abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102409111
Innepin dank voor je uitleg. Heb net maar ff van alles doorgelezen, weet ik ook wat me wel of niet te wachten staat. We hebben nog 2 weken :D

Kyara en zoe thnx!

Nirak en kd, dat lijkt me lastig al die pijn. KD succes morgen!
  maandag 26 september 2011 @ 19:39:47 #277
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102409367
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:31 schreef bitterend het volgende:
Susie, bedoel je indalingsweeen? ik heb ergens gelezen dat het zou kunnen met 31 weken...geen idee eigenlijk :@
Ik zit ook te denken..ze schopt flink sinds gisteren...misschien ben ik daar wat gevoelig voor!
ik heb ook verder geen idee hoor! Maar aangezien je nog even moet, leek het mij wat aan de vroege kant. Misschien voor de zekerheid ook even aangeven bij je vk? Of toch even testen voor blaasontsteking? Kan bij ons altijd heel makkelijk.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_102409382
Scorpion; hoop dat je vrouw zich snel beter voelt, wat vervelend zeg!

Bitterend: leuk morgen echo O+!

Ik zit vanaf woensdag voor 25% in de ziektewet
ivm werkweken van 40-50u en daartussen 1 dag vrij zat ik even op mn max
heb ik vandaag aangegeven. Vanaf nov werk ik gelukkig 28u
en mn collega's zijn op de hoogte :s)
  maandag 26 september 2011 @ 19:41:09 #279
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102409444
sterkte voor je vrouw Scorpio! Wat vervelend! :*
pi_102409461
Susie ja denk dat ik dat ga doen idd! inlopen bij de HA en in een pot plassen :Y

Zoe wat fijn! hoe hebben ze gereageerd?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 26 september 2011 @ 19:43:22 #281
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102409556
En ook KD nog even een hart onder de riem! :*
pi_102410094
Even vlug bijgelezen...

Kd morgen terug in zkh... en wie weet deze week al polle in je armen..

Sandous hier bij eerste ingeleid met infuus... de andere wilde ze ook zo inleiden, maar eerst vliezen gebroken en dan zijn de weeën toch spontaan gaan doorzetten.. en waarschijnlijk zal het deze keer weer ook zo zijn...

Bitterend het kan indalingsweeën zijn, maar ook dat het wat verweking is zoals het gezegd wordt... maar als het te pijn doet zou ik het toch even melden...

Zoe fijn dat collega's het nu weten... en fijn dat je iets minder kunt werken...

Fijne avond nog en hopelijk morgen vers babynieuws.. wie weet wil babyboy dan ook komen piepen...
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_102410496
ze hebben goed gereageerd bitterend, viel me mee gelukkig :)

luxaja; *O* hoop dat je babyboy zich snel laat zien!
  maandag 26 september 2011 @ 20:01:03 #284
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102410545
luxaja, ga jij eens even je best doen om dat kind eruit te poepen!
Hop, aan de pannekoeken met ananashart en als toetje even prostaglandingesen! ~O>

Zoë, fijn dat je collega's op de hoogte zijn! Kunnen ze tenminste rekening houden met je. :Y

En de rest ben ik alweer kwijt...
pi_102410590
Voor alle LLMers een :*

Voor KDtje een speciale :*
Pfff zeg wat een gedoe allemaal zeg. Hopelijk kan Polle nog even lekker bij Jou aanvetten.

Hier toch weer trombose geconstateerd gisteren. Ondanks de bloedverdunners...
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_102410647
Lujaxa ik ga morgen vragen ja, dankje :* ik hoop dat je babyboy morgen komt! schijnt een mooie dag te zijn!

wickie wat rot zeg :( krijg je medicijnen?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102411030
De dosis bloedverdunners die ik al spoot is opgehoogd.
pi_102411377
He bah Wickie, wat balen!

Lujaxa, ik hoop het voor je! :*

Bitterend, veel plezier morgen! Wel foto showen! O+

Zoe, fijn. Goed dat je het gemeld hebt! :* Hoe werd er op gereageerd?

Kleurdoos: ik hoop toch dat Polle zelf kan bepalen wanneer hij komt maar als je nu al zo slap en moe bent..... denk ook aan jezelf he! :*

Scorpio, hopelijk knapt je vrouw snel op!
pi_102412813
Zoe fijn dat de reactie op je nieuws je meeviel.

KD jeetje zeg, je blijft bezig zo met ziekenhuis in ziekenhuis uit. Wat andere ook al zeggen denk ook aan jezelf he.
pi_102413090
Roosje heb je nog niet gefeliciteerd! bij deze dan! *O*

Kyara hoe is het met jou :*
pi_102413343
Zoe, fijn dat je collega's goed reageerden :) moet een opluchting zijn voor je?

En Wickie.. Dat is mooi kut :( En nu? Kunnen ze er wat aan doen behalve ophogen? Ik gebruik 2x daags 10.000 eenheden, dat is max geloof ik..
  maandag 26 september 2011 @ 20:53:34 #292
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102413495
Oh Wickie, das balen zeg! :*
  maandag 26 september 2011 @ 21:14:44 #293
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102414921
Ik heb nu al geen zin om te gaan slapen, gewoon omdat ik weet dat ik tig keer wakker ga worden met pijn :( Nu op de bank al niet weten hoe te zitten of liggen.... Heb een beetje hetzelfde als TJ: ik wil mijn lichaam weer terug en van mijn part met een hangbuik, als ik maar geen pijn meer heb in mijn heupen, bil en doos...

/einde klaag en ego post, sorry.
pi_102415071
Susie het is idd klote...gelukkig hoef je niet zo heel lang meer! je hebt grotendeels al gehad :*
Denk aan die kleine hummel die er straks uit komt O+ : :*
pi_102415195
Nirak, zo hoog zit ik gelukkig niet. Maar jij hebt ook een longembolie gehad, dat is nog veel heftiger. Ik zit nu op 5700 eenheden 1x daags prikken zoiezo een half jaar lang.
Daarnaast draag ik dus de steunkous weer, dat moet dus 2 jaar. Vorige keer heb ik het 1,5 jaar volgehouden, maar ik was toen echt compleet klachten vrij.

Ook gaan ze onderzoek doen of ik een stollingsafwijking heb. Binnenkort moet ik daarvoor naar de hematoloog. Voor de rest valt er niks aan te doen. Het enigste wat ik kan doen is hopen dat het lichaam het propje snel gaat opruimen en dat de pijn dan dus minder gaat worden.

De vorige keer had ik het ook 2 weken na de bevalling. Alleen nu voelde ik het aankomen. We waren vorige week ook al in het ziekenhuis geweest, maar toen was er nog niks te zien.

Dus nogmaals waarschuwing voor iedereen, krijg je in je kraambed pijn aan je been (soort stijfheid, krampachtige pijn, vooral in de kuit maar ook in bovenbeen mogelijk) die aanhoudt en erger wordt zodra je opstaat en beweegt. Als je been gezwollen is of rood of paars is (er hoeven geen uiterlijke kenmerken te zijn, bij mij was beide keren niks te zien). Neem dan contact op met je vk of de huisarts. Een trombosebeen bij zwangerschap betreft in 99% van de gevallen het linkerbeen).
Het komt niet vaak voor hoor 1 op de 1000 volgens mij. Maar veel kraamvrouwen kennen het niet en herkennen het gevaar dus ook niet. Je denkt al snel dat het een spierprobleem is, maar het kan potentieel levensbedreigend zijn en een longembolie verookzaken.

Susie, nog eventjes! :*
pi_102415791
wickie dank je voor de waarschuwing!! Ik hoop dat je er snel vanaf bent!! (kan je daar vanaf komen? of moet je levenslang medicijnen slikken?)
pi_102416107
Balen wickie.. Zo'n kous is niet fijn, en dat is denk ik een understatement ;)

Ik krijg na de bevalling een onderzoek naar evt stollingsafwijking.. Moet eerst nog 6 weken doorspuiten van de longarts.
  maandag 26 september 2011 @ 21:51:58 #298
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102417185
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef Susie het volgende:
Ik heb nu al geen zin om te gaan slapen, gewoon omdat ik weet dat ik tig keer wakker ga worden met pijn :( Nu op de bank al niet weten hoe te zitten of liggen.... Heb een beetje hetzelfde als TJ: ik wil mijn lichaam weer terug en van mijn part met een hangbuik, als ik maar geen pijn meer heb in mijn heupen, bil en doos...

/einde klaag en ego post, sorry.
Nou en het liefst nog zonder hangbuik :9
Maar inderdaad, ik ben er al zo klaar mee. Kom net terug van zwangerschapscursus waar je een uur moet zitten.
's Avonds kan ik dat met moeite volhouden, krijg gewoon geen lucht, dus als ik thuis ben loop ik regelmatig rondjes.

Maar als ik dan de, zoals ik ze noem, "echte klachten" zoals bv van Wickie of KD lees dan denk ik, ik zeg maar gauw niks meer :@ :+

Maar bedankt Wick voor de waarschuwing,
En morgen mag ik gelukkig eindelijk om half 2 naar de tandarts *O* Eindelijk van die pijn af en van de paracetamol slikken een hele dag door en dan nog regelmatig de pijn erdoorheen voelen :'(
Rayen 2½ jaar!
pi_102417544
TJ; pijn/klachten kun je ook niet vergelijken, het kan altijd erger (jammer genoeg :()
ieders klacht en pijn is belangrijk genoeg :*

En fijn dat je eindelijk naar de tandarts kunt! hoop dat je dan snel van die pijn af bent.

@wickie; klinkt heftig.. pff..
bedankt voor je tip!
pi_102417755
Tj schat iedereen heeft een andere pijn grens :* jij hebt tandenproblemen...daar kan ik juist niet tegen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')