierenmishandeling
Ze komen bij jou niks te kort nee, maar een beetje ruimte kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb ook 2 katten op mn kamer, en ze hebben niks te klagen
nah zo ver zou ik ook weer niet willen gaan, maar zelf zou ik er niet aan beginnen...quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is gewoon fucking dierenmishandeling
Piepjes? Weet je zeker dat het geen cavia's zijn?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn onderburen hebben zulk soort beestjes best leuk. Alleen die piepjes(blaffen) zijn irritant
Mijn katten zijn haske gelukkigquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze komen bij jou niks te kort nee, maar een beetje ruimte kan geen kwaad.
Vriendin van me had een studiootje van amper 25m2 en haar buurman hield op diezelfde oppervlak een Jack Russel
Lui worden ze vanzelf wel in zo'n hokjequote:Op dinsdag 27 september 2011 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mijn katten zijn haske gelukkigen besides that, het is voor een jaartje, das beter dan een jaar asielhokje, hierna gaan we fijn weer groter wonen (hopelijk)
en luie katten of een hyper jack russelis wel een verschil
neuh de meeste katten zijn lui hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lui worden ze vanzelf wel in zo'n hokje
Ja het zijn echte honden. Nee die blaf is zo hoog dat het eerder op piepen lijkt dan echt blaffen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Piepjes? Weet je zeker dat het geen cavia's zijn?
En ik ken alleen niet-blaffende chihuahua's.
[/twitter]quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
In de trein, heerlijk zo dichtbij station wonen
Zit je nu zeker bij google+quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb mijn twitter opgezegd!
hoe hip is dat
fijn dat ik zo'n indruk heb gemaakt hahaquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben volgens mij vergeten hoe je eruitziet
Ik weet het nog wel maar ik kan je niet vindenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fijn dat ik zo'n indruk heb gemaakt haha
ik weet zelfs nog wat ik aan had!
en dat jurkje heb ik vandaag weer aan toevallig
Omg, jullie hebben gemeet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fijn dat ik zo'n indruk heb gemaakt haha
ik weet zelfs nog wat ik aan had!
en dat jurkje heb ik vandaag weer aan toevallig
Freaky.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)nthetisch-brein.html
Cyborgs!
haha ja iddquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet het nog wel maar ik kan je niet vinden
Met je bloem in je haar
haiquote:
ja op LLquote:
Flauwquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha ja idd
ik ben afgeschermd natuurlijk
leerlingen
Ik niet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:42 schreef Tegan het volgende:
Jij wil mij nooit meeten dus ik jou ook niet meer.
Weet ik niet meerquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik niet?wanneer heb ik dat gezegd?
Dat zou ik nooit zeggenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Maar no hard feelings ofzo.
Ooit zo'n zwarte pot de ketel iets zien verwijten?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:42 schreef Tegan het volgende:
Jij wil mij nooit meeten dus ik jou ook niet meer.
Mooi excuus toch. Maar idd ik heb teveel Fokkers gemeet dan ik zou willen. Behalve rhuquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ooit zo'n zwarte pot de ketel iets zien verwijten?
Ze zijn een keer naar mijn huis gekomen om 4 uur 's nachts.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:06 schreef JDude het volgende:
Fok!kers meeten, dat doe je toch niet.
Zij kwamen naar mij toe terwijl ik lag te slapen thuis.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Moh, ik ben wel vaker midden in de nacht met FOK!ers thuis gecrashed. Of bij andere FOK!ers thuis gecrashed.
Daar komen kinderen van.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:06 schreef JDude het volgende:
Fok!kers meeten, dat doe je toch niet.
Het was een PUB-meet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Ben jij die ene uit Utrecht van dat verhaal toen met die ONZ meet?
Wie heb jij allemaal gemeet dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:52 schreef Tegan het volgende:
Mooi excuus toch. Maar idd ik heb teveel Fokkers gemeet dan ik zou willen. Behalve rhu.
Welke?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En een keer een meisje dat bleef slapen na een PUB-meet.
Die ene!quote:
Altijd goed!quote:
Er komt bijna niemand meer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik dacht ik zal weer eens in die PUB SC kijken.
Is dat nou zo achteruit gegaan of ben ik het gewoon ontgroeid?
je wordt oudquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik dacht ik zal weer eens in die PUB SC kijken.
Is dat nou zo achteruit gegaan of ben ik het gewoon ontgroeid?
Er zitten nog een aantal van dezelfde users als vroeger, maar voor zover ik me kan herinneren werd er vroeger gewoon Nederlands gepraat...quote:
Er zaten wel wat toffe mensen ja. Maar meestal alleen maar van die idioten die aan het bekvechten waren over wie de rijkste papa had...quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vroeger was 't wel gezellig hoor.
Die mensen heb je overal.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er zitten nog een aantal van dezelfde users als vroeger, maar voor zover ik me kan herinneren werd er vroeger gewoon Nederlands gepraat...
[..]
Er zaten wel wat toffe mensen ja. Maar meestal alleen maar van die idioten die aan het bekvechten waren over wie de rijkste papa had...
Ik had het niet achter je gezocht.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:44 schreef Tegan het volgende:
Kom ik later wel op terug want ik ben niet thuis. Stuk of acht waarvan rhu meerdere leren.
Wij neuken niet meer, dus tellen ook niet meer mee?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:00 schreef MissMSX het volgende:
Je telt pas echt mee als je een fokker neukt
hangt er vanaf of we nog andere fokkers neuken hequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij neuken niet meer, dus tellen ook niet meer mee?
Had ik al gezegd dat ik morgen tot laat moet werken trouwens?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:07 schreef MissMSX het volgende:
hangt er vanaf of we nog andere fokkers neuken he
Nee, maar komt goed uitquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik morgen tot laat moet werken trouwens?
Mooi, dan hoef ik mij niet te haasten.quote:
Muziek zachter zettenquote:
Terugsuizen.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Moh, ik ben wel vaker midden in de nacht met FOK!ers thuis gecrashed. Of bij andere FOK!ers thuis gecrashed.
Mja, vroeger was ik maar stomquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had het niet achter je gezocht.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Mensen leren kennen!
Mensen in 't echt zijn eng hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Mensen leren kennen!
...Met die ene gozert van die complimentjes?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:42 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens iets ontzettend tofs gedaan vanavond. Maar ik kan er niets over kwijt.
Nee. Not even close, don't worryquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...Met die ene gozert van die complimentjes?
Neequote:Op dinsdag 27 september 2011 22:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is dit een verkapte "Mag ik vannacht langskomen"?
Je hebt geen toegang tot KPD?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:42 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens iets ontzettend tofs gedaan vanavond. Maar ik kan er niets over kwijt.
PM?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:42 schreef Tegan het volgende:
Stom!quote:Op woensdag 28 september 2011 12:01 schreef Tegan het volgende:
Hi.
Vannacht besloot mijn router te flippen, had ik vanochtend vroeg niet al mijn series al binnen.
Stommer!quote:Op woensdag 28 september 2011 12:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Vannacht besloot mijn hoofd te flippen, knallende koppijn nu.
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:08 schreef KomtTijd... het volgende:
T!
http://tweakers.net/nieuw(...)es-na-uitloggen.html
wel typisch dat er bij facebook altijd eerst iets moet gebeuren voor ze zoiets gaan doen...
Goed voor de weerstandquote:Op woensdag 28 september 2011 12:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Bredaas meisje (5) loopt soa op
Nice place to raise a baby.
Neeeeeee!quote:Op woensdag 28 september 2011 19:13 schreef Tegan het volgende:
Owja, ik ging M&M Crispy kopen, was het hele schap leeg![]()
.
Fijn is dat hè?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:42 schreef Tegan het volgende:
Mama belde net of ik bij haar bleef slapen omdat ze ziek was. Ik haat het als mensen je zo een schuldgevoel aanpraten als je nee zegt.
Als ze nou bijkans ligt te ijlen van de koorts kan ik me er wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:42 schreef Tegan het volgende:
Mama belde net of ik bij haar bleef slapen omdat ze ziek was. Ik haat het als mensen je zo een schuldgevoel aanpraten als je nee zegt.
quote:De verzekeraars vinden het een briljant idee. Een dergelijke ‘ongezondheidspremie’ zou namelijk de weg vrijmaken voor een wildgroei aan risicopremies, waarvan je leuke bonussen kunt uitkeren aan je bestuurders. Bovendien zouden we onze verzekeraars daarmee toestemming verlenen om ons gedrag te controleren èn om niet uit te keren als wij wilder leven dan waarvoor wij ons hebben verzekerd. What could possibly go wrong?
O kak die wilde ik morgen halenquote:Op woensdag 28 september 2011 19:13 schreef Tegan het volgende:
Owja, ik ging M&M Crispy kopen, was het hele schap leeg![]()
.
En waar gaat dat artikel over?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Om nog eens terug te komen op de 'ongezondspremie', deze las ik vandaag in een artikel:
[..]
Straks mag je niet meer bij de AH komen?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O kak die wilde ik morgen halenNog even van de Bonus profiteren
Over de ongezondheidspremie voor rokers/drinkers/autobestuurders/mensen met overgewicht/etc etc.quote:
Daar twijfelde ik ook niet aanquote:Op woensdag 28 september 2011 21:23 schreef Tegan het volgende:
Als je 'wilder leven' vervangt voor 'onszelf vergiftigen' dan ben ik nog voor.
Blog artikel van iemand, vond het wel valide punten. Als je zoiets in gaat voeren geef je verzekeringen alleen maar meer macht, daar wordt uiteindelijk niemand beter van behalve de managers bij verzekeringsmaatschappijen.quote:En bron?
Ik ben ook ziek!quote:Op woensdag 28 september 2011 17:42 schreef Tegan het volgende:
Na het neuken direct weer naar huis?quote:
Als hij wil neuken komt hij maar hierheen.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na het neuken direct weer naar huis?
Ik mag toch hopen dat hij dan voor een gesloten deur komt te staan.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:55 schreef Tegan het volgende:
Als hij wil neuken komt hij maar hierheen.
Straks is die aanbieding afgelopen?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Straks mag je niet meer bij de AH komen?
Best moeilijk omdat ik dan de link weer op moet zoeken. En ik ben van nature lui.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:30 schreef Tegan het volgende:
En hoe moeilijk is het om gewoon de bron te geven.
Luiheid is goed!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Best moeilijk omdat ik dan de link weer op moet zoeken. En ik ben van nature lui.
Idd, en ik word ontzettend moe van al dat neurotische bronnen posten op een zwamforum. Er moet bij elke post een linkje anders is het argument niet valide lijkt wel.quote:
KT meeten. *eng*quote:Op woensdag 28 september 2011 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij dan voor een gesloten deur komt te staan.
Eerst maar es oefenen met mij.quote:
Klinkt als het schrijven van een scriptiequote:Op woensdag 28 september 2011 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Idd, en ik word ontzettend moe van al dat neurotische bronnen posten op een zwamforum. Er moet bij elke post een linkje anders is het argument niet valide lijkt wel.![]()
"1+1=2"
"BRON?!?!"![]()
Overigens is in deze situatie de bron helemaal niet van belang. Ik vond het gewoon een leuke scherpe mening over het onderwerp.
Ik vind je punt idd niet valide als ik de rest van het artikel niet kan lezen. En dat stuk tekst copy pasten was blijkbaar minder moeite dan de bron onthouden.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Idd, en ik word ontzettend moe van al dat neurotische bronnen posten op een zwamforum. Er moet bij elke post een linkje anders is het argument niet valide lijkt wel.![]()
"1+1=2"
"BRON?!?!"![]()
Overigens is in deze situatie de bron helemaal niet van belang. Ik vond het gewoon een leuke scherpe mening over het onderwerp.
KT en ik hadden al ontdekt dat we seksueel niet compatible zijn.quote:
Mooi, agenda's trekken maar dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:19 schreef Tegan het volgende:
KT en ik hadden al ontdekt dat we seksueel niet compadible zijn.
Nou ga je dus echt de "1+1=2-bron?!?!"-tour opquote:Op woensdag 28 september 2011 22:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind je punt idd niet valide als ik de rest van het artikel niet kan lezen.
ctrl-c, ctrl-v is idd niet veel moeite, iets onthouden daarentegen, huuuuuuuu.quote:En dat stuk tekst copy pasten was blijkbaar minder moeite dan de bron onthouden.
KT kan beter iets anders trekken.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, agenda's trekken maar dan?
Yup! Daar lijkt het op. Ben jij nog een beetje seksueel compatible met KT misschien?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:33 schreef CherryLips het volgende:
KT kan beter iets anders trekken.
Wat fijn dat je het me zo gunt.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij dan voor een gesloten deur komt te staan.
Ik gun je heel veel, maar Tegan niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat fijn dat je het me zo gunt..
Vind je KT niet goed genoeg voor Tquote:Op woensdag 28 september 2011 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik gun je heel veel, maar Tegan niet.
Nope.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:38 schreef CherryLips het volgende:
Vind je KT niet goed genoeg voor T
Je leest het verkeerd. Hij gunt het mij wel, maar T niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind je KT niet goed genoeg voor T
Ik geef helemaal geen waardeoordeel over dat artikel gebaseerd op het wel of niet geven van een bron. Ik wil gewoon graag de rest lezen voor ik serieus inga op wat er staat. Gezien je natuurlijk alleen de kern/een stuk hebt gekopieerd.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ga je dus echt de "1+1=2-bron?!?!"-tour op. Als jij vindt dat de punten die aangedragen worden in dat stukje tekst niet kloppen heb je geen bron nodig om ze 'aan te vallen'...
[..]
ctrl-c, ctrl-v is idd niet veel moeite, iets onthouden daarentegen, huuuuuuuu.
Nee, nutteloze discussie over het belang van bronnenquote:Op woensdag 28 september 2011 22:28 schreef MissMSX het volgende:
Gaat het hier nou nog steeds over die verzekeringen?
Maakt mij dat speciaal of KTquote:Op woensdag 28 september 2011 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik gun je heel veel, maar Tegan niet.
We hadden toch al een koffiedate gepland?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, agenda's trekken maar dan?
Wat is een compadible?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen als je seksueel compadible bent met hem.
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een faal van mij.
*in een hoekje gaat huilen*
Jij bent speciaal, KT is 'speciaal'.quote:
Je voelt je duidelijk bedreigd.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent speciaal, KT is 'speciaal'.
Zal ik dan de strijdbijl begraven door te zeggen dat jullie beide geen kans makenquote:Op woensdag 28 september 2011 22:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je voelt je duidelijk bedreigd.
Altijd beter dan mijquote:Op woensdag 28 september 2011 22:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het gaat echt goed met mij en sociale interactie deze week![]()
.
Stommerd.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:49 schreef Tegan het volgende:
Zal ik dan de strijdbijl begraven door te zeggen dat jullie beide geen kans maken.
Nee, niks ervan.quote:
Ik ben autist ik snap al dat gedoe nietquote:Op woensdag 28 september 2011 22:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd misschien alleen iets vaker/te vaak mijn mond.
Ik zie dat ik de hoger machten aan mijn zijde hebt. Je wordt meteen gestraft omdat je mij zo aan de kant zet. Ik vermoed dat dit nog maar het begin is.quote:
Oh, life isn't that great. En dat wist ik.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben autist ik snap al dat gedoe nieten daardoor loop ik zo veel dingen mis
Nee inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2011 22:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, life isn't that great. En dat wist ik.
Nothing I can't handlequote:Op woensdag 28 september 2011 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie dat ik de hoger machten aan mijn zijde hebt. Je wordt meteen gestraft omdat je mij zo aan de kant zet. Ik vermoed dat dit nog maar het begin is.
Alsof zo'n teergevoelig meisje als jij zoveel aankan.quote:
Teergevoelig. Ik.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof zo'n teergevoelig meisje als jij zoveel aankan.
quote:
Ik bierquote:Op woensdag 28 september 2011 23:26 schreef Tegan het volgende:
Ik heb zoete drop. De bijna geweldigste variant van drop dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
En tieten?quote:
Ik heb geen tieten dus ik welquote:Op woensdag 28 september 2011 23:34 schreef Tegan het volgende:
Ik heb niet zoveel met tieten van iemand anders.
En als ik ze nu eens lief heb?quote:
Okequote:Op woensdag 28 september 2011 23:49 schreef Tegan het volgende:
Je blijft maar mooi van mijn borsten af.
Mijn keel wil drop.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:26 schreef Tegan het volgende:
Ik heb zoete drop. De bijna geweldigste variant van drop dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |