quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb overigens jaren geleden eens een teckel aan mijn schoen gehad. Het beest was het er niet mee eens dat ik de Bruna waarvoor hij vastgemaakt zat binnen ging. So cute
Zeg 'hai' tegen Mazda.quote:
Dat was niet bepaald nodig, het beestje kon niet erg hard bijten, was nogal oud ook volgens mij. Ik vond het hilarisch en cutequote:Op dinsdag 27 september 2011 15:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dat dan het baasje boos wordt als je 'm een schop verkoopt
De mijne rijdt nog dagelijks zonder problemenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou het niet weten, vond ze vroeger wel oke.
Kitty!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:17 schreef Tegan het volgende:
Misschien moet ik maar een kat nemen. Maar dan word ik echt een kluizenaar.
Dat image kan toch al niet erger wordenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:17 schreef Tegan het volgende:
Kan slechterquote:
Kattenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:17 schreef Tegan het volgende:
Ik heb geen verstand van auto's en er nauwelijks een mening over. Ik weet alleen wel dat ik zelden iemand hoor zeggen dat hij een Mazda heeft of dat hij de Mazda zoveel zoveel zo tof vindt.quote:
Ik wou dat er binnenhonden warenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat image kan toch al niet erger worden
Gewoon de kiet niet uit laten. Poep scheppen moet je sowieso als je een huisdier neemt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wou dat er binnenhonden waren.
Neem een Chihuahua!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wou dat er binnenhonden waren.
Dat is zielig!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon de kiet niet uit laten. Poep scheppen moet je sowieso als je een huisdier neemt.
Als ik een keer geld teveel heb zie ik mezelf nog weleens zo'n MX5 kopen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van auto's en er nauwelijks een mening over. Ik weet alleen wel dat ik zelden iemand hoor zeggen dat hij een Mazda heeft of dat hij de Mazda zoveel zoveel zo tof vindt.
Dat is een gemuteerd knaagdier geen hondquote:
Ik vind het voor katten ook zielig eerlijk gezegd. Beesten moeten een beetje buiten kunnen ravottenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is zielig!
Bij katten niet.
Moet je je tuin of balkon afdekken jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het voor katten ook zielig eerlijk gezegd. Beesten moeten een beetje buiten kunnen ravotten
Waarom stel je het dan voorquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het voor katten ook zielig eerlijk gezegd. Beesten moeten een beetje buiten kunnen ravotten
*google* Da's best grappig wagentje idd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik een keer geld teveel heb zie ik mezelf nog weleens zo'n MX5 kopen.
Of 20 andere auto's, het boeit mij allemaal ook niet zo veel...
Omdat ik een snoodaard ben, straf me!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom stel je het dan voor.
Dan kan ik geen enkel huisdier hebben zo zonder tuin.
Maakt ze niet minder grappig.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een gemuteerd knaagdier geen hond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |