antwoorden:quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:10 schreef Jipster het volgende:
Ik heb een eerste pakje in maat 56, verwacht denk ik geen kleintje zodat 50 nodig is, maar misschien koop ik 1 setje voor de zekerheid..
Zijn er hier ervaren moeders die tips kunnen geven wat betreft het wassen van hydrofiel luiers e.d.?
Ik hoor zoveel verschillende dingen, wel in de droger, niet in de droger, wel strijken, niet strijken.. een nacht in koud water..word gek!
quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:13 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Ik doe ze altijd in de droger en strijk ze als ik daar zin in heb. Maar bij het eerste wasje, heb ik wel alles gestrekenmet een stoomstrijkijzer (dat schijnt dan weer het beste te zijn om mogelijk aanwezige bacteriën te killen
)
quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:19 schreef Nirak het volgende:
En als je ze strijkt zeggen sommige dat zeniet goed afdrogen.. Mja, anders zienze eruit alsof een hond ze in de kont heeft gehad:')
en:quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:48 schreef Kaarr het volgende:
Geboren vanmiddag om 16.05: Linus![]()
Het ging eigenlijk heel voorspoedig, maar helaas in het vruchtwater gepoept em hij zat nog erg hoog. Dus met ambulance naar ziekenhuis. Maar is toen heel snel geboren.
Nu ligt ie lekker naast me te slapen in z'n wiegje
quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:13 schreef Scorpionsworld het volgende:
Dank voor de hart onder de riem dames
Uiteindelijk is het een keizersnede geworden en is om 22:12 onze zoon Destin Liam geboren. De kleine weegt ruim 3500 gram en doet het uitstekend.
Moeder is doodvermoeid maar maakt het naar omstandigheden goed.
Een foto van onze prachtige zoon volgt snel
Ohw ik ben jaloers, ik wil de mijne eigenlijk knuffelenquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:23 schreef tweeoogje het volgende:
Gefeliciteerd Scorpionsworld & vrouw met jullie jochie!!
Ik ga straks babietje van een halve dag oud knuffelen![]()
Nou zo'n bevalling wil ik ook wel "bestellen" danquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik had een geweldige zwangerschap en was binnen 4 uur van nergens last van tot bevallen. dus ik zou het zo nog een keer doen.. maar waarschijnlijk valt het dan extra tegen haha
Dit dusquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:41 schreef bitterend het volgende:
14 weken is meer ervaren dan al wij eerste keer zwangeren joh!![]()
Ik had geen kraam, want veel te vroeg bevallen... Maar uiteindelijk regelt de natuur het inderdaad. Want het allerbelangrijkste is dat je kindje liefde, aandacht, eten, slaap en een schone broek heeftquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:42 schreef Jipster het volgende:
[..]
Dit dussoms denk ik echt, ik weet nog zoooo weinig, hoe komt het goed?!
Die hoop heb ik ook!quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:43 schreef Kyara het volgende:
Hier idem dito hoor. Men zegt dat straks alles vanzelf gaat![]()
En verder heb ik mijn hoop op de kraam gevestigd voor de praktische tips.....
Ach vroeger hadden ze ook geen Neutral en toen ging het ook goed.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:47 schreef Susie het volgende:
[..]
Die hoop heb ik ook!
Die hydrofiele dingen heb ik ook gestreken hoor, zagen er niet uit toen ze de droger uitkwamen! En idd met Neutral gewassen....
lol net mijn moederquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ach vroeger hadden ze ook geen Neutral en toen ging het ook goed.
Ik was gewoon met wat ik in huis heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |