Yup, maar via mail, want gisteren kreeg ik hem niet te pakken.quote:
Tof ben benieuwd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, maar via mail, want gisteren kreeg ik hem niet te pakken.
Lekker boeiend, een oud-collega van me is ook gescheiden (en later hertrouwd) omdat hij het te duur vond om de huwelijksvoorwaarden te laten veranderen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:07 schreef Tegan het volgende:
Sad.
'Belastingdienst adviseerde scheiding'
Per 1-01-2012 hoeft dat dus niet meer met tussenkomst van de rechter.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lekker boeiend, een oud-collega van me is ook gescheiden (en later hertrouwd) omdat hij het te duur vond om de huwelijksvoorwaarden te laten veranderen.
Hij was ook wel mooi genaaid, want in de tijd dat ze gescheiden waren is dus de wet aangepast waardoor je niet meer mocht hertrouwen met andere huwelijkse voorwaardenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Per 1-01-2012 hoeft dat dus niet meer met tussenkomst van de rechter.
Ik heb het nog niet gespeeld. Ik zal morgen es kijken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:04 schreef Tegan het volgende:
@Kuukske: Hoe is het nu afgelopen met je Sims 3 installatie?
Jaaaaquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:52 schreef Tegan het volgende:
Zullen we een parttime hond nemen CL? Jij vier dagen, ik drie?
Golden retriever wat anders?quote:
Ze vroeg om een hond.quote:
Ze heeft nog geen huis, 2.3 kind en stationwagen om in aanmerking te komen voor de 'Gezinsvriend pur sang' (lees: karakterloze hondquote:
Beftekel, chiwaudinges, herderquote:
Je weet wel zo'n hond te grote van knaagdier dat op schoot kan.quote:
Een Teckel? Teckeltjes zijn lief.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:25 schreef tijnbrein het volgende:
Je weet wel zo'n hond te grote van knaagdier dat op schoot kan.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:17 schreef Anthraxx het volgende:
Ze heeft nog geen huis, 2.3 kind en stationwagen om in aanmerking te komen voor de 'Gezinsvriend pur sang' (lees: karakterloze hond)
.
Geen idee ik heb niets met honden/dieren/kinderenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een Teckel? Teckeltjes zijn lief.
Seriemoordenaar in de dop.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee ik heb niets met honden/dieren/kinderen
Ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Noem je nu Tessa en Noukie karakterloos?
Dan ook geen rare voorstellen doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
Geen idee ik heb niets met honden/dieren/kinderen
Welke serie moet ik gaan vermoorden?quote:
Blijkbaarquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is dat een ander woord voor vrijgezel tegenwoordig?
Het ging toch over honden :p En ik ben toch heel bijzonderquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Honden en dieren apart noemen is wel uhm bijzonder.
Ik hoef je vrijgezellengedrag niet te wetenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke serie moet ik gaan vermoorden?
[..]
Blijkbaaralhoewel het wel klopt. Iedere dag pleeg je als man een massamoord.
Nee, jij bent speciaal, dat is toch weer iets anders.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
Het ging toch over honden :p En ik ben toch heel bijzonder
Oh wacht dat is geen singlesquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik hoef je vrijgezellengedrag niet te weten.
Getrouwde manquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik hoef je vrijgezellengedrag niet te weten.
Ik kwam net een bejaarde tegen met een tekkel in de mand achterop de fiets, op de één of andere manier vind ik dat altijd ziehlug voor de hondquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een Teckel? Teckeltjes zijn lief.
Een echte hond kan zo'n man niet meer aanquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kwam net een bejaarde tegen met een tekkel in de mand achterop de fiets, op de één of andere manier vind ik dat altijd ziehlug voor de hond
Het was een vrouw. Alsof een echte vent met een tekkel achterop zijn fiets rond gaat karrenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een echte hond kan zo'n man niet meer aan
Dat valt nog reuze mee, volgens mij is meer dan de helft nog vrijgezel(lig)quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wacht dat is geen singlesde meeste hier zijn verstokt in een relatie en hebben 2,3 kind en auto en hond
Nouja, ze mogen/kunnen nu een maal geen lange stukken lopen. Dan is zo'n fiets toch wel handig als je het beestje mee wil nemen ergens naar toe.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kwam net een bejaarde tegen met een tekkel in de mand achterop de fiets, op de één of andere manier vind ik dat altijd ziehlug voor de hond
Ken je publiekquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wacht dat is geen singlesde meeste hier zijn verstokt in een relatie en hebben 2,3 kind en auto en hond
Vrouw dan ook goed. Genoeg oude mannetjes die een klein hondje hebben als gezelschapquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was een vrouw. Alsof een echte vent met een tekkel achterop zijn fiets rond gaat karren
Gelukkigquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat valt nog reuze mee, volgens mij is meer dan de helft nog vrijgezel(lig)
Fiets kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja, ze mogen/kunnen nu een maal geen lange stukken lopen. Dan is zo'n fiets toch wel handig als je het beestje mee wil nemen ergens naar toe.
Ik zie Noukie niet achter op mijn fiets zitten. Heb niet eens een fiets, haar geluk.
leenkind/deelkindquote:
Goeie reden om een cavia danwel konijn te willen!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil cavia's of konijnen. Op marktplaats staan allemaal mensen die van hun beestjes af willen
Ja hequote:Op dinsdag 27 september 2011 15:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Goeie reden om een cavia danwel konijn te willen!
Snijdenquote:
Dat is dus ook enorm zielig, ik vind het altijd ontzettend sneu, van die doorgefokte diersoorten die niet eens een normaal leven kunnen leiden omdat het baasje de meest bizarre creaties als levende accessoire wil hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja, ze mogen/kunnen nu een maal geen lange stukken lopen.
Pugsquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is dus ook enorm zielig, ik vind het altijd ontzettend sneu, van die doorgefokte diersoorten die niet eens een normaal leven kunnen leiden omdat het baasje de meest bizarre creaties als levende accessoire wil hebben.
In de kofferbak van die Opel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar laat je die andere 0.7 dan?
Daarom zit die hond erbij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar laat je die andere 0.7 dan?
De teckel is niet doorgefokt. Labradors en soortgelijken helaas wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is dus ook enorm zielig, ik vind het altijd ontzettend sneu, van die doorgefokte diersoorten die niet eens een normaal leven kunnen leiden omdat het baasje de meest bizarre creaties als levende accessoire wil hebben.
'Hier heb je vast een arm.'quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:09 schreef Tegan het volgende:
Dat is gewoon een baby in the making.
Volvo?quote:
Wat voor auto dan wel?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stompje in de groei.
[..]
Nee ook niet.![]()
He, ik heb geen hond of Opel. Dat burgerlijke "verder" heb ik nog niet bereikt.quote:
En dat dan het baasje boos wordt als je 'm een schop verkooptquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb overigens jaren geleden eens een teckel aan mijn schoen gehad. Het beest was het er niet mee eens dat ik de Bruna waarvoor hij vastgemaakt zat binnen ging. So cute
Mazda, bestaan die nog?quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb overigens jaren geleden eens een teckel aan mijn schoen gehad. Het beest was het er niet mee eens dat ik de Bruna waarvoor hij vastgemaakt zat binnen ging. So cute
Zeg 'hai' tegen Mazda.quote:
Dat was niet bepaald nodig, het beestje kon niet erg hard bijten, was nogal oud ook volgens mij. Ik vond het hilarisch en cutequote:Op dinsdag 27 september 2011 15:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dat dan het baasje boos wordt als je 'm een schop verkoopt
De mijne rijdt nog dagelijks zonder problemenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou het niet weten, vond ze vroeger wel oke.
Kitty!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:17 schreef Tegan het volgende:
Misschien moet ik maar een kat nemen. Maar dan word ik echt een kluizenaar.
Dat image kan toch al niet erger wordenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:17 schreef Tegan het volgende:
Kan slechterquote:
Kattenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:17 schreef Tegan het volgende:
Ik heb geen verstand van auto's en er nauwelijks een mening over. Ik weet alleen wel dat ik zelden iemand hoor zeggen dat hij een Mazda heeft of dat hij de Mazda zoveel zoveel zo tof vindt.quote:
Ik wou dat er binnenhonden warenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat image kan toch al niet erger worden
Gewoon de kiet niet uit laten. Poep scheppen moet je sowieso als je een huisdier neemt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wou dat er binnenhonden waren.
Neem een Chihuahua!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wou dat er binnenhonden waren.
Dat is zielig!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon de kiet niet uit laten. Poep scheppen moet je sowieso als je een huisdier neemt.
Als ik een keer geld teveel heb zie ik mezelf nog weleens zo'n MX5 kopen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van auto's en er nauwelijks een mening over. Ik weet alleen wel dat ik zelden iemand hoor zeggen dat hij een Mazda heeft of dat hij de Mazda zoveel zoveel zo tof vindt.
Dat is een gemuteerd knaagdier geen hondquote:
Ik vind het voor katten ook zielig eerlijk gezegd. Beesten moeten een beetje buiten kunnen ravottenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is zielig!
Bij katten niet.
Moet je je tuin of balkon afdekken jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het voor katten ook zielig eerlijk gezegd. Beesten moeten een beetje buiten kunnen ravotten
Waarom stel je het dan voorquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het voor katten ook zielig eerlijk gezegd. Beesten moeten een beetje buiten kunnen ravotten
*google* Da's best grappig wagentje idd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik een keer geld teveel heb zie ik mezelf nog weleens zo'n MX5 kopen.
Of 20 andere auto's, het boeit mij allemaal ook niet zo veel...
Omdat ik een snoodaard ben, straf me!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom stel je het dan voor.
Dan kan ik geen enkel huisdier hebben zo zonder tuin.
Maakt ze niet minder grappig.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een gemuteerd knaagdier geen hond
Mja ik snap ook niet helemaal wat mijn huisgenoot bezielt dat'ie 2 van die beesten in een studentenkamertje houdt, maargoed zijn feestje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |