quote:Op maandag 26 september 2011 21:19 schreef wickie het volgende:
Nirak, zo hoog zit ik gelukkig niet. Maar jij hebt ook een longembolie gehad, dat is nog veel heftiger. Ik zit nu op 5700 eenheden 1x daags prikken zoiezo een half jaar lang.
Daarnaast draag ik dus de steunkous weer, dat moet dus 2 jaar. Vorige keer heb ik het 1,5 jaar volgehouden, maar ik was toen echt compleet klachten vrij.
Ook gaan ze onderzoek doen of ik een stollingsafwijking heb. Binnenkort moet ik daarvoor naar de hematoloog. Voor de rest valt er niks aan te doen. Het enigste wat ik kan doen is hopen dat het lichaam het propje snel gaat opruimen en dat de pijn dan dus minder gaat worden.
De vorige keer had ik het ook 2 weken na de bevalling. Alleen nu voelde ik het aankomen. We waren vorige week ook al in het ziekenhuis geweest, maar toen was er nog niks te zien.
Dus nogmaals waarschuwing voor iedereen, krijg je in je kraambed pijn aan je been (soort stijfheid, krampachtige pijn, vooral in de kuit maar ook in bovenbeen mogelijk) die aanhoudt en erger wordt zodra je opstaat en beweegt. Als je been gezwollen is of rood of paars is (er hoeven geen uiterlijke kenmerken te zijn, bij mij was beide keren niks te zien). Neem dan contact op met je vk of de huisarts. Een trombosebeen bij zwangerschap betreft in 99% van de gevallen het linkerbeen).
Het komt niet vaak voor hoor 1 op de 1000 volgens mij. Maar veel kraamvrouwen kennen het niet en herkennen het gevaar dus ook niet. Je denkt al snel dat het een spierprobleem is, maar het kan potentieel levensbedreigend zijn en een longembolie verookzaken.
Susie, nog eventjes!![]()
ja maar, ja maar.... Dan staan Nirak en ik 3de! Oh, wat gaat dat hard dan!quote:Op maandag 26 september 2011 22:21 schreef Sandous het volgende:
KD
Dit wordt mijn beebtopic en die van Luxaja! Dat voel ik gewoon.
Dan ben je weer 2e
(kijken hoe stoer deze 3e reactie is over 2 dagen)
Eensch. Inactievelingen worden er toch regelmatig uit gegooid?quote:Op maandag 26 september 2011 22:36 schreef Kleurdoos het volgende:
t gaat me meer om t feit dat je een paar lui hebt die zich in de lijst wurmen, vervolgens niets meer van zich laten horen en wij maar moeten raden of ze eruit mogen of niet.
Ik dacht hetzelfde!quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:29 schreef Asyniur het volgende:
Ik ga niks zeggen over de nacht ivm fokwet![]()
+1.quote:
Indeed.quote:
Hoe laat mag je?quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Indeed.. Tot die tijd nog even proberen te focussen op het werk
.
Schoonondergoed voor jezelf en tandenborstel, deo etcquote:Op dinsdag 27 september 2011 08:37 schreef NotTheSame het volgende:
Ik ben er nog (of weer, tis maar hoe je het bekijkt).
Vk gebeld, adviseerde een lekker warm bad, dus dat hebben we maar gedaan. Pijn is nu gezakt naar een acceptabel niveau, maar blijft wel aanwezig. Maar die verlichting kan ook door de paracetamol komen natuurlijk. Wel is Draak behoorlijk actief in m'n buik, iets wat ik op dit tijdstip niet gewend ben. Ook moest ik even gaan timen, maar er lijkt nu steeds langer tussen de golven te zitten, dus ik denk dat het een gevalletje 'loos alarm' is. Heb met vk afgesproken dat, mochten er veranderingen zijn (kortere tussenpozen, meer pijn of andere tekenen van een nadere bevalling) dat ik haar meteen bel.
Ik heb mezelf een Google-verbod gegeven omdat ik me dan alleen misschien alleen maar meer zorgen ga maken.
Zometeen toch maar eens de vluchttas in gaan pakken voor het geval dat. Ik heb overigens geen flauw idee wat ik allemaal erin mot pleuren.
Kuukske, veel succes straks!
10 uurquote:
Ik zit me net te bedenken dat mijn oma me een paar maandjes terug een pakje van Feetje cadeau had gedaan in maatje 44. Ik heb haar nog met een lachend gezicht verteld dat dat misschien toch ietsje te klein isquote:Op dinsdag 27 september 2011 08:39 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Schoonondergoed voor jezelf en tandenborstel, deo etc
pyjama/badjas/slippers/pantoffels
boek/foon/fototoestel
Evt kleertjes voor je mini die heb je nog niet nodig als de baby op korte termijn komt
ik denk dat je dan het meeste wel al hebt
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:06 schreef covie het volgende:
Ik krijg vanavond bezoek van moeders voor moeders.
hihi nu begint het ineens wel heul echt te worden.
Ze zal toch niet komen in een auto met een moeders voor moeders sticker erop ofzo.
En ik hoop ook dat er niemand komt koffiedrinken om 18.30. (wat nogal eens gebeurd)
Mocht je ook kiezen tussen de armband of de ketting?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jawel en ze roept het ook om met zo'n installatie op de auto
Nee, ze komt gewoon in een gewone auto. Zijn gewoon heel leuke mensen.
Je krijgt alleen tegenwoordig een vreselijk kadootje vind ik
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:12 schreef Kleurdoos het volgende:
haha ja en ze heeft een jumpsuit aan met afbeeldingen van zwangerschapstesten.
en rent eerst 5 rondjes om je huis, gillend 'ZWANGERE ZWANGEREEEEEEEEEEE' en plast dan tegen je voordeur enzo
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:12 schreef Kleurdoos het volgende:
haha ja en ze heeft een jumpsuit aan met afbeeldingen van zwangerschapstesten.
en rent eerst 5 rondjes om je huis, gillend 'ZWANGERE ZWANGEREEEEEEEEEEE' en plast dan tegen je voordeur enzo
Leuk Kuukske, je zal zien dat word een goed berichtquote:
Ja en ik ben er nu al zenuwachtig voor, eigenlijk voornamelijk omdat bij de vorige tandartsbehandeling een paar weken geleden, de baby daarna heelllllll erg beweegelijk was tot 's nachts aan toe.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoop het TJ.
Jij heel veel sterkte in de stoel van de tandarts. Je had iets met een zenuwbehandeling toch?
Uhm, ik heb dat wel ergens gezien. Wacht!quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:20 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb de blije doos nog niet ontvangen en nu wil ik daar even achteraan bellen, maar heeft iemand enig idee naar welk nummer dat moet?
quote:In de 7e maand van je zwangerschap ontvang je de uitnodiging voor het ophalen van de blije doos.
De uitnodiging van de baby doos ontvang je als je kindje ongeveer 3 maanden is. Je moet dan wel de geboortedatum en de roepnaam van je baby doorgeven aan Wij Jonge Ouders.
Voordat je de doos gaat ophalen kun je beter even het filiaal bellen om te kijken of ze op voorraad zijn.
Bij verdere vragen over de dozen kun je op werkdagen van 09.00-12.00 uur contact opnemen via 0900-2023222.
Oh tof!quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uhm, ik heb dat wel ergens gezien. Wacht!
Ik heb trouwens hetzelfde met de blije doos van Etos. De zwangerbox ofzo is dat toch?
Kijk, ook een nummer voor jouquote:Helaas deze link werkt niet.
Heb je de mail vandaag of gisteren ontvangen? Er kan een technisch probleem zijn ontstaan. Probeer het morgen nog eens.
Heb je de mail 2 weken of langer geleden ontvangen? In dit geval krijg je automatisch een print ophaalkaart thuis gestuurd.
Indien je de link al vaker hebt geprobeerd te openen en de link werkt niet, dan kun je contact opnemen met de Felicitas Klantenservice. Het telefoonnummer is 088 – 5567104.
Mja, heb geen printer hier.... En heb al genoeg eigenlijk, tenzij er kleding in zit??quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:49 schreef Vlindur het volgende:
http://www.baby-dump.nl/ En dan aan de rechterkant staat een plaatje. Klikken en dan krijg je een uitprintformulier
Wel een bon voor kledingquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:53 schreef Susie het volgende:
[..]
Mja, heb geen printer hier.... En heb al genoeg eigenlijk, tenzij er kleding in zit??
quote:
haha, jullie hebben eigenlijk gewoon gelijk! Vanavond heb ik mezelf een mama-to-be beautybehandeling cadeau gedaan om deze Mijlpaal te vierenquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:37 schreef Kuukske het volgende:
Klaver, da's geen mijlpaaltje toch? Da's een flinke mijlpaal hoor.
Dat zeker!! En omdat je zoveel meuk krijgt, weet ik al helemaal niet meer wat wel en wat niet goed is!quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:58 schreef Asyniur het volgende:
klavertje-4, mooie mijlpaal hoor!
HIer ga ik geen dozen meer aanvragen. Al die reclamemeuk die je daarna nog weken krijgt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |