Daarom krijgen jullie toch ook een aardige PM van mij?!quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat mij lekker klagen!![]()
En toch had ik gelijk met mijn linkEn anders moet Danny duidelijker zijn.
En Rival had ik zelf al op de kop gegeven!
De beste jongen wist niet beter. Hij pleit onschuldig.
Mooi is ie he?quote:
En reageer ik beetje kribbig omdat het vroeg is en ik geen zin hebquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Daarom krijgen jullie toch ook een aardige PM van mij?!
En over die link zou kunnen, daar kom ik nog op terug.
Jij verneukt het topic gewoon zelf!quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
En reageer ik beetje kribbig omdat het vroeg is en ik geen zin heb
Dan kon ik je bijna troosten. Bijna.quote:
Ik ben heel vriendelijk en zen de laatste tijd weer.quote:
Jullie zijn dan ook niet aan het klagen, dat is die rotgodt!quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Daarom krijgen jullie toch ook een aardige PM van mij?!
ieuww.. de serieusheid druipt er vanafquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben heel vriendelijk en zen de laatste tijd weer.
Wienig zin in negativiteit. Soms komt het er nog even uit maar meestal laat ik het gewoon lekker.
herkenbaar!quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben heel vriendelijk en zen de laatste tijd weer.
Wienig zin in negativiteit. Soms komt het er nog even uit maar meestal laat ik het gewoon lekker.
Zekerquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ieuww.. de serieusheid druipt er vanaf
Kut, niet helemaal.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan kon ik je bijna troosten. Bijna.
Je bent zelf een stelletje wijvenquote:
Zelf!quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent zelf een stelletje wijven.
Begint er al iets te rammelen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:43 schreef Godtje het volgende:
Zie je! Ik kijk nu al animatie films voor kinderen en ik vind ze leuk![]()
Zachtei ben ik toch
quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
Nou HW! Je kan hem eindelijk helpen
Hoe kom ik van mijn obsessie af?
Was dat eerder niet het geval dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Begint er al iets te rammelen?
Bij jou? Geen idee..quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was dat eerder niet het geval dan?
Ik help hem liever van iets anders afquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
Nou HW! Je kan hem eindelijk helpen
Hoe kom ik van mijn obsessie af?
Maar hoe lang nog?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
hij rijdt audi.......daar gaat mijn grap
Ik haat kappers. Beter?quote:
Godt aan de bmw?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar hoe lang nog?
Vriend van me heeft sinds woensdag een 335 coupe![]()
Wat een bak
en nu wil jij ook?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar hoe lang nog?
Vriend van me heeft sinds woensdag een 335 coupe![]()
Wat een bak
Ik denk mijn baas alleen niet. Bijna een ton dat ding.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
en nu wil jij ook?
tis ook wel een bak hoor
Ook, ze zijn allemaal even erg.quote:
Niet!quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook, ze zijn allemaal even erg.
quote:
Maar niet als je met ze moet werken. En ze na moeten denken.quote:
omdat je zei.. hoe lang nog....quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk mijn baas alleen niet. Bijna een ton dat ding.
Hangt van de kapper/kapster af heb ik zo begrepen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
Maar niet als je met ze moet werken. En ze na moeten denken.
Nog lang nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
omdat je zei.. hoe lang nog....
zit je leasecontract er bijna op?
Daarom laten kleurenquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:59 schreef Kreator het volgende:
Vrouwen zonder wenkbrauwen (of dunne lijntjes).. Staat wel in mijn afknapper-top3.
quote:Op de hele A2 moet de maximumsnelheid verhoogd worden naar 130 kilometer per uur. Dat willen VVD en PVV, schrijft De Telegraaf dinsdag.
VVD-kamerlid Charlie Aptroot vindt het 'idioot' dat de maximumsnelheid op bepaalde stukken 10-baansweg slechts 100 kilometer per uur bedraagt. Ook de PVV ziet de maximumsnelheid graag verhoogd worden, 'liever vandaag nog dan morgen'.
Op diverse trajecten geldt de verhoogde maximumsnelheid al, maar dat zijn nog proeven. Minister van Verkeer Melanie Schultz van Haegen (VVD) verwacht de onderzoeksresultaten op korte termijn.
Enkele maanden geleden vroeg de VVD ook al om een verhoging van de maximumsnelheid op de A73 en de A67. Hiermee zou de regio Venlo beter bereikbaar moeten worden.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom laten kleurenKrijg ik iets meer uitdrukking in m'n gezicht denk ik. Ik ben net een albino.
ik heb wel een auto waar je hem in mag rijdenquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog lang niet![]()
Tenzij ik heb totall rij.
Is toch mooi, man!quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:59 schreef Kreator het volgende:
Vrouwen zonder wenkbrauwen (of dunne lijntjes).. Staat wel in mijn afknapper-top3.
Probleem is dat ik er dan in moet zitten en je tegenwoordig nog best hard moet gaan om hem echt los te krijgen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb wel een auto waar je hem in mag rijden
quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg ik iets meer uitdrukking in m'n gezicht denk ik.
Wij zijn dan ook lief kleine schattige boerse kast homo van me!quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
Jullie falen in hatelijk doen bij de weg.
ik denk dat ik dat wel durf met een gangetje van 80quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Probleem is dat ik er dan in moet zitten en je tegenwoordig nog best hard moet gaan om hem echt los te krijgen.
Zoals jij in het leven?quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik faal net zo hard hoor. Ik klim niet eens op de kast door je opmerkingquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook lief kleine schattige boerse kast homo van me!
Mooiste vind ik vaak nog op FOK! als je iets tikt, zegt, commentaar hebt op.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik faal net zo hard hoor. Ik klim niet eens op de kast door je opmerking
Denk aan je bloeddrukquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mooiste vind ik vaak nog op FOK! als je iets tikt, zegt, commentaar hebt op.
Dat mensen komen met de opmerking: Waar maak je je druk om? Ik zou me er ook niet druk om maken.
Die mensen maken zich juist druk dat een ander iets zegt over iets (goh wat gek op een discussie forum).
En sinds wanneer maak je je druk als je gewoon iets zegt![]()
Zoals bij jouw laatst dat ik je sexuele levensstijl niet snap. Wat geen aanval is en niet iets waar ik me druk om maak want je mag doen en laten wat je wilt van mijn.
Maar dan maak ik me druk volgens andere![]()
En nu zal ik me wel weer druk maken om mensen die denken dat ik me druk maak
Ik heb toch echt Maanvis dood gewenst.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
Je denkt te veel! Maak je niet zo drukquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat mensen komen met de opmerking: Waar maak je je druk om? Ik zou me er ook niet druk om maken.
Die mensen maken zich juist druk dat een ander iets zegt over iets (goh wat gek op een discussie forum).
Zoals bij jouw laatst dat ik je sexuele levensstijl niet snap. Wat geen aanval is en niet iets waar ik me druk om maak want je mag doen en laten wat je wilt van mijn.
Dat is niet hatelijk, dat is gewenst gedrag.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb toch echt Maanvis dood gewenst.
het zit diep hequote:Op dinsdag 27 september 2011 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dear...quote:
strike 3. you're out!quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hart klopt, zuurstof in hersenen. Hoeze faal ik in het leven?
Ik ben laatst gewisseldquote:
Dat heb ik ook eens gedaan.. kreeg gelijk spijtquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:14 schreef Godtje het volgende:
Ik ben laatst gewisseld![]()
Geluk bij een ongeluk. Mijn eigen kapster was op vakantie en ik wilde echt. Normaal wacht ik tot ze terug is.
tsja, maar dat is buiten het topic.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb toch echt Maanvis dood gewenst.
Ik niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gedaan.. kreeg gelijk spijt
Die vervuilde klantenbinding ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:19 schreef Godtje het volgende:
Ik niet.![]()
Wat betreft kap kwaliteiten zijn beide goed deze is alleen nog wat gezelliger.
Alleen lullig dat ik volgende keer dan weer bij een andere kapster zit als mijn oude er ook is.Toch een beetje verraad.
ik moet er ook gewoon een die dr bek dichthoudt, ik haat dat slappe gelul. het boeit je toch niet wat ik doe etc, vraag het dan ook gewoon nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:18 schreef Ripley het volgende:
Mijn nieuwe kapper is een sjacherijnige turk, maar ze knipt goed en houdt haar bek. Works for me.
lucky you!quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die tweede (jouw) telde niet mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |