Uhm, ik heb dat wel ergens gezien. Wacht!quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:20 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb de blije doos nog niet ontvangen en nu wil ik daar even achteraan bellen, maar heeft iemand enig idee naar welk nummer dat moet?
quote:In de 7e maand van je zwangerschap ontvang je de uitnodiging voor het ophalen van de blije doos.
De uitnodiging van de baby doos ontvang je als je kindje ongeveer 3 maanden is. Je moet dan wel de geboortedatum en de roepnaam van je baby doorgeven aan Wij Jonge Ouders.
Voordat je de doos gaat ophalen kun je beter even het filiaal bellen om te kijken of ze op voorraad zijn.
Bij verdere vragen over de dozen kun je op werkdagen van 09.00-12.00 uur contact opnemen via 0900-2023222.
Oh tof!quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uhm, ik heb dat wel ergens gezien. Wacht!
Ik heb trouwens hetzelfde met de blije doos van Etos. De zwangerbox ofzo is dat toch?
Kijk, ook een nummer voor jouquote:Helaas deze link werkt niet.
Heb je de mail vandaag of gisteren ontvangen? Er kan een technisch probleem zijn ontstaan. Probeer het morgen nog eens.
Heb je de mail 2 weken of langer geleden ontvangen? In dit geval krijg je automatisch een print ophaalkaart thuis gestuurd.
Indien je de link al vaker hebt geprobeerd te openen en de link werkt niet, dan kun je contact opnemen met de Felicitas Klantenservice. Het telefoonnummer is 088 – 5567104.
Mja, heb geen printer hier.... En heb al genoeg eigenlijk, tenzij er kleding in zit??quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:49 schreef Vlindur het volgende:
http://www.baby-dump.nl/ En dan aan de rechterkant staat een plaatje. Klikken en dan krijg je een uitprintformulier
Wel een bon voor kledingquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:53 schreef Susie het volgende:
[..]
Mja, heb geen printer hier.... En heb al genoeg eigenlijk, tenzij er kleding in zit??
quote:
haha, jullie hebben eigenlijk gewoon gelijk! Vanavond heb ik mezelf een mama-to-be beautybehandeling cadeau gedaan om deze Mijlpaal te vierenquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:37 schreef Kuukske het volgende:
Klaver, da's geen mijlpaaltje toch? Da's een flinke mijlpaal hoor.
Dat zeker!! En omdat je zoveel meuk krijgt, weet ik al helemaal niet meer wat wel en wat niet goed is!quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:58 schreef Asyniur het volgende:
klavertje-4, mooie mijlpaal hoor!
HIer ga ik geen dozen meer aanvragen. Al die reclamemeuk die je daarna nog weken krijgt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |