abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 september 2011 @ 14:23:16 #276
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_102331044
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 13:42 schreef bitterend het volgende:

[..]

jaaaa O+
je hebt goede smaak :9 O+
You too!!! :P O+
Ben al sinds woensdagavond ziekjes en da's niet goed voor de portemonnee... Ik ga hier ook voorlopig niet op het Kinderkleertjestopic kijken >:) . Heb bij DPAM al zoveel in het mandje zitten dat de shipping for free is :@ ...

Ennuh, ga die kast nou maar inruimen, want je weet maar nooit! Ik had een vlekkeloze zwangerschap, maar pats boem met 34 weken braken de vliezen :+ en daar was ze O+ ...
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_102331204
Mijn mevrouw is de geboortesticker voor op t raam aan t bestellen. Want na het valse alarm van gisteren "kun je t maar beter in huis hebben".

Dus zometeen ook naar de bouwmarkt voor deurhaakje en kabelgootje. Gisteren heeft ze de studeerkamer beneden opgeruimd, dus nu plek zat voor de wandelwagen, staat ie niet in de weg :)

En wat betreft kleertjes, ik heb 50 en 56 in mn zkh tas zitten :)
pi_102331258
Isis dat is waar! jij bent met 34 weken bevallen :o wisten ze waarom eigenlijk?
Mijn man gaat volgende weekend de kamer verven...dan ga ik ook maar eens inventariseren O+

Op de site van DPAM staat dat het gratis levering dit weekend is! zonder minimum aankoop bedrag...
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 24 september 2011 @ 14:39:30 #279
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_102331333
Ja klopt, geen idee waarom ik eerder ben bevallen, wel vergrote kans dat dit volgende keer weer gebeurt :{ . Oh aha, ik kreeg de melding: FREE Shipping towards Europe for all orders over 100 euro... Ze hebben echt te leuke dingen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_102331362
*O* *O* Kaarr en Scorpionsworld gefeliciteerd!! *O* *O*
pi_102331423
Oh duh ik kijk op de Franse site...misschien is gratis levering alleen binnen Frankrijk humm
Paddestoelennnnn O+

Gelukkig heeft je ukje geen last van haar vroeg geboorte over gehouden Isis O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102331909
oh kaarr ik wil ook ;) wat een mooi manneke proficiat

Hier nog met baby in buik ctg gehad en weer naar huis maandag weer ctg.
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  zaterdag 24 september 2011 @ 15:04:55 #283
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_102331924
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 14:44 schreef bitterend het volgende:
Oh duh ik kijk op de Franse site...misschien is gratis levering alleen binnen Frankrijk humm
Paddestoelennnnn O+

Gelukkig heeft je ukje geen last van haar vroeg geboorte over gehouden Isis O+
Nee, ze doet het echt super! Heerlijk grietje O+ O+ O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_102332006
scorpion en vrouw jullie ook proficiat met jullie zoon.

Wie gaat nu?

Hier gaan we vandaar bbqen nog wat genieten van het mooie weer.
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  zaterdag 24 september 2011 @ 15:14:09 #285
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102332113
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 15:08 schreef Lujaxa het volgende:
scorpion en vrouw jullie ook proficiat met jullie zoon.

Wie gaat nu? Hier gaan we vandaar bbqen nog wat genieten van het mooie weer.
Wat dacht je van jezelf? :+
Rayen 2½ jaar!
pi_102332158
Jaaa doe maar Lujaxa! *O*
pi_102332199
JIj bent aan de beurt Lujaxa!
pi_102332326
Gefeliciteerd Scorpionsworld & vrouw met jullie jochie!!

Ik ga straks babietje van een halve dag oud knuffelen O+ O+
pi_102332603
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 15:23 schreef tweeoogje het volgende:
Gefeliciteerd Scorpionsworld & vrouw met jullie jochie!!

Ik ga straks babietje van een halve dag oud knuffelen O+ O+
O+ O+ lieff!

vanmorgen mn zus opgezocht + cadeautje mee ivm goede echo O+
ze heeft al een klein bolletje *O* ik wil ook haha.

ennn lujaxa; lekker bbq'en en dan bevallen hihi *O*
pi_102334007
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 10:12 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Kan het me niet voorstellen :D Je mag mijn laatste 8 weken wel doen :+

Kaarr en Scorpionsworld gefeliciteerd!!!!!!!
Kaarr wat een poppetje heb je zeg, wat een ontzettend kleintje, pff als ik dat zo zie wil ik niet meer 8 weken wachten. Ik wil ook :+
ik had een geweldige zwangerschap en was binnen 4 uur van nergens last van tot bevallen. dus ik zou het zo nog een keer doen.. maar waarschijnlijk valt het dan extra tegen haha
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_102335007
Ik heb een eerste pakje in maat 56, verwacht denk ik geen kleintje zodat 50 nodig is, maar misschien koop ik 1 setje voor de zekerheid..

Zijn er hier ervaren moeders die tips kunnen geven wat betreft het wassen van hydrofiel luiers e.d.?
Ik hoor zoveel verschillende dingen, wel in de droger, niet in de droger, wel strijken, niet strijken.. een nacht in koud water.. :X word gek!
  zaterdag 24 september 2011 @ 17:13:17 #292
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_102335072
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 17:10 schreef Jipster het volgende:
Ik heb een eerste pakje in maat 56, verwacht denk ik geen kleintje zodat 50 nodig is, maar misschien koop ik 1 setje voor de zekerheid..

Zijn er hier ervaren moeders die tips kunnen geven wat betreft het wassen van hydrofiel luiers e.d.?
Ik hoor zoveel verschillende dingen, wel in de droger, niet in de droger, wel strijken, niet strijken.. een nacht in koud water.. :X word gek!
Ik doe ze altijd in de droger en strijk ze als ik daar zin in heb. Maar bij het eerste wasje, heb ik wel alles gestreken O+ met een stoomstrijkijzer (dat schijnt dan weer het beste te zijn om mogelijk aanwezige bacteriën te killen :9 )
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_102335178
We gaan deze week de baby kamer bestellen! *O*
Schoon ouders waren het zat dat we tot November hiermee gingen wachten...ze gaan het voor ons kopen! zo lief! ik ben zo blij O+ O+ O+

Jipster: wassen zonder wasverzachter heb ik gehoord! klopt dat ervaren mama's?
pi_102335225
En als je ze strijkt zeggen sommige dat zeniet goed afdrogen.. Mja, anders zienze eruit alsof een hond ze in de kont heeft gehad:')
pi_102335238
_O- _O-

DML zegt dat de gekleurde van de Hema lang goed blijven als je geen droger hebt! 8-)
pi_102335271
Nirak _O-

Fijn bitterend! Leuk me ook wat prettiger als alles dan gewoon klaar staat eerlijk gezegd....
pi_102335290
haha Nirak :D

Inderdaad wassen van alle babyspullen zonder wasverzachter heb ik ook gehoord!

Leuk Bitterend dat je nu het kamertje gaat bestellen!
pi_102335308
Kyara en Bitterend hoe ver zijn jullie nu? Ik zag jullie niet in de lijst, of heb ik er over heen gekeken?
pi_102335317
Kyara ach als we het volgende week bestellen is het hier over 2-3 weken dan kan ik ermee leven (wat stof verzamelen en vieze kont van de kater betreft) :D
pi_102335327
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 17:22 schreef Jipster het volgende:
Kyara en Bitterend hoe ver zijn jullie nu? Ik zag jullie niet in de lijst, of heb ik er over heen gekeken?
Jaweeeel ik sta erin! 31 weken vandaag! 26 November uitgerekend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')