You too!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
Nee, ze doet het echt super! Heerlijk grietjequote:Op zaterdag 24 september 2011 14:44 schreef bitterend het volgende:
Oh duh ik kijk op de Franse site...misschien is gratis levering alleen binnen Frankrijk humm
Paddestoelennnnn![]()
Gelukkig heeft je ukje geen last van haar vroeg geboorte over gehouden Isis
Wat dacht je van jezelf?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:08 schreef Lujaxa het volgende:
scorpion en vrouw jullie ook proficiat met jullie zoon.
Wie gaat nu? Hier gaan we vandaar bbqen nog wat genieten van het mooie weer.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:23 schreef tweeoogje het volgende:
Gefeliciteerd Scorpionsworld & vrouw met jullie jochie!!
Ik ga straks babietje van een halve dag oud knuffelen![]()
ik had een geweldige zwangerschap en was binnen 4 uur van nergens last van tot bevallen. dus ik zou het zo nog een keer doen.. maar waarschijnlijk valt het dan extra tegen hahaquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:12 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellenJe mag mijn laatste 8 weken wel doen
![]()
Kaarr en Scorpionsworld gefeliciteerd!!!!!!!
Kaarr wat een poppetje heb je zeg, wat een ontzettend kleintje, pff als ik dat zo zie wil ik niet meer 8 weken wachten. Ik wil ook
Ik doe ze altijd in de droger en strijk ze als ik daar zin in heb. Maar bij het eerste wasje, heb ik wel alles gestrekenquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:10 schreef Jipster het volgende:
Ik heb een eerste pakje in maat 56, verwacht denk ik geen kleintje zodat 50 nodig is, maar misschien koop ik 1 setje voor de zekerheid..
Zijn er hier ervaren moeders die tips kunnen geven wat betreft het wassen van hydrofiel luiers e.d.?
Ik hoor zoveel verschillende dingen, wel in de droger, niet in de droger, wel strijken, niet strijken.. een nacht in koud water..word gek!
Jaweeeel ik sta erin! 31 weken vandaag! 26 November uitgerekend!quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:22 schreef Jipster het volgende:
Kyara en Bitterend hoe ver zijn jullie nu? Ik zag jullie niet in de lijst, of heb ik er over heen gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |