Mja ik snap ook niet helemaal wat mijn huisgenoot bezielt dat'ie 2 van die beesten in een studentenkamertje houdt, maargoed zijn feestje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het voor katten ook zielig eerlijk gezegd. Beesten moeten een beetje buiten kunnen ravotten
Hampster!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom stel je het dan voor.
Dan kan ik geen enkel huisdier hebben zo zonder tuin.
Bij de beesten zie ik ook gelijk die kut kop van Paris Hilton.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maakt ze niet minder grappig.
Dat is wel een groot nadeel inderdaadquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij de beesten zie ik ook gelijk die kut kop van Paris Hilton.
Dat is gewoon fucking dierenmishandelingquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mja ik snap ook niet helemaal wat mijn huisgenoot bezielt dat'ie 2 van die beesten in een studentenkamertje houdt, maargoed zijn feestje.
Mijn onderburen hebben zulk soort beestjes best leuk. Alleen die piepjes(blaffen) zijn irritantquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is wel een groot nadeel inderdaad
ik heb ook 2 katten op mn kamer, en ze hebben niks te klagenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is gewoon fucking dierenmishandeling
Ze komen bij jou niks te kort nee, maar een beetje ruimte kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb ook 2 katten op mn kamer, en ze hebben niks te klagen
nah zo ver zou ik ook weer niet willen gaan, maar zelf zou ik er niet aan beginnen...quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is gewoon fucking dierenmishandeling
Piepjes? Weet je zeker dat het geen cavia's zijn?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn onderburen hebben zulk soort beestjes best leuk. Alleen die piepjes(blaffen) zijn irritant
Mijn katten zijn haske gelukkigquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze komen bij jou niks te kort nee, maar een beetje ruimte kan geen kwaad.
Vriendin van me had een studiootje van amper 25m2 en haar buurman hield op diezelfde oppervlak een Jack Russel
Lui worden ze vanzelf wel in zo'n hokjequote:Op dinsdag 27 september 2011 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mijn katten zijn haske gelukkigen besides that, het is voor een jaartje, das beter dan een jaar asielhokje, hierna gaan we fijn weer groter wonen (hopelijk)
en luie katten of een hyper jack russelis wel een verschil
neuh de meeste katten zijn lui hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lui worden ze vanzelf wel in zo'n hokje
Ja het zijn echte honden. Nee die blaf is zo hoog dat het eerder op piepen lijkt dan echt blaffen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Piepjes? Weet je zeker dat het geen cavia's zijn?
En ik ken alleen niet-blaffende chihuahua's.
[/twitter]quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
In de trein, heerlijk zo dichtbij station wonen
Zit je nu zeker bij google+quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb mijn twitter opgezegd!
hoe hip is dat
fijn dat ik zo'n indruk heb gemaakt hahaquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben volgens mij vergeten hoe je eruitziet
Ik weet het nog wel maar ik kan je niet vindenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fijn dat ik zo'n indruk heb gemaakt haha
ik weet zelfs nog wat ik aan had!
en dat jurkje heb ik vandaag weer aan toevallig
Omg, jullie hebben gemeet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fijn dat ik zo'n indruk heb gemaakt haha
ik weet zelfs nog wat ik aan had!
en dat jurkje heb ik vandaag weer aan toevallig
Freaky.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)nthetisch-brein.html
Cyborgs!
haha ja iddquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet het nog wel maar ik kan je niet vinden
Met je bloem in je haar
haiquote:
ja op LLquote:
Flauwquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha ja idd
ik ben afgeschermd natuurlijk
leerlingen
Ik niet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:42 schreef Tegan het volgende:
Jij wil mij nooit meeten dus ik jou ook niet meer.
Weet ik niet meerquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik niet?wanneer heb ik dat gezegd?
Dat zou ik nooit zeggenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Maar no hard feelings ofzo.
Ooit zo'n zwarte pot de ketel iets zien verwijten?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:42 schreef Tegan het volgende:
Jij wil mij nooit meeten dus ik jou ook niet meer.
Mooi excuus toch. Maar idd ik heb teveel Fokkers gemeet dan ik zou willen. Behalve rhuquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ooit zo'n zwarte pot de ketel iets zien verwijten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |