Fiets kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja, ze mogen/kunnen nu een maal geen lange stukken lopen. Dan is zo'n fiets toch wel handig als je het beestje mee wil nemen ergens naar toe.
Ik zie Noukie niet achter op mijn fiets zitten. Heb niet eens een fiets, haar geluk.
leenkind/deelkindquote:
Goeie reden om een cavia danwel konijn te willen!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil cavia's of konijnen. Op marktplaats staan allemaal mensen die van hun beestjes af willen
Ja hequote:Op dinsdag 27 september 2011 15:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Goeie reden om een cavia danwel konijn te willen!
Snijdenquote:
Dat is dus ook enorm zielig, ik vind het altijd ontzettend sneu, van die doorgefokte diersoorten die niet eens een normaal leven kunnen leiden omdat het baasje de meest bizarre creaties als levende accessoire wil hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja, ze mogen/kunnen nu een maal geen lange stukken lopen.
Pugsquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is dus ook enorm zielig, ik vind het altijd ontzettend sneu, van die doorgefokte diersoorten die niet eens een normaal leven kunnen leiden omdat het baasje de meest bizarre creaties als levende accessoire wil hebben.
In de kofferbak van die Opel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar laat je die andere 0.7 dan?
Daarom zit die hond erbij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar laat je die andere 0.7 dan?
De teckel is niet doorgefokt. Labradors en soortgelijken helaas wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is dus ook enorm zielig, ik vind het altijd ontzettend sneu, van die doorgefokte diersoorten die niet eens een normaal leven kunnen leiden omdat het baasje de meest bizarre creaties als levende accessoire wil hebben.
'Hier heb je vast een arm.'quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:09 schreef Tegan het volgende:
Dat is gewoon een baby in the making.
Volvo?quote:
Wat voor auto dan wel?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stompje in de groei.
[..]
Nee ook niet.![]()
He, ik heb geen hond of Opel. Dat burgerlijke "verder" heb ik nog niet bereikt.quote:
En dat dan het baasje boos wordt als je 'm een schop verkooptquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb overigens jaren geleden eens een teckel aan mijn schoen gehad. Het beest was het er niet mee eens dat ik de Bruna waarvoor hij vastgemaakt zat binnen ging. So cute
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |