Is Suits ook nieuw?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:06 schreef planethugo het volgende:
eerste 2 afleveringen van Suits gezien en een erg lekkere serie. Lekker tempo, prima cast, hippe locaties, mooie vrouwen en prima verhaal
Suits is leukquote:Op donderdag 29 september 2011 18:06 schreef planethugo het volgende:
eerste 2 afleveringen van Suits gezien en een erg lekkere serie. Lekker tempo, prima cast, hippe locaties, mooie vrouwen en prima verhaal
Vrouwenserie?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:35 schreef johnnylove het volgende:
Net Suburgatory gekeken en vind het leuk.
In juni begonnenquote:Op donderdag 29 september 2011 18:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Is Suits ook nieuw?.
Ik dacht dat het een serie was die al lang bestond.
Nou als ik die eerste 5 minuten zie kan ik weinig anders concluderenquote:Op donderdag 29 september 2011 18:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, sorry, er speelt een vrouw in! Oh noes!
De CGI van de dino's is echt niet slecht, zeker niet slechter dan Primeval (als je dat beweert, ga dan nog maar eens terugkijken...). M.i. zijn ze zelfs stukken beter, ze komen misschien alleen iets kinderachtiger over omdat er veel kleur gebruikt wordt (vooral bij die langnekken), waardoor het misschien een beetje een cartooneske uitstraling heeft.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:42 schreef Tegan het volgende:
Ik kijk Terra Nova, en ik moet zeggen dat ik me eerder stoor aan de verhaallijn dan aan de CGI.
Ik vond hem op zich wel ok, ok genoeg om verder te kijken in elk geval. Echter zitten er van die vervelende soap staar & praat momenten in wat de serieusheid/.sfeer teniet kan doen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:56 schreef JDx het volgende:
Playboy Club was ook al een stuk minder.
Dat is het ook wel een beetje. Whitney Cummings, de stand-up comedian, speelt zichzelf. Net als Louie (ookal heb ik dat nog nooit gezien).quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:43 schreef JDx het volgende:
Whitney is wel lache, ik mag die gast wel en ik zie het meer als een soort van cabaret show dan als serie aangezien die gast gewoon moet lachen als het publiek ook gaat lachen
Ik vond het wel meevallen. Niet briljant ofzo maar ook niet slecht.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:06 schreef feeling_sinister het volgende:
How to be a Gentleman gekeken. Dat was niet zo best.
Bron: http://www.tvline.com/201(...)moted-csi-ny-weston/quote:Comedy Central Roast regular Lisa Lampanelli will appear on an upcoming episode of NBC’s Whitney, Vulture reports. She’ll play the manager of a dog pound who decides if the titular leading lady and her boyfriend Chris (Chris D’Elia) are suitable pet parents.
Minder series volgen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:40 schreef Houniet het volgende:
Kerk, ik loop echt TE achter met al mijn series. Gewoon tijd te kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |