Leeuwarden? Waar woon jij dan? (Drachten hierquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:29 schreef Rixtje het volgende:
Klopt ik kreeg die van de prenatal thuis gestuurd geen zin om naar Leeuwarden te gaan.
Er zijn kant en klare pakjes te koop van Nutrilon, ook in zakjes versie. Dat is het makkelijkst want die zijn lang houdbaar. Flesjes is lastig, Rienk weigerde alle flessen, dus ik had aan 10 nog niet genoegquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:37 schreef Susie het volgende:
Hoeveel flesjes heb je nodig? Ik wil borstvoeding geven, maar wanneer dat niet lukt, moet je toch wat in huis hebben toch? En wat voor voeding?
Ik had niks in huis, nooit gehad ook. Ik bedoel qua kunstvoedingquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:37 schreef Susie het volgende:
Hoeveel flesjes heb je nodig? Ik wil borstvoeding geven, maar wanneer dat niet lukt, moet je toch wat in huis hebben toch? En wat voor voeding?
Er is altijd wel een apotheek met nachtdienst in de buurt. Is verplicht enzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:51 schreef Susie het volgende:
Mja, heb in ieder geval 1 flesje (die in zo'n blije vrolijke doos zat), maar voeding? Ik woon in een dorp, dus winkels zijn hier niet 24/7 open....
ok! Dan bij deze maak ik mij er ook niet meer druk om.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:54 schreef Asyniur het volgende:
Ja precies wat lijnloos zegt. En het is niet dat je het NU onmiddellijk nodig hebt. ALs het niet loopt, dan zie je (of je vlos/kraam) dat wel aankomen.
Ik heb me er in elk geval nooit druk om gemaakt...
Welnee, dat is helemaal niet nodig. Je hebt hoogstens in geval van nood iets nodig voor bijvoeding, maar dat is dan altijd zo gehaald.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:37 schreef Susie het volgende:
Nope, ga ik nu dus even doen. Heb wel een boekje van de vk gehad, doorgelezen... maar weinig van onthouden! Oh, voel ik me slecht nuquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:57 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Welnee, dat is helemaal niet nodig. Je hebt hoogstens in geval van nood iets nodig voor bijvoeding, maar dat is dan altijd zo gehaald.
Niet druk over maken, de eerste dagen leeft je baby op zijn reserves en drinkt ze 'slokjes' bij jou, vanaf dag 3 of 4 heb je stuwing en voldoende voeding.
Heb je je ingelezen op http://www.borstvoeding.com/kindjeaandeborst/kraamtijd/
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:01 schreef Susie het volgende:
[..]
Nope, ga ik nu dus even doen. Heb wel een boekje van de vk gehad, doorgelezen... maar weinig van onthouden! Oh, voel ik me slecht nu
Ik was al aan googlen voor die gebruiksaanwijzing!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:04 schreef Vlindur het volgende:
Niet slecht over voelen joh. Nergens voor nodig. Het is gewoon allemaal nieuw en het is nou ook weer niet zo dat je kind met gebruiksaanwijzing wordt geleverd. Dus lang leve het internet met leuke forums![]()
![]()
Gewoon even de vliezen en placenta goed na laten kijken voor de gebruiksaanwijzingquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:06 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik was al aan googlen voor die gebruiksaanwijzing!
Ik zal mijn lief even instrueren goed op te letten straks!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Gewoon even de vliezen en placenta goed na laten kijken voor de gebruiksaanwijzing
Nou, je hebt meer ervaring dan mij en de anderen die voor de eerste keer mams worden, dus je mag hier best posten natuurlijk! Heerlijk die gedeelde ervaring!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:08 schreef Juud79 het volgende:
En nu ben ik weer weg. Ik heb een mupke van 15 weken en voorlopig nog geen tweede, dus ik hoor hier niet.
Ik PM je ffquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:14 schreef Rixtje het volgende:
Hier ook Drachten! Welke wijk woon je?
Ah gatver TJ! Wat een eikels.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:38 schreef TimeJumper het volgende:
Nou het gaat lekker hier, kom ik bij de tandarts, zeggen ze nee die afspraak staat om half 4![]()
Ik zeg echt niet want op het kaartje wat ik mee kreeg staat toch echt half 2![]()
Wat een sukkels daar zeg, kan ik straks nog eens terug.![]()
Hij kan deze behandeling doen en daarna zoek ik een andere tandarts![]()
![]()
Niet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:04 schreef Vlindur het volgende:
Het is gewoon allemaal nieuw en het is nou ook weer niet zo dat je kind met gebruiksaanwijzing wordt geleverd.
Toch niet deze?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:37 schreef bitterend het volgende:
Kyara!!
wat een toestanden![]()
Das een goede tip van de Lodger!! heb al mama op pas gestuurd voor de cocoon/bunting bag van DPAM! 29 euro's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want die heb ik net bestelden aangezien jij en ik nogal op 1 lijn zitten
![]()
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
Bitterend, Let je op dat het geen vruchtwater is? Gewoon voor de zekerheid....quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:16 schreef bitterend het volgende:
TJ wat klote zeg! idioten!!
NTS wat fijn dat de pijn weg is!
klavertje![]()
Kuukske je beeb doet het! geweldig![]()
![]()
Ik verlies druppels urine...denk door de bekken
Ja! dank je!! het rook niet zoetig zoals ik werd verteld bij de vk...quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:17 schreef Jipster het volgende:
[..]
Bitterend, Let je op dat het geen vruchtwater is? Gewoon voor de zekerheid....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |