Ik PM je ffquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:14 schreef Rixtje het volgende:
Hier ook Drachten! Welke wijk woon je?
Ah gatver TJ! Wat een eikels.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:38 schreef TimeJumper het volgende:
Nou het gaat lekker hier, kom ik bij de tandarts, zeggen ze nee die afspraak staat om half 4![]()
Ik zeg echt niet want op het kaartje wat ik mee kreeg staat toch echt half 2![]()
Wat een sukkels daar zeg, kan ik straks nog eens terug.![]()
Hij kan deze behandeling doen en daarna zoek ik een andere tandarts![]()
![]()
Niet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:04 schreef Vlindur het volgende:
Het is gewoon allemaal nieuw en het is nou ook weer niet zo dat je kind met gebruiksaanwijzing wordt geleverd.
Toch niet deze?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:37 schreef bitterend het volgende:
Kyara!!
wat een toestanden![]()
Das een goede tip van de Lodger!! heb al mama op pas gestuurd voor de cocoon/bunting bag van DPAM! 29 euro's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want die heb ik net bestelden aangezien jij en ik nogal op 1 lijn zitten
![]()
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
Bitterend, Let je op dat het geen vruchtwater is? Gewoon voor de zekerheid....quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:16 schreef bitterend het volgende:
TJ wat klote zeg! idioten!!
NTS wat fijn dat de pijn weg is!
klavertje![]()
Kuukske je beeb doet het! geweldig![]()
![]()
Ik verlies druppels urine...denk door de bekken
Ja! dank je!! het rook niet zoetig zoals ik werd verteld bij de vk...quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:17 schreef Jipster het volgende:
[..]
Bitterend, Let je op dat het geen vruchtwater is? Gewoon voor de zekerheid....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |