Daarom krijgen jullie toch ook een aardige PM van mij?!quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat mij lekker klagen!![]()
En toch had ik gelijk met mijn linkEn anders moet Danny duidelijker zijn.
En Rival had ik zelf al op de kop gegeven!
De beste jongen wist niet beter. Hij pleit onschuldig.
Mooi is ie he?quote:
En reageer ik beetje kribbig omdat het vroeg is en ik geen zin hebquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Daarom krijgen jullie toch ook een aardige PM van mij?!
En over die link zou kunnen, daar kom ik nog op terug.
Jij verneukt het topic gewoon zelf!quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
En reageer ik beetje kribbig omdat het vroeg is en ik geen zin heb
Dan kon ik je bijna troosten. Bijna.quote:
Ik ben heel vriendelijk en zen de laatste tijd weer.quote:
Jullie zijn dan ook niet aan het klagen, dat is die rotgodt!quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Daarom krijgen jullie toch ook een aardige PM van mij?!
ieuww.. de serieusheid druipt er vanafquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben heel vriendelijk en zen de laatste tijd weer.
Wienig zin in negativiteit. Soms komt het er nog even uit maar meestal laat ik het gewoon lekker.
herkenbaar!quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben heel vriendelijk en zen de laatste tijd weer.
Wienig zin in negativiteit. Soms komt het er nog even uit maar meestal laat ik het gewoon lekker.
Zekerquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ieuww.. de serieusheid druipt er vanaf
Kut, niet helemaal.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan kon ik je bijna troosten. Bijna.
Je bent zelf een stelletje wijvenquote:
Zelf!quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent zelf een stelletje wijven.
Begint er al iets te rammelen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:43 schreef Godtje het volgende:
Zie je! Ik kijk nu al animatie films voor kinderen en ik vind ze leuk![]()
Zachtei ben ik toch
quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
Nou HW! Je kan hem eindelijk helpen
Hoe kom ik van mijn obsessie af?
Was dat eerder niet het geval dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Begint er al iets te rammelen?
Bij jou? Geen idee..quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was dat eerder niet het geval dan?
Ik help hem liever van iets anders afquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
Nou HW! Je kan hem eindelijk helpen
Hoe kom ik van mijn obsessie af?
Maar hoe lang nog?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
hij rijdt audi.......daar gaat mijn grap
Ik haat kappers. Beter?quote:
Godt aan de bmw?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar hoe lang nog?
Vriend van me heeft sinds woensdag een 335 coupe![]()
Wat een bak
en nu wil jij ook?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar hoe lang nog?
Vriend van me heeft sinds woensdag een 335 coupe![]()
Wat een bak
Ik denk mijn baas alleen niet. Bijna een ton dat ding.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
en nu wil jij ook?
tis ook wel een bak hoor
Ook, ze zijn allemaal even erg.quote:
Niet!quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook, ze zijn allemaal even erg.
quote:
Maar niet als je met ze moet werken. En ze na moeten denken.quote:
omdat je zei.. hoe lang nog....quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk mijn baas alleen niet. Bijna een ton dat ding.
Hangt van de kapper/kapster af heb ik zo begrepen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
Maar niet als je met ze moet werken. En ze na moeten denken.
Nog lang nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
omdat je zei.. hoe lang nog....
zit je leasecontract er bijna op?
Daarom laten kleurenquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:59 schreef Kreator het volgende:
Vrouwen zonder wenkbrauwen (of dunne lijntjes).. Staat wel in mijn afknapper-top3.
quote:Op de hele A2 moet de maximumsnelheid verhoogd worden naar 130 kilometer per uur. Dat willen VVD en PVV, schrijft De Telegraaf dinsdag.
VVD-kamerlid Charlie Aptroot vindt het 'idioot' dat de maximumsnelheid op bepaalde stukken 10-baansweg slechts 100 kilometer per uur bedraagt. Ook de PVV ziet de maximumsnelheid graag verhoogd worden, 'liever vandaag nog dan morgen'.
Op diverse trajecten geldt de verhoogde maximumsnelheid al, maar dat zijn nog proeven. Minister van Verkeer Melanie Schultz van Haegen (VVD) verwacht de onderzoeksresultaten op korte termijn.
Enkele maanden geleden vroeg de VVD ook al om een verhoging van de maximumsnelheid op de A73 en de A67. Hiermee zou de regio Venlo beter bereikbaar moeten worden.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom laten kleurenKrijg ik iets meer uitdrukking in m'n gezicht denk ik. Ik ben net een albino.
ik heb wel een auto waar je hem in mag rijdenquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog lang niet![]()
Tenzij ik heb totall rij.
Is toch mooi, man!quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:59 schreef Kreator het volgende:
Vrouwen zonder wenkbrauwen (of dunne lijntjes).. Staat wel in mijn afknapper-top3.
Probleem is dat ik er dan in moet zitten en je tegenwoordig nog best hard moet gaan om hem echt los te krijgen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb wel een auto waar je hem in mag rijden
quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg ik iets meer uitdrukking in m'n gezicht denk ik.
Wij zijn dan ook lief kleine schattige boerse kast homo van me!quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
Jullie falen in hatelijk doen bij de weg.
ik denk dat ik dat wel durf met een gangetje van 80quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Probleem is dat ik er dan in moet zitten en je tegenwoordig nog best hard moet gaan om hem echt los te krijgen.
Zoals jij in het leven?quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik faal net zo hard hoor. Ik klim niet eens op de kast door je opmerkingquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook lief kleine schattige boerse kast homo van me!
Mooiste vind ik vaak nog op FOK! als je iets tikt, zegt, commentaar hebt op.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik faal net zo hard hoor. Ik klim niet eens op de kast door je opmerking
Denk aan je bloeddrukquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mooiste vind ik vaak nog op FOK! als je iets tikt, zegt, commentaar hebt op.
Dat mensen komen met de opmerking: Waar maak je je druk om? Ik zou me er ook niet druk om maken.
Die mensen maken zich juist druk dat een ander iets zegt over iets (goh wat gek op een discussie forum).
En sinds wanneer maak je je druk als je gewoon iets zegt![]()
Zoals bij jouw laatst dat ik je sexuele levensstijl niet snap. Wat geen aanval is en niet iets waar ik me druk om maak want je mag doen en laten wat je wilt van mijn.
Maar dan maak ik me druk volgens andere![]()
En nu zal ik me wel weer druk maken om mensen die denken dat ik me druk maak
Ik heb toch echt Maanvis dood gewenst.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
Je denkt te veel! Maak je niet zo drukquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat mensen komen met de opmerking: Waar maak je je druk om? Ik zou me er ook niet druk om maken.
Die mensen maken zich juist druk dat een ander iets zegt over iets (goh wat gek op een discussie forum).
Zoals bij jouw laatst dat ik je sexuele levensstijl niet snap. Wat geen aanval is en niet iets waar ik me druk om maak want je mag doen en laten wat je wilt van mijn.
Dat is niet hatelijk, dat is gewenst gedrag.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb toch echt Maanvis dood gewenst.
het zit diep hequote:Op dinsdag 27 september 2011 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dear...quote:
strike 3. you're out!quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hart klopt, zuurstof in hersenen. Hoeze faal ik in het leven?
Ik ben laatst gewisseldquote:
Dat heb ik ook eens gedaan.. kreeg gelijk spijtquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:14 schreef Godtje het volgende:
Ik ben laatst gewisseld![]()
Geluk bij een ongeluk. Mijn eigen kapster was op vakantie en ik wilde echt. Normaal wacht ik tot ze terug is.
tsja, maar dat is buiten het topic.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb toch echt Maanvis dood gewenst.
Ik niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gedaan.. kreeg gelijk spijt
Die vervuilde klantenbinding ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:19 schreef Godtje het volgende:
Ik niet.![]()
Wat betreft kap kwaliteiten zijn beide goed deze is alleen nog wat gezelliger.
Alleen lullig dat ik volgende keer dan weer bij een andere kapster zit als mijn oude er ook is.Toch een beetje verraad.
ik moet er ook gewoon een die dr bek dichthoudt, ik haat dat slappe gelul. het boeit je toch niet wat ik doe etc, vraag het dan ook gewoon nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:18 schreef Ripley het volgende:
Mijn nieuwe kapper is een sjacherijnige turk, maar ze knipt goed en houdt haar bek. Works for me.
lucky you!quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die tweede (jouw) telde niet mee!
daarom laat ik me knippen door een bekende, dan lul je tenminste nog echt ergens over...quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik moet er ook gewoon een die dr bek dichthoudt, ik haat dat slappe gelul. het boeit je toch niet wat ik doe etc, vraag het dan ook gewoon niet.
Ik ben een tijdje naar een thuiskapper geweest, een kennis van m'n moeder. Maar ze kende maar één trucje en het was echt zo'n Team-kapsalon-typje, met pittig kort kapsel en veel haarlak enzo. Kostte maar een tientje, maar ik ga toch naar een anderquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:18 schreef rival het volgende:
mijn kapster was de vriendin van een maatje, daarna zijn ex en nog steeds mijn kapster....
nu heeft ie een nieuwe vriendin en ik een nieuwe kapster
Ooh dat alleen al zou ik fijn vinden. Wat een zinloos geouwehoer altijd bij de kapper...quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:18 schreef Ripley het volgende:
Mijn nieuwe kapper is een sjacherijnige turk, maar ze knipt goed en houdt haar bek. Works for me.
Ja, lekker koetjes en kalfjes kletsen met een vage kennis. Alsjeblieft zeg.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
daarom laat ik me knippen door een bekende, dan lul je tenminste nog echt ergens over...
quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het went, Missb... het went...
[ afbeelding ]
Ik had vroeger een vriendin met een zusje als kapper, dat was wel ideaalquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
daarom laat ik me knippen door een bekende, dan lul je tenminste nog echt ergens over...
quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:20 schreef HeatWave het volgende:
ik moet er ook gewoon een die dr bek dichthoudt, ik haat dat slappe gelul. het boeit je toch niet wat ik doe etc, vraag het dan ook gewoon niet.
toen ik nog naar 'onbekende' kapsters ging vermaakte ik me trouwens ook altijd primaquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, lekker koetjes en kalfjes kletsen met een vage kennis. Alsjeblieft zeg.
Ik neem ook altijd een boek mee naar de kapper, lekker rustig.
Ik was laatst bij een kapper en die had Suske & Wiskes liggenquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, lekker koetjes en kalfjes kletsen met een vage kennis. Alsjeblieft zeg.
Ik neem ook altijd een boek mee naar de kapper, lekker rustig.
Ik niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:35 schreef rival het volgende:
ik vind het fijn als de kapster lekker haar tijd ervoor neemt
Ja lekker dat gefrummelquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:35 schreef rival het volgende:
ik vind het fijn als de kapster lekker haar tijd ervoor neemt
En als ze naakt is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:42 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind het lekker als de kapster een jaar of 17 is, en constant haar tetjes in mijn rug duwt.
Echt vre-se-lijk.quote:
Sinds het begin der tijden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
gefriemel aan je haar vreselijk? sinds wanneer?
Ik krijg daar de rillingen van en als een man het doet die ik leuk vind zijn het goede rillingen, anders nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:48 schreef rival het volgende:
Ze loog tegen je..quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
uhuquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik krijg daar de rillingen van en als een man het doet die ik leuk vind zijn het goede rillingen, anders niet
Inderdaaqd. En ik hoef ook al je haarproducten en extra hoofdmassages niet, ik wil gewoon dat mijn haar goed zit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sinds het begin der tijden.
De kapster moet gewoon zo snel mogelijk haar werk doen en zo min mogelijk praten.
echt welquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
En ik hoef je extra hoofdmassages niet.
Babymoorden? Ze zou een medaille moeten krijgenquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:52 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)van-babymoorden.html
Water in je oor! *ril*quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:56 schreef Godtje het volgende:
Ik wil koffie en kletsen en zeker wassen!![]()
Heerlijk!
Echt ongelooflijk...quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:52 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)van-babymoorden.html
Snap wel wat jij bedoelt hoor, maar ook weer niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:01 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, de rechtbank heeft daar wel een correcte uitspraak gedaan. Iedereen vermoedt wel dat ze het heeft gedaan, maar de rechtbank doet geen uitspraken op basis van vermoedens. Ik ben heel blij dat ze hier geen precedent hebben geschapen.
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Snap wel wat jij bedoelt hoor, maar ook weer niet.
Als je maar niet je hond trapt, dat is zielig.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Het zijn toch mijn kinderen, ik mag er mee doen wat ik wil.
Ja, veel beter kan ik het ook niet uitleggen..quote:
In dit geval had ze gewoon levenslang achter slot en grendel gemoeten. Maar zodra rechters dat opleggen zonder (voldoende) bewijs... *brrr* dat zou pas eng zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Snap wel wat jij bedoelt hoor, maar ook weer niet.
Laatst een Amerikaans meisje op facebook die de doodstraf volkomen terecht vond, ook al was die man die vorige week is terechtgesteld misschien onschuldigquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In dit geval had ze gewoon levenslang achter slot en grendel gemoeten. Maar zodra rechters dat opleggen zonder (voldoende) bewijs... *brrr* dat zou pas eng zijn.
leuke (matige) grap op een rommelmarktquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Het zijn toch mijn kinderen, ik mag er mee doen wat ik wil.
Of wat pups in zee te gooien.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:21 schreef Godtje het volgende:
Misschien tijd om weer wat kittens te verdrinken
Pups zijn lief, kittens zijn nutteloze stink beestenquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Of wat pups in zee te gooien.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pups zijn lief, kittens zijn nutteloze stink beesten
Oh ja!! En dat mag wel van google?quote:
Tsja amerikaanse moraal :squote:Op dinsdag 27 september 2011 12:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja!! En dat mag wel van google?![]()
En tetten niet?!
Je bent een edit vergeten.quote:
En dat mag jij van mij zeggen.. omdat!??!quote:
Daar zat toch vertraging in? Zodat je niet wist wie hem had gegeven?quote:
Ik heb er 1, maar het kan nooit erg zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar zat toch vertraging in? Zodat je niet wist wie hem had gegeven?![]()
Ook zo zinloos. Maar leuk bedacht.
Ik heb er zeker 5 verzameld in de afgelopen 5 maanden
Omdat je hier toch al zegt dat je een note hebt gehad:quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat mag jij van mij zeggen.. omdat!??!![]()
Ooit van privacy gehoord.. ze staan niet voor niets niet bij je postaantal enzo!
quote:
Ik zou niet weten waar ik anders een note voor zou moeten hebben gekregenquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:31 schreef Godtje het volgende:
Daar zat toch vertraging in? Zodat je niet wist wie hem had gegeven?![]()
Ook zo zinloos. Maar leuk bedacht.
Ik heb er zeker 5 verzameld in de afgelopen 5 maanden
Zegt niet over mijn totaal he!quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:31 schreef Daniel1976 het volgende:
Omdat je hier toch al zegt dat je een note hebt gehad:
Vraag maar aan Daniel. Die geeft graag kadootjesquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het goed gegokt! Krijg ik nu een prijs?
Die van mij zijn ook nooit erg. Van mods die niet naar context kijken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er 1, maar het kan nooit erg zijn.
Opa verteltquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook nooit erg. Van mods die niet naar context kijken.
ok 1 keer vloog ik beetje uit de bocht geloof ik. Ik dacht dat Re die heeft verwijderd.
Ik heb er 17 en 12 ervan zijn uit mijn mod periode.
Je weet wel de periode toen er nog wel normale mods waren. Of dat er in elk geval nog echt gemod werd.
Iedereen kan zien hoeveel notes hij heeft.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het goed gegokt! Krijg ik nu een prijs?
Ging hier over de notes van een anderquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:34 schreef Kreator het volgende:
Iedereen kan zien hoeveel notes hij heeft.
Oh.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ging hier over de notes van een ander
quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ging hier over de notes van een ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt idd een beetje lafjes. Doe er eens wat aan!quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:35 schreef Kreator het volgende:
Oh.
Ik heb er 161 maar daar klopt niks van. Zouden er veel meer moeten zijn..
quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]Goed dat je die spoiler hebt gebruikt.. andres kreeg je vast een note!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]Waarom post je cavia's als we het over honden hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom post je cavia's als we het over honden hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ik heb iets van 10 permabans gehad ofzo.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:36 schreef Godtje het volgende:
Ik zit 100 jaar op FOK! en nog nooit een ban
Welke actie? Ik lees nooit terug.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:37 schreef missbehavin het volgende:
Pff ben ik even weg, mis ik alle actie.
Wil ik een leuke foto zoeken van natte honden in een pot.. kom ik opengereten honden tegen die zo op de bbq kunnen.. maarja die mag ik weer niet met jullie delenquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom post je cavia's als we het over honden hebben?
Notes die worden uitgedeeld, mods die privégegevens op straat gooien...quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb iets van 10 permabans gehad ofzo..
[..]
Welke actie? Ik lees nooit terug.
Sinds wanneer is dit topic ooit modvrij geweest?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik dacht dat dit een mod-vrij topic was. Mooi kut is dat.
Mogen doodsverwensingen hier nog wel gewoon?
He Cherry, ga eens dood!
Zelfs een doodsverwensing in de TT was nog niet genoeg om er één te krijgen voor mijquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:36 schreef Godtje het volgende:
Ik zit 100 jaar op FOK! en nog nooit een ban
Daniel leest elk zinnetje mee en is er als de rapen bij!quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:38 schreef stbabylon het volgende:
He Cherry, ga eens dood!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:38 schreef stbabylon het volgende:
He Cherry, ga eens dood!
Mods die hier in dit subforum wat anders doen dan loos meelullenquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit topic ooit modvrij geweest?.
Nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daniel leest elk zinnetje mee en is er als de rapen bij!
Of die Cherry heeft zitten klagen
Ja, dat zei je nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mods die hier in dit subforum wat anders doen dan loos meelullen
Ik kan alleen schattig en sip kijken, meestal helpt dat wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij zult ook eens terug knokken he
Stiekem is dat wel zo jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan alleen schattig en sip kijken, meestal helpt dat wel.
Doe dan auntfucker, dat zou evt nog ok kunnen zijnquote:
Weet je gelijk allesquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:45 schreef Godtje het volgende:
Een mindmap in een spreekbeurt over hamsters![]()
http://gunterweb.be/flore/hamster/index.html
Appelmoes geven, volgens een vriendin van me.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet je gelijk alles![]()
Staat er ook hoe je ze het beste de dood in jaagt?
Wat ben jij gemeen trouwensquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet je gelijk alles![]()
Staat er ook hoe je ze het beste de dood in jaagt?
"Lopen in het rat"quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:45 schreef Godtje het volgende:
Een mindmap in een spreekbeurt over hamsters![]()
http://gunterweb.be/flore/hamster/index.html
En mensen die hun kat buiten laten lopen krijgen een boete!quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:48 schreef Godtje het volgende:
Ik vind dat hondenbezit gestimuleerd moet worden!
Stelling: Een werkgever moet honden toestaan in het pand. Eventueel door een speciaal ingerichte creche voor honden.
Oneens, waarom moet ik meebetalen (indirect) zodat de vrouwen hun kuttenlikker bij de hand kunnen hebben?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:48 schreef Godtje het volgende:
Stelling: Een werkgever moet honden toestaan in het pand. Eventueel door een speciaal ingerichte creche voor honden.
donder op met dat smerige stinkbeest!quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:48 schreef Godtje het volgende:
Gaat alles om geld bij je? Zeiksnor!quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oneens, waarom moet ik meebetalen (indirect) zodat de vrouwen hun kuttenlikker bij de hand kunnen hebben?
Goed, dan wil ik niet geconfronteerd worden (eventueel) met collega's die hun kut laten likken door hun hond op het werkquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gaat alles om geld bij je? Zeiksnor!
Vieze Hollandse krent.
En het kan toch ook tegen een vergoeding van de werknemer.
![]()
Dus dat je mee moet betalen staat nergens.
Ja? Is dat je grens?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, dan wil ik niet geconfronteerd worden (eventueel) met collega's die hun kut laten likken door hun hond op het werk
neem een uitkering.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:53 schreef Godtje het volgende:
Ik ben het eens met mijn stelling
Honden!![]()
Het is dat ik het voor nu zielig vindt omdat ik zoveel werk.
Als daat een oplossing voor zou zijn dan neem ik er gelijk eentje
quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja? Is dat je grens?
\Op het werk gedeelte of het hond gedeelte?
Maar dan gaan diequote:Op dinsdag 27 september 2011 12:53 schreef Godtje het volgende:
Ik ben het eens met mijn stelling
Honden!![]()
Het is dat ik het voor nu zielig vindt omdat ik zoveel werk.
Als daat een oplossing voor zou zijn dan neem ik er gelijk eentje
Die kunnen rondjes rijden op de hond.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan gaan diemoeders zeker meteen eisen dat ze hun koter ook mee mogen nemen naar het werk.
Maar koters horen niet op het werk! Eindelijk een plek zonder, waarom denk je dat ik werk?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die kunnen rondjes rijden op de hond.
Om lekker het zaad uit de dikke staaf van je baas te zuigen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar koters horen niet op het werk! Eindelijk een plek zonder, waarom denk je dat ik werk?
haal dat kutkind van dat stinkbeest afquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die kunnen rondjes rijden op de hond.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om lekker het zaad uit de dikke staaf van je baas te zuigen.
dat is haar bonus godt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om lekker het zaad uit de dikke staaf van je baas te zuigen.
Alsof mijn hond niet een dag zonder zijn baas kanquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:04 schreef Cue_ het volgende:
en dan om de 10 minuten gaan bellen om te vragen hoe het met hun koter/hond/kutwezen gaat?
Zombies zijn paars?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
niet zomaar een kleurtje... een zombieeeeekleurtje
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:26 schreef rival het volgende:
Als iemand nog een kerstkadootje voor kluts of missB zoekt
[ afbeelding ]
Nee, dat is de cyborg.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zombies zijn paars?
nu word ik bang
Ik vind dat ie dan op zijn minst moet grommen als een zombie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
niet zomaar een kleurtje... een zombieeeeekleurtje
Ziet eruit als een dildo, dus die doet nietsquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind dat ie dan op zijn minst moet grommen als een zombie.
Kind doot. Lekker rustig.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:34 schreef missbehavin het volgende:
Oh en die zombie appKleine man kwam niet meer bij toen hij zichzelf zombiefied zag.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kind doot. Lekker rustig.
Ik zou geen enkel risico nemen en voor cremeren gaan.
En jij hoe zag jij eruit?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:34 schreef missbehavin het volgende:
Oh en die zombie appKleine man kwam niet meer bij toen hij zichzelf zombiefied zag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog gruwelijker dan anders! En het is bewegend en met geluid, te grappig echt.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:26 schreef rival het volgende:
Als iemand nog een kerstkadootje voor kluts of missB zoekt
[ afbeelding ]
Zombie MissBquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog gruwelijker dan anders! En het is bewegend en met geluid, te grappig echt.
Dat verdient ie ook!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:46 schreef Godtje het volgende:
Postman Pat krijgt een Film![]()
[ afbeelding ]
quote:
Die keken wij idd.quote:
Alleen vingers?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]En als je je vinger op het scherm legt, hap ik naar je en ik volg je vinger met mijn hoofd.
quote:
Okequote:Op dinsdag 27 september 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hou jij je piemel eens bij mijn scherm weg viespeuk.
whehequote:
Jonkie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
Inclusief deze post zit ik nu op 59774 gecombineerde FP en Forum posts.. wow..
Gelukkig zijn andere nog veel hogerquote:
En posten bijvoorbeeld Samss en Huppel in een dubbel zo hoog tempo.quote:# 19 HeatWave 122.739
# 21 QyRoZ 120.306
Samzz had op een gegeven moment iets van 150 posts per dag gemiddeld....en dan alleen van Singles....quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:05 schreef Godtje het volgende:
En posten bijvoorbeeld Samss en Huppel in een dubbel zo hoog tempo.
Jouw posts hebben in ieder geval wel inhoud.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn andere nog veel hoger
[..]
En posten bijvoorbeeld Samss en Huppel in een dubbel zo hoog tempo.
Er is nog hoop voor me
148 hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |