abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102440068
sowieso nog meer baby dingetjes tijdens de DDD. Ik vind het zelf niet echt de moeite waard maar ik heb het sowieso niet op dure merkkleding voor babies. Dan maar even naar de mama mazzel weken bij prenatal.

Die kruitvat doos was ook een goeie trouwens. Die ga ik ook aanvragen. Nog meer dozen die je aan kan vragen? Alles wat gratis is, vind ik leuk en voor alle folders hebben we toch 1 x per maand een grote ooto die alles komt ophalen.
pi_102440333
Kyara _O-

voor de rest wel in gedeeltes bijgelezen net, maar ben alweer vergeten wat er allemaal stond :') Jullie hebben ook al zoveel gebabbeld vandaag ;)

Hier is mijn moeder het huis aan het poetsen ^O^ ramen gewassen binnen en buiten, keuken uitgebreid gepoetst en nu is de woonkamer aan de beurt, net zo uitgebreid :)
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:57:59 #128
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_102440669
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:37 schreef bitterend het volgende:
_O- Kyara!!

wat een toestanden :D

Das een goede tip van de Lodger!! heb al mama op pas gestuurd voor de cocoon/bunting bag van DPAM! 29 euro's *O*
Toch niet deze?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want die heb ik net besteld :+ en aangezien jij en ik nogal op 1 lijn zitten O+ ;)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_102441027
:D :D :D
Ik heb tegen mama gezegd dat ze me mag verrassen maar heb haar idd de link gestuurd met precies deze erin _O-
O+

Oh Nirak zo lief!! O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102441443
pff toch beetje vermoeiend fietsen met kind achterop en in fietskar met dit weer. Voor de rest genieten we van het zonnetje.

Oh nirak wat lief. Soms verlang ik ook naar wat hulp.

Kd zo stil al terug in ziekenhuis.

Sandous, bassmis nog geen beebje op komst.

Nog 3 dagen en september is voorbij :( dan mogen de oktober meiden gaan
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_102441572
is er al KD-nieuws?? ben zo benieuwd!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102441608
Ja, zit ook een beetje op KD te wachten. Ben ook benieuwd wat ze gaan doen.

Lujaxa :*
pi_102441694
en Isis die bunting bag is ergggg fijn! ik gebruik hem vooral in de kinderwagen.. O+ O+ O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 27 september 2011 @ 16:43:53 #134
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_102442465
Ja, het lijkt me echt een heerlijk ding!
Heb ook nog zo'n schattig jurkje, jasje en maillotje besteld :@

@Bitterend, ben benieuwd of je moeder ook met mij op 1 lijn zit :+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_102444532
Ik ga nogmaals de boekjes ddd kijken, kijk nooit naar beebspullen alleen voor mezelf :D

Ik loop nog rond, zelfs een uur kinderboerderij... Ik hoop wel op september, vindt het een mooie maand.

Luxaja, jij ook hier. Sterkte !
pi_102446041
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:16 schreef bitterend het volgende:
TJ wat klote zeg! idioten!!

NTS wat fijn dat de pijn weg is!

klavertje *O*

Kuukske je beeb doet het! geweldig *O* *O*

Ik verlies druppels urine...denk door de bekken :N
Bitterend, Let je op dat het geen vruchtwater is? Gewoon voor de zekerheid....

[ Bericht 1% gewijzigd door Jipster op 27-09-2011 18:50:33 ]
  dinsdag 27 september 2011 @ 18:41:14 #137
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102446828
Hier is het tandartsbezoek achter de rug :{ wat een ellende zeg.
Ik hoop de komende 8 weken dat de rest van mijn gebit geen ellende meer veroorzaakt.
Zo nu maar snel vergeten :9

NTS gelukkig dat de pijn nu weg is en kom maar lekker bij :*
Rayen 2½ jaar!
pi_102446942
wat balen dat het zo'n pijn deed TJ, gelukkig heb je het nu achter de rug :*
  dinsdag 27 september 2011 @ 18:57:26 #139
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102447522
TJ, je hebt het overleefd *O* ! Wortelkanaalbehandelingen zijn zooooooooooo vreselijk! Ik heb tegen mijn tandarts gezegd dat ze dat nooit meer mogen doen. Dan de tand er maar uit, maar nooit meer dat gewroet in die tandwortel met dat ijzerdraad :X !

Ik heb even lekker getukt vanmiddag! Heb nog niet eens gehoord dat manlief thuis kwam en eten had gemaakt (achja wat is moeilijker dan lasagne in de oven schuiven hè?).
Zometeen gaan we eens voor het eerst (zoals Asy zegt) WALVISSEN! Aan de ene kant heb ik er kei veel zin in, aan de andere kant ben ik nog te moe om de ene poot voor de andere te zetten, dus ik hoop dat ze het voor de eerste les nog rustig houden.

Nirak, kan je moeder niet even een dorpje verder doorrijden? Heb ook nog wel wat poetswerk :+ ...

Kyara, thanx voor de tip van de Lodger bij de DDD. Eigenlijk wel jammer dat ze alleen die ronde hebben, die hebben niet echt een neutrale kleur.
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:49:32 #140
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102450153
Hopen dat het nu wegblijft TJ!

NTS gelukkig wat bijgekomen en ben benieuwd hoe het walvissen is geweest? Was dat nou gym of yoga??
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:52:29 #141
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102450328
Oh en euh... ik verwacht morgen in ieder geval een verse beeb hoor! Dus Lujaxa, Sandous of Bass-Miss aan de slag! :% :*
En waar is KD? Is die aan het voorkruipen op de september dames? Volgens mij heeft ze wel eens zoiets geroepen... dat september een mooie maand is?? Doe je eens melden KD :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_102450349
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:17 schreef Jipster het volgende:

[..]

Bitterend, Let je op dat het geen vruchtwater is? Gewoon voor de zekerheid....

Ja! dank je!! het rook niet zoetig zoals ik werd verteld bij de vk...
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:57:40 #143
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102450631
TJ, fijn dat je nu in elk geval geen pijn meer hebt...

NTS, fijn dat jij je wat beter voelt. Hoe ging het walvissen? Je doet gewoon wat je kan/wil. Het is vrijwillig dus je hoeft je niet af te matten :D
Wij hebben er meestal gewoon gekletst, hè Elmo?

KD, kom je eens melden?
pi_102451207

Jullie hebben me lekker gemaakt met de bunting bags van DPAM.. O+ O+
pi_102451252
Inderdaad ben benieuwd naar KD..
NTS gelukkig lijkt het over, was wel spannend!
Tj, wat een tandarts, gelukkig nu geholpen!
pi_102451328
We hebben net een mooie echo gehad! en uk lag met hoofd keurig naar beneden wat verklaard het geweld die ik voelde 2 nachten geleden! mijn god wat deed het pijn! (ze draaide zich dus!)
Nu maar hopen dat ze keurig blijft liggen! onze mooie meisje O+

Jipster jaaa jiij ook aan de DPAM bunting bag O+ O+
pi_102451545
Fijn een goede echo weer Bitterend, leuk weer ff spieken! O+
Twee collega's zeiden vandaag tegen mij dat mijn buik gezakt is, en dat terwijl ie al met koppie naar beneden lag, dus ben benieuwd, heb over een week weer echo + controle.

Jaaaa die bunting bag, zo leuk! Zouden er ook gaten in zitten voor maxi cosi of is het voornamelijk in kinderwagen handig? Of wat is een bunting bag eigenlijk? :')
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:14:10 #148
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102451560
Thanks meiden.

Goh ik zit steeds maar te wachten totdat er nu iemand gaat bevallen :W

En nu we het er toch over hebben. Wat heb je eigenlijk aan tijdens een bevalling? Ik moet in het ziekenhuis bevallen.
Krijg je daar iets of doe je gewoon een t-shirt aan?
Want ik zie altijd tegen het eind van een bevalling dat de moeders de baby op de borst krijgen.
Maar het lijkt me helemaal niks om daar helemaal naakt te liggen :+ zeg ik nogal preuts :+

En is het een aanrader om kleding speciaal voor borstvoeding te kopen of kunnen t-shirt die je makkelijk naar beneden trekt of omhoog ook wel?

Wat een lekenvragen :@ :9
Rayen 2½ jaar!
pi_102451795
Ik heb expres van die lodderige bigshirts gekocht. Die konden dan met de bloedvlekken enzo de prullenbak in. Dat shirt hebben ze gewoon omhoog gehesen en Eva op mijn blote borst neergelegd.
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:21:43 #150
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102451963
Zo'n bunting bag ziet er wel leuk uit :Y maar als je je kindje goed aankleed, er zit ook zo'n soort zak bij de maxi-cosi al lijkt die niet zo heel dik, maar dat is toch ook wel warm genoeg?

En nog eens een vraag, wij hebben een tweedehands Quinny wandelwagen gekocht, maar ik vind het schuimrubberen ding wat erin ligt (van een matrasje kun je haast niet spreken) toch wel erg dun.
Of is dat normaal?
Rayen 2½ jaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')