Inderdaad, al ben ik er wel nieuwsgierig naar eigenlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 21:16 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wow, zou ik toch liever voor een Brainwavz of SoundMagic gaan bij MP4nation
quote:
Fijn dat je zelf zoektquote:
Ik kon niks vinden...quote:
Nee, ik kan ze van 20cm niet vinden, hoe gaat dat Taobao kopen nu, leeft Jack Peng nog of is die al dood aan al die kankerverwekkende stoffen?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:33 schreef thethoryd het volgende:
Valt zo'n Angry Birds knuffel ook onder nepproducten?
Hij moet bereikbaar blijven. En verder heb ik alleen duurdere android clones liggen wat beetje zonde is voor iemand van die leeftijd. Vandaar dus een goedkoop alternatiefquote:Op donderdag 29 september 2011 21:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ik hem hier nogmaals moet plaatsen...
een iphone clone voor een 4 jarig neefje..![]()
![]()
als je hem een telefoon cadeau wil doen, koop je hem toch zo dummy model van een paar euro ..
heeft dit geen verdere gevolgen zon geschik? kan je nog wel bij mr tao kopen nu bv.?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:50 schreef Repeating het volgende:
Heh, fijn. Mistertao kreeg de producten niet meer bij de seller. Netjes refund gekregen, echter op het account van Mistertao. Fijn. Paypal geschil aangemaakt gisteravond en vandaag netjes een mail terug gekregen dat ik me geld mag ontvangen op me paypal rekening. Toch nog iets dat snel gaat bij hun!
Iemand van 4 die bereikbaar moet blijvenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:58 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Hij moet bereikbaar blijven. En verder heb ik alleen duurdere android clones liggen wat beetje zonde is voor iemand van die leeftijd. Vandaar dus een goedkoop alternatief
Precies het antwoord wat ik wou gevenquote:Op vrijdag 30 september 2011 05:49 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Iemand van 4 die bereikbaar moet blijvenDan zit er echt een steekje los in je familie.
Maar zijn de talloze 15/20 euro prepaid pakketten incl. gsm niet voldoende?
Nee hoor. De klant is god bij hun.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:45 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
heeft dit geen verdere gevolgen zon geschik? kan je nog wel bij mr tao kopen nu bv.?
JACKquote:
Hebben we die Griek ook nog steeds!quote:
Zal er wel op neerkomen dat ik binnenkort zo'n ding bestel nu. En bedankt he, voor het planten van dat idee in m'n hoofd.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:01 schreef monkeybrain het volgende:
Omdat mensen zo vaak vragen naar goede goedkope mp3spelers....
[ afbeelding ]
Deze Engelse Ebay gast verkoopt refurbished Sandisk Fuze modellen voor een redelijke prijs van 25/30 euro. Dit is 1 van de beste pure mp3 spelers die de laatste jaren op de markt is gebracht + de Rockbox mogelijkheid. Helaas worden deze niet meer gemaakt en was mijn oude helemaal versleten![]()
Ik heb een exemplaar ontvangen en deze komt in een mooi plastic folie, echt als nieuw. De batterij test loopt ook goed en verder geen klachten.
30 dagen garantie, usb kabeltje en koptelefoon erbij in een envelop![]()
http://stores.ebay.nl/ITs(...)trksid=p4634.c0.m322
Jacky boy, ik moet nog een setje kerstmis lampjes van jou krijgen van 1,5 jaar terugquote:
Elke mp3speler klinkt hetzelfde als je het pure signaal bekijkt. Het verschil zit in de mogelijkheden om dat geluid aan te passen, alle opties in de software, batterijvermogen etc.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:41 schreef neo2000 het volgende:
Wtf happened to topic?? Did it explode??
[..]
Zal er wel op neerkomen dat ik binnenkort zo'n ding bestel nu. En bedankt he, voor het planten van dat idee in m'n hoofd.
Alleen jammer dat ie geen bluetooth danwel wifi heeft. Hiermee is een draadloze headset out of the question, en als je dat eenmaal gewend bent, ben je zo snel verwend.. (geluidskwaliteit is alleen wel zoveel meer minder, maar geen gekut meer vanwege die stomme kabeltjes..)
Is de geluidschip/kwaliteit een beetje vergelijkbaar met wat in Nederland in Cowon spul zit?
Jij hebt hem sneller dan ik :pquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:32 schreef Maxbet het volgende:
Het m62 horloge wat een aantal topics terug werd beproken heb ik vandaag binnen gekregen.
Tevreden over de verzendtijd, ongeveer 2 weken..
Horloge zelf voelt vrij stevig, uiterlijk is exect gelijk aan de foto, batterij wel al gelijk moeten wisselen, gelukkig zat er een spare bij.
Al met al een net horloge, zeker voor de 5 euro die ik er voor heb betaald, verzendverpakking had beter gekund, maar het blijft chinashopping natuurlijk.
Foto komt asap, zit nu op mobiel
Horloge: http://cgi.ebay.nl/Beauti(...)6d5bda#ht_4054wt_922quote:
Huhquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:35 schreef monkeybrain het volgende:
Ze hebben bij de Kruidvat weer een gratis scheermes/schuim/aftershave actie 100% retour![]()
Even 80 euro aan spullen gehaald
Weer van Gilette ofzo? Kan d'r niets over vinden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:35 schreef monkeybrain het volgende:
Ze hebben bij de Kruidvat weer een gratis scheermes/schuim/aftershave actie 100% retour![]()
Hmm, die zien er best geinig uit. Eindelijk weer een pakketje voor mij verzorgen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Horloge: http://cgi.ebay.nl/Beauti(...)6d5bda#ht_4054wt_922
Vendor: http://myworld.ebay.nl/digitalzone2010/?_trksid=p4340.l2559
Geen Buy it now, maar met een beetje opletten heb je m voor 1 dollar + verzendkosten..
http://www.kruidvat.nl/do(...)e.html#/zoompage/41/quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Weer van Gilette ofzo? Kan d'r niets over vinden.
Heb vorig jaar ook gehaald, gebruik alleen nooit; scheer droog.
Nice bedankt voor de tip! Hoe haal je voor 80¤ gratis spul? Er staat in de voorwaarden 'maximaal 3 actieproducten'quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:35 schreef monkeybrain het volgende:
Wel als je geen SKU1888 neemt toch?quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:26 schreef Berend. het volgende:
Maargoed, DX geeft geen namen op de doos weer right? Dit lijkt mij de beste optie[/i]
quote:Updates (6/13/2011): From now on, no matter if you add sku 1888 to your order, there is no DX logo or related DX information printed on packaging label.
Dat hoeft niet meer, lees die pagina maar isquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel als je geen SKU1888 neemt toch?
Ja lees het net...quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:39 schreef Berend. het volgende:
[..]
Dat hoeft niet meer, lees die pagina maar is
Koopzending invullen en je factuur van 50E meesturen. Dan pakken ze de inklaringskosten en een stuk btw mee en zijn ze allang blij.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:26 schreef Berend. het volgende:
Helaas heeft de douane mijn pakketje onderschept. Zie nergens dat ze denken dat het illegaal is, wel moet ik de prijs opgeven. En heb een paar tips nodig! Voor de mods, hier is niets illegaals aan. Want ik zeg niet over welk product het gaat.
Ik kan kiezen voor...
Koopzending
Normaal is het product wat ik heb gekocht zo'n 200 euro, nu 50 op een website. Als ik zeg dat die 50 is, weten ze gelijk dat ze fake zijn, en krijg ik een boete
Geschenkzending
Hier lijkt het alsof ik niets hoef te geven? Het pakketje moet van particulier naar particulier zijn. Maargoed, DX geeft geen namen op de doos weer right? Dit lijkt mij de beste optie
Niet aannemen
Noooit!![]()
En als inhoud iets iets wat overeenkomt in grote.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:58 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Koopzending invullen en je factuur van 50E meesturen. Dan pakken ze de inklaringskosten en een stuk btw mee en zijn ze allang blij.![]()
oja, indien dit niet het geval is, don't shoot the messenger.
Heb mijn M62 voor 5 dollar nogwat binnen en ziet er mooi uit. Mooi bandje ook.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:25 schreef xminator het volgende:
Voor de 2e keer dit horloge besteld:
[ afbeelding ]
Iemand vond hem leuk, dus ga hem gewoon cadeau geven.. Was maar 2,88 dollar
sluit je telefoon eens aan op je tv , is precies hetzelfdequote:Op vrijdag 30 september 2011 19:20 schreef revpolen het volgende:
iemand ervaring met android tv?
lijkt me wel leuk voor er bij? maar is het wat?
http://lightake.com/detai(...)t_TV_Box_Black-46414
Het kan dus wel..quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:47 schreef tokko1 het volgende:
en tenslotte de 3e dag hier op de mat![]()
Haha, dat is wel rete snel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:47 schreef tokko1 het volgende:
Half china related verhaaltje:
Ik had een studieboek nodig, hier in Delft bij de normale studenten winkel hadden ze het niet. Was ook niet te bestellen, nja prima.. dan online.
Besteld bij "http://www.zizoshop.nl/".. gewoon nederlands dus dacht prima morgen of overmorgen binnen. Stond "2 tot 3 dagen levertijd".
Kreeg ik een FedEx tracking nummer, en wat blijkt.. singapore gedrukt, binen Malysie twee keer verscheept toen naar China (GUANGZHOU, GUANGDONG, CHINA).. jeej! Toen naar kazachstan, naar duitsland, Nederland en tenslotte de 3e dag hier op de mat![]()
Heerlijk toch free worldwide shippign!
He, mede Delftenaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:47 schreef tokko1 het volgende:
Half china related verhaaltje:
Ik had een studieboek nodig, hier in Delft bij de normale studenten winkel hadden ze het niet. Was ook niet te bestellen, nja prima.. dan online.
Besteld bij "http://www.zizoshop.nl/".. gewoon nederlands dus dacht prima morgen of overmorgen binnen. Stond "2 tot 3 dagen levertijd".
Kreeg ik een FedEx tracking nummer, en wat blijkt.. singapore gedrukt, binen Malysie twee keer verscheept toen naar China (GUANGZHOU, GUANGDONG, CHINA).. jeej! Toen naar kazachstan, naar duitsland, Nederland en tenslotte de 3e dag hier op de mat![]()
Heerlijk toch free worldwide shippign!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |