Dat is al een aantal keer gebeurd toen TS nog een kleine maanvis was, hij is er niet beter op geworden helaas.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:37 schreef internal het volgende:
Of misschien kan je iemand een paar keer hard op je hoofd laten stampen.
Het kan misschien corrigerend werken, je weet maar nooit. En je moet vooral de optie open laten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is al een aantal keer gebeurd toen TS nog een kleine maanvis was, hij is er niet beter op geworden helaas.
Voeg mij dan ook maar toe op de cc lijst.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:40 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik denk dat allesonthullende fotos in TS's pm box en in mijn pm box dit probleem oplost.
Lieve myr zorg jij hier even voor?
Kusjekroelditdat
Neequote:Op dinsdag 27 september 2011 10:40 schreef internal het volgende:
[..]
Voeg mij dan ook maar toe op de cc lijst.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
NeeJij moet niet genezen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou... vooruitquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
Utopie, was het aan het aanpassen, wil je je quote even aanpassen?
Dat houdt ons allemaal bezig vriendquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:46 schreef Id_do_her het volgende:
Heeft ze die nu wel of niet? Even zonder grappen?
Ja hallo, zo zetten jullie onschuldige users als ik wel op het verkeerde been.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:47 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dat houdt ons allemaal bezig vriendDe onwetendheid.
![]()
Verlos ons Myr, pics paints filmpjes
Ditdatalles
In de OP staat:quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja hallo, zo zetten jullie onschuldige users als ik wel op het verkeerde been.
Wakker het vuurtje voor de obsessie nog ff aanquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat klopt. De rest is jouw probleem.
Walgelijke reactie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Gooi jezelf voor een trein en doe niet alleen jezelf maar ook de rest van Fok een plezier.
I can die happy now!quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat klopt. De rest is jouw probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |