Zou dat dan ook moeten gelden voor cokehoeren?quote:Op maandag 26 september 2011 22:18 schreef golfer het volgende:
Rob Oudkerk
Arts houdt een pleidooi voor de verhoging van zorgpremie voor rokers.
Lees je in en vindt het zelf uit.quote:Op maandag 26 september 2011 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
en wie is dan de hoerenloper?
Klopt. Is een tijdje hun zaakwaarnemer geweest.quote:Op maandag 26 september 2011 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Johan Derksen heeft het altijd over die band
Inderdaad. Mooi zoals dat in Rusland gaat. Openbare vernedering + bedreiging in één.quote:Op maandag 26 september 2011 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
haha alsof die minister ter dood veroordeeld wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
Ik mis hem bij het Journaal.quote:
Nee, het Russische volkslied is niet de Internationale.quote:
Toch ruil ik hem met alle plezier in voor dit snoepje:quote:Op maandag 26 september 2011 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mis hem bij het Journaal.
Mooie verteller en heel veel kennis.
Je hebt gelijk, ik hoorde het verkeerd.quote:Op maandag 26 september 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het Russische volkslied is niet de Internationale.
http://en.wikipedia.org/w(...)B0%D1%86%D0%B8%D0%B8quote:
het lijkt me echt een verschrikkelijk naargeestig land. Die docureeks van Jelle Brand Corstius heb ik gestaakt na twee afleveringen omdat ik er bijna depressief van werdquote:Op maandag 26 september 2011 23:21 schreef Buitendam het volgende:
Wat een land, als je het zo hoort.
whut!quote:Op maandag 26 september 2011 23:26 schreef UncleDolan het volgende:
Vos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met haar zou ik wel een stukje willen fietsen
Als zij aan de beurt is ga ik even wat anders doen.quote:Op maandag 26 september 2011 23:25 schreef Louis22 het volgende:
Sowieso een toptafel, alleen jammer van die wielrendoos.
Ochtendgymnastiek heette dat programma.quote:
Heel deprimerend maar ook fascinerend. Het zijn wel mensen met verhalen en dat kan je van de gemiddelde Nederlander niet zeggen. Mag je blij om zijn, maar Nederland is een suf landje.quote:Op maandag 26 september 2011 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
het lijkt me echt een verschrikkelijk naargeestig land. Die docureeks van Jelle Brand Corstius heb ik gestaakt na twee afleveringen omdat ik er bijna depressief van werd
Wat een faler ben je dan dat je mavo deedquote:
Ik heb een prima baan en verdien meer dan genoeg. Moeilijke jeugd gehad, maar nu een fijn leven.quote:Op maandag 26 september 2011 23:30 schreef Baszh het volgende:
[..]
Wat een faler ben je dan dat je mavo deed
Beetje bewust oogkleppen opzetten iddquote:
Weet je wat, schaf ze gewoon alletwee af, scheelt dat ook weer.quote:Op maandag 26 september 2011 23:29 schreef Aikara het volgende:
Dikke vette min voor Rob Oudkerk:
Kickboksen ongezond... pfff.... schaf dat voetbal eerst maar eens af dan! Veel (met nadruk op VEEL) blessuregevoeligere sport dan kickboksen of andere vechtsporten.
Zeker, het loont echt de moeite om wat energie te steken in het voorkomen van obesitas, dat kost de maatschappij echt klauwen vol geld. Als ik al die dikke kinderen zie, huil ik van binnen een beetje, dat komt vaak niet meer goed...quote:Op maandag 26 september 2011 23:33 schreef Sloggi het volgende:
Het voorstel om meer te betalen als je rookt is natuurlijk onzinnig, maar de bredere discussie is natuurlijk wel interessant: hoe zorg je ervoor dat mensen zuiniger worden op hun lichaam?
De grap is dat er niets verhoogd hoeft te worden.quote:Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef henkde_j het volgende:
Waarom de premie verhogen, en niet de accijnzen?
Ik gok dat hij dat heel goed snapt. Volgens mij wil hij een maatschappelijke discussie aanzwengelen.quote:Op maandag 26 september 2011 23:34 schreef trololo het volgende:
Wat een mongool die Oudkerk. Dit kan toch nooit werken? Waarom ziet die gast dat niet in?
Wat mij betreft mag ongezond voedsel best duurder worden, en daarmee gezond voedsel goedkoper maken. Beetje het Scandinavisch model.quote:Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De grap is dat er niets verhoogd hoeft te worden.
Ik ben eerder voor het tegenovergestelde:quote:Op maandag 26 september 2011 23:33 schreef Fingon het volgende:
[..]
Weet je wat, schaf ze gewoon alletwee af, scheelt dat ook weer.
En als je dat niet aangeeft te doen hoe controleren ze dat dan?quote:Op maandag 26 september 2011 23:36 schreef ddx het volgende:
Bij een levensverzekering (voor een hypotheek) moet je al aangeven of je rookt of niet, zo ja dan betaal je hogere premie.
Dus het bestaat al.
En wat bewijst dat volgens jou?. Saai onderwerp dit overigens.quote:Op maandag 26 september 2011 23:37 schreef tong80 het volgende:
Oudkerk scoorde 140 bij de nationale IQ! test. Maar ging wel naar de heroine hoertjes op de Keilerweg.
Ik zie niet in waarom dat een tegenstelling is.quote:Op maandag 26 september 2011 23:37 schreef tong80 het volgende:
Oudkerk scoorde 140 bij de nationale IQ! test. Maar ging wel naar de heroine hoertjes op de Keilerweg.
Zo makkelijk is het blijkbaar niet om heroine hoertjes te vindenquote:Op maandag 26 september 2011 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat bewijst dat volgens jou?. Saai onderwerp dit overigens.
Keilerweg is Rotterdam. Oudkerk komt uit Amsterdam.quote:Op maandag 26 september 2011 23:37 schreef tong80 het volgende:
Geen idee, niet denk ik.quote:Op maandag 26 september 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
En als je dat niet aangeeft te doen hoe controleren ze dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |