Morgen pas he schatquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:29 schreef Maraca het volgende:
Nog even.. nog even en dan
[ afbeelding ]
Tumtumtumtumtumtum tututututututututum
Inderdaadquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi ik spam het topic zowat alleen vol
Baas!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:29 schreef Maraca het volgende:
Nog even.. nog even en dan
[ afbeelding ]
Tumtumtumtumtumtum tututututututututum
Dat dit kan op fok!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi ik spam het topic zowat alleen vol
Bezig op Ned 1quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Was dat er ook! Shit. Of is het nog bezig?
[..]hier kan alles, weet je toch?
Hij is ook het leukstquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:14 schreef tralalala het volgende:
Ik lach me altijd gek om de matige grapjes van Harm Edens
Klinkt weer saaaaaaaaaaaaaaaaai.quote:Alberto helpt twee twee stellen in Marmaris wiens hotel helemaal niet bevalt. Daarnaast doen vijf families verhaal bij Alberto over de slechte staat van camping Fort Oranje in Rijsbergen en komt Alberto in Bodrum in actie, omdat de kamer van Irma, haar vriend, dochtertje en huisvriend Sebastiaan niet naar wens is.
Ik vond mezelf stom dat ik vanavond om sommige grapjes toch moest lachen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:14 schreef tralalala het volgende:
Ik lach me altijd gek om de matige grapjes van Harm Edens
wegmisbruikersquote:De Drentse surveillanten treffen een buschauffeur aan die bijkans op twee wielen door de bocht vliegt. Hij is even daarvoor door een passagier in zijn gezicht gespuugd en heeft het he-le-maal gehad. De Limburgse surveillanten jagen op een Braziliaanse bestuurder die geen gehoor geeft aan het stopteken van de politie. En de politie Midden- en West Brabant houdt tijdens een alcoholcontrole diverse beschonken bestuurders aan.
quote:Reportage: Mijn vader is zwanger
Ontdekken dat je zwanger bent, is voor iedereen een grote gebeurtenis en al helemaal als je een man bent. De Amerikaan Scott is geboren als vrouw, Jessica, en liet zich ombouwen tot man. Hij is getrouwd met Tom, die is geboren als Laura en zich eveneens om heeft laten bouwen tot man. Scott en Tom hebben twee geadopteerde kinderen en net als vele andere getrouwde stellen willen ze heel graag zelf een kind baren. Een zwangerschap bij een man is zeldzaam, maar wonder boven wonder wordt Scott zwanger en op 9 maart 2010 wordt Miles geboren, de zoon van Scott en Tom.
Zou niet inzien waarom je obese of grenzeloos verliefd zou willen zienquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:57 schreef Karina het volgende:
Lastig vanavond, Obese, Grenzeloos Verliefd en WMB volgens mij allemaal tegelijkertijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |