Precies, Hart of Dixie ga ik ook de volgende aflevering van kijken.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:09 schreef Tegan het volgende:
De nieuwe Awkward. was weer tof. Ik vroeg echt me af of ze gingen terugvallen op cliche's. Maar gelukkig niet.
Het was om te huilenquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:35 schreef fwokker het volgende:
Lol Terra Nova wordt de grootste flop van het decenniumSlecht geacteerd, slecht geschreven (de personages
(vooral die zoon
![]()
)) en zelfs de cgi is niet heel geweldig, vooral met zo'n idoot budget.
Pilot zat gewoon een hele hoop in om het verhaal duidelijk te maken. Daarna gaat het een stuk langzamerquote:Op woensdag 28 september 2011 19:20 schreef lelouch het volgende:
Vanochtend de pilot van Ringer gekeken.
Dat heeft wel potentie volgens mij![]()
Al gooiden ze al snel veel geheimen er in, zoals dat ze vreemd ging en zwanger was. Wat kunnen ze in toekomstige afleveringen nou nog brengen?
Maar wel op een goede manier geintroduceerd. Hij doet ook heel voorzichtig op de achtergrond in het begin mee, dus daarvoor props. Verder vond ik het erg tegenvallen. Volgende week laatste kans.quote:Op donderdag 29 september 2011 01:25 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan niet wennen aan de "nieuwe" neger bij New Girl
Vond het wel leukquote:Op woensdag 28 september 2011 23:36 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik kom er net achter dat dit de Awkward. seizoensfinale was. Seizoen twee begint 'early 2012'.
dat heb ik nou ook, the secret circle is me te kinderachtig, haven is leukerquote:Op donderdag 29 september 2011 02:10 schreef WammesWaggel het volgende:
The Secret Circle is wel aardig maar daar ben ik net wat te oud voor, dan kijk ik liever Haven.
quote:Op donderdag 29 september 2011 01:25 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan niet wennen aan de "nieuwe" neger bij New Girl
New Girl is picked up voor een full season. Elf extra scripts, maakt een seizoen van 24 afleveringenquote:Op donderdag 29 september 2011 01:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar wel op een goede manier geintroduceerd. Hij doet ook heel voorzichtig op de achtergrond in het begin mee, dus daarvoor props. Verder vond ik het erg tegenvallen. Volgende week laatste kans.
Ratings zijn net binnen en zal wel snel worden afgevoerd. Een 1.0 met bijna 4 miljoen kijkers op prime-time.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:28 schreef PiRANiA het volgende:
Free Agents wordt irritant (ep03). Uitgezet en nooit meer kijken.
Is er al een nieuwe dan?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Revenge (![]()
) blijft tof! Echt mijn favoriete nieuwe serie. Die Emily is zo verdraaid slim ^^
Is Suits ook nieuw?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:06 schreef planethugo het volgende:
eerste 2 afleveringen van Suits gezien en een erg lekkere serie. Lekker tempo, prima cast, hippe locaties, mooie vrouwen en prima verhaal
Suits is leukquote:Op donderdag 29 september 2011 18:06 schreef planethugo het volgende:
eerste 2 afleveringen van Suits gezien en een erg lekkere serie. Lekker tempo, prima cast, hippe locaties, mooie vrouwen en prima verhaal
Vrouwenserie?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:35 schreef johnnylove het volgende:
Net Suburgatory gekeken en vind het leuk.
In juni begonnenquote:Op donderdag 29 september 2011 18:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Is Suits ook nieuw?.
Ik dacht dat het een serie was die al lang bestond.
Nou als ik die eerste 5 minuten zie kan ik weinig anders concluderenquote:Op donderdag 29 september 2011 18:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, sorry, er speelt een vrouw in! Oh noes!
De CGI van de dino's is echt niet slecht, zeker niet slechter dan Primeval (als je dat beweert, ga dan nog maar eens terugkijken...). M.i. zijn ze zelfs stukken beter, ze komen misschien alleen iets kinderachtiger over omdat er veel kleur gebruikt wordt (vooral bij die langnekken), waardoor het misschien een beetje een cartooneske uitstraling heeft.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:42 schreef Tegan het volgende:
Ik kijk Terra Nova, en ik moet zeggen dat ik me eerder stoor aan de verhaallijn dan aan de CGI.
Ik vond hem op zich wel ok, ok genoeg om verder te kijken in elk geval. Echter zitten er van die vervelende soap staar & praat momenten in wat de serieusheid/.sfeer teniet kan doen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:56 schreef JDx het volgende:
Playboy Club was ook al een stuk minder.
Dat is het ook wel een beetje. Whitney Cummings, de stand-up comedian, speelt zichzelf. Net als Louie (ookal heb ik dat nog nooit gezien).quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:43 schreef JDx het volgende:
Whitney is wel lache, ik mag die gast wel en ik zie het meer als een soort van cabaret show dan als serie aangezien die gast gewoon moet lachen als het publiek ook gaat lachen
Ik vond het wel meevallen. Niet briljant ofzo maar ook niet slecht.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:06 schreef feeling_sinister het volgende:
How to be a Gentleman gekeken. Dat was niet zo best.
Bron: http://www.tvline.com/201(...)moted-csi-ny-weston/quote:Comedy Central Roast regular Lisa Lampanelli will appear on an upcoming episode of NBC’s Whitney, Vulture reports. She’ll play the manager of a dog pound who decides if the titular leading lady and her boyfriend Chris (Chris D’Elia) are suitable pet parents.
Minder series volgen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:40 schreef Houniet het volgende:
Kerk, ik loop echt TE achter met al mijn series. Gewoon tijd te kort.
Ik vind het een zesje waard voorlopig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:42 schreef One_conundrum het volgende:
Person of Interest al topic-waardig? Zo de tweede maar even kijken...
Ja het is net een superheld dus is er niet veel spanning omdat je toch wel weet dat ie iedereen gaat pwnen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:12 schreef One_conundrum het volgende:
Het gaat allemaal net wat te makkelijk. Al vind ik de acteurs wel goed.
Terwijl ik dit lees komt er ineens een Rode dumptruck door het beeld vliegenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:29 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ja het is net een superheld dus is er niet veel spanning omdat je toch wel weet dat ie iedereen gaat pwnen.
Vet inderdaadquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:12 schreef Wereldpijn het volgende:
Wel erg benieuwd naar Homeland. De pilot was veelbelovend imo.
Voor ons dus 10 oktober een nieuwe episode (als je de pilot al hebt gezien).quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:37 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Vet inderdaad
Wanneer is de volgende?
edit: ik check de wiki wel
Ik vond het ook een sterke Pilot. Zeer goeie castquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:59 schreef Jivis het volgende:
Homeland heeft een hoge Metacritic rating, zeg.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:37 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik vond het ook een sterke Pilot. Zeer goeie cast
Morgen kijken, ben zeer benieuwd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:37 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik vond het ook een sterke Pilot. Zeer goeie cast
Omdat het alleen series zijn van de vijf grote netwerkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:45 schreef zoefschildpad het volgende:
waarom staat homeland niet in de OP? toch maar ff downloaden
dat is ook lomp dan...quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omdat het alleen series zijn van de vijf grote netwerken.
Ik hoor het graag van jequote:Op zondag 2 oktober 2011 19:47 schreef zoefschildpad het volgende:
zijn er nog meer series van kleinere netwerken die de moeite waard zijn maar niet in dit topic staan?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:59 schreef Jivis het volgende:
Homeland heeft een hoge Metacritic rating, zeg.
Gecensureerd? Wat zou er gecensureerd moeten zijn dan? Ik wil niet spoilen, maar zo kuis was de versie die ik keek niet...quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:34 schreef fwokker het volgende:
Ik heb me de hele tijd al ingehouden om niet de gecensureerde online versie van Homeland te kijken en morgen wordt mijn wachten eindelijk beloond
Wat een schijtversies zijn dat altijd, echte liefhebbers wachten gewoon op de HD-versie. Die cheap-ass shit word je nooit blijer van.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:34 schreef fwokker het volgende:
Ik heb me de hele tijd al ingehouden om niet de gecensureerde online versie van Homeland te kijken en morgen wordt mijn wachten eindelijk beloond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |